ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Cyberpunk 2077
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="K I 1 1 E R" data-source="post: 4624609" data-attributes="member: 57813"><p>دمویی که پارسال منتشر کردن روی یک عدد 1080ti اجرا شده بود دموی امسال روی 2080ti این دوتا کارت گرافیک حدود 30 درصد باهم اختلاف قدرت دارن دموی پارسال 1080 کپچر و به 4K اپ اسکیل شده بود دمویی که به ما پریشب نشون دادن هم 1080 بود که به 4K اپ اسکیل شده بود (از شواهد و تصویر به شدت مات و بی کیفیت میشه قشنگ به این نتیجه رسید) دموی امسال ری تریسینگ داشت به عبارتی دمویی که پریشب دیدیم 1080 + Ray Tracing و 30 فریم کپچر شده بود بالاتر یکی از دوستان یـ سری از صحنه های گیم پلی چند ثانیه ای E3 امسال رو با دموی پریشب مقایسه کرده توی تصاویر میشه نحوه سایه زنی متفاوت و نور پردازی متفاوت رو بین این صحنه ها کامل دید که نشون میده بازی توی اون گیم پلی چند ثانیه ای ری تریسینگ نداره مهم تر اینکه غیر اون در نگاه اول میشه متوجه شد که بازی داره کاملا 4K رندر میشه اگه فریم به فریم تصاویر رو گناه کنید می بینید که چقدر تصاویر شارپ هستن و کاملا معلوم ـه که 4K کپچر شدن ! پس چی شد ما دو تا گیم پلی داریم یکی با ری تریسینگ رزولویشن 1080 و 30 فریم یکی هم بدونه ری تریسینگ 4K و 30 فریم</p><p></p><p>گیم پلی چند ثانیه ای E3 کیفیت 4K چنل خود بازی :</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]UZHltYhcH3g[/MEDIA]</p><p></p><p></p><p>خوب میایم سر اصل مطلب گیم پلی پارسال 1080 بود و رو یـ غول به نام 1080ti اجرا شده بود اگه شواهد رو بر این بزاریم که گیم پلی E3 بدون ـه ری تریسینگ روی 2080ti اجرا شده با 30 درصد قدرت بیشتر توی 4 برابر رزولویشن بیشتر کپچرش کردن که این نشون میده کلی بازی رو بهینه کردن و تونستن خروجی با کیفیت 4K و زیر 60 فریم (امکان داره متوسط بازی 40 الی 50 فریم میداده که خوب منطقی نبوده نهایتش 60 فریم کپچر کنن اینجوری قشنگ افت فریم تو ذوق میزد) بدونه هیچ افت فریمی 30 فریم ثابت بگیرن این یک دوم از اون طرف دمویی که پریشب نشون دادن ری تریسینگ داشت واسه مقایسه بخوایم بگیم کنترل جدید ترین ساخته رمدی که یـ بازی خطی با محیط های بسته هستش محصول نهاییش بعد گذروندن مراحل پالیش توی رزولویشن 1080 + Ray Tracing رو 2080ti بدون ـه DLSS حدود 60 الی 70 فریم میده حالا اینکه دموی پریشب CP2077 که یـ بازی OW هستش با کلی جزئیات و هنوز وارد مراحل پالیش هم نشده داره 1080 و 30 فریم اجرا میشه چیز عجیب غریب و خارج از عرفی نیست ! اگه بخوایم دو دوتا چهار تا کنیم چنین گرافیکی که نشون دادن رو کنسول های نسل هشت به هیچ وجه دور از دسترس نیست و چیزی که نشون دادن با دستکاری چند تا از تنظیمات و نبود ری تریسینگ قطعا شدنیه رو کنسولا ....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="K I 1 1 E R, post: 4624609, member: 57813"] دمویی که پارسال منتشر کردن روی یک عدد 1080ti اجرا شده بود دموی امسال روی 2080ti این دوتا کارت گرافیک حدود 30 درصد باهم اختلاف قدرت دارن دموی پارسال 1080 کپچر و به 4K اپ اسکیل شده بود دمویی که به ما پریشب نشون دادن هم 1080 بود که به 4K اپ اسکیل شده بود (از شواهد و تصویر به شدت مات و بی کیفیت میشه قشنگ به این نتیجه رسید) دموی امسال ری تریسینگ داشت به عبارتی دمویی که پریشب دیدیم 1080 + Ray Tracing و 30 فریم کپچر شده بود بالاتر یکی از دوستان یـ سری از صحنه های گیم پلی چند ثانیه ای E3 امسال رو با دموی پریشب مقایسه کرده توی تصاویر میشه نحوه سایه زنی متفاوت و نور پردازی متفاوت رو بین این صحنه ها کامل دید که نشون میده بازی توی اون گیم پلی چند ثانیه ای ری تریسینگ نداره مهم تر اینکه غیر اون در نگاه اول میشه متوجه شد که بازی داره کاملا 4K رندر میشه اگه فریم به فریم تصاویر رو گناه کنید می بینید که چقدر تصاویر شارپ هستن و کاملا معلوم ـه که 4K کپچر شدن ! پس چی شد ما دو تا گیم پلی داریم یکی با ری تریسینگ رزولویشن 1080 و 30 فریم یکی هم بدونه ری تریسینگ 4K و 30 فریم گیم پلی چند ثانیه ای E3 کیفیت 4K چنل خود بازی : [MEDIA=youtube]UZHltYhcH3g[/MEDIA] خوب میایم سر اصل مطلب گیم پلی پارسال 1080 بود و رو یـ غول به نام 1080ti اجرا شده بود اگه شواهد رو بر این بزاریم که گیم پلی E3 بدون ـه ری تریسینگ روی 2080ti اجرا شده با 30 درصد قدرت بیشتر توی 4 برابر رزولویشن بیشتر کپچرش کردن که این نشون میده کلی بازی رو بهینه کردن و تونستن خروجی با کیفیت 4K و زیر 60 فریم (امکان داره متوسط بازی 40 الی 50 فریم میداده که خوب منطقی نبوده نهایتش 60 فریم کپچر کنن اینجوری قشنگ افت فریم تو ذوق میزد) بدونه هیچ افت فریمی 30 فریم ثابت بگیرن این یک دوم از اون طرف دمویی که پریشب نشون دادن ری تریسینگ داشت واسه مقایسه بخوایم بگیم کنترل جدید ترین ساخته رمدی که یـ بازی خطی با محیط های بسته هستش محصول نهاییش بعد گذروندن مراحل پالیش توی رزولویشن 1080 + Ray Tracing رو 2080ti بدون ـه DLSS حدود 60 الی 70 فریم میده حالا اینکه دموی پریشب CP2077 که یـ بازی OW هستش با کلی جزئیات و هنوز وارد مراحل پالیش هم نشده داره 1080 و 30 فریم اجرا میشه چیز عجیب غریب و خارج از عرفی نیست ! اگه بخوایم دو دوتا چهار تا کنیم چنین گرافیکی که نشون دادن رو کنسول های نسل هشت به هیچ وجه دور از دسترس نیست و چیزی که نشون دادن با دستکاری چند تا از تنظیمات و نبود ری تریسینگ قطعا شدنیه رو کنسولا .... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
بازیهای کنسول و کامپیوتر
Cyberpunk 2077
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft