ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Detroit: Become Human
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="AminMoradiX" data-source="post: 4410583" data-attributes="member: 133443"><p>البته احتمالا متای خوبی نگیره اما اینم که گفتی ارتباط مستقیم داره با اطمینان ناشر به محصول درست نیست. مثال های زیادی هم هست در نقض حرفت. بیشتر به مارکتینگ و کارای فروش و این چیزا ربط داره</p><p>دیوید کیج هم دیگه باید کاسه کوزه شو جمع کنه و این سبک رو خدافظی کنه باهاش. </p><p>زمانی درام تعاملی جذاب بود که بازی ها تو سبک های دیگه تو گیم پلی خودشون مونده بودن. الان که من مقایسه میکنم حتی کوئست های فرعی ویچر هم این المان ها رو داشت جدا از داستان و گیم پلی محشرش. حالا داوود قفس میاد گیم پلی رو کلا قربانی میکنه تا درام تعاملی بسازه دیگه مشتری نداره.</p><p>تو ویچر تو هر کوئست راه های مختلفی بود، حتی بعضیاشون بیش از پنج شیش تا که هر کدوم با توجه به کارای قبلت و کارای الانت نتیجه متفاوتی رقم میخوردن و واقعا تاثیر میذاشتن رو بازی و گیم پلی و داستان. حالا اون ویچر بود و گیم پلی فوق العاده ای هم داشت. </p><p>حالا این آقا فقط تعاملش رو داره. گیم پلی که قربونش برم صفر. کنترل هم که زیر صفر. گرافیک هم که دیگه شاهکار محسوب نمیشه. احتمال زیاد از خجالتش دربیان منتقدا و کاسه کوزه شو جمع کنه تا بفهمه شاید قبلا ایده ش بکر بوده اما الان شده یه نرمال تو خیلی بازیا که برخلاف بازی های کیج گیم پلی هم دارن.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AminMoradiX, post: 4410583, member: 133443"] البته احتمالا متای خوبی نگیره اما اینم که گفتی ارتباط مستقیم داره با اطمینان ناشر به محصول درست نیست. مثال های زیادی هم هست در نقض حرفت. بیشتر به مارکتینگ و کارای فروش و این چیزا ربط داره دیوید کیج هم دیگه باید کاسه کوزه شو جمع کنه و این سبک رو خدافظی کنه باهاش. زمانی درام تعاملی جذاب بود که بازی ها تو سبک های دیگه تو گیم پلی خودشون مونده بودن. الان که من مقایسه میکنم حتی کوئست های فرعی ویچر هم این المان ها رو داشت جدا از داستان و گیم پلی محشرش. حالا داوود قفس میاد گیم پلی رو کلا قربانی میکنه تا درام تعاملی بسازه دیگه مشتری نداره. تو ویچر تو هر کوئست راه های مختلفی بود، حتی بعضیاشون بیش از پنج شیش تا که هر کدوم با توجه به کارای قبلت و کارای الانت نتیجه متفاوتی رقم میخوردن و واقعا تاثیر میذاشتن رو بازی و گیم پلی و داستان. حالا اون ویچر بود و گیم پلی فوق العاده ای هم داشت. حالا این آقا فقط تعاملش رو داره. گیم پلی که قربونش برم صفر. کنترل هم که زیر صفر. گرافیک هم که دیگه شاهکار محسوب نمیشه. احتمال زیاد از خجالتش دربیان منتقدا و کاسه کوزه شو جمع کنه تا بفهمه شاید قبلا ایده ش بکر بوده اما الان شده یه نرمال تو خیلی بازیا که برخلاف بازی های کیج گیم پلی هم دارن. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Detroit: Become Human
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft