ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Cliff Bleszinski از علاقه خود به همکاری در ساخت ادامه Gears of War میگوید!
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Cloud Strife" data-source="post: 4695252" data-attributes="member: 4591"><p>کپی برداری بد نیست. UC به گفته سازنده هاش تلفیقی از TR و GeoW بوده. اگه صحبت های دراکمن تو IGDA رو گوش بدید خودش توضیح میده که TLoU از چه فیلم ها و بازی هایی الهام گرفته. Horizon قرار بوده یه بازی اول شخص زامبی محور باشه که ND و SM مخشون رو میزنن و بهشون پیشنهاد میدن داستان محور بسازن و با نیم نگاهی به بازی های اینا تبدیل میشه به این. GoW خیلی از Dark Souls الهام گرفته، چه در لول دیزاین و چه در کامبت دیزاین. دیزاینر TF میگفت قبل از دیزاین شماره اول بازی 25 بار Halo رو تموم کردم و نکته برداشتم. و کلا الهام گرفتن از بازی های دیگه و روی شونه های بقیه ایستادن اصلا بد نیست، خوبم هست، به شرطی که بتونی ایده هارو به سطح جدیدی ارتقا بدی و تبدیل کنی به یه کار کاملا متفاوت. این کاریه که بازی های خوب میکنن و نتیجه میشه ایده های جدید. </p><p></p><p>کار بد الگو برداری از خودت و تکرار کردن یه ایده موفقه. درست مثل بازی های کنسول مورد علاقه ات که هنوز توی شماره های موفق نسل قبل گیر کردن و نتیجه اش شده افت کیفی محسوس و تبدیل شدن به IP های درجه دو و سه.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cloud Strife, post: 4695252, member: 4591"] کپی برداری بد نیست. UC به گفته سازنده هاش تلفیقی از TR و GeoW بوده. اگه صحبت های دراکمن تو IGDA رو گوش بدید خودش توضیح میده که TLoU از چه فیلم ها و بازی هایی الهام گرفته. Horizon قرار بوده یه بازی اول شخص زامبی محور باشه که ND و SM مخشون رو میزنن و بهشون پیشنهاد میدن داستان محور بسازن و با نیم نگاهی به بازی های اینا تبدیل میشه به این. GoW خیلی از Dark Souls الهام گرفته، چه در لول دیزاین و چه در کامبت دیزاین. دیزاینر TF میگفت قبل از دیزاین شماره اول بازی 25 بار Halo رو تموم کردم و نکته برداشتم. و کلا الهام گرفتن از بازی های دیگه و روی شونه های بقیه ایستادن اصلا بد نیست، خوبم هست، به شرطی که بتونی ایده هارو به سطح جدیدی ارتقا بدی و تبدیل کنی به یه کار کاملا متفاوت. این کاریه که بازی های خوب میکنن و نتیجه میشه ایده های جدید. کار بد الگو برداری از خودت و تکرار کردن یه ایده موفقه. درست مثل بازی های کنسول مورد علاقه ات که هنوز توی شماره های موفق نسل قبل گیر کردن و نتیجه اش شده افت کیفی محسوس و تبدیل شدن به IP های درجه دو و سه. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Cliff Bleszinski از علاقه خود به همکاری در ساخت ادامه Gears of War میگوید!
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft