Bravely Default: Flying Fairy (پیش نمایش در پست نخست)

Zack_Fair

کاربر سایت
250px-BDFF_Logo.jpg


سازنده: Square Enix-Silicon Studio
ناشر: Square Enix (ژاپن) - Nintendo (اروپا و امریکای شمالی)
کارگردان: Kensuke Nakahara
تهیه کننده: Tomoya Asano
آرتیست: Akihiko Yoshida
نویسنده: Naotaka Hayashi
سازنده موزیک: Revo
پلتفرم: Nintendo 3DS
تاریخ عرضه: 11 اکتبر 2012 (ژاپن) - 2013 (اروپا) - 2014 (امریکای شمالی)
ژانر: نقش آفرینی
مودها: تک نفره

Bravely Default: Flying Fairy (به ژاپنی (ブレイブリーデフォルト Bureiburī Deforuto) یک بازی نقش آفرینی ساخت 2012 می باشد که توسط Silicon Studio و Square Enix به طور انحصاری برای کنسول دستی 3DS ساخته شده است. این بازی دنباله معنوی (منظور دنباله ای که از لحاظ داستانی ربطی به بازی اصلی ندارد ولی المنت های عنوان اصلی را دارد-مانند پرنس اف پرشیا و اساسینز کرید) Final Fantasy: The 4 Heroes of Light عنوان انحصاری DS که توسط همین سازنده Bravely Default ساخته شده بود، است.
سیستم Job (کلاس ها) و سیستم مبارزات بازی به Final Fantasy V شباهت دارد. همچنین بازی از المنت augmented reality (ترکیب دنیای واقعی با بازی از طریق دوربین و...) بهره می برد.
بازی در تاریخ 11 اکتبر 2012 در ژاپن عرضه شد و در تاریخ 17 آپریل 2013 اعلام شد که بازی در سال 2013 در اروپا و در سال 2014 در امریکای شمالی عرضه می شود.

گیم پلی:

Bravely Default دارای مبارزات نوبتی و حرکات ترکیبی چند ضربه ای است. همچنین بازی دارای cut scenes هایی می باشد. در بازی سیستم Job ـی نظیر دیگر بازی های Square Enix مثل Final Fantasy V و Final Fantasy: The 4 Heroes of Light است. بازی یک سیو اسلات دارد؛ در این باره Tomoya Asano تهیه کننده بازی در توئـیتر گفته است علت این امر ویژگی های وایرلس بازی می باشد.
Bravely Default ویس اکتینگ (صدا گذاری) قوی ـی دارد (نکته ای قابل تامل برای یک بازی نقش آفرینی کنسول دستی) آن هم هم در داستان بازی و هم در مبارزات. هم چنین بازی دارای پایان های چندگانه است.
با استفاده از سایت رسمی بازی پلیرها می توانند کامیونیتی تشکیل دهند، آچیومنت بازگشایی کنند و کوئست های ساخته شده توسط دیگران را انجام دهند.
اطلاعات کامل در این زمینه (وجود تعدادی لغات عجیب غریب در متن به این دلیل هست که متن از ایتالیایی ترجمه شده) :
This morning finally arrived Bravely Default, alas, two days after the release, but you can not have everything in life. So obviously without a moment's hesitation I opened it and started to play, not too much, just an hour or so. Do not get me wrong, the game is gorgeous (for the hour or so I've seen) and surely I will write more and more in depth (in other words, expect a review), but it is a few days ago I was watching anxiously and impatiently for the site Bravely Default: Flying Fairy Member's Site. As mentioned earlier, the game would have a nice social component and apparently, since the authors announced it had no intention only Abilink and the ability to leverage the Streetpass to get people to their Norwende. The Square Enix has in fact well thought out, through this site, not only to create a community of players, but also to address the lack of an item on the 3DS today that every gamer knows very well, Objectives (or trophies, depending on which be your religion).

Registering your product code on the site members IF in fact, is given the opportunity to enroll in the Member's Site of Bravely Default, through a code on the gaming software (you can find it by opening the case then). Once bound this code to your account, here's that open a myriad of options on the site that we will now see:

Game Actions

1. Player Date: Enough already explicitly named, in this section, as they sincronizzeremo to the internet game, there will be that the percentage covered of the main story, if (and how many times I suppose) we finished the game, and of course how long it we played. From here you can also see the diary of the game (which is written in another section), their questions asked on the forum and their friends in-game.

2. Player Board Date: section where you can see all the game data of all registered members.

3. Achievement: Here comes the fun part. They are available not only achievement to complete in-game (of which inter alia are many secrets), but also those for the note more social. For example, one is unlocked using an app on the game's official page on Facebook, you could unlock another instead of filling out a questionnaire on Dengeki and another hand, going from Tsutaya (a chain of stores like Blockbuster, to summarize in brief ) using the DS Zone provision and meeting the characters 3DS staff of the store. In addition to those there are other faces unfortunately achivement to spend more money, such as "Record the code of Original Score" and "Registering the code of the CD Luksendark Travel Log of Link Horizon".

4. Bravery Quest: In this section are inserted Quest for all users (a bit 'like those of Assassin's Creed to unlock content in Multiplayer). At the moment these are in fact the two "Reaching 50,000 Save Data uploaded" and "Reach 500,000 people in Norwende."

5. Help: Essentially a FAQ section.

Community

1. Player Diary: We have already mentioned above, this is where you write your own diary and you can read what other users.

2. Forum: I hope it is understandable that I should not write about it.

3. Avatar: Here you can customize your own avatar SE (so is general and not specific to the game), in which among other things have come out now the elements of Bravely Default.



This is essentially what. Although reading may not seem much, I find it very interesting and above all I think it's a great find of the Square Enix (on which the reader knows that I have no problem to fire at will!) Not only to increase sales, but to routinely offer something that's not on the 3DS and to keep alive the interest in the game.

See you soon (very soon) other information about Bravely Default: Flying Fairy!

شرح چگونگی تولید بازی:

Naotaka Hayashi سناریو نویس Bravely Default پیشتر سناریو نویس Steins;Gate بوده و نوشتن داستان و طراحی کاراکترها را برعهده داشته است. Tomoya Asano تهیه کننده بازی هدف داشته بازی ـی با "جذابیت و کاراکترهای دوست داشتنی و سناریویی که بازیبازها را سورپرایز کند" بسازد. وی پس از دیدن Steins;Gate از کارفرمای Hayashi یعنی 5pb سوال کرده است که آیا Hayashi می تواند در پروژه ساخت بازی کار کند یا نه. در طول ساخت بازی، Asano از Hayashi خواسته است که سن کاراکترها را افزایش دهد، و اطمینان حاصل کند که تمام کاراکترها اعم از مثبت و منفی برای مخاطبان جذاب هستند. Hayashi در مصاحبه ای اذعان داشته که Bravely Default به معنای "داشتن شجاعت و انکار قول ها و مسئولیت هایی ست که از شما انتظار می رود."
علاوه بر عرضه نسخه معمولی، Bravely Default نسخه کالکتور ادیتیشن نیز خواهد داشت. این نسخه از طریق فروشگاه آنلاین Square Enix فروخته می شود و شامل یک پوستر، آلبوم ساندترک، آلبوم آرت و یک کاور مخصوص 3DS است.
بازی ابتدا اکشن آر پی جی طراحی شده بود ولی بعدا در حین ساخت تیم سازنده سبک بازی را به نقش آفرینی سنتی تغییر دادند.

بازخورد:

cutscene های نسخه ژاپنی بازی نخستین بار در Nintendo Direct ژوئن 2012 نمایش داده شدند و cutscene های مذکور Destructoid مورد ستایش قرار گرفت. IGN این عنوان را یکی از عناوین تاپی قلمداد کرد که می توانند باعث ارزش داشتن 3DS شوند و سپس آن را زیباترین و خلاقانه ترین بازی از لحاظ بصری موجود بر روی 3DS خواند.
Bravely Default هم چنین Future Award جوایز بهترین بازی های ژاپنی در سال 2012 را کسب کرد، به علاوه جایزه مصرف کنندگان Dengeki Online 2012 را با شکست دادن Persona 4 Golden (رتبه دوم) and Rune Factory 4 (رتبه سوم) نیز به دست آورد.
بازی در ژاپن مورد استقبال منتقدین قرار گرفت و مجله فامیتسو نمره 38/40 به بازی داد و آن را "یک بازی عالی" خواند.

فروش:

در هفته آغازین عرضه، بازی با فروش 140,000 در صدر فروش بازی های ژاپنی ایستاد. فروش بازی تا اواخر ژانویه 2013 به 300,000 نسخه رسید.

عرضه در مناطق مختلف:

عرضه نسخه انگلیسی بازی به طور مکرر از طرف ژورنالیست های ویدیو گیم شنیده می شد. Kotaku شدیدا از عرضه نسخه انگلیسی بازی حمایت کرد، آن هم به دلیل فروش بالای بازی در ژاپن که در حد عناوین Final Fantasy بود و هم چنین کمبود بازی های نقش آفرینی انگلیسی برای 3DS. سایت 1UP.com نیز خواستار عرضه بازی در غرب شد و اذعان داشت بازی مانند Final Fantasy های PS1 است که برجسته ترین مورد آن ها Final Fantasy IX بود و مجموعا از اول همه امید داشتند دیر یا زود نسخه انگلیسی آن ها عرضه می شود.
هم چنین بازی در صدر لیست بازی هایی که GameSpot از نینتندو انتظار داشت در غرب عرضه کند قرار گرفت.
در اکتبر 2012 تهیه کننده بازی Tomoya Asano اعلام کرد در حال حاضر هیچ برنامه ای برای عرضه بازی در غرب ندارند. پس از این کمپینی برای عرضه بازی در غرب شروع به کار کرد و در فوریه 2013 پتیشن این کمپین به 2000 امضا رسید. در اول مارچ 2013 کامنت های توئیتر بازی باعث شد بعضی از ژورنالیست ها معتقد شوند که سازندگان قصد عرضه بازی در غرب را دارند. در 3 آپریل 2013 سایت Siliconera مقاله ای را منتشر کرد مبنی بر اینکه تعدادی منبع مورد اعتماد در GDC 2013 اعلام کرده اند Bravely Default در غرب عرضه می شود که البته آنونس رسمی اعلام نشد. سرانجام در 17 آپریل 2013 در جریان Nintendo Direct عرضه نسخه انگلیسی بازی تایید شد و بازی برای عرضه در سال 2013 در اروپا و 2014 در امریکای شمالی تاریخ خورد.

میراث:

بازی PC به نام Bravely Default: Praying Brage هم اکنون در دست ساخت است که بتای آن در تاریخ 11 نوامبر 2012 باز شده است. وقایع این بازی 200 سال پس از وقایع نسخه 3DS اتفاق می افتد و دارای کاراکترهای جدید و رابطه هایی با نسخه 3DS در بعضی مشخصه هاست. هم اکنون Tomoya Asano تهیه کننده بازی صحبت ها در مورد ساخت ادامه بازی را کلید زده و تقاضای همیاری در این زمینه از سوی پلیرها کرده است. برداشتن رندم بودن نبردها، اسلات های سیو بیشتر و NPC های بیشتر از جمله پیشنهادات ارائه شده از سوی گیمرها بوده اند.

تصاویر
 
  • Like
Reactions: playstation1
دمت گرم سهیل جون :-*
حالا که من نمیتونم اینو بازی کنم،خارجکیا کوفتشون بشه الهی ! >:)
اون نسخه PC چیه جریانش؟یعنی میشه به آمدنش(زبان EN) امیدوار بود؟
اون اسلات سیو تکی واسه من یکی که خیلی ضد حاله...چون روش بازی کردنم بر اساس سیوهای چندگانست !
در مورد رندوم بودن نبردها در Jrpg هم خیلی جای بحث هستش...همونقدر که جذابیت داره ضد حال هم هستش..!
 
  • Like
Reactions: playstation1
دمت گرم سهیل جون :-*
حالا که من نمیتونم اینو بازی کنم،خارجکیا کوفتشون بشه الهی ! >:)
اون نسخه PC چیه جریانش؟یعنی میشه به آمدنش(زبان EN) امیدوار بود؟
اون اسلات سیو تکی واسه من یکی که خیلی ضد حاله...چون روش بازی کردنم بر اساس سیوهای چندگانست !
در مورد رندوم بودن نبردها در Jrpg هم خیلی جای بحث هستش...همونقدر که جذابیت داره ضد حال هم هستش..!

مرسی:دی
به احتمال زیاد اون نسخه PC هم تو غرب عرضه می شه!
آره برای یه بازی آر پی جی یه اسلات سیو داشتن خوب نیست ولی باز باید خودمون بازی رو بگیریم ببینیم چه شکلیه جریان سیو و پیشروی کردن توش.
خبري از beyond the labyrinth
نشد؟نسخه امريكا؟
تا الان بهترين گرافيك ٣دي اسو داره!!!

اون بازی نه هنوز متاسفانه هیچ خبری ازش نیست، فقط تو ژاپن عرضه شده تا الان.
گرافیک خارق العاده ای هم داره که شبیه به گرافیک ICO ست.
وقتش رو داشته باشم هم تاپیک این رو می زنم و هم تاپیک بازی ها مهم دیگه 3DS رو.
 
  • Like
Reactions: playstation1
بابا دمت گرم عالي بود از زمان تشكيل اين فروم هيچ معرفي درست و حسابي از بازي هاي اين كنسول نشده بود كه شما زحمتش رو كشيدي
اميدوارم موفق باشي و با اين كار ادامه بدي
 
  • Like
Reactions: playstation1
بابا دمت گرم عالي بود از زمان تشكيل اين فروم هيچ معرفي درست و حسابي از بازي هاي اين كنسول نشده بود كه شما زحمتش رو كشيدي
اميدوارم موفق باشي و با اين كار ادامه بدي
لطف دارید حتما همین کار رو می کنم و بازیاش (خصوصا JRPG ها) رو معرفی می کنم.
 
  • Like
Reactions: playstation1

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or