PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,153
نام
حامد
داستان بازی به فارسی

ممنون کامل گوش دادم.
قشنگ توضیح میده ولی باز یکی دو مورد سوال هست که ذهنمو درگیر کرده. من یکی دو تا از فایل هارو گوش دادم اونجا جواب میده اما با این حال دقیق به جواب همه سوال ها نمیرسم.
بازم ممنون
 
  • Like
Reactions: boss-abbas

PERSIANGAMER_313

کاربر سایت
Nov 1, 2019
77
ممنون کامل گوش دادم.
قشنگ توضیح میده ولی باز یکی دو مورد سوال هست که ذهنمو درگیر کرده. من یکی دو تا از فایل هارو گوش دادم اونجا جواب میده اما با این حال دقیق به جواب همه سوال ها نمیرسم.
بازم ممنون

چی هستن بگو
 
  • Like
Reactions: ( Layken )

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
حاوی اسپویل گیمپلی و داستانی، اگه تموم نکردید باز نکنید. بازی شاید اون متا و امتیازاتی که پیشبینی میکردم رو نگرفت ولی باور بکنید یا نه قطعا همونقدر که میخواستم بهم چسبید! :D
آقا من هنوز باورم نمیشه چجوری اینا گیمپلی رو یه چیز فان و اعتیاد آور در آورده بودن. :D اونم درحالی که اوایل معرفی خیلیامون فکر میکردیم بازی کلا یه فضای ترسناک و دلهره آور داره... شاید بهم بگید دیوونه ولی لذت تحویل دادن کارگو تو این بازی فرضا با کشتن یه مشت سرباز و بیس گرفتن توی فانتوم پین برابری میکرد. :D
من 60 و خورده ای ساعت برام طول کشید که تموم کنم. هر یکی دو ساعت یه بار (یا حتی کمتر) بازی یه چیز جدید رو میکنه برات... حالا چه یه اسلحه جدید یا یه چیزی که صرفا جابجا شدن رو آسون و گاهی جذابتر میکرد. اون چندتا اپیزود پایانی که دیگه کوجیما میزنه به سیم آخر راکت لانچر و آر پی جی میذاره جلوت! شاید برای خیلیا اینا چیز خاصی نباشه ولی منی که نمایش ها و اخبار و اطلاعات رو این اواخر قبل از عرضه نخوندم و ندیدم هیچ ایده ای نداشتم که همچین چیزایی هم هست تو بازی اصن. :D اون بخشای توی Hades خیلی شیک بازیو وارد یه فاز دیگه ای میکردن، نیم ساعت داری پکیج تحویل میدی نیم ساعت بعد توی جنگ جهانی با سربازهای اسکلتی و مدس میکلسن وارد درگیری میشی درحالی که دور و اطرافت یه مشت نهنگ مرده میبینی! :))
از اینا که بگذریم باسای نهایی میتونستن چالش بیشتری داشته باشن... ولی من به قدری باهاشون حال کردم که کل مبارزه رو داشتم از طراحی خفنشون اسکرین شات میگرفتم. :|
محیط بازی هم میشه گفت طراحی هوشمندانه ای داره، اگه از روی نقشه نگاه کنی میبینی که خیلیم بزرگ نیست ولی موقع بازی کردن چون تقریبا اینج به اینچش رو داری قدم میزنی این حس رو داری که به اندازه کافی برات محتوا داره... تنوع محیطم راضی کننده بود با توجه به اینکه زمان ساخت بازی سر جمع 3 سالم طول نکشیده. (البته که یکم از Edge not city ناامید شدم، خیلی انتظار بیشتری ازش داشتم)
نکته دیگه اینکه مپ بازی واقعا اونقدر که فکر میکردیم خالی نیست، به لطف این سیستم آنلاین و ارتباط جهان بازی با پلیرای دیگه کلی وسایل بدردبخور و باحال به مپتون اضافه میشه که در نهایت بعد از اتمام بازی با همچین صحنه ای مواجه میشید. :D (البته اینو از تو نت گذاشتم تو بازی خودتون احتمالا نقشه از اینم شلوغ پلوغ تره)
sLiUukDKaxANL6CmETjgh6-1200-80.jpeg death-stranding-full-world-map-central.jpg
کلا تجربه بشدت لذتبخش و خاصی بود، ولی این موارد مانع 10 از 10 گرفتن بازی میشن، حداقل برای من.

- منوی بازی و راهنماها تاحدودی پیچیده و گیج کنندن، یا باید دم به دقیقه بشینی دونه به دونه Tipهارو بخونی یا تا اواسط بازی گیج باشی و خیلی چیزارو نفهمی

- دریافت مراحل فرعی یا همون Standard Orders بعضی وقتا میتونه عذاب آور باشه. با اینکه خود این پروسه سالم رسوندن پکیج ها لذت بخش و ارضا کنندست، به واسطه سیستم مدیریت منابع وضعیت طوریه که گاهی اوقات شما نمیتونید چند میشن رو باهم قبول کنید با اینکه مسیرتون به همشون میخوره و این میتونه رو اعصاب بره

- بازیگرای گمنام کارکترهای هارت-من و دد-من کارشون رو به نحو احسنت انجام دادن منتهی جفتشون رفتن تو حاشیه استفاده از چهره ویندینگ رفن و دل تورو که این اصلا خوب نیست... از اون طرف Lea Seydoux که شخصا انتظار بیشتری ازش داشتم کاملا معمولی و حتی گاهی اوقات کرینجی بود :D

پ.ن: اینم تا یادم نرفته بگم که Emily O'Brien (بازیگر Amelie) راحت میتونست بجای نورمن ریداس کاندید شه تو TGA امسال! بشدت آندرریت بودن ایشون. :-"
 
آخرین ویرایش:

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
دوستان این پاهای مکانیکی باید چیکار کرد من گرفتم شارز داره اما دکمه استفاده خاموش
باید حواستون باشه چیزی به پاهاتون وصل نباشه تا بتونید وصل کنید. اگه قبلش Auto Arrange رو زدید خرت و پرتایی که به پاهای سم هست رو بکنید بذارید رو پشتش :D بعدش باید بتونید استفاده کنید پاهای مکانیکی رو
 
  • Like
Reactions: guppy

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,153
نام
حامد
چی هستن بگو
سلام
یکی این که آیا این رویداد دث قبل از شروع پروژه BB ها شکل گرفته یا بعدش؟ و این پروژه BB بعد از عمل سرطان بریجت شروع میشه یا اونم قبلش؟
چون یک جا من این طور متوجه شدم که رویداد دث بعد از این که بریجت عمل می کنه و امیلیا در برزخ گیر میکنه این باعث میشه که دنیا درگیر این مسئله دث و بی تی ها بشه.

دوم آیا در انتهای بازی بی تی ها از بین میرن؟ به چه صورت ؟ چون مثل این که دیگه بارون تاثیری نداشت؟
سوم. چرا بریجت می خواست همه جارو قبل از انقراض ششم نابود کنه ؟ چه منفعتی براش داشت؟ دلیلی من ندیدم بگن برا این سوال, دیوانه بود مگه؟ :D
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
عکس های هفته گرافیک به لطف دسیما حرف نداره


آخ ببخشید استاد که جلو چشمتون رو گرفت دفعه بعد با اجازه شما اسپم میزارم @Holy Diver:)

شما و هم تیمی هات دیگه واقعا شورشو در آوردید، امیدوارم این پشتکاری که واسه اینکار گذاشتید برای زندیگتونم بزارید که مطمئنم به جاهای خوبی میرسید..!

به نظر من کسی که با بازی مشکل داره مشکل از خودشه بهتر بره حلش کنه.. البته کسی که بازی رو تموم کرده و حال نکرده دنبال داستان نیست و میاد یکبار نظرشو میگه که اون قابل احترامه، اما کسی که اصرار شدید داره نه بازی خوب نیست در اشتباه که بهتره این مسئله رو بره با خودش حل کنه فقط، شمایی هم که بازی رو تجربه نکرده حرف میزنی (خیلی زیاد) واقعا نمیدونم چی بگم!، ولی خوبه این بازی واسه من معیار این شد بدونم خیلی ها کجا توپ میزنن.

در هر صورت بازی رو هم تموم کردم اما علاقه ای دیگه ندارم پستی در موردش در فضای مسموم اینجا بزارم و این آخرین پسته منه در مورد دث توُ بازی سنتر، چون دیگه خیلی ها از اینجا فراری شدن و اونایی که قبلا فعال بودنم قید اینجارو زدن..

موفق باشید
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
من اصلا چیزی درباره بازی نگفتم مخصوصا تو این تاپیک! اگه شما خوشت آمد مشکلی نداره کاملا قابل احترام شما اصلا نکته پست من نگرفتی یا نخواستی بگیری به هرحال من قبل عرضه کلی عکس رسمی از اینستا واسه بازی میزاشنم این عزیزی که هی به اسمش اشاره میکنم به اون پست ها گفت اسپم و آمدم براش تلافی کنم ولی موضوع اینه که جرئت جواب دادن نداره! من با علایق دیگران کاری ندارم و انقدر شعور دارم که نباید وقتی یکی میگه این بازی خوب بود من بگم نه دورغ میگی بد بود! اما از تهمت زدن (همین کاری که الان شما کردید) و توهین کردن خیلی بدم میاد

جوابت ندادم جاییت سوخته عمو؟ انقدری بزرگ هستم که شما رو از فرند لیست خودم پاک کردم لول :D
ببین عزیز من باهات هیچ مشکلی ندارم نمیدونم چرا اینجوری کینه ای شدی :D من احساس میکنم شما قضیه رو خیلی شخصی گرفتی بنابراین به خاطر حرف هایی که زدم عذر خواهی میکنم. ولی شما که جنبه بحث نداری نباید چپ و راست تو تاپیک های مختلف به من پررو و بی عقل و این چیزا بگی یا اگرم گفتی باید انتظار همچین ریکشنی داشته باشی.
به هر حال موفق باشی این چیزا خیلی کوچک تر از اونن که بخوایم کینه از همدیگه به دل بگیریم.
 

mojahed25

کاربر سایت
Feb 28, 2014
716
به نظر من این گفته زیاد معقول نیست که بازی خوبه ! هرکی بدش میار بره مشکلشو با خودش حل کنه!!!دوتا مسئله هستش که باید بهش توجه کرد کلا هر محصولی حالا میخواد ماشین باشه یا یخچال باشه یا بازی! یه سری معیار پایه ای داره که تو دنیای امروزی ملاک کیفیت یک گیم میشه که هممون میدونیم ،چمیدونم داستان گیرا گیم پلی جذاب گرافیک قابل قبول فضاسازی و نداشتن باگ و این حرفها ... دوم برمیگرده به سبک گیم مثلا شوتر اول شخص ، ماجرایی سوم شخص یا آر پی جی یا خطی و .... اگه پایه های اصلی یه گیمی خوب باشن پس اون گیم خوبی به حساب میاد ولی در مورد سبک قضیه فرق میکنه ممکنه یه نفر از شوتر اول شخص اینقدر لذت ببره در مقابل یه نفر نتونه یه دقیقه هم تحملش کنه یا برعکس.. من تا جایی که خودم بازی کردم (اپیزود8) متوجه شدم این بازی پایه های اصلی یه گیم خوب رو داره فقط از نظر سبک یه مقدار تو سبکهای تعریف شده یه بخشیش که مربوط به گیم پلی میشه نمیگنجه و خود من هم باهاش مشکل دارم البته نمیشه کاراکتر بازی رو همش اینور اونور فرستاد بعد گفت که این یه سبک جدیده!! باید جابیوفته ولی امیدوارم دوستان متوجه این مطلب شده باشند که سبک با کیفیت یه بازی متفاوته....
 

Batsy

“Tots Units Fem Força” «Més que un club»
کاربر سایت
Apr 29, 2008
3,278
هر کی حال میکنه بازی کنه،هر کی حال نمیکنه بازی نکنه!
درک نمیکنم چرا اینقد سخت میکنین ماجرا رو!؟ من خودم فن سونی هستم و این بازی رو هم نخریدم و
با توجه ب شناختی از خودم دارم باهاش حال نمیکنم،حالا دیگه قرار نیست بیام هی بازی رو بکوبم و طرفداراش رو مسخره کنم.

پ.ن:من دیگه طاقت نیاوردم و رفتم کل داستان بازی رو تو یوتوب دیدم و بد نبود بنظرم و خوشم اومد ازش تقریبا :D

بعد چیزی ک هست من تو این یک هفته قطعی اینترنت نشستم shadow of war رو ک دراپش کرده بودم رو تموم کردم،ازون موقع ی حسی بهم میگه
ممکنه این بازی رو هم بگیرم جذبش بشم :D
 
  • Like
Reactions: D.ace

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
ببین عزیز من باهات هیچ مشکلی ندارم نمیدونم چرا اینجوری کینه ای شدی :D من احساس میکنم شما قضیه رو خیلی شخصی گرفتی بنابراین به خاطر حرف هایی که زدم عذر خواهی میکنم. ولی شما که جنبه بحث نداری نباید چپ و راست تو تاپیک های مختلف به من پررو و بی عقل و این چیزا بگی یا اگرم گفتی باید انتظار همچین ریکشنی داشته باشی.
به هر حال موفق باشی این چیزا خیلی کوچک تر از اونن که بخوایم کینه از همدیگه به دل بگیریم.
خواهش میکنم ولی من به شما چیزی نگفتم واقعا! اگر هم چیز دیگه ای گفتم گفتم معذرت میخوام ولی اینا رو نگفتم :D جنبه که درام ولی بعضی وقتا :D:D:D به هرحال من تو این تاپیک دیگه چیزی از بازی نمیگم همونطور که قبلش نمیگفتم و آقای ناظم گفتن میگی :D این چیزا واقعا کوچک به قول خودت در هر صورت ممنون و شما هم موفق باشی ثابت کردی که مثل بعضی ها نیستی :)>-
 
  • Like
Reactions: Holy Diver

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر