PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

mostafawarcraf

کاربر سایت
Aug 26, 2011
2,033
نام
مصطفی
اینکه ۸۰ دقیقه نمایش داره نشون میده بازی خیلی طولانی و پتانسیل زیادی داره که خب جای امیدواری داره
راستی معلوم شده برا پی سی میاد یا نه؟
بریم پی اس فور دربیاریم؟!
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
شناختی که از کوجیما دارم بنظرم از این نمایش ٨٠ دقیقه ای بازی ٧٩دقیقه وو ۵٨ ثانیه اش کات سینه:D . یه خبر هم اومده بود که نمیدونم دوستان بازتاب دادن یا نه و اون اینکه یه درجه سختی "وری ایزی" تو بازی قرار دادن برای اونایی که حوصله ی بازی کردن ندارن و بیشتر میخوان بازی رو فیلم وار تجربه کنن :D نکته ی مثبت قضیه اینه که شدیدا با یک بازیه سینمایی با روایت، داستان و شخصیت های قوی طرفیم که البته بازی های کوجیما کی اینطوری نبوده!
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,004
نام
آریا
بعید میدونم کل این زمان مربوط به نمایش گیم‌پلی باشه. :D کوجیما معمولاً خودش هم این جور وقت‌ها حضور داره و شاید اینجا هم مثلاً یه حالت نشست خبری و از این جور چیزها باشه و در مورد بازی صحبت کنن و یه سری چیزهای جانبی نشون بدن و مثلاً 10 دقیقه تصویر فلان بازیگر رو نشون بده و این در موردش صحبت کنه.
البته انقدر مدت زمانش طولانی هست که حتی اگه یک‌سومش هم واقعاً مربوط به پخش گیم‌پلی خالص باشه، خیلی زیاده! :D
 
  • Like
Reactions: Cloud Strife

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
Jul 10, 2013
12,377
نام
سید محمد حسین
شناختی که از کوجیما دارم بنظرم از این نمایش ٨٠ دقیقه ای بازی ٧٩دقیقه وو ۵٨ ثانیه اش کات سینه:D . یه خبر هم اومده بود که نمیدونم دوستان بازتاب دادن یا نه و اون اینکه یه درجه سختی "وری ایزی" تو بازی قرار دادن برای اونایی که حوصله ی بازی کردن ندارن و بیشتر میخوان بازی رو فیلم وار تجربه کنن :D نکته ی مثبت قضیه اینه که شدیدا با یک بازیه سینمایی با روایت، داستان و شخصیت های قوی طرفیم که البته بازی های کوجیما کی اینطوری نبوده!

نه باو... این درجه سختی رو گذاشته واسه منتقدها =))
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
بابا چفدر ساده این
از این 80 دقیقه فقط 70 دقیقش پیاده روی و بال رفتن از کوهه که در این بین چند باری شاشش میگیره چند بار هم حموم میکینه این وسط هم چند بار ناخونا پاش خون میشن پانسمانه میکنه اون 10 دقیقه بعدیش هم کات سینه:|
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
من دوست دارم المان های rpg بازی رو نشون بدن

خصوصا کرفتینگ عمیق داشته باشه !

مثلا مواد اولیه جمع کنی کفش بسازی ! بعد یه بخشم داشته باشه که ارتقا بدی و مثلا عمر کفشا رو افزایش بده یا سرعت راه رفتنت رو بیشتر کنه!
 
  • Like
Reactions: voldmort

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
منم دیروز همین رو بهش گفتم، ولی بچه‌م به این حرفا گوش نمی‌کنه! :D
کلاً بعید میدونم میانگین امتیازهای بازی در حد MGSهای کوجیما بشه و احتمالاً امتیازهای عجیب غریب کم نداشته باشن که مثلاً 4 میدن و میگن «خب چیکار کنیم حالا؟ مسخره‌ی کوجیما هستیم؟» ولی از اون طرف خیلی‌ها هم ازش لذت می‌برن و براشون تبدیل میشه به یه تجربه‌ی جالب و متفاوت. البته هنوز برای دادن نظر نهایی زوده و شاید یه چیزی باشه که همه حال کنن یا از اون طرف انقدر مشکلات داشته باشه که همه بزنن تو سر بازی، ولی حدس منم اینه که هم امتیاز خفن میگیره و هم داغون و کلاً یه چیز سلیقه‌ای از آب درمیاد که کلی بحث و جنجال راه میندازه! :D
البته من دیگه به اندازه‌ی تو هم فکر نمی‌کنم در این حد بدون اکشن و اینا باشه، ولی خب مشخصه که تأکیدش روی اکشن در حد بقیه بازی‌های این مدلی نیست. خود کوجیما هم از اون طرف مرض داره و حال میکنه مسخره‌بازی دربیاره و تا وقتی بازی نیاد نمی‌فهمیم چی به چیه. مثلاً توی نمایش TGS، یهو میره سراغ بخش آشپزی و صحنه‌ای رو نشون میده که طرف داره تخم مرغ می‌شکونه و نیمرو می‌پزه تا یه جنجال جدید راه بیفته و ملت بگن شبیه‌سازی آشپزی نمی‌خوایم! :D
کلاً امیدوارم هر کاری میکنه، از نظر داستانی یه چیزی در حد MGS باشه و البته خز بازی‌های اون رو هم نداشته باشه (مثل اون شخصیت اکیبا توی MGS4 :|). یه جوری هم داستان رو جلو ببره که بعدش نخواد همه‌چیز رو با دو تا توجیه مثل نانوماشین جمع و جور کنه. کاتسین طولانی هم داشته باشه، چه بهتر! برعکس اکثر مردم که دیگه توی این دوره زمونه با کاتسین‌های طولانی حال نمی‌کنن، من اگه این کاتسین‌ها خوش‌ساخت باشن (مثل کارهای کوجیما) خیلی هم لذت می‌برم و دسته رو می‌ذارم کنار و می‌خوابم روی تخت و مثل یه فیلم سینمایی حالش رو می‌برم! (الآن بچه‌ها غیرتی میشن و میگن پس صنعت بازی چی میشه و تو برو فیلمت رو ببین! :D)

آریا منم نمیگم اکشن نداره، میگم این بازی هرکسی که دیدتش میگه یه تجربه خاص و نوآورانه است. یعنی قرار نیست یه چیز تیپیکال باشه، و یحتمل تجربه متفاوتی هست و مثل هر تجربه متفاوتی موافق و مخالف داره. به عنوان نمونه TLG هم نمره کامل داشت و یه سری ها GotY انتخابش کردن و هم نمره خیلی پایین 5 و 6. البته DS انقدر نمیتونه بازه متغییری داشته باشه، ولی ممکنه مخالفین خودش رو هم بتراشه دیکه. کسایی که میگن ما انتظار کلون MGS داشتیم و این چرا اینجوری نیست. البته بازم میگم با توجه به اینکه داستان بازی قطعا یه چیز پیچیده کوجیمایی فک برانداز هست و شخصیت پردازی هم عالی خواهد بود (من خودم وحشتناک عاشق ایده پشت شخصیت هارت من شدم، همینطور دد من که خیلی چتن) و اینکه بالاخره ما داریم از بازی کوجیما صحبت میکنیم که یکی از آیدل های صنعت گیمه، شخصا فکر میکنم چیزی میسازه که مخالفینش رو که بهش شک کردن بعد از عرضه شرمنده کنه.

یادمون هم نره که بچه های گوریلا و کسایی که Horizon رو ساختن، بعد از دیدن ابتدای بازی پشم و پیلی براشون باقی نموند و گفتن کوجیما شاهکار ساخته و از حیث سینمایی بودن فراتر از یک ساعت اول MGSV هست (یک ساعت اول MGSV به نظر من بهترین قسمتش هم بود).

در کل منی که فن کوجیما هستم و قشنگ بهش به چشم خدایی که مستحق پرستشه نگاه میکنم (به این علت که تو داستان سرایی و شخصیت پردازی دومیش رو ندیدم) انتظارم از DS یه داستان و دنیای متفاوته. DS هم تا الان این رو به خوبی نشون داده. من کار ندارم کسی از گیم پلی DS خوشش میاد یا نه، اما هیترهاش هم نمیتونن منکر این بشن که دنیای DS و شخصیت هاش چقدر بدیع و متفاوته. نظیرش رو تو کدوم بازی دیدیم واقعا؟ این ایده های ناب، این روایت های استادانه، این شخصیت پردازی های بی نقص، کات سین هایی که به خاطر حضور بازیگرهای خفن و گرافیک فک برانداز از دم پشم ریزونن و تنه به تنه فیلم های هالیوودی میزنن، همه این ها برای من یه نفر یعنی به حقیقت پیوستن رویا. از منظر گیم پلی هم چون اتفاقا دوست ندارم بازی یه چیزی مثل MGS یا مثلا UC باشه و برعکس خیلی ها از تجربه متفاوت استقبال میکنم، به نظرم DS کافی و ارضا کنندس.
 
آخرین ویرایش:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
Kojima on Death Stranding: “Even now, I don’t understand the game”

:D:-?

جالبه تو بازی سنتر بابت همین موضوع به آدم میگن شما غر میزنید !
یکی دیگه میاد میگه شما کوجیما رو نمی‌شناسید و متال گیر بازی نکردید! هیچی حالیت نیست
یکی دیگه که کلا از ۲۰۱۲ خوشبینانه با کوجیما آشنا شده اومده بود راجع به عظمت کوجیما به ما می‌گفت !

حالا کی کوجیما رو نمی‌شناسه !

:Laughing::Whistling::-j

115643
 
آخرین ویرایش:

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
Kojima on Death Stranding: “Even now, I don’t understand the game”

:D:-?

جالبه تو بازی سنتر بابت همین موضوع به آدم میگن شما غر میزنید !
یکی دیگه میاد میگه شما کوجیما رو نمی‌شناسید و متال گیر بازی نکردید! هیچی حالیت نیست
یکی دیگه که کلا از ۲۰۱۲ خوشبینانه با کوجیما آشنا شده اومده بود راجع به عظمت کوجیما به ما می‌گفت !

حالا کی کوجیما رو نمی‌شناسه !

:Laughing::Whistling::-j

View attachment 115643
چه حرفای جالبی زده
If you take something that looks like a banana and give it the title ‘apple’, that works as art. But it doesn’t apply to games. We are making things that are interactive. A banana has to be edible after you peel the skin. Cars have to be drivable. For games to be interactive and to deliver the enjoyment, there has to be a reality where there are lots of people backstage making it all happen.

میگه ویدیو گیم ازونجایی که هنر تعاملی هست با هنر خالص فرق زیادی داره. یعنی مثلا هنر میاد میگه این موز اسمش سیب اما هنر تعاملی میگه این موزی که میگی اسمش سیب باید قابل خوردن باشه تا بتونه لذت رو منتقل کنه.

کوجیما قسمت گیم پلی یا بخش “تعاملی” رو قسمت جدایی ناپذیر ویدیو گیم میدونه و از اهمیتش کاملا آگاه و قطعا لذت بردن از گیم پلی تو تمام گیم هاش یه اصل مهم.

آکیبا میگه اگه کوجیما پشت بازی نبود قطعا این توجه بهش نمیشد و من کاملا با حرفش موافقم چون کسی مثل کوجیما نمیتونه یعنی دست خودش نیست بازی بد بسازه، این اعتماد من و امثال من به این بازی اعتبار میده و البته کسی که سی سال چیزی جز شاهکار نساخته لایق این اعتماد
 
آخرین ویرایش:

'!|SNAKE|!'

کاربر سایت
Sep 4, 2011
725
نام
Soroush
مشکل اصلی اینجاس بازی عرضه هم بشه و متای گولاخی هم بگیره و حتی پایه گذار سبک جدیدی هم بشه بازم یه عده میگن بخاطره اسم کوجیماس !
از همین الان بگم اونایی که فکر میکنن هنوز فانتوم پین فقط یه تعداد ماموریت فرعی تکراری و حوصله سربر بود که سر هر مرحله اش اسم کوجیما میومد غیر ممکنه در مورد این بازی بهتر فکر کنن .
احساس میکنم سر لج و لج بازی یه عده دوست دارن بازی با مغز بخوره زمین تا بگن اها دیدی کوجیما سان کوجیما سان میکردید .
اصلا به این فکر نمیکنن بازی میتونه یه خون تازه و یه تو دهنی به اون سازنده هایی که فکر میکنن عناوین داستان مردن و یه سبک تازه توی صنعتی باشه که بتل رویال ها عین خوره افتادن به جونش . بالاخره میاد اون روز ، خیلی نمونده .
Kojima said: "Death Stranding… even now, I don’t understand the game. Its world view, gameplay, they are all new. My mission is to create a genre that does not currently exist, and which takes everyone by surprise. There is, naturally, a risk in that…"
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر