ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Bioware: ما حتی به ماکسیموم قدرت Xbox One نزدیک نشدیم
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="DieDie" data-source="post: 3496947" data-attributes="member: 44840"><p>خبر از یکی از سایتهای رسمی Xbox ترجمه شده برای همین تیتر خبر خیلی طبیعیه که فقط به اسم ایکس باکس اشاره کرده باشه.</p><p>همین چند روز پیش بعد از آپدیت آنریل انجین به نسخه 4.5 یکی از توسعه دهنده ها تو فروم رسمی UE گفته بود که با استفاده از مزیتهای پاراللیسم و بهبود کارایی تونستن سرعت رندر رو روی Xbox one در حدود دو برابر افزایش بدن.</p><p>آنریل انجین 4 بعد از آپدیت 4.4 از DX12 پشتیبانی میکنه و بازی سازها میتونن از رندرینگ فیچرهای DX12 برای ایکس باکس وان استفاده کنن مثلا برای ساخت Forza 5 فقط از دوتا از رندرینگ فیچرهای DX12 استفاده کرده بودن و تونسته بودن 1080/60fps بی نقص از کنسول خروجی بگیرن.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DieDie, post: 3496947, member: 44840"] خبر از یکی از سایتهای رسمی Xbox ترجمه شده برای همین تیتر خبر خیلی طبیعیه که فقط به اسم ایکس باکس اشاره کرده باشه. همین چند روز پیش بعد از آپدیت آنریل انجین به نسخه 4.5 یکی از توسعه دهنده ها تو فروم رسمی UE گفته بود که با استفاده از مزیتهای پاراللیسم و بهبود کارایی تونستن سرعت رندر رو روی Xbox one در حدود دو برابر افزایش بدن. آنریل انجین 4 بعد از آپدیت 4.4 از DX12 پشتیبانی میکنه و بازی سازها میتونن از رندرینگ فیچرهای DX12 برای ایکس باکس وان استفاده کنن مثلا برای ساخت Forza 5 فقط از دوتا از رندرینگ فیچرهای DX12 استفاده کرده بودن و تونسته بودن 1080/60fps بی نقص از کنسول خروجی بگیرن. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
Bioware: ما حتی به ماکسیموم قدرت Xbox One نزدیک نشدیم
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft