Corrinne Yu: برای 60 فریم کردن TLOU برروی PS4 از کارمک الهام گرفتم

Mr. Worldwide

کاربر سایت
18221089899058980875.jpg


Corrinne Yu برنامه نویس گرافیکی استدیو ND یکی از افراد مشهور در برنامه نویسی مخصوص گرافیک است او برنامه نویسی موتور مایکروسافت در تیم Halo را بر عهده داشته است و همچنین مسئول فنی Gearbox Software در بازی های Brothers In Arms, Borderlands بوده است.

همچنین او در ND یکی از حامیان ساخت بازی در 60 فریم ریت بر ثانیه است. او درمورد این که من الهام او در مورد 60 فریم ریت کردن بازی ها چه بوده است صحبت هایی کرده است.

Corrinne Yu بیان کرد:"
کارمک و id software در تاریخ 60 fps برای من در برنامه نویسی موتور گرافیکی الهام بخش بوده اند."

او درمورد چگونگی دست یافتن به این هدف گفت:"
در کار برروی The Last of Us Remastered ما زمان سختی را سپری کردیم زیرا مجبور شدیم موتور گرافیکی بازی را بهینه سازی کنیم و این آرزوی من و همچنین افتخاری برای ما است."

منبع:
1
2
3
4
 
آخرین ویرایش:
یکی از آرزوهام اینه که وقتی میام توی بخش اخبار ببینم یه خبر زدن که کارمک دوباره برگشت به id software :d، ای کاش اینقدر فاصله نمیگرفت از این حوزه، واقعا حیفه آدمی در حد و اندازه های کارمک رو دیگه ازش خبری نشنویم توی حیطه ی بازی سازی، این خبرها هم بیشتر داغ دلمو تازه میکنه:(.
 
ماکروسافت با شرایط موجود ک برا 1080 شدن بازی ها هم با مشکل رو ب رو شده نباید میذاشت همچین گوهر نابی از دستش بره
واقعا ب این نابغه ایمان دارم
کاش میموند ی هیلو نسل بعدی واقعی تحویلمون میداد
 
کنسول 10 برابر از نسل قبل قوی تر شده فکر نکنم چالش چندان سختی باشه
چیزی راجب به بهینه سازی میدونی؟
به همین راحتی نمیشه بازیی که روی یه کنسول دیگه بوده و با یه سخت افزار دیگه رو یه سخت افزار دیگه با یه طراحی پردازشگر دیگه رو روون اجرا کرد!
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or