
طبق مصاحبه ای که اخیرا از Michael Ancel از استودیوی ذکر شده انجام شد، او افکارش را حین ساخت قسمت اول و بعد و در ادامه برای قسمت دوم توضیح می دهد.
" در Beyond Good & Evil ما بازیباز را مجبور کردیم که سفر کند و کشف کند، چیزی که شما به آن نیاز دارید...در یک داستان خوب، یک کتاب خوب، یک فیلم خوب: کل کتاب باید این لحظه ی خاص را برای شما به ارمغان بیاورد. ما میخواستیم به شما حس قدرت دهیم، هر چند لحظه ای کوتاه. این چیزیست که ما هنوز به آن نرسیده ایم (در صنعت بازی). من میخواهم به نکته برسم و صادقانه ما نیاز به وقت داریم تا روی آن کار کنیم. "
Mr. Ancel همچنین گفت که، بالا بردن گرافیک به بالاترین سطح ممکن دیگر به عنوان یک هدف اصلی نیست.
" ما می دانیم چطور بازی بسازیم و باید روی آن کار کنیم تا آن را هیجان انگیز و رمز و راز آلود بسازیم. ما بازی هایی با صحنه های سینمایی و سکانس های گران ساخته ایم و تلاش کرده ایم که آنان را برای عموم بساریم. الان مواردی دیگری است که ما باید آنها را انجام دهیم. "
این بازی توسط یوبی سافت برای کنسول های نسل بعد و PC منتشر خواهد شد.
منبع: Beyond Good & Evil 2 Will be a Journey of Discovery and Emotional Resonance | DualShockers