Deep Silver: ما نیازمند تشکیلات بزرگ نیستیم و از شرکت‌های بسیاری بهتر می‌باشیم

Asmodeus

Dark is the path in the absence of light
کاربر سایت
dead-island-riptide-cover-image.jpg


پس از این که شرکت THQ با ورشکستگی مواجه شد، کمپانی Deep Silver موفق شد سازنده‌هایی را نظیر Volition و 4A Games در اختیار بگیرد تا با استفاده از این دو، بازی‌های بزرگی نظیر Metro و Saints Row را عرضه کند تا در بوسیله آن‌ها در کنار عنوان Dead Island، موفقیت‌های خود را پیش ببرد.
در همین راستا یکی از اعضای Deep Silver، یعنی آقای Geoff Muliigan مدعی است که یکی سری تاکتیک‌های خاصی برای این شرکت وجود دارد. وی در گفتگویی که با GameInformer داشت، گفت: "مردم می‌گویند حالا که ما Volition و عنوانی را همانند Metro در اختیار داریم، قرار است به یک ناشر AAA تبدیل بشویم. اما در واقع چیزی که ما را از سایر ناشرها جدا می‌سازد، این است که ما واقعاً میلی برای این قضیه نداریم."
وی افزود: "من در واقع فکر می‌کنم که ما از شرکت‌هایی نظیر EA، Activision و Ubisoft بهتر هستیم. شاید مردم با خود بگویند که منظور ما چیست؟ آن‌ها سرمایه‌های 3 میلیون دلاری کسب می‌کنند اما من هم می‌خواهم تفاوت پول در آوردن ما با آن شرکت‌ها را توضیح بدهم."
او در این باره می‌گوید: "من کاملاً باور دارم که شما نیازمند تشکیلات بزرگ نیستید و این قضیه باعث شده است که خیلی از ناشران نابود بشوند و یا ضربه‌ی سختی به آن‌ها وارد شود. زمانی که شما حتی یکی از آن‌ها را ندارید، AAA ضربه‌ی محکمی به سر شما را می‌زند که سبب می‌گردد شما زنده زنده خرد شوید. زمانی که یک عنوان AAA موفق نشود، آن ناشر چه کاری انجام می‌دهد؟ مطمئناً یک عنوان AAA دیگر عرضه می‌کند و روی آن سرمایه‌گذاری می‌کند و امیدوار است که این بازی موفق شود."
وی تصریح کرد: "ما کمپانی خود را اصلاً در رده‌ی متوسط ناشران نمی‌بینیم. زیرا ما یک ناشر بسیار متفاوت هستیم و از تاکتیک‌های Guerilla استفاده می‌کنیم و به سرعت بازار را با تحول روبرو می‌سازیم. ما به سرعت حرکت می‌کنیم و مدیران زیادی نداریم که جواب‌گو باشند. ما آن چیزی را که انجام می‌دهیم، دوست داریم."
وی در آخر گفت: "این مسئله بسیار اهمیت دارد. زمانی که شما وارد یک کمپانی می‌شوید ممکن است با خیلی از اعضای آن دوست شوید و با هم به بیرون بروید و اگر با آن زیادی رابطه داشته باشید، متوجه می‌گردید که آن‌ها پر از مشقت هستند و از سوی دیگر ترس تمام وجود آن‌ها را فراگرفته‌است ولی افراد ما این‌گونه نیستند دوران خوبی را می‌گذرانند.

1

2
 
س از این که شرکت THQ با ورشکستگی مواجه شد، کمپانی Deep Silver موفق شد سازنده‌هایی را نظیر Volition و 4A Games در اختیار بگیرد تا با استفاده از این دو، بازی‌های بزرگی نظیر Metro و Saints Row را عرضه کند
5سال پیش زمان عرضه ی Stalker Clear Sky هم این ناشر مرده بود! و Deep Silver این بازی رو منتشر کرد . COP هم همینطور توسط ناشر دیگه ای منتشر شد . THQ مثل اینکه خودش خیلی دلش میخواست سرنگون بشه ...
 
حرف خیلی جالب و قشنگی زده. یه سری جاهای حرفش واقعا درسته. وقتی یه شرکتی (مثلا THQ خدا بیامرز) میاد و یه بازی AAA مثل Red Faction: Geurilla رو میده بیرون بعد نمیفروشه، بعد روی نسخه ی Armageddon سرمایه گذاری میکنه امکان نابود شدنش تابلو هست که خیلی بالائه. با این که از Dead Island اصلا خوشم نیومد ولی با سیاست درست Techland و Deep Silver با اینکه اصلا بازی قوی نبود ولی به شدت سود آور شد. یا Rovio که تونست با Angry Birds همین موفقیت رو کسب کنه. به نظرم اگه Deep Silver بتونه درست سیاست گذاری کنه و پیش بره میتونه نسل بعد به یکی از ناشر های موفق تبدیل بشه ولی حتی یه اشتباه کوچیک برای نسل بعد (به خاطر هزینه های هنگفت این نسل) میتونه کلا این شرکت رو به راهی THQ کنه.
امیدوارم از IP ها و شرکت هایی که خرید درست استفاده کنه که رقابت دوباره بین ناشر ها شدت بگیره و شاهد یه پیشرفت عظیم دیگه توی بازی های باشیم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or