ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Death Stranding
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Holy Diver" data-source="post: 4681704" data-attributes="member: 47666"><p>[MEDIA=youtube]1sMNtH21-JU:3[/MEDIA]</p><p></p><p>این کاتسین اول بازی واقعا شاهکار کار شده میتونم بگم بهترین کارگردانی هست از نظر فنی که تو کاتسین یه بازی میبینم. عملا تو پنج دقیقه کل دنیای عجیب و غریب و منطق و اتمسفر کل بازی رو به حرفه ای ترین حالت ممکن توضیح میده. واقعا میشه دو ساعت راجع به همین کاتسین صحبت کرد. </p><p></p><p>یادم اون زمان که کاتسین اول MGS GZ اومده بوده هم دهن همه وا مونده بود اون کاتسینم کمی ازین نداره در واقع کوجیما اولین کارگردانی بود که این تکنیک کاتسین بدون کات رو وارد دنیای بازی ها کرد که بعدا میشه اثرش تو GOW و TLOU 2 دید و به نظرم جزو معدود کارگردان هایی که واقعا میشه اسمش کارگردان برای بازی گذاشت یعنی نقش اساسی تو شکل گیری ایده و جزئیات بازی داره.</p><p></p><p>ویدیوی بالا رو ببینید حتما</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Holy Diver, post: 4681704, member: 47666"] [MEDIA=youtube]1sMNtH21-JU:3[/MEDIA] این کاتسین اول بازی واقعا شاهکار کار شده میتونم بگم بهترین کارگردانی هست از نظر فنی که تو کاتسین یه بازی میبینم. عملا تو پنج دقیقه کل دنیای عجیب و غریب و منطق و اتمسفر کل بازی رو به حرفه ای ترین حالت ممکن توضیح میده. واقعا میشه دو ساعت راجع به همین کاتسین صحبت کرد. یادم اون زمان که کاتسین اول MGS GZ اومده بوده هم دهن همه وا مونده بود اون کاتسینم کمی ازین نداره در واقع کوجیما اولین کارگردانی بود که این تکنیک کاتسین بدون کات رو وارد دنیای بازی ها کرد که بعدا میشه اثرش تو GOW و TLOU 2 دید و به نظرم جزو معدود کارگردان هایی که واقعا میشه اسمش کارگردان برای بازی گذاشت یعنی نقش اساسی تو شکل گیری ایده و جزئیات بازی داره. ویدیوی بالا رو ببینید حتما [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Death Stranding
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft