ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Cyberpunk 2077
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Hamid Payne" data-source="post: 4904685" data-attributes="member: 81817"><p>کار سایبرپانک تو بخش گیم پلی خیلی سخته، از نظر دنیا و پویایی محیط، الان انتظار همه چیزی هست در حد GTA که راکستار سال های سال روش سرمایه گذاری کرده و استانداردی رو ایجاد کرده که تا الان هیچ سازنده نتونسته حتی نزدیکش بشه! </p><p>از طرف دیگه سایبرپانک یه اکشن نقش آفرینیه که بعد ویچر 3، توسط سازنده همین بازی داره ارائه میشه! این یعنی علاوه بر انتظارات بالا، باید بتونه مراحل متنوع و پیچیده ای رو ارائه بده.</p><p></p><p>بزرگ ترین چالش بازی به نظرم همین پویایی دنیا و تو خالی نبودش هست که تو این زمینه احتمالا مستقیم با GTA مقایسه میشه. جهان آزاد مدرنی رو من یادم نمیاد که از یه بازی "خوب" تونسته باشه فراتر بره و دلیلش هم استاندارد راکستار هست. تو جهان آزادهایی که تم سنتی دارن، میشه دنیا رو با پوشش گیاهی، چند تا حیوون و دریاچه و یه سری هم آیتم که بین اینها چندتا آلونک، غار و همچین مواردی باشه پر کرد اما تو یه جهان آزاد مدرن پلیر انتظار داره که محیط بازی با هدف طراحی شده باشه و اصطلاحا توخالی نباشه.</p><p></p><p>در کل CD باید در عین اینکه با استانداردی که خودش با ویچر 3 ایجاد کرده، رقابت کنه، از طرف دیگه با راکستار هم طرف بشه که این تا الان حتی تو یه موردش هم غیر ممکن بوده و رو دست هیچ کدوم این بازی ها، بازی دیگه ای بلند نشده چه برسه هر دو! محدودیت های سخت افزار رو هم باید این بین در نظر گرفت که مشخصه CD رو خیلی آزار داد. حداقل شخصا امیدوارم بازی از بعد فنی با انتقاد مواجه نشه هر چند که احتمالش کمه احتمالا.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hamid Payne, post: 4904685, member: 81817"] کار سایبرپانک تو بخش گیم پلی خیلی سخته، از نظر دنیا و پویایی محیط، الان انتظار همه چیزی هست در حد GTA که راکستار سال های سال روش سرمایه گذاری کرده و استانداردی رو ایجاد کرده که تا الان هیچ سازنده نتونسته حتی نزدیکش بشه! از طرف دیگه سایبرپانک یه اکشن نقش آفرینیه که بعد ویچر 3، توسط سازنده همین بازی داره ارائه میشه! این یعنی علاوه بر انتظارات بالا، باید بتونه مراحل متنوع و پیچیده ای رو ارائه بده. بزرگ ترین چالش بازی به نظرم همین پویایی دنیا و تو خالی نبودش هست که تو این زمینه احتمالا مستقیم با GTA مقایسه میشه. جهان آزاد مدرنی رو من یادم نمیاد که از یه بازی "خوب" تونسته باشه فراتر بره و دلیلش هم استاندارد راکستار هست. تو جهان آزادهایی که تم سنتی دارن، میشه دنیا رو با پوشش گیاهی، چند تا حیوون و دریاچه و یه سری هم آیتم که بین اینها چندتا آلونک، غار و همچین مواردی باشه پر کرد اما تو یه جهان آزاد مدرن پلیر انتظار داره که محیط بازی با هدف طراحی شده باشه و اصطلاحا توخالی نباشه. در کل CD باید در عین اینکه با استانداردی که خودش با ویچر 3 ایجاد کرده، رقابت کنه، از طرف دیگه با راکستار هم طرف بشه که این تا الان حتی تو یه موردش هم غیر ممکن بوده و رو دست هیچ کدوم این بازی ها، بازی دیگه ای بلند نشده چه برسه هر دو! محدودیت های سخت افزار رو هم باید این بین در نظر گرفت که مشخصه CD رو خیلی آزار داد. حداقل شخصا امیدوارم بازی از بعد فنی با انتقاد مواجه نشه هر چند که احتمالش کمه احتمالا. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Cyberpunk 2077
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft