ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
CPU :THQ ضعیف دلیل لغو شدن Metro: Last Light برای Wii U نبوده است
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="mortezasos" data-source="post: 2388733" data-attributes="member: 3713"><p>اصلاٌ کاری به حرف های شرکت در حال ورشکسته شدن thq ندارم ولی به عنوان یکی از دوستداران نینتندو باید بگم که استفاده از این cpu روی وی یو که قدرتش تقریباً 5 برابر cpu وی هست و تقریباً از نظر کارایی با cpu کنسولی مثل 360 برابر هستش، اصلاٌ جالب نبود. به خصوص با در نظر گرفتن اینکه gpu تو وی یو بسیار قوی تر از کنسول های نسل حاضر هستش و میزان رم هم 4 برابر کنسول های فعلی هستش...</p><p></p><p>البته این رو هم باید بگم که میشه تو کنسول های بازی تقریباً تمام کارهای cpu (مثل هوش مصنوعی و ...) رو به gpu منتقل کرد (بر عکس کنسول های فعلی که cpu اضافه بار gpu رو تحمل می کنه) ولی اینکار نیاز به برنامه نویسی پیچیده داره که می تونه کار رو برای بازی ساز ها سخت کنه. در مجموع استفاده از این cpu در کنار این gpu قدرتمند، عاقلانه نبود...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mortezasos, post: 2388733, member: 3713"] اصلاٌ کاری به حرف های شرکت در حال ورشکسته شدن thq ندارم ولی به عنوان یکی از دوستداران نینتندو باید بگم که استفاده از این cpu روی وی یو که قدرتش تقریباً 5 برابر cpu وی هست و تقریباً از نظر کارایی با cpu کنسولی مثل 360 برابر هستش، اصلاٌ جالب نبود. به خصوص با در نظر گرفتن اینکه gpu تو وی یو بسیار قوی تر از کنسول های نسل حاضر هستش و میزان رم هم 4 برابر کنسول های فعلی هستش... البته این رو هم باید بگم که میشه تو کنسول های بازی تقریباً تمام کارهای cpu (مثل هوش مصنوعی و ...) رو به gpu منتقل کرد (بر عکس کنسول های فعلی که cpu اضافه بار gpu رو تحمل می کنه) ولی اینکار نیاز به برنامه نویسی پیچیده داره که می تونه کار رو برای بازی ساز ها سخت کنه. در مجموع استفاده از این cpu در کنار این gpu قدرتمند، عاقلانه نبود... [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
CPU :THQ ضعیف دلیل لغو شدن Metro: Last Light برای Wii U نبوده است
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft