![30787-the_last_of_us_wallpaper-620x388.jpg](/proxy.php?image=http%3A%2F%2Fcdn.segmentnext.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2014%2F07%2F30787-the_last_of_us_wallpaper-620x388.jpg&hash=8e0930f5b16a3becc0cfc94016ab3630)
در سال 2013 ، بازی the last of us توسط استودیو خوش نام و قدرتمند ناتی داگ ساخته شد که توانست به عنوان بهترین بازی همان سال انتخاب شود.
اقای Bruce Straley در مصاحبه با مجله edge در رابطه با نحوه ی نام گذاری بازی صحبت کرده است و معتقد است که نام یک عنوان بسیار مهم است و بازیبازها به ان اهمیت میدهند.
" انتخاب کردن یک نام مناسب برای یک بازی ، یک تعهد است. نام یک بازی از اهمیت زیادی برخوردار است و مردم توجه زیادی به نام یک بازی میکنند"
او سپس در رابطه با نحوه ی انتخاب اسم بازی صحبت کرد و گفت:
" ما از برنامه word استفاده میکنیم. من 50 اسم را انتخاب میکنم. اقای نیل دارکمن هم 50 اسم را مینویسد. سپس در بین اعضای استودیو ، رای گیری میکنیم و 50 اسم دیگر نیز از این طریق مشخص میشود.
علاوه بر ان سونی هم نام هایی را به ما پیشنهاد کرده بود. تعداد زیادی نام در مقابل ما وجود داشت و ما نمیدانستیم که کدام یک بهتر است. در واقع هیچ منبعی وجود ندارد که کدام نام بهتر است. بنابراین ما از ایده های خودمان استفاده کردیم."
پس از ان راجع به نام هایی که تا قبل از نام the last of us ، برای عنوان مذکور انتخاب میکردند صحبت کرد:
Mankind" بذای مدتی به عنوان یکی از اسم های مناسب بازی انتخاب شده بود. عنوان Americana پس از مدتی کنار گذاشته شد. یک تعدادی اعتقاد به عنوان تک کلمه ای داشتند امادر این بین عنوان the last of us از همه ی عنوان ها بهتر به نظر میرسید.در استودیوی ناتی داگ ما خود را با رسانه های دیگر مقایسه میکنیم. گاهی اوقات عنوان یک کتاب کوتاه است ، گاهی اوقات یک جمله که استادانه انتخاب شده است.در صنعت فیلم هم نام بعضی از فیلم ها یک جمله کامل است. آنها این موقعیت را دارند اما در صنعت بازی های ویدیویی، همه چیز باید تا حد امکان ساده و مختصر باشد."
منبع