ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Dead or Alive 6
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Safety &amp; Peace" data-source="post: 4427447" data-attributes="member: 67643"><p>اطلاعات جدید:</p><p></p><p>- high counter (?) is 2 times more powerful whereas it was 1.6 times more powerful in 5.</p><p>- side step/power blow/power launcher/critical blow are not in DOA6</p><p>- stuff that was said in the IGN article about the gauge and other new systems</p><p>- the 4 hit auto combo is slightly slower/weaker than a regular combo (like in other fighting games doing it)</p><p>- Overwatch was an inspiration for the gauge system</p><p>- power blow basically replaced by the break blow, it was too hard before for beginners</p><p>- high counter damage raised because they want to make close combat more enjoyable</p><p>- advanced combos are still there for advanced users</p><p>- No danger zones planned at the moment, but stages with falling bits planned (just without the defense system in 5)</p><p></p><p>خیلی چیزا عوش شدن و خیلی چیزا دیگه حضور ندارن.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Safety & Peace, post: 4427447, member: 67643"] اطلاعات جدید: - high counter (?) is 2 times more powerful whereas it was 1.6 times more powerful in 5. - side step/power blow/power launcher/critical blow are not in DOA6 - stuff that was said in the IGN article about the gauge and other new systems - the 4 hit auto combo is slightly slower/weaker than a regular combo (like in other fighting games doing it) - Overwatch was an inspiration for the gauge system - power blow basically replaced by the break blow, it was too hard before for beginners - high counter damage raised because they want to make close combat more enjoyable - advanced combos are still there for advanced users - No danger zones planned at the moment, but stages with falling bits planned (just without the defense system in 5) خیلی چیزا عوش شدن و خیلی چیزا دیگه حضور ندارن. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Dead or Alive 6
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft