DotA 2 | Hero Guide

Viper, the Netherdrake
" "My fangs drip."

Viper.png


Strength : 17+1.9
Agility :21+2.5
Intelligence : 15+1.8

[TABLE="class: grid, width: 400"]
[TR]
[TD="align: center"]25[/TD]
[TD="align: center"]16[/TD]
[TD="align: center"]1[/TD]
[TD="align: left"]Level[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]1708[/TD]
[TD="align: center"]1043[/TD]
[TD="align: center"]473[/TD]
[TD="align: left"]Hit Points[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]1014[/TD]
[TD="align: center"]572[/TD]
[TD="align: center"]195[/TD]
[TD="align: left"]Mana[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]124-126[/TD]
[TD="align: center"]83-85[/TD]
[TD="align: center"]44-46[/TD]
[TD="align: left"]Damage[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]13.14[/TD]
[TD="align: center"]7.4[/TD]
[TD="align: center"]1.94[/TD]
[TD="align: left"]Amor[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]1.18[/TD]
[TD="align: center"]0.94[/TD]
[TD="align: center"]0.74[/TD]
[TD="align: left"]Attacks Per sec[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

سرعت حرکت : 285 ( (پایین تر از سرعت معمول)
میزان دید : 1800/800 (در حد معمول)
Attack Range : 575
سرعت اصابت Attack : 1200


Viper یک هیرو Ranged با Attribute اصلی‌ Agility می‌باشد که به علت ‌Auto Attackهایی‌ که سرعت حرکت حریف را کاهش میدهند و همچنین داشتن Damage بالا به عنوان یکی‌ از بهترین‌ Carry Ganker ها شناخته میشود.
همچنین Ultimate او (اسکیل آخر) به او در Gank کردن و کشتن هیرو‌هایی‌ که سرعت بیشتری دارند کمک زیادی می‌کند و حتا میتواند به عنوان یک وسیله برای فرار از وضعیت‌های بد استفاده شود. با اینکه Gank کردن و کشتن هیرو‌های مختلف با وجود Viper بسیار آسان تر میشود، ولی‌ قدرت اصلی‌ Viper در Carry بودن با داشتن آیتم‌های مختلف است که نیازمند Farm می‌باشد. البته Viper نسبت به هیرو‌های دیگر که نیازمند Farm هستند با وجود نداشتن اسکیل های Area of Effect با کمک اسکیل Nethertoxin راحت تر و بدون مزاحمت خاصی‌ میتواند Farm کند. البته با اینکه Viper به راحتی‌ میتواند Farm کند ولی‌ شرکت کردن در‌Gank ها و گرفتن چند تا کیل سریع بسیار مهم می‌باشد و هم به تیم و هم به خود Viper کمک زیادی می‌کند و باید از این توانایی قبل اینکه از قدرت آن کاسته شود استفاده کرد.
همچنین با وجود داشتن قدرت Gank و Farm بالا Viper با کمک Poison Attack میتواند هیرو‌های مختلف را Harrass کرده و از Farm کردن آن‌ها جلوگیری کند، این قابلیت Viper مخصوصا در مواقع رویارویی با هیرو‌های قوی تر مثل spectre کمک بسیاری به تیم می‌کند.
Viper به عنوان یک هیرو که در همهٔ مراحل بازی قوی می‌باشد در دستان یک بازیکن زبده میتواند بسیار خطرناک باشد.
پیشنهاد میشود به : Viper با داشتن قدرت Farm بالا , بدون مزاحمت میتواند خود را قوی کند و برای پلیر‌های جدیدی که میخواهند با‌Carry ها آشنا بشوند مناسب است.


…………………………………………
Role: Carry / Durable
…………………………………………


مهارت ها

Poison Attack

viper-poison-attack.png


زهر Viper را تشدید می‌کند، و باعث کاهش سرعت حرکت دشمنان و Damage در طول زمان میشود.

Range : 600
Duration : 2
Attack and Movement Speed Slow: 10%/20%/30%/40%
Damage Per second : 10/16/22/28


[TABLE="class: grid, width: 200"]
[TR]
[TD="align: center"]
Mana_icon.png
[/TD]
[TD="align: center"]
Cooldown_icon.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]20[/TD]
[TD="align: center"]4/3/0/0[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


[TABLE="class: grid, width: 250"]
[TR]
[TD="align: center"]Damage[/TD]
[TD="align: center"]تحت تاثیر[/TD]
[TD="align: center"]مهارت[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Magical[/TD]
[TD="align: center"]enemies[/TD]
[TD="align: center"]Auto attack[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


یادداشت :
  • با پشت هم حمله کردن به یک نیرو با استفاده از poison attack زمان کند شدن افزایش نمی‌یابد، فقط از اول شروع میشود.


Nethertoxin

viper-nethertoxin.png


باعث میشود که Attackهای معمولی‌ Viper با توجه به میزان HP حریف Damage اضافه داشته باشند، Damage اضافه با هر ‌20% HP ای که حریف از دست میدهد دو برابر میشود.
دمیج اضافه بر روی‌Creep ها و ساختمان‌ها نصف میشود.

Base Bonus Damage: 2/4/6/8
Maximum Bonus Damage: 32/64/96/128
NON-Hero Damage: 50%

[TABLE="class: grid, width: 250"]
[TR]
[TD="align: center"]Damage[/TD]
[TD="align: center"]تحت تاثیر[/TD]
[TD="align: center"]مهارت[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Magical[/TD]
[TD="align: center"]دشمنان و Towerها[/TD]
[TD="align: center"]Passive[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Corrosive skin

viper-corrosive-skin.png


Viper زهری ترشح می‌کند که هر نیرویی که جرات حمله به او را به خود بدهد کند شده و Damage میبیند.
و همچنین باعث افزایش مقاومت دربرابر magic damage میشود.

[TABLE="class: grid, width: 250"]
[TR]
[TD="align: center"]Damage[/TD]
[TD="align: center"]تحت تاثیر[/TD]
[TD="align: center"]مهارت[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Magical[/TD]
[TD="align: center"]enemy units[/TD]
[TD="align: center"]Passive[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
Duration: 3
Attack and Movement Speed Slow: 10%/15%/20%/25%
Damage Per Second: 10/15/20/25
Magic Resistance: 10%/15%/20%/25%

یادداشت :
  • مقاومت با همهٔ آیتم ‌Magic Resistanceهای انباشته میشود.
  • Damage به حریف قبل از آنکه آنها به شما Damage بزنند زده میشود.


Viper Strike

viper-viper-strike.png


سرعت حرکت و حمله حریف را کاهش میدهد در حالی‌ که حریف دمیج میبیند.
حریف سرعت خود را در چند ثانیه بازیابی می‌کند.
Range: 500 800
Duration: 5.1
Attack and Movement Speed Slow: 40%/60%/80%
Damage Per Second: 60/100/145

[TABLE="class: grid, width: 250"]
[TR]
[TD="align: center"]Damage[/TD]
[TD="align: center"]تحت تاثیر[/TD]
[TD="align: center"]مهارت[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Magical[/TD]
[TD="align: center"]دشمنان[/TD]
[TD="align: center"]Unit هدف[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: grid, width: 200"]
[TR]
[TD="align: center"]
Mana_icon.png
[/TD]
[TD="align: center"]
Cooldown_icon.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]125/175/250[/TD]
[TD="align: center"]80/50/30[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

یادداشت :
  • کند شدن بروی دشمنان Magic immune کار می‌کند.
  • دشمنانی که تحت تاثیر این اسکیل هستند در صورتی‌ که HP زیر 25% داشته باشند میتوانند توسط دوستانشان Deny شوند.
  • کند شدن قبل از برخورد زهر با حریف انجام می‌گیرد.
  • قابل آپگرید با Cool down : scepter و Mana cost را کاهش داده و باعث افزایش range میشود.



راهنمایی‌‌ها :
گرفتن سه level از poison در اوایل بازی ضروری می‌باشد زیرا باعث میشود که حریف نتواند فرار کند یا حتا نتواند با شما بجنگد.
پیشنهاد میشود تا دیدن حریف‌هایتان در Lane صبر کنین و بعد skill point اول را خرج کنین، بعضا nethertoxin بیشتر از Poison attack موثر است.
به عنوان یک Carry ، پیشنهاد میشود که‌skill point ها را خرج nethertoxin کنید تا Corrosive skin ، تا بیشتر Damage ممکن را داشته باشید، این گفته مخصوصا در مورد mid game صدق می‌کند که میتوانید با Hp,Poison attack حریف را تا حدی کم کنید که Nethetoxin بیشترین Damage ممکن را داشته باشد.
البته در صورت رویایی با یک Lane خطرناک(lina,zeus) میتوانید اوایل بازی یک Level از Corrosive skin بگیرید تا در مقابل اسپل‌های آن‌ها مقاوم تر باشید.
با توجه به اینکهViper strike و Poison سرعت حمله حریف را نیز کاهش میدهند در‌Team fight ها آن‌ها را بر روی Carry حریف اجرا کنید تا از حمله‌های آن‌ها در امان باشید. این تکنیک مخصوصا بر روی‌Carry هایی‌ که right click هستند (drow ranger,SniperMedusa,Spectre) کاربرد زیادی دارد.
late game Viper میتواند با کشتن سریع‌Creep های حریف و قرار گرفتن بین آن‌ها و تاور حریف به Push کردن کمک کند، البته موقعیت هیرو‌های حریف نیز باید در نظر گرفته شود.


[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD="align: center"]آیتم های پیشنهادی[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD="align: center"]آغاز بازی[/TD]
[TD="align: center"] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]اوایل بازی[/TD]
[TD]



[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]لازم[/TD]
[TD="align: center"] [/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]بسته به موقعیت[/TD]
[TD="align: center"] [/TD]
[/TR]
[/TABLE]



FOR DA WIN AND LULZ :
divine-rapier.png
-
mask-of-madness.png
battle-fury.png

آیتم‌های آغازین :
Slippers of Agility x 2 : به خاطر دمیج و Last Hit
Tango & Healing Salve : به خاطر اینکه بیشتر تو Lane بمانید
Iron Branches 2x : همه چیز با قیمت بسیار کم، HP ,Mana ,Damage
===================
آیتم‌های اوایل بازی :
Boots of speed : سرعت حرکت وایپر بسیار کم می‌باشد و این آیتم معمولا اولین آیتمی اصلی‌‌ای هست که باید تهیه کنید
Magic Wand : به عنوان یک Healing Salve همیشگی‌ کاربرد دارد، در هر موقعیت‌ای تا اواخر بازی به کار میاید.
===================
آیتم‌های اصلی‌ :
Hp viper : Power Treads نسبتا کم می‌باشد، با این آیتم HP بالاتری دارید، همچنین Attack Speed اضافه در Last Hit کردن و کیل گرفتن کمک زیادی می‌کند.
Yasha : همه چیز‌هایی‌ که Viper نیاز دارد در این آیتم وجود دارد، سرعت حرکت بیشتر، Agility بیشتر، Attack Speed بیشتر، بعدا به Manta Style تبدیل میشود.
Manta Style : با اینکه Stats اضافه‌ای که این آیتم دارا است بسیار کاربردی میباشند ولی‌ دلیل اینکه چرا بهترین آیتم ممکن برای viper است به خاطر این می‌باشد که‌ Illusion ها هم دارای Nethertoxin هستند، یعنی‌ میتوانید با این آیتم در عرض چند ثانیه یک Pudge رو بکشید.
==================
آیتم‌های موقعیتی : همهٔ آیتم‌های Agility یا HP رو وایپر بسیار خوب عمل میکنند و باعث افزایش Damage یا HP میشوند.

SKILL BUILD :
1-Poison attack
2-nethetoxin
3-nethertoxin
4-poison attack
5-poison attack
6-viper strike
7-poison attack
8-nethertoxin
9-nethertoxin
10-Corrosive skin
11-viper strike
12-Corrosive skin
13-Corrosive skin
14-Corrosive Skin
15-stats
16-Viper strike
17-20- Stats

FRIENDS AND FOES :
FOES :
Pudge-اوایل بازی‌Hook های pudge واسه هر هیرو‌ای عذاب آور هست و Viper استثنا نیست.
Omniknight-جلو Rapel همهٔ اسکیل‌های شمارو میگیره.
Outworld destroyer : به خاطرIntel کمِUlti,Viper این هیرو یرو نابودمون می‌کنه.
Curse of the silence : Silencer فقط باViper strike افکتش میره، هر بار که استفاده کرد مجبور به هدر دادن یک ultimate هستید.
Pure damage : Tinker این هیرو از Magic resistance شما رد می‌شه، اول بازی خیلی‌ عذاب آور هست.

THE ULTIMATE FOE :
Doom Bringer


Allies :
Venomancer


Axe
اسکیلbattle hunger +قدرت Viper در دنبال کردن هیرو‌های حریف به خارج از lane معمولا باعث کیل گرفتن میشود.
 
Last edited by a moderator:
Tiny, the Stone Giant
"Thus are mountains built!"

Tiny.png


Strength :24+3
Agility : 9+0.9
intelligence : 14+1.6

[TABLE="class: cms_table_grid, width: 400"]
[TR]
[TD="align: center"]25[/TD]
[TD="align: center"]16[/TD]
[TD="align: center"]1[/TD]
[TD="align: left"]Level[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]2354[/TD]
[TD="align: center"]1499[/TD]
[TD="align: center"]606[/TD]
[TD="align: left"]Hit Points[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]936[/TD]
[TD="align: center"]520[/TD]
[TD="align: center"]182[/TD]
[TD="align: left"]Mana[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]153-159[/TD]
[TD="align: center"]108-114[/TD]
[TD="align: center"]61-67[/TD]
[TD="align: left"]Damage[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]6[/TD]
[TD="align: center"]2.36[/TD]
[TD="align: center"]0.26[/TD]
[TD="align: left"]Amor[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]0.88[/TD]
[TD="align: center"]0.72[/TD]
[TD="align: center"]0.64[/TD]
[TD="align: left"]Attacks Per sec[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


سرعت حرکت : 285 ( (پایین تر از سرعت معمول)
میزان دید : 1800/800 (در حد معمول)
Attack Range : Melee
سرعت اصابت Attack : فوری

Tiny یک هیرو Melee با Attribute اصلی‌ Strength با قدرت Ganking بسیار بالا می‌باشد. ترکیب Avalanche با Toss او (دو تا از مهم‌ترین اسکیل های Tiny ) باعث Damage بسیار بالا و همچنین Stun طولانی‌ مدت در یک ناحیه کوچک از نقشه بازی میشود. و خبر بد دیگر برای کسانی‌ که فکر میکنند به تنهایی‌ میتوانند با tiny مقابله کنند این است که هر گونه Attack دادن به Tiny باعث میشود که اسکیل سوم این هیرو که Craggy Exterior نام دارد عمل کرده و باعث Stun شدن آن‌ها شود.
با اینکه اوایل بازی شکل و شمایل Tiny با اسمش جور است (در زبان انگلیسی‌ Tiny به شی‌‌ای بسیار کوچک گفته میشود) ولی‌ با پیشروی در بازی او با کمک Ultimate خویش که Grow نام دارد هم از نظر ظاهری و هم از نظر قدرت به غولی‌ در میدان جنگ تبدیل خواهد شد، و شما شاهد تبدیل شدن یک موجود شکننده و ضعیف به یکی‌ از قوی‌ترین هیرو‌های بازی خواهید بود.
Tiny با اینکه هیرو ساده‌ای به نظر می‌رسد،ولی‌ برای استفاده از او به موقعیت یابی‌ و زمان بندی نسبتا عالی‌‌ای نیازمند هستید، به همین دلیل بازیکنان جدیدتر در استفاده از او به مشکل برخواهند خورد، Tiny به پلیر‌های نسبتا پیشرفته پیشنهاد میشود.


…………………………………………� �…………………………………..
Role: Disabler / Nuker / Initiator / Durable
به وجود آمده از تکه‌های سنگ, ریشه وجود Tiny یک راز برای همگان است،رازی‌ که او بطور مداوم سعی در آشکار ساختن آن دارد. در حال حاضر او یک غول سنگی‌ می‌باشد ولی‌ او قبلا چه بود؟یک تراشه سنگ کوچک کنده شده از پاشنه یک Golem ؟یک تکّه سفال جاروب شده توسط باد از کارگاه یک سفالگر؟یک قطعه از صورت جادوییGarthos؟کنجکاوی عمیقی در او زبانه می‌کشد و او همهٔ جهان را به دنبال ریشه وجود خود میگردد , به دنبال مردم خویش،وجود خویش. همچنان که در جستجو است , نیرو‌های طبیعت باعث جمع شدن سنگ‌های ضعیف تر و کوچک تر در او شده و او بزرگتر و بزرگتر میشود.
…………………………………………� �…………………………………..


[FONT=&amp]مهارت ها

[/FONT]
Avalanche

tiny-avalanche.png


قسمت کوچکی از نقشه با سنگ بمباران میشود،همهٔ نیرو‌های زمینی‌ دشمن Stun شده و Damage می‌بینند.

Range: 600
Radius: 275
Stun Duration: 1
Damage: 100/180/260/300

[TABLE="class: cms_table_grid, width: 200"]
[TR]
[TD="align: center"]
Mana_icon.png
[/TD]
[TD="align: center"]
Cooldown_icon.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"][FONT=&amp]300[/FONT][/TD]
[TD="align: center"]17[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: cms_table_grid, width: 250"]
[TR]
[TD="align: center"]Damage[/TD]
[TD="align: center"]تحت تاثیر[/TD]
[TD="align: center"]مهارت[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Magical[/TD]
[TD="align: center"]دشمنان[/TD]
[TD="align: center"]نقطه هدف[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
یادداشت :
  • نیرو‌هایی‌ حریفی که تحت تاثیر Avalanche هستند میتوانند دوباره داخل Toss Avalanche بشوند که باعث Damage دو برابر میشود.
  • دشمنانی که در داخل محدوده Avalanche قرار دارند چهار بار ضربه می‌بینند، هر ضربه 1/4 Damage اصلی‌ دارای Damage می‌باشد.
  • با اینکه Damage به مدت یک ثانیه می‌باشد ولی‌ افکت Stun بعد از اجرای Avalanche نیز بر روی دشمنان باقی‌ میماند و باعث Stun شدن دشمنان به مدت دو ثانیه میشود.

Toss

tiny-toss.png


یک نیرو را به طور شانسی از اطراف Tiny برداشته (چه دشمن چه خودی) و به سو‌ی‌ دشمن مورد نظر پرتاب می‌کند(چه دشمن چه خودی) اگر نیروی پرتاب شده دشمن باشد 20% Damage اضافه میبیند. Damage Toss با توجه به درجه Grow افزایش می‌یابد.

Range: 700/900/1100/1300
Pickup Radius: 275
Target Radius: 275
Toss Duration: 1
Damage: 75/150/225/300
Tossed Unit Extra Damage: 20%
Tossed Unit Extra Damage with Grow: 35%/50%/65% (50%/65%/80%*)

[TABLE="class: cms_table_grid, width: 200"]
[TR]
[TD="align: center"]
Mana_icon.png
[/TD]
[TD="align: center"]
Cooldown_icon.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]120[/TD]
[TD="align: center"]10[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: cms_table_grid, width: 250"]
[TR]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"] [TABLE="class: cms_table_grid, width: 250"]
[TR]
[TD="align: center"]Damage[/TD]
[TD="align: center"]تحت تاثیر[/TD]
[TD="align: center"]مهارت[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Magical[/TD]
[TD="align: center"]دشمنان[/TD]
[TD="align: center"]دشمن مورد نظر[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

یادداشت :
  • در صورت پرتاب نیرو خودی، نیرو پرتاب شده Damage نمی‌بیند
  • بر روی ساختمان‌ها نیز موثر می‌باشد.

Craggy Exterior

tiny-craggy-exterior.png


باعث بازگشت ضربات دشمنان به خود آنها میشود، به Tiny شانس Stun کردن مهاجمان را میدهد.

Range: 300
Stun Duration: 1.2
Armor Bonus: 2/3/4/5
Stun Chance: 6%/12%/18%/24%
Damage: 25/35/45/55

[TABLE="class: cms_table_grid, width: 250"]
[TR]
[TD="align: center"]Damage[/TD]
[TD="align: center"]تحت تاثیر[/TD]
[TD="align: center"]مهارت[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Magical[/TD]
[TD="align: center"]دشمنان[/TD]
[TD="align: center"]Passive[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


یادداشت :
  • بر روی همهٔ دشمنان در فاصله 300 unit ی‌ Tiny موثر است.
  • Stun و Damage قبل از اجرای Attack بر روی حریف زده میشود.
  • باعث دیده شدن دشمنان نا مرئی نمی‌شود

Grow

tiny-grow%21.png


باعث افزایش بسیار بالا Damage و سایز Tiny در ازای Attack speed او میشود. Toss Damage را افزایش داده و سرعت حرکت بیشتر میشود.

Damage Bonus: 50/100/150
Attack Speed Loss: 20/35/50
Movement Speed Increase: 20/40/60

[TABLE="class: cms_table_grid, width: 250"]
[TR]
[TD="align: center"]تحت تاثیر[/TD]
[TD="align: center"]مهارت[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]خود[/TD]
[TD="align: center"]Passive[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

Aghanim%27s_Scepter_tiny_icon.png
: باعث میشود که Tiny یک درخت در دستش بگیرد، Attack range را افزایش داده و باعث میشود همهٔ نیرو‌های دشمن در اطراف Damage,Tiny ببینند,همچنین Toss Damage را بالا میبرد.
یادداشت :

  • نیرو‌های خودی هنوز هم از Toss ضربه‌ای نمی‌بینند.
  • با داشتن Scepter ضربه‌های Tiny در یک محوطه به همهٔ نیرو‌های دشمن Damage وارد کرده و Damage اضافه به ساختمان‌ها وارد میکنند.

Item build :


[TABLE="class: cms_table_grid, width: 500"]
[TR]
[TD="align: center"]آیتم های پیشنهادی[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

[TABLE="class: cms_table_grid, width: 500"]
[TR]
[TD="align: center"]آغاز بازی[/TD]
[TD="align: center"]
40px-Circlet.png
40px-Clarity.png
40px-Tango.png
40px-Tango.png
40px-Iron_Branch.png
40px-Iron_Branch.png
40px-Iron_Branch.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]اوایل بازی[/TD]
[TD]
40px-Magic_Stick.png
40px-Boots_of_Speed.png
40px-Bracer.png
40px-Bottle.png

[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]لازم[/TD]
[TD="align: center"]
40px-Magic_Wand.png
40px-Arcane_Boots.png
40px-Blink_Dagger.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]بسته به موقعیت/Luxury[/TD]
[TD="align: center"]
40px-Aghanim%27s_Scepter.png
40px-Assault_Cuirass.png
40px-Drum_of_Endurance.png
40px-Heart_of_Tarrasque.png
40px-Scythe_of_Vyse.png
40px-Shiva%27s_Guard.png
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
The Ultimate For da lulz Build :
divine-rapier.png
-
desolator.png
-
hyperstone.png
-
mask-of-madness.png


توضیحات :

  • خریدن یک یا 2 Clarity در شروع بازی به Mana کم Tiny کمک می‌کند.
  • با خریدن Arcane Boots در اوایل بازی میتوانید Avalanche >>Toss را به راحتی‌ پشت هم بدون تمام کردن Mana انجام دهید.
  • Blink Dagger به عنوان یک آیتم معمول بر روی Tiny شناخته میشود، زیرا با استفاده از آن میتوانید در موقعیت بسیار خوبی‌ قرار بگیرید به طوری که Avalanche و Toss را بر روی چند هیرو دشمن اجرا کنید.

Skill Build :
1- Avalanche
2-Toss
3-Avalanche
4-Toss
5-Toss
6-Grow
7-Toss
8-Avalanche
9-Avalanche
10-Craggy ExteRior
11-Grow
12-Craggy Exterior
13-Craggy Exterior
14-Craggy Exterior
15-Stats
16-Grow
17-25- Stats

راهنمایی‌ها :

  • با Avalanche کردن یکی‌ از دشمنان و Toss کردن دوباره آن‌ها به داخل Avalanche میتوانید بیشترین ممکن از یک Combo را داشته باشید (900) .همچنان میتوانید با Toss کردن و Avalanche بعد از آن این مقدار Damage را داشته باشید که نیاز مند سرعت عمل بیشتری می‌باشد، زیرا برای داشتن Damage بالا میبایست Avalanche بر روی دشمن معلق در هوا زده شود.
  • Blink Dagger آیتم بسیار خوبی‌ بر روی Tiny می‌باشد زیرا به او اجازه میدهد به راحتی‌ دشمنان را Gank کند.
  • در فواصل کوتاه و موقع‌ای که کسی‌ در Range Toss نمی‌باشد. میتوانید یک دشمن را بر روی خودش Toss کنید که باعث میشود هیرو حریف Damage اضافه ببیند.
  • میتوانید هیرو‌های خودی که دارای اسکیلArea of effect کاربردی‌ای میباشند را به داخل گروه دشمنان Toss کنید تا شاهد یکUltimate زیبا از آن‌ها باشید(به طور مثل Toss کردن Tidehunter به میان دشمنان)
  • بعد از تهیه کردن Blink Dagger میتوانید به پشت هیرو دشمن Blink کرده و آن‌ها را به طرف دوستانتان Toss کنید.
  • Level Up کردن Toss بجای Avalanche کار عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد، زیرا میزان افزایش Damage, Toss از Avalanche بیشتر می‌باشد.
 
Last edited by a moderator:

Earthshaker

Stronger by an order of magnitude!

Earthshaker.png


Strength : 22 + 2.5
Agility : 12 + 1.4
Intelligence : 16 + 1.8


[TABLE="class: grid, width: 400"]
[TR]
[TD="align: center"]25[/TD]
[TD="align: center"]16[/TD]
[TD="align: center"]1[/TD]
[TD="align: left"]Level[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]2088[/TD]
[TD="align: center"]1309[/TD]
[TD="align: center"]568[/TD]
[TD="align: left"]Hit Points[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]1027[/TD]
[TD="align: center"]585[/TD]
[TD="align: center"]208[/TD]
[TD="align: left"]Mana[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]126-136[/TD]
[TD="align: center"]85-95[/TD]
[TD="align: center"]45-56[/TD]
[TD="align: left"]Damage[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]10.1[/TD]
[TD="align: center"]5.9[/TD]
[TD="align: center"]2.68[/TD]
[TD="align: left"]Amor[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]0.97[/TD]
[TD="align: center"]0.79[/TD]
[TD="align: center"]0.65[/TD]
[TD="align: left"]Attacks Per sec[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


سرعت حرکت : 300
میزان دید : 1800/800
Attack Range : Melee
سرعت اصابت Attack : فوری

[FONT=&amp]Earthshaker[/FONT][FONT=&amp] یک [/FONT][FONT=&amp]Melee Disabler[/FONT][FONT=&amp] (از کار انداز)، [/FONT][FONT=&amp]Strength[/FONT][FONT=&amp] می باشد که معمولا، به عنوان [/FONT][FONT=&amp]Ganker[/FONT][FONT=&amp] یا [/FONT][FONT=&amp]Initiator[/FONT][FONT=&amp] استفاده می شود. اوایل بازی مهارت اصلی او یعنی [/FONT][FONT=&amp]Fissure[/FONT][FONT=&amp]، او را یک [/FONT][FONT=&amp]Ganker[/FONT][FONT=&amp] قدرتمند ساخته تا بتواند دشمنان خود را برای چند ثانیه جهت اطمینان از کشتن [/FONT][FONT=&amp]Block[/FONT][FONT=&amp] کند. [/FONT][FONT=&amp]Fissure[/FONT][FONT=&amp]، فواید بسیاری بغیر از [/FONT][FONT=&amp]Stun[/FONT][FONT=&amp] کردن، برای حمله به دشمن دارد. این مهارت همچنین میتواند با بلاک کردن، از عقب نشینی هیرو دشمن جلوگیری کند یا هیرو خودی را از تعقیب کردن دشمنان نجات دهد. [/FONT]
[FONT=&amp]Aftershock[/FONT][FONT=&amp] یک مهارت [/FONT][FONT=&amp]Passive[/FONT][FONT=&amp] و وابسته به دیگر مهارت های [/FONT][FONT=&amp]Eathshaker[/FONT][FONT=&amp] می باشد که [/FONT][FONT=&amp]Damage[/FONT][FONT=&amp] و [/FONT][FONT=&amp]Stun[/FONT][FONT=&amp] بیشتری به دشمنان اطراف خود وارد میکند. این مهارت به طور خودکار با اعمال دیگر مهارت ها، فعال خواهد شد. [/FONT][FONT=&amp]Enchant Totem[/FONT][FONT=&amp] دیگر مهارت [/FONT][FONT=&amp]Earthshaker[/FONT][FONT=&amp]، به عنوان ماشه و راه انداز [/FONT][FONT=&amp]Aftershock[/FONT][FONT=&amp] به حساب می آید تا دشمنان خود را به مدت بیشتری از کار اندازد. اواخر بازی [/FONT][FONT=&amp]Earthshaker[/FONT][FONT=&amp] تغییر [/FONT][FONT=&amp]Role[/FONT][FONT=&amp] داده و به عنوان [/FONT][FONT=&amp]Initiator[/FONT][FONT=&amp] عمل خواهد کرد. از آنجا که معمولا از [/FONT][FONT=&amp]Blink Dagger[/FONT][FONT=&amp] برای او استفاده می شود، با استفاده از [/FONT][FONT=&amp]Blink Dagger[/FONT][FONT=&amp] و [/FONT][FONT=&amp]Ultimate[/FONT][FONT=&amp] خود آغاز کننده خوبی برای جنگ ها می باشد. [/FONT][FONT=&amp]Echo Slam[/FONT][FONT=&amp]، اگر در وسط جنگ اعمال شود، می تواند تمام تیم دشمن را از کار انداخته و [/FONT][FONT=&amp]Damage[/FONT][FONT=&amp] بیشتری را وارد کند. اگر با مهارت اصلی وی یعنی [/FONT][FONT=&amp]Fissure[/FONT][FONT=&amp] به درستی و زنجیروار اعمال شود، می تواند دشمن را تا [/FONT][FONT=&amp]4.75[/FONT][FONT=&amp] ثانیه [/FONT][FONT=&amp]Stun[/FONT][FONT=&amp] کند که، وی را یک از کارانداز بزرگ کند. در حالت کلی می تواند در جنگ های تیمی بسیار خوب کمک کند. یکی از نقاط ضعف [/FONT][FONT=&amp]Earthshaker[/FONT][FONT=&amp]، کندی [/FONT][FONT=&amp]0.69[/FONT][FONT=&amp] ثانیه در اعمال مهارت های [/FONT][FONT=&amp]Fissure[/FONT][FONT=&amp] و [/FONT][FONT=&amp]Enchant Totem[/FONT][FONT=&amp] می باشد. در حالی که [/FONT][FONT=&amp]Echo Slam[/FONT][FONT=&amp] هیچ تاخیری نخواهد داشت و شانس جلوگیری کردن از اعمال آن کمتر از دو مهارت دیگر وی می باشد.[/FONT]
[FONT=&amp]با توجه به آسانی مهارت های وی و زمان کم اعمال آنها، برای بازیکن هایی که تازه با دنیای [/FONT][FONT=&amp]DotA[/FONT][FONT=&amp] آشنا شده اند و میخواهند از هیروهای سخت تر بگذرند این هیرو پیشنهاد میشود.

[/FONT]
………………………………………………………………………………..
Role: Initiator / Disabler / Support / Lane Support

به مانند یک Golem و یا Gargoyle ، روزگاری جزوی از زمین بود اما در حال حاضر ر روی آن آزادانه قدم می گذارد . بر خلاف دیگران او خود را بر اساس اراده شکل داد و به شاگردی نپرداخت و به هیچ استادی خدمت نکرد . در خوابی مضطرب ، ...... در شکاف عمیقی از سنگ ، متوجه زندگی شد که آزادانه بر روی او جاری بود . این موضوع او را کنجکاو کرد . در طی سری لرزش هایی ، قله های Nishai خود را به صورت بهمن روان کردند ، مسیر رودخانه ها را تغییر دادند و دره های کم عمق را به شکاف های بی انتها تبدیل ساختند . وقتی که زمین از لرزش باز ایستاد ، Earthshaker پا را از پرد و غبار بیرون گذاشت ، و تخته سنگ های عظیم را به مانند پتویی سبک به کنار زد.
او خود را به مانند یک هیولای فناپذیر درست کرد و شکل داد و بر خود نام Raigor Stonehoof را نهاد . حالا او خون دارد و نفس می کشد و بنابراین می تواند بمیرد . اما همچنان روح او همان روح زمینی است ، او قدرت خود را در توتم ( روح محافظ) جادویی حمل می کند که هیچ گاه او را ترک نخواهد کرد . و در روزی که او به خاک بازگردد ، زمین با او همانند فرزند مسرف خود رفتار خواهد کرد.
………………………………………………………………………………..


[FONT=&amp]مهارت ها
[/FONT]
[FONT=&amp]
Fissure[/FONT]


Fissure_icon.png


[FONT=&amp]ضربه سنگینی با توتم توانای خود به زمین وارد میکند که، باعث شکافته شدن زمین و ساخت شدن سلسله سنگ های صعب العبوری می شود. تمامی دشمنان کنار آن در یک راستا [/FONT][FONT=&amp]Damage[/FONT][FONT=&amp] و [/FONT][FONT=&amp]Stun[/FONT][FONT=&amp] می شوند. [/FONT]

[FONT=&amp]Range[/FONT][FONT=&amp]: 1200
Radius: 225
Fissure duration: 8
Stun duration: 1/1.25/1.5/1.75
Damage: 125/175/225/275[/FONT]

[TABLE="class: grid, width: 200"]
[TR]
[TD="align: center"]
Mana_icon.png
[/TD]
[TD="align: center"]
Cooldown_icon.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"][FONT=&amp]125/140/155/170[/FONT][/TD]
[TD="align: center"][FONT=&amp]15[/FONT][/TD]
[/TR]
[/TABLE]


[TABLE="class: grid, width: 250"]
[TR]
[TD="align: center"]Damage[/TD]
[TD="align: center"]تحت تاثیر[/TD]
[TD="align: center"]مهارت[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Magical[/TD]
[TD="align: center"]دشمنان[/TD]
[TD="align: center"]نقطه هدف[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


[FONT=&amp]Enchant Totem[/FONT]

Enchant_Totem_icon.png


[FONT=&amp]به توتم [/FONT][FONT=&amp]Earthshaker[/FONT][FONT=&amp] قدرت بیشتری می دهد تا در ضربه بعدی خود [/FONT][FONT=&amp]Damage[/FONT][FONT=&amp] بیشتری وارد کند. [/FONT]

Radius: 300
Stun Duration: 0.3/0.7/1.2/1.5
Damage: 25/45/75/115

[TABLE="class: grid, width: 200"]
[TR]
[TD="align: center"]
Mana_icon.png
[/TD]
[TD="align: center"]
Cooldown_icon.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]50[/TD]
[TD="align: center"]7[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


[TABLE="class: grid, width: 250"]
[TR]
[TD="align: center"]تحت تاثیر[/TD]
[TD="align: center"]مهارت[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]خود[/TD]
[TD="align: center"]هدف ندارد[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

یادداشت :
  • تنها Base Damage و Damage اضافی از Attribute اصلی، بیشتر خواهند شد.
  • Damage افزایشی این مهارت، بروی Damage اضافه شده از Double Damage Rune اثر نخواهد کرد.



[FONT=&amp]Aftershock[/FONT]

Aftershock_icon.png


[FONT=&amp]باعث لرزیدن زمین زیر پای [/FONT][FONT=&amp]Earthshaker[/FONT][FONT=&amp] شده و به موجب آن، [/FONT][FONT=&amp]Damage[/FONT][FONT=&amp] و [/FONT][FONT=&amp]Stun[/FONT][FONT=&amp] به دشمنان اطراف خود، با هر اعمال مهارتی، وارد می کند. [/FONT]

Radius: 300
Stun Duration: 0.3/0.7/1.2/1.5
Damage: 25/45/75/115


[TABLE="class: grid, width: 250"]
[TR]
[TD="align: center"]Damage[/TD]
[TD="align: center"]تحت تاثیر[/TD]
[TD="align: center"]مهارت[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Magical[/TD]
[TD="align: center"]دشمنان[/TD]
[TD="align: center"]Passive[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

یادداشت :
  • استفاده از آیتم، Aftershock را فعال نمی کند.



[FONT=&amp]Echo Slam[/FONT]

Echo_Slam_icon.png


[FONT=&amp]امواج تکان دهنده ای حول زمین، به دشمنان [/FONT][FONT=&amp]Damage[/FONT][FONT=&amp] وارد میکند. هر دشمن باعث بوجود آمدن [/FONT][FONT=&amp]Echo[/FONT][FONT=&amp] و [/FONT][FONT=&amp]Damage[/FONT][FONT=&amp] وارد کردن به دشمنان اطراف خود می شود. [/FONT]

[FONT=&amp]Radius[/FONT][FONT=&amp]: 500
Damage: 200/265/340
Echo Damage: 40/55/70[/FONT]


[TABLE="class: grid, width: 200"]
[TR]
[TD="align: center"]
Mana_icon.png
[/TD]
[TD="align: center"]
Cooldown_icon.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]145/205/265[/TD]
[TD="align: center"]150/130/110[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


[TABLE="class: grid, width: 250"]
[TR]
[TD="align: center"]Damage[/TD]
[TD="align: center"]تحت تاثیر[/TD]
[TD="align: center"]مهارت[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]Magical[/TD]
[TD="align: center"]دشمنان[/TD]
[TD="align: center"]هدف ندارد[/TD]
[/TR]
[/TABLE]


Aghanim%27s_Scepter_tiny_icon.png
باعث می شود هر ضربه اولیه به هیرو، دو [FONT=&amp]Echo[/FONT][FONT=&amp]بدنبال خود بوجود بیاورد. [/FONT]

یادداشت :


  • [*=right]Damage آغازین به دشمنان Magic Immune اثر دارد، اما Damage اضافی از Echo اثر ندارد.
    [*=right]Damage آغازین به شعاع 500 اطراف Earthshaker وارد می شود.
    [*=right]هر Unit اطراف انفجار اولیه با شعاع 550، یک Echo تولید می کند که دشمنان اطراف خود را Damage می کند.
    [*=right]اراذل کشته شده توسط Damage آغازین Echo Slam، همچنان Echo تولید می کنند.

[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD="align: center"]آیتم های پیشنهادی[/TD]
[/TR]
[/TABLE]
[TABLE="class: grid, width: 500"]
[TR]
[TD="align: center"]آغاز بازی[/TD]
[TD="align: center"]
40px-Clarity.png
40px-Clarity.png
40px-Clarity.png
40px-Clarity.png
40px-Tango.png
40px-Healing_Salve.png
40px-Gauntlets_of_Strength.png
40px-Iron_Branch.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]اوایل بازی[/TD]
[TD]
40px-Magic_Stick.png
40px-Boots_of_Speed.png
40px-Bracer.png
40px-Energy_Booster.png

[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]لازم[/TD]
[TD="align: center"]
40px-Magic_Wand.png
40px-Arcane_Boots.png
40px-Blink_Dagger.png
[/TD]
[/TR]
[TR]
[TD="align: center"]بسته به موقعیت[/TD]
[TD="align: center"]
40px-Aghanim%27s_Scepter.png
40px-Veil_of_Discord.png
40px-Shiva%27s_Guard.png
40px-Scythe_of_Vyse.png
40px-Heart_of_Tarrasque.png
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

یادداشت :

  • Blink Dagger آیتمی است که معمولا برای قرار دادن Earthshaker در مرکز گروه بزرگی از Unitــها استفاده می شود. ارتباط مستقیمی با Echo SLam دارد و به موجب اعمال آن Damage عظیمی به محیط وارد می کنید.
  • Arcane Boots و Soul Ring آیتم های بسیار مناسبی برای Earthshaker در اوایل بازی می باشد که به او Mana فوری برساند.
  • اگر شما بخواهید بجای ذخیره کردن 2150 طلا برای Blink Dagger، آیتم دیگری را خریداری کنید، Force Staff آیتم بسیار کارایی می باشد که میتوان جدا جدا نیاز های آن را خریداری بکنید. همچنین این آیتم شما را نجات دهنده خواهد کرد. با اعمال Fissure و Force Staff کردن هیروی تعقیب شده، جان وی را نجات می دهید.

گالری :
[TABLE="class: grid, width: 150"]
[TR]
[TD="align: center"][/TD]
[/TR]
[/TABLE]
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or