Doom تا سال 2015 به صورت رسمی رونمایی نخواهد شد

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
doom-1.jpg



مدتی است که از نمایش Doom پشت درهای بسته برای طرفداران این سری می‌گذرد اما عده‌ای در تعجبند که چرا بازی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده؟

Bethesda در مصاحبه‌ای با PCGamer به این موضوع اشاره کرده و تاریخ رونمایی از این عنوان را 2015 مشخص کرده است. Peter Heins توضیح می‌دهد که آن‌ها تا زمانی که استدیو برای معرفی رسمی آماده نباشد، این کار را نخواهند کرد:
"id Software معتقد بود که تا موقعی که بازی به نقطه‌ی مشخصی نرسیده باشد، آن‌ها آماده‌ی رونمایی از آن نیستند و همین قدر نیز تا حالا زیر زره‌بین بوده"
از طرفی Bethesda به این خاطر Doom را در همایش QuakeCon به نمایش گذاشت تا از اهمیت و کیفیت کار به طرفداران اطمینان دهد:
"ما می‌خواستیم که آن‌ها از این موضوع که یک استدیو‌ی توانا در حال کار بر روی بازی است مطمئن باشند و همچنین بدانند که این عنوانی خواهد بود آن را دوست خواهند داشت و ما نیز از آن مراقبت و به آن احترام خواهیم گذاشت"
آیا شما قادر به تحمل این مدت طولانی خواهید بود؟

منبع
 
آخرین ویرایش:
فکر کنم منتظر برنامه نویس کرایتک برای بهبود موتور گرافیکیشونن . ببینیم موتور جدیدشون چکار میکنه .

آیا شما قادر به تحمل این مدت طولانی خواهید بود؟
این مدت طولانی ؟ الان باید خدامونو شکر کنیم که حداقل تاریخ رسمی معرفی بازی معلومه :d . من که قبل این کاملا بیخیالش شده بودم .
 
با توجه به نظر بینندگان نمایش بازی در پشت درهای بسته , نمایش بازی فوق العاده بود و حداقل خیالمون از این بابت راحت هست و تکلیف بازی مشخص شد . خیلی دوست دارم نمایش بازی لیک بشه ! :دی
امیدوارم این استدیو بزرگی که پشت بازی هست سنگ تموم بذارن , Doom همراه با برخی ویژگی های مهم کلاسیک و طراحی مراحل و ... بازی توسط انجین id Tech 6 فوق العاده می شود :bighug:
WOW
 
یکی نیست به اینا بگه آخه شما که هنوز موتور بازیتونو آماده نکردین چرا نمایش میدین و معرفی میکنید؟؟؟ معلوم نیست پشت درهای بسته با فلش بازی ساخته بودن یا فیلم سینمایی دووم رو نشون دادن؟؟
 
یکی نیست به اینا بگه آخه شما که هنوز موتور بازیتونو آماده نکردین چرا نمایش میدین و معرفی میکنید؟؟؟ معلوم نیست پشت درهای بسته با فلش بازی ساخته بودن یا فیلم سینمایی دووم رو نشون دادن؟؟
کوچکترین شناختی‌ از bethesda داشته باشین متوجه میشین که کلا سیاستش این هست که بازی هارو تا وقتی‌ نسبتا آماده و قابل بازی نباشن به طور رسمی‌ معرفی‌ نمی‌کنه،ربطی‌ به موتور و فلش و چراغ و فیلم و کارتون اینا نداره.
 
آخرین ویرایش:
این خیلی بده. امیدوارم سازنده ها یه مقدار هم برن تو کار فشرده سازی و بهینه سازی موتورها و بازی هاشون. یه نگاه بنداز به امضام که چطور یه بازی اول شخص با حجم 96 کیلوبایت فقط ساختن!
این یه حقیقته. وقتی ولفنشتاین 50 گیگ واسه نصب میخواد، پس یه بازی RPG مثل ویچر 3 که Open world هم هست حجمش قاعدتا باید بیش از 100 گیگ باشه
 
این یه حقیقته. وقتی ولفنشتاین 50 گیگ واسه نصب میخواد، پس یه بازی RPG مثل ویچر 3 که Open world هم هست حجمش قاعدتا باید بیش از 100 گیگ باشه
بازی خیلی‌ خیلی‌ عظیم نباشه تو حجمش تفاوت زیادی ایجاد نمی‌شه،بیشتر مربوط به حجم‌های بازی و موتور گرافیکی اینا هست.نگران نباش تا وقتی‌ Witcher 3 با Redengine درست می‌شه حجمش 100 gb نمی‌شه :دی
 
این یه حقیقته. وقتی ولفنشتاین 50 گیگ واسه نصب میخواد، پس یه بازی RPG مثل ویچر 3 که Open world هم هست حجمش قاعدتا باید بیش از 100 گیگ باشه
Wolf روی idTech5 بود، فرق داره قضیش. همین نسل کلی طول کشید تا بازی ها از حجم یه دی وی دی تجاوز کردن:دی چه برسه به این نسل که 5 برابر شده حجم دیسک ها:دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or