
سازنده Titanfall آقای Vince Zampella در آخرین مصاحبه خود با سایت Gamespot درباره خبر هایی که جدیدا لیک شدن مثل: Season Pass و DLC های پولی و رایگان مصاحبه کرد.
قسمت های مهم مصاحبه Gamespot:
Vince Zampella درباره خبر هایی که لیک شدن گفت:
از او پرسیده شد اگر در دنیای واقعی Titan داشت چه میکرد، که او با خنده جواب داد:من اون اطلاعاتو کامل نخوندم، برای همین نمیتونم تایید کنم خبر ها درست بودن یا نه ولی بعضی قسمت هایی رو که دیدم باید بگم:"درسته، این همونیه که ما ساختیم."
ما در خبر ها شنیده بودیم که ممکن است بازی Season Pass داشته باشد و امروز Vince Zampella تایید کرد:بلافاصله میرفتم سراغ اون کسایی که اطلاعات بازیو لیک کردن
او تایید کرد microtransactions در بازی وجود ندارد.ما برنامه هایی برای ساخت DLC های پولی و رایگان برای بازی داریم. چیز هایی وجود دارن که ما میخواهیم به بازی اضافه کنیم که در بازی ساخته شده (Ship) شده وجود ندارن. مثل private match که به صورت رایگان به بازی اضافه خواهد شد. همچنین تعدادی DLC پولی برای بازی ساخته خواهد شد و برای این که شما به راحتی به تمام این DLC ها دسترسی داشته باشید، ما برنامه ای برای عرضه Season Pass برای بازی داریم.
صحبت های او درباره multiplayer campaign بازی:
درباره پورت نسخه Xbox 360 او گفت: هدف اصلی استودیو Bluepoint Games که وظیفه پورت بازی برای Xbox 360 دارن تجربه یکسان بازی نسبت به نسخه های PC و Xbox One است، هر چند قدرت Xbox 360 کمتر است ولی آن ها تا جایی که بتوانن روی بازی کار خواهند کرد. همچنین او اعلام کرد نمیتواند درباره پشتیبانی بلند مدت از نسخه Xbox 360 جواب دهد، چون او شخص مناسبی برای جواب دادن به این سوال نیست.شما در هر دو جناح بازی خواهید کرد. این یک تجربه کوتاه است و تنها چند ساعت طول خواهد کشید که شما در هر دو جناح این بخشو به اتمام برسونید و همچنین شما مجبور نیستید این بخشو تجربه کنید. شما میتونید این بخشو تکرار کنید، اما بازم مجبور به این کار نیستید. شما میتونید از ابتدا بازی مستقیم وارد بخش مولتی پلیر بازی بشید.
و اما سوال مهم درباره بازی این که چگونه سرور های بازی به درستی کار خواهند کرد؟ آیا مثل Battlefield 4 بعد از مدت زمانی از عرضه بازی همچنان مشکل خواهد داشت؟
Vince Zampella گفت:
همچنین او گفت اگر مشکلاتی در بازی به وجود بیاید، مهم نحوده پاسخ گویی سازندگان بازی است.من فکر میکنم این وظیفه مایکروسافت است، اما این وظیفه ما هم هست چون در آخر ما سازندگان این بازی هستیم. این فقط مشکل مایکروسافت نیست، بلکه مشکل ما هم هست. ما با جدیت کامل بر روی این موضوع کار میکنیم و امیدواریم مشکلی پیش نیاد.
Titanfall در تاریخ 11 مارچ برای Xbox One و PC و در تاریخ 25 مارچ برای Xbox 360 عرضه خواهد شد.من فکر میکنم باید سریع وارد عمل بشیم، با مردم درباره مشکلات صحبت کنیم و روشی برای بر طرف کردن مشکلات مطرح کنیم و بعد از اون مشلاتو حل کنیم.
منبع
آخرین ویرایش: