Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,755
نام
مراد حلیمی
تایپیک داستان و زدی؟
نه هنوز.....لامصب برخی موارد رو نگهداشته برای DLC برا هکین منم فعلا کمی دست نگهداشتم.

ولی فردا یه تاپیک میزنم که داستان رو اوش مختصر توضیح بده و بشینیم روش بحث کنیم.

.
 
  • Like
Reactions: m49663

Coffee Addicted

Better be careful The killer might be near
کاربر سایت
Dec 19, 2006
1,278
نه هنوز.....لامصب برخی موارد رو نگهداشته برای DLC برا هکین منم فعلا کمی دست نگهداشتم.

ولی فردا یه تاپیک میزنم که داستان رو اوش مختصر توضیح بده و بشینیم روش بحث کنیم.

.
داداش اون pdfکه برای بلادبورن درست کردی به نظر من دردی دوا نکرد هرچند خیلی ها خوشون اومد
از داستان بازی نمیشه چیزی فهمید به این علت که فقط بحث هنری بازی مد نظرتون هست و نمیدونید اصل داستان چیه و نویسنده از کجا الهام گرفته و به خیلی چیزا حتی اشاره هم نکردید در دارک سولز 3هم همچنین هست
مثلا کسی بیاد توضیح بده چرا خداها و کسایی که به خدا نزدیک میشند و می خوان حالت خدایی داشته باشند نیمه انسان یا اژدها هستند؟
این اعمال بودایی چرا اینقدر تو بازی هست؟
یکسری لباس هایی مثل لباس عبادت و شال عبادت و چند نماد مشترک این بازی و توهم گرایی توی بازی کمتر کسی بهش توجه میکنه
به نظر من برای نقد کامل بازی های میازاکی به مطالعه نیاز داره همینجوری نمیشه و در آخر هیچ جوابی جز یکسری تئوری دست پیدا نمیکنید
 
آخرین ویرایش:

afshin76

کاربر سایت
Dec 11, 2013
805
مرسی دادا
ولی چیت زدن یجورائی کلاه سر خود گذاشتنه
لذت دارک به چالش و دشوار بودنش هست
توجه کردید وقتی چیت می زنید حتی اتمسفر جذاب و موسیقی شگفت انگیز دارک دیگه چنگی به دل نمی زنه .. چون فنا ناپذیر شدن کاراکتر کل محتوای بازی را به طرزی عجیب به تمسخر می کشاند .. ضمن اینکه روایت داستان را هم می گسلد.. کل بازی دارای نوعی گسل و یک حفره مسخره به نام سولز بی نهایت خواهد شد واین یعنی بیخود وقتمان را تلف کرده ایم.
والا ما چیت هم میزنیم بازی همچنان سخته
البته من فقط یکم سول گرفتم و یه 10 تا لول آپ کردم. وگرنه این که با یه اتک میرن باس میکشن واقعا مسخرس
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,755
نام
مراد حلیمی
داداش اون pdfکه برای بلادبورن درست کردی به نظر من دردی دوا نکرد هرچند خیلی ها خوشون اومد
از داستان بازی نمیشه چیزی فهمید به این علت که فقط بحث هنری بازی مد نظرتون هست و نمیدونید اصل داستان چیه و نویسنده از کجا الهام گرفته و به خیلی چیزا حتی اشاره هم نکردید در دارک سولز 3هم همچنین هست
مثلا کسی بیاد توضیح بده چرا خداها و کسایی که به خدا نزدیک میشند و می خوان حالت خدایی داشته باشند نیمه انسان یا اژدها هستند؟
این اعمال بودایی چرا اینقدر تو بازی هست؟
یکسری لباس هایی مثل لباس عبادت و شال عبادت و چند نماد مشترک این بازی و توهم گرایی توی بازی کمتر کسی بهش توجه میکنه
به نظر من برای نقد کامل بازی های میازاکی به مطالعه نیاز داره همینجوری نمیشه و در آخر هیچ جوابی جز یکسری تئوری دست پیدا نمیکنید
اتفاقا داستان و منابع الهام اون خیلی به زبان ساده و با سند و مدرکهای متعدد بیان شده بود و گویا بود.

ولی مشکل اینجاس اینی که شما میخواهید یه جور نمادشناسی و مطالعه کردن مکتب جاری بازی هست که دیگه از بحث داستان صرف خارج میشه.
نوشتن این مسایل هم حوصله بسیار بیشتر و هم وقت بسیار بیشتر می طلبه و هم اینکه خارج از خواسته و نیاز عموم هست.

ما می خواهیم بیشتر داستان و شخصیتها و ارتباطاتشون و دوره های زمانیشون رو مورد بررسی قرار بدیم و سایر مسایلی که شما مثال زدین فیلد جدایی می طلبه.

.
 

Comman

کاربر سایت
Nov 19, 2005
245
نام
علی پاشایی
والا ما چیت هم میزنیم بازی همچنان سخته
البته من فقط یکم سول گرفتم و یه 10 تا لول آپ کردم. وگرنه این که با یه اتک میرن باس میکشن واقعا مسخرس

چیت همیشه برام یه کار غیره اخلاقی بوده اما خب برای بقیه ایرادی نمیدیدم....
اما دیگه دارک سولز با چیت ؟! آخه این بازی 90 درصد زیباییش به همین سختیشه ! چطور کسی میتونه با چیت بازیش کنه ؟ دنباله چه جذابیتیه ؟
 

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
هیچ summoned singنمیبینم و نمیتونم invadeکنم یا invadeبشم
این مشکل بعد از آخرین آپدیتی بوده که امروز اومده تو هم مشکلی داری؟
اوه، من تازه اومدم خونه هنوز تست نکردم، می بینم میگم. ولی این جوری که دیدم کسی چیزی نگفته تو reddit و forum ها.
 
  • Like
Reactions: Coffee Addicted

afshin76

کاربر سایت
Dec 11, 2013
805
چیت همیشه برام یه کار غیره اخلاقی بوده اما خب برای بقیه ایرادی نمیدیدم....
اما دیگه دارک سولز با چیت ؟! آخه این بازی 90 درصد زیباییش به همین سختیشه ! چطور کسی میتونه با چیت بازیش کنه ؟ دنباله چه جذابیتیه ؟
حرف شما 100 درصد درسته ولی من بازی رو آسون نکردم
مثلا اگر میزان سختی بازی رو 100 در نظر بگیریم من کردمش 90
من انقدرا بازیم خوب نیس ولی دارم تمام تلاشمو میکنم
 
  • Like
Reactions: mom

scorpian031

کاربر سایت
May 17, 2015
333
نام
Seeker of fire
کل داستان رو بهتر تو تاپیک خودش بررسی کنیم ولی اون قسمتی رو که پرسیدین رو میگم:

پادشاه سرزمین Lotheric ، پادشاه oceiros بوده که تو بازی به شکل شبیه اژدها باهاش مبارزه می کنیم( با اسم consumed king of lotheric) و می کشیمش
ایشون چهار فرزند داشتن که یکیش Lotheric اسمش بوده یکیش Loran یکیش Gredult و به نظر یکیش هم ocelotte.
Loran فرزند ارشد بوده که در بازی باهاش مبارزه می کتیم(همونی که پاهاش فلج و تلپورت می کنه خودش رو)
Lotheric فرزند دوم بوده که تو مبارزه با Loran تو فاز دوم پشت برادرش سوار میشه.....Lotheric قرار بوده Lord of cinder شده و اتش رو زنده نگهداره ولی تحت تاثیر مربی فکری خودش که همون باس pontiff بود(که مسبب بسیاری از کارها تو بازی هست) علاقه ای به برافروخته کردن اتش نداشته و برا همین نمی خواسته lord of cinder بشه
gredult فرزند سوم یا دختر بوده که تو پشت بوم تو اتاق پر از پر بوده(خودش معلوم نیس کجاس)
ocelotte به نظر فرزند چهارم بوده که اژدها مانند بوده و نامریی(که در مبارزه با پدرش صدای گریه بچه رو می شنویم و می بینیم که دستش به حالت بغل کردن بچس)

حالا اینکه چرا پادشاه به حالت نیمه انسان و نیمه اژدها در اومده بوده و چرا دخترش در اون وضعیت بوده و چرا فرزند دوم lotheric به ولیعهدی انتخاب شده بود و مهمتر از همه ملکه چه کسی بوده(که به احتمال زیاد دختر Gwyn بوده)تاپیک خودش رو می طلبه فکر کنم.

.
مرسی ! من توهمی که زده بودم این بود که او 2 تا شاهزاده رو فکر کرده بودم شاهزاده ها و بچه های Lothric بودن ! اما اسم یکیشون که شاه فعلیه Lothric هست !
2 تا سوال دیگه !
اینکه Lothric با Pontiff Sulyvahn در ارتباط بوده در کجا اومده ؟
lothric که نخواسته Lord of Cinder باشه، چرا جزو LOC ها حساب میشه ؟؟

از Abyss چیز خاصی در بازی ندیدیم اگه اشتباه نکرده باشم ! به نظر پتانسیل DLC خورش بالاست :D
 

KingAmir

کاربر سایت
Apr 19, 2016
402
اتفاقا داستان و منابع الهام اون خیلی به زبان ساده و با سند و مدرکهای متعدد بیان شده بود و گویا بود.

ولی مشکل اینجاس اینی که شما میخواهید یه جور نمادشناسی و مطالعه کردن مکتب جاری بازی هست که دیگه از بحث داستان صرف خارج میشه.
نوشتن این مسایل هم حوصله بسیار بیشتر و هم وقت بسیار بیشتر می طلبه و هم اینکه خارج از خواسته و نیاز عموم هست.

ما می خواهیم بیشتر داستان و شخصیتها و ارتباطاتشون و دوره های زمانیشون رو مورد بررسی قرار بدیم و سایر مسایلی که شما مثال زدین فیلد جدایی می طلبه.

.
بالاتر لینک داستان قسمت سوم رو فرستادن. بنظرم اونو یه نگاه بندازین بد نیست. داستان هر سه قسمتو به طور کامل و گیرا نوشته
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر