ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Dark Souls 2 قابل فهم تر می باشد اما آسان تر نخواهد شد!
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Mr.Death" data-source="post: 2384906" data-attributes="member: 1404"><p>اتفاقا روایت داستانی Dark Souls یکی از بهترین روایتهایی بود که توی عمرم دیده بودم. قبل از اینکه بخوایم روایت داستانی بازی رو بررسی کنیم، اول باید اتمسفر بازی در در نظر بگیریم. روایت داستانی باید با اتمسفر بازی همخوانی داشته باشه. اتمسفر Dark Souls، مخاطب رو کاملا سردرگم میکرد. همین سردرگمی توی روایت داستان هم دیده میشد. این نه تنها یک ایراد محسوب نمیشه، بلکه ثابت میکنه که سازندهها برای خلق یک اتمسفر عالی، فکر همه جاش رو کردن. اینم نمونش ...</p><p>There are actually two Bells of Awakening</p><p>One's up above, in the Undead Church. The other is far, far below, in the ruins at the base of Blighttown</p><p>Ring them both, <strong>and something happens</strong></p><p></p><p></p><p>داستان رو از زبان NPCهای موجود در داخل بازی میشنویم. جالب اینجاست که بعضا همین NPCها داستان رو غلط میگن و بعدها متوجه میشی که اصل قصه پیش یکی دیگست. یه مثال دیگه میزنم ... مثلا Gwynevere یا همون ملکه روشنایی، که دختر Lord Gwyn هست، همونی نیست که توی AnorLondo بعد ار شکست Ornstein و Smough دیده میشه. اون نسخه فیک ملکه روشنایی هست که توسط برادرش یعنی Gwyndolin اونجا گذاشته شده. این رو کسی بهت نمیگه. خودت اون موقعی میکشیش، میفهمی. بعدها هم مشخص میشه که اون خیلی وقته Loradran رو ترک کرده.</p><p>بازی سعی میکنه تا داستان بازی رو خودت بفهمی، نه اینکه یکی بیاد همه چیز رو بگه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mr.Death, post: 2384906, member: 1404"] اتفاقا روایت داستانی Dark Souls یکی از بهترین روایتهایی بود که توی عمرم دیده بودم. قبل از اینکه بخوایم روایت داستانی بازی رو بررسی کنیم، اول باید اتمسفر بازی در در نظر بگیریم. روایت داستانی باید با اتمسفر بازی همخوانی داشته باشه. اتمسفر Dark Souls، مخاطب رو کاملا سردرگم میکرد. همین سردرگمی توی روایت داستان هم دیده میشد. این نه تنها یک ایراد محسوب نمیشه، بلکه ثابت میکنه که سازندهها برای خلق یک اتمسفر عالی، فکر همه جاش رو کردن. اینم نمونش ... There are actually two Bells of Awakening One's up above, in the Undead Church. The other is far, far below, in the ruins at the base of Blighttown Ring them both, [B]and something happens[/B] داستان رو از زبان NPCهای موجود در داخل بازی میشنویم. جالب اینجاست که بعضا همین NPCها داستان رو غلط میگن و بعدها متوجه میشی که اصل قصه پیش یکی دیگست. یه مثال دیگه میزنم ... مثلا Gwynevere یا همون ملکه روشنایی، که دختر Lord Gwyn هست، همونی نیست که توی AnorLondo بعد ار شکست Ornstein و Smough دیده میشه. اون نسخه فیک ملکه روشنایی هست که توسط برادرش یعنی Gwyndolin اونجا گذاشته شده. این رو کسی بهت نمیگه. خودت اون موقعی میکشیش، میفهمی. بعدها هم مشخص میشه که اون خیلی وقته Loradran رو ترک کرده. بازی سعی میکنه تا داستان بازی رو خودت بفهمی، نه اینکه یکی بیاد همه چیز رو بگه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Dark Souls 2 قابل فهم تر می باشد اما آسان تر نخواهد شد!
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft