![18221089899058980875.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fupload7.ir%2Fimgs%2F2014-08%2F18221089899058980875.jpg&hash=03d18ee73aacda83ceb0964f6ac5af29)
Corrinne Yu برنامه نویس گرافیکی استدیو ND یکی از افراد مشهور در برنامه نویسی مخصوص گرافیک است او برنامه نویسی موتور مایکروسافت در تیم Halo را بر عهده داشته است و همچنین مسئول فنی Gearbox Software در بازی های Brothers In Arms, Borderlands بوده است.
همچنین او در ND یکی از حامیان ساخت بازی در 60 فریم ریت بر ثانیه است. او درمورد این که من الهام او در مورد 60 فریم ریت کردن بازی ها چه بوده است صحبت هایی کرده است.
Corrinne Yu بیان کرد:"
کارمک و id software در تاریخ 60 fps برای من در برنامه نویسی موتور گرافیکی الهام بخش بوده اند."
او درمورد چگونگی دست یافتن به این هدف گفت:"
در کار برروی The Last of Us Remastered ما زمان سختی را سپری کردیم زیرا مجبور شدیم موتور گرافیکی بازی را بهینه سازی کنیم و این آرزوی من و همچنین افتخاری برای ما است."
منبع:
1
2
3
4
آخرین ویرایش: