فریم ریت که ربطی به dx نداره!تفاوت هاشون واقعا خیلی کمه! تو تریلر های مقایسه Dx9 vs DX10 تفاوت ها چشمگیر تر بود، باید دید تو فریم ریت وضعیت ها چجوریه.
از چندتا عکس واقعا فکر میکنی نتیجه نهایی مشخصه؟اگه بخواي تفاوت dx9 را با dx10 بدوني اين عادلانه ترين مقايسه هست .
خود سازندگان گفتند تفاوت در نور پردازی و این افکت ها که تو تصویر میبینی نیست شما انفجار هارو هم میتونی تو تصویر ببینی؟
سلام خوب همونطور كه دوستان گفتن تفوت در نور پردازي وسايه زني هست كه تو Dx10 خيلي با روحتر و روشنتر و طبيعي تر هست در تصوير 2 يك مقايسه بيخود بين امواج دريا گذاشته شده چون تو Dx 9 امواج هيچ حركتي نداره اما تو Dx 10 دريا مواج تر هست يك چيز ديگه هم تو اين تصاوير مشخصه اينكه Dx 10 پر جزئيات تر هست كه بنظرم بازم بيخوده مگه Dx9 نميتونه پر جزئيات باشه
اگه كراي تك بخاد اينطوري تفوت ها رو تو كرايسي نشون بده اصلا عادلانه نيست كه بياد Dx 10 رو با جزئيات بيشتري نشون بده ولي Dx 9 رو نه
در تصوير 3 هم اومدن مثلا تفاوت بين دود حاصل از برخورد شليك با اشيا رو نشون بده كه تو Dx 10 آنتي آنالايس بيشتري هست در واقع تنها تفاوتي Dx 10 در بازي بايوشاك همين بود كه تو كل بازي اصلا به چشم من نيومد
شما انفجار هارو هم میتونی تو تصویر ببینی؟اهان پس ما نتيجه ميگيريم كه با dx9 نميشه انفجار بوجود بياريم درسته ؟!:laughing:
و رعد و برقي نميشه به وجود اورد ؟!!!
عزيز من بزار برات توضيح بدم چطور ممكنه بين dx10 و dx9 تفاوت داشته باشه .
فقط خوب بخون دارم چي ميگم .
ببيين وجود رعد و برق , انفجار به هيچ چيز ربطي نداره فقط تو ميتوني بگي كه نوع رعد و برق و انفجار در dx10 متفاوتر هست . اين تفاوت هم ميتونه در نوري كه از رعدوبرق هست يا او درخششي كه داره يا اون افكتهايي كه در انفجار ميبيني متفاوت هست .
نه اينكه بگي در dx9 انفجار و رعد و برق نيست ولي در dx10 هست !!
اين حرف خيلي خنده دار هست .
يعني تو تا حالا رعد و برق در بازي هاي كه با dx9 ساخته شدند نديدي همين بازي gears of war رعدو برق هاي به اون با شكوهي يادت نيست !؟
يا همين انفجارهايي كه صحبتش ميكني در بازي halo3 با انفجار و افكتهاي بينظير را نميبيني در هر لحظه يه انفجار رخ ميده كه هم در فاصله هاي دور و هم در فاصله هاي نزديك فوق العاده . ايا خبري از dx10 بود .
ناعادلانه؟وقتی که تفاوت واقعی نشون داده بشه ناعادلانه گفته میشه؟اين تريلري كه ميگي در مقايسه dx10 و dx9 نشون دادن بازم ميگم اصلا منطقي نيست و كاملا مسخره هست .كه اگه ميدونستم چنين بحثي مياد همون سايتها را ذخيره ميكردم براي امروز كه حتي تو خيلي از فرومها همين بحثي كه من دارم ميكنم هست كه ميگفتن مقايسه crytek اصلا عادلانه نيست .
و یه راهنمایی مصاحبه ای که چندروز پیش دوستان ترجمش کردن رو بخونی.يه راهنمايي ميكنم شايد بتوني تو سايت خود مايكرو پيداش كني كه تفاوت dx10 و dx9 را بخوني كه تفاوتها را در نورپردازي و سايه زني ها تعريف كردند نه اينكه بگن انفجار ها و رعدو برق ها!
شما وقتی از چندتا عکس میخوای بگی directx10 به اندازه کافی قدرتی نداره من چی بگم.ديگه من از هرجهتي وارد ميشم شما مثل اينكه قبول كن نيستيد .
با dx9 اونقدری فوقوالعاده هست که نشه ایرادی ازش گرفت که گفتنش با تصاویر اصلا منطقی نیست.سلام خوب همونطور كه دوستان گفتن تفوت در نور پردازي وسايه زني هست كه تو Dx10 خيلي با روحتر و روشنتر و طبيعي تر هست در تصوير 2 يك مقايسه بيخود بين امواج دريا گذاشته شده چون تو Dx 9 امواج هيچ حركتي نداره اما تو Dx 10 دريا مواج تر هست يك چيز ديگه هم تو اين تصاوير مشخصه اينكه Dx 10 پر جزئيات تر هست كه بنظرم بازم بيخوده مگه Dx9 نميتونه پر جزئيات باشه
اگه كراي تك بخاد اينطوري تفوت ها رو تو كرايسي نشون بده اصلا عادلانه نيست كه بياد Dx 10 رو با جزئيات بيشتري نشون بده ولي Dx 9 رو نه
در تصوير 3 هم اومدن مثلا تفاوت بين دود حاصل از برخورد شليك با اشيا رو نشون بده كه تو Dx 10 آنتي آنالايس بيشتري هست در واقع تنها تفاوتي Dx 10 در بازي بايوشاك همين بود كه تو كل بازي اصلا به چشم من نيومد
در کل پس هیچ کدوم از گیم پلی های e3 رو ندیدی.دركل چيزي كه من تا حالا ديدم در بازي كرايسيس بين dx10 و dx9 تفاوت زياد نيست و چيزهايي هستند كه بايد ادم دقت كنه تا متوجه بشه .
بله ميبينم ولي انفجار ربطي به dx10 نداره .شما انفجار هارو هم میتونی تو تصویر ببینی؟
.
تو گیم پلی که در نمایشگاه e3 2006 نشون داده شد الان هم خیلی movie میتونی دانلود کنی ببینی.انفجار با directx 10 فوقوالعادس وقتی یه ماشین آتیش میگیره بعد چند ثانیه منفجر میشه
.
بله كاملا درسته.انفجار با directx 10 متفاوت چیزیه که تو هر بازی ای دیدی فکت هایی که بعد انفجار منتشر میشه خیلی ها با directx9 نمیبینی.
.
كاملا درسته .محیط پویا و زنده خاک
.
نخير اين چيزها ربطي به dx10 نداره الان خيلي از بازي ها هستند كه الان و در اينده با dx9 عرضه ميشن كه چنين قابليتهايي را دارند .,تکون خردن برگ ها .شکستن درخت ها .
.
اينم درسته ولي اون تفاوتي كه ميگي زياد نيست .هر عنصری که تو بازی ببینی با directx10 واقعا زندس که من نمیدونم شما چجوری با چند تا عکس تشخیص دادی.
crytek تا حالا سعي كرده تا عادلانه باشه ولي نيست . با اينكه تفاوت هست هميشه سعي ميكنه كه چيزي را پررنگتر از واقعيت نشون بده !ناعادلانه؟وقتی که تفاوت واقعی نشون داده بشه ناعادلانه گفته میشه؟
خوب چنين گفته هاي بعيد نيست و هرشركتي از بازي خودش تعريف ميكنه و بالاخره يه بازي كه در تبليغات با dx10 بزرگ شده ! بايد هم چنين چيزهايي را بگه و حتي اين سازنده ها به قدري خودخواه هستند كه بازي halo3 را بازي نسل بعد نميدوند !و یه راهنمایی مصاحبه ای که چندروز پیش دوستان ترجمش کردن رو بخونی.
شما هم وقتي به چيزهايي كه باور مكنيد در حالي اينكه اصلا منطقي نيست و يجور گول زدن براي خود ميمونه من چي بگم ! تفاوت فقط در چيزهايي هست كه من گفتم .شما وقتی از چندتا عکس میخوای بگی directx10 به اندازه کافی قدرتی نداره من چی بگم.
در كل من همشون را ديدم !در کل پس هیچ کدوم از گیم پلی های e3 رو ندیدی.
حرف خوبيه .بهتره تا ریلیز بازی که چیزی نمونده صبر کنیم.
آها مفهومه این قول دادن ها فقط در مورد بازی های x360 خیلی عملیه.چندتا از پست های شمارو در مورد منتظر بودن گرافیک خارج از حد تصور HALO3 دیدم که آخر سر اشکان گفت بازی دیگه ریلیز شده گرافیک نهایی همینه.شما هم وقتي به چيزهايي كه باور مكنيد در حالي اينكه اصلا منطقي نيست و يجور قول زدن براي خود ميمونه من چي بگم ! تفاوت فقط در چيزهايي هست كه من گفتم .
بله با dx8 هم همچین چیزی میدیدیم صحبت سر حد طبیعی بودن.نخير اين چيزها ربطي به dx10 نداره الان خيلي از بازي ها هستند كه الان و در اينده با dx9 عرضه ميشن كه چنين قابليتهايي را دارند .
فریم ریت که ربطی به dx نداره!