ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Death Stranding
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote=".Amirone" data-source="post: 4662828" data-attributes="member: 40193"><p>امروز روی صندلی نشسته بودم داشتم گشتو گذار می کردم توی بازی، دیدم فایده نداره راه طولانی ای در پیش دارم بهتره دراز بکشم! درازکشیدم همینطور می رفتم.. یهو به خودم اومدم دیدم یه ساعت گذشت و متوجه نشدم چطور خوابم برده! محیطها زیبا طراحی شدن و عاشق گشتو گذار توی محیطهای پویاشم، ولی قبول دارم خسته می کنه بازیکنو، اینکه پیشروی بازیکن کند پیش بره، روی تجربه کلیش خواه ناخواه تاثیر منفی می زاره، این حالت شاید در ساعتهای اولیه بازی خاص و یونیک بنظر بیاد ولی به مرور زمان پیش چشم بازیکن رنگ می بازه، واضحتر بگم زجر آور می شه، کوجیما اومده کات سین های طولانی سینماییش رو وارد گیم پلی کرده، نباید انتظار داشته باشه بازیکن مثل کات سینها صبر ایوب داشته باشه و مدتها خیره به تصویر بمونه تا پس از ساعتها و با نگه داشتن چند تا دکمه ساده و تکراری، به فاز بعدی گیم پلی برسه، بازی OWه ولی شما اجباری که بصورت خطی مسیرها رو یک به یک به اتمام برسونی چون بیشتر مسیرها رو باید پیاده روی کنید و اون حس ماجراجویی رو برای کشفیات بیشتر ازتون می گیره، اگر حتی عاشق ماجراجویی باشید به دلیل حرکت کند در نقشه رغبت نمی کنید گوشه گوشه ی نقشه رو زیرو رو کنید و اونجاست که بازی محدودیتهاشو نشون میده و برای بازیکن کسالت آوره که به این نحو ادامه بده بقیه مسیرها رو، برای همینه که بعضی منتقدین بازی رو رها کردن، در ادامه بازی قابلیتهای خودشو نشون میده برای کسانی که صبر پیشه کردن.. ولی برای اونموقع دیره! از نظر من نیاز نبود انقدر بازیکن رو در ابتدای بازی مثل مرغ پرکنده از این سر نقشه به اون سر نقشه مدام جا به جا بشه، حداقل با این شکلو شمایل نتیجه عکس میده هر چقدر هم بخوای روی روایت و تفاوت بازی مانور بدی. اینها رو من اشکال میبینم چون لذت بازیهای OW به گشتو گذار توی محیطشه، که متاسفانه کندی بیش از حدش از اصالتی که داره دورش می کنه. بازی به خودی خود بد نیست و دارم ازش لذت می برم ولی عواملی که برای چالش بیشتر در بازی گنجانده شدن خیلی دستوپاگیر می شه به مرور زمان. تقریبا همه بازیهای OWرو مثل RDRیا HZD، اول گوشه گوشه ی نقشه رو میگردیم بعد میریم سراغ مراحل، ولی اینجا میدویی که فقط به مراحل اصلی برسی.. اگر برسی!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE=".Amirone, post: 4662828, member: 40193"] امروز روی صندلی نشسته بودم داشتم گشتو گذار می کردم توی بازی، دیدم فایده نداره راه طولانی ای در پیش دارم بهتره دراز بکشم! درازکشیدم همینطور می رفتم.. یهو به خودم اومدم دیدم یه ساعت گذشت و متوجه نشدم چطور خوابم برده! محیطها زیبا طراحی شدن و عاشق گشتو گذار توی محیطهای پویاشم، ولی قبول دارم خسته می کنه بازیکنو، اینکه پیشروی بازیکن کند پیش بره، روی تجربه کلیش خواه ناخواه تاثیر منفی می زاره، این حالت شاید در ساعتهای اولیه بازی خاص و یونیک بنظر بیاد ولی به مرور زمان پیش چشم بازیکن رنگ می بازه، واضحتر بگم زجر آور می شه، کوجیما اومده کات سین های طولانی سینماییش رو وارد گیم پلی کرده، نباید انتظار داشته باشه بازیکن مثل کات سینها صبر ایوب داشته باشه و مدتها خیره به تصویر بمونه تا پس از ساعتها و با نگه داشتن چند تا دکمه ساده و تکراری، به فاز بعدی گیم پلی برسه، بازی OWه ولی شما اجباری که بصورت خطی مسیرها رو یک به یک به اتمام برسونی چون بیشتر مسیرها رو باید پیاده روی کنید و اون حس ماجراجویی رو برای کشفیات بیشتر ازتون می گیره، اگر حتی عاشق ماجراجویی باشید به دلیل حرکت کند در نقشه رغبت نمی کنید گوشه گوشه ی نقشه رو زیرو رو کنید و اونجاست که بازی محدودیتهاشو نشون میده و برای بازیکن کسالت آوره که به این نحو ادامه بده بقیه مسیرها رو، برای همینه که بعضی منتقدین بازی رو رها کردن، در ادامه بازی قابلیتهای خودشو نشون میده برای کسانی که صبر پیشه کردن.. ولی برای اونموقع دیره! از نظر من نیاز نبود انقدر بازیکن رو در ابتدای بازی مثل مرغ پرکنده از این سر نقشه به اون سر نقشه مدام جا به جا بشه، حداقل با این شکلو شمایل نتیجه عکس میده هر چقدر هم بخوای روی روایت و تفاوت بازی مانور بدی. اینها رو من اشکال میبینم چون لذت بازیهای OW به گشتو گذار توی محیطشه، که متاسفانه کندی بیش از حدش از اصالتی که داره دورش می کنه. بازی به خودی خود بد نیست و دارم ازش لذت می برم ولی عواملی که برای چالش بیشتر در بازی گنجانده شدن خیلی دستوپاگیر می شه به مرور زمان. تقریبا همه بازیهای OWرو مثل RDRیا HZD، اول گوشه گوشه ی نقشه رو میگردیم بعد میریم سراغ مراحل، ولی اینجا میدویی که فقط به مراحل اصلی برسی.. اگر برسی! [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Death Stranding
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft