
Marcin Iwinski یکی از بنیانگذاران استدیو CD Projekt Red، در مصاحبه ای که با MCV India داشته در مورد دلایلی که باعث عدم عرضه نسخه PS3 عنوان The Witcher 2 شد توضیح داده.
این عنوان برای پلتفرم های PC و Xbox 360 منتشر شد و توانست بعنوان یکی از برترین RPG هایی که تاکنون ساخته شده شناخته شود.
ما قطعا این کار را دوست داشتیم، اما Witcher 2 بر روی پلتفرم PC آنقدر بزرگ بود که ساخت نسخه XBOX 360 آن یک سال زمان ما را گرفت.
در امر کد نویسی Xbox 360 قدرتمندتر از PS3 است و برنامه نویسی در این کنسول آسانتر است، از این رو کار بر روی نسخه PS3 می توانست یک تا یک سال و نیم دیگر نیز وقت ما را بگیرید. حال، آیا حاضر بودید که این مدت طولانی انتظار این عنوان را بکشید؟ علاوه بر این، اینکار باعث تاخیر در ساخت The Witcher 3 نیز می شد زیرا باید بسیاری از افراد تیم خود را صرف انجام اینکار میکردیدم. ما پیش از این در مورد گرافیک نسخه XBOX 360 این بازی سرزنش شده بودیم.
اگر شما نسخه ای که برای XBOX 360 منتشر شده را با نسخه PC مقایسه کنید، می بینید که تفاوت بسیاری بین این دو نسخه وجود دارد اما اگر قرار بود که یک سال و نیم دیگر نیز از این زمان بگذرد، در مقایسه نسخه PS3 با PC تفاوت حتی از قبل هم عظیم تر میشد و این مامورت غیر ممکن بود.
برخی از افراد ممکن است مخالف این باشند که او PS3 را سیستم ضعیف تری خوانده، اما قطعا کدنویسی در XBOX 360 آسانتر از PS3 است.
در هر حال طرفداران PlayStation نسخه سوم این عنوان را از دست نمیدهند زیرا سازندگان وعده یک بازی دیدنی و جذاب بر روی PS4 را داده اند.
gamechup
آخرین ویرایش: