به نقل از WorthPlaying:
سايت Worth Playing در آخرين آپديت خود خبر از اجراي بهترين موتور سال 2007 ميلادي ، يعني موتور Cry Engine2 بر روي سخت افزار كنسول هاي X360 و PS3 در GDC امسال داد.
قرار است در GDC امسال بازديدكنندگان بتوانند نهايت قدرت موتور Cry Engine2 بر روي نمونه هاي مختلف سخت افزاري را ببينند. از جمله اين سيستم ها مي توان به يك PC نسبتا ارزان قيمت 600 دلاري اشاره كرد كه موتور Cry Engine2 كاملا با سخت افزار آن optimize شده است.
قرار است Cevat Yerli, Sten Hübler و Bernd Diemer ميزبان همايش Crytek با عنوان " پشت صحنه ساخت Crysis" باشند. بنا به اخبار منتشر شده قرار است در اين همايش پشت صحنه ساخت بازي Crysis از ابعاد مختلف نظير صدا گذاري ، جلوه هاي هنري و ... بررسي شود.
همچنين قرار است Crytek در يك نمايش عمومي نحوه استفاده از ابعاد مختلف موتور Cry Engine از جمله انيميشن و ... را به طور زنده به نمايش بگذارد
و البته اگر مايل به دانستن اطلاعات بيشتر هستيد:
سايت Worth Playing در آخرين آپديت خود خبر از اجراي بهترين موتور سال 2007 ميلادي ، يعني موتور Cry Engine2 بر روي سخت افزار كنسول هاي X360 و PS3 در GDC امسال داد.
قرار است در GDC امسال بازديدكنندگان بتوانند نهايت قدرت موتور Cry Engine2 بر روي نمونه هاي مختلف سخت افزاري را ببينند. از جمله اين سيستم ها مي توان به يك PC نسبتا ارزان قيمت 600 دلاري اشاره كرد كه موتور Cry Engine2 كاملا با سخت افزار آن optimize شده است.
قرار است Cevat Yerli, Sten Hübler و Bernd Diemer ميزبان همايش Crytek با عنوان " پشت صحنه ساخت Crysis" باشند. بنا به اخبار منتشر شده قرار است در اين همايش پشت صحنه ساخت بازي Crysis از ابعاد مختلف نظير صدا گذاري ، جلوه هاي هنري و ... بررسي شود.
همچنين قرار است Crytek در يك نمايش عمومي نحوه استفاده از ابعاد مختلف موتور Cry Engine از جمله انيميشن و ... را به طور زنده به نمايش بگذارد
و البته اگر مايل به دانستن اطلاعات بيشتر هستيد:
In addition, Crytek will once again be hosting a series of public presentations at their booth #6611 in the North Hall, where the topics to be covered will range from live demonstrations of rapid level creation using the Sandbox 2 editor, working with the next generation features of the CryENGINE 2 animation system, adding immersive sound and interactive music to your game, to a discussion of the overall CryENGINE 2 design, graphical pipelines and overall architecture. These presentations will be lead by many of the leading members of the Crytek's game development and engine teams. For the first time, Crytek will also be joined at their booth by some of their many licensing partners, which will also show the CryENGINE 2 being used for architectural visualizations and serious games applications. Seating for the presentations is on a first come, first served basis, and likely to fill quickly. Each of these presentations will repeat twice each day; no appointment is needed to attend
آخرین ویرایش: