ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Death Stranding
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="killzone1988" data-source="post: 4672338" data-attributes="member: 92858"><p>بنده حالا بعد از یکماه میتوانم با شما درست دیالوگ کنم . به عنوان کسی که عاشق و معتاد گیمپلی بازی هستم . اینکه نظر شما و دیگرانی چه در اکثریت یا اقلیت باشید مخالف نظر بنده است . امری است طبیعی و اینکه حتی با این بازی لذت نبردید و اذیت شدید هم امری است طبیعی . من فقط میخواستم شما به این نقطه برسی بر اساس تجربه شخصی خودت . بنده در پی تغییر نظر شما نیستم . ولی نکاتی را که گفتید نقطه عطف بازیسازی کوجیما بوده و در این عنوان هم است و یکی از دلایلی که بنده دنبال میکنم ساخته ایشان را همین پرداخت بیش از حد از دید برخی به روایت گری و میان پرده های طولانی و یکی از دلایلی که مدیوم گیم را برای من جادویی تر میکند همین میان پرده های طولانی است و ترجیح نمیدهم بشینم فقط بازی کنم و یک دقیقه کات سین ببینم . نسبت به اینکه شما این همه فیچر و مکانیک و ابزار داخل بازی که در خدمت جابجایی بار است رو نمیبینید چون از باربری بدتون میاد منصفانه نیست . شما میتونی از بازی و کاری که قراره بکنی داخلش خوشت نیاد ولی نگفتن واقعیت که چه میزان فیچر وجود داره برای همین عمل مضحک خودش نشون میده که درک اتون درست نبوده . مثلا من شوتر هم دوست دارم مثل بایوشاک اما دوست ندارم مدام تیر شلیک کنم برای رنک گرفتن در بازی . این مدل شوتر مناسب من نیست نه اینکه دستاورد سازنده آن رو با ادبیات باب خودم تفسیر کنم . </p><p>در پایان همین و بیش نیست ما تجربه میکنیم و زیستن ما تجربه زیستن مان است . امیدوارم در پیدا کردن محصولی مناسب سیلقه و لذت جویی تان در آینده پیروز باشید. اما کریر کسی را مورد هجمه قرار ندهیم . چرا که نقطه مقابل این رویه یادآوری همین کریر توسط دیگرانی خواهد بود که تجربه شان نسبی خوب بوده است . به جای شخصی سازی و ترور شخصی سازنده ایی و چیپ شمردن ارزش دیگران . سعی در برجسته سازی و حمایت از ارزش های مورد نظرمون باشیم . اینجوری همه حق زیستن و بودن دارند.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="killzone1988, post: 4672338, member: 92858"] بنده حالا بعد از یکماه میتوانم با شما درست دیالوگ کنم . به عنوان کسی که عاشق و معتاد گیمپلی بازی هستم . اینکه نظر شما و دیگرانی چه در اکثریت یا اقلیت باشید مخالف نظر بنده است . امری است طبیعی و اینکه حتی با این بازی لذت نبردید و اذیت شدید هم امری است طبیعی . من فقط میخواستم شما به این نقطه برسی بر اساس تجربه شخصی خودت . بنده در پی تغییر نظر شما نیستم . ولی نکاتی را که گفتید نقطه عطف بازیسازی کوجیما بوده و در این عنوان هم است و یکی از دلایلی که بنده دنبال میکنم ساخته ایشان را همین پرداخت بیش از حد از دید برخی به روایت گری و میان پرده های طولانی و یکی از دلایلی که مدیوم گیم را برای من جادویی تر میکند همین میان پرده های طولانی است و ترجیح نمیدهم بشینم فقط بازی کنم و یک دقیقه کات سین ببینم . نسبت به اینکه شما این همه فیچر و مکانیک و ابزار داخل بازی که در خدمت جابجایی بار است رو نمیبینید چون از باربری بدتون میاد منصفانه نیست . شما میتونی از بازی و کاری که قراره بکنی داخلش خوشت نیاد ولی نگفتن واقعیت که چه میزان فیچر وجود داره برای همین عمل مضحک خودش نشون میده که درک اتون درست نبوده . مثلا من شوتر هم دوست دارم مثل بایوشاک اما دوست ندارم مدام تیر شلیک کنم برای رنک گرفتن در بازی . این مدل شوتر مناسب من نیست نه اینکه دستاورد سازنده آن رو با ادبیات باب خودم تفسیر کنم . در پایان همین و بیش نیست ما تجربه میکنیم و زیستن ما تجربه زیستن مان است . امیدوارم در پیدا کردن محصولی مناسب سیلقه و لذت جویی تان در آینده پیروز باشید. اما کریر کسی را مورد هجمه قرار ندهیم . چرا که نقطه مقابل این رویه یادآوری همین کریر توسط دیگرانی خواهد بود که تجربه شان نسبی خوب بوده است . به جای شخصی سازی و ترور شخصی سازنده ایی و چیپ شمردن ارزش دیگران . سعی در برجسته سازی و حمایت از ارزش های مورد نظرمون باشیم . اینجوری همه حق زیستن و بودن دارند. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Death Stranding
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft