طبق اعلام Warner Bros. Montreal این استدیو سعی دارد تا سیستم نورپردازی بازی Batman Arkham Origins را به تقلید از فیلمهای نوآر در آورد.در این راستا بازی دارای کنتراست بالا و محیطهای کم نور خواهد بود و تمرکز زیادی روی سایه های اغراق شده خواهد داشت.
در مصاحبه ای با Gameinformer کارگردان بازی Jeremy Price توضیح داد که آنها به بازیهای قبلی به صورت الهام نگاه میکنند اما سعی میکنند بازی با داشتن چند ویژگی کلیدی مهر خودشان را به پای بازی بزنند.با توجه به این که این نسخه یک پیش درآمد به حساب می آید بنابراین بتمن به عنوان نیرویی مرموز در شهر شناخته می شود که حتی پلیسهای شهر نیز نمی دانند وی از قدرتهای فرابشری برخوردار است یا تنها خرافه ای است که مردم باور دارند.برای تاکید به این حس ترس و رمزآلود بتمن تیم سازنده تاکید زیادی روی سایه های بازی و استفاده از اتمسفر نوآر دارد تا ابهت بتمن بیشتر به چشم آید.
همچنین سازنده های بازی با استفاده از فضای کریسمس سعی دارند حس و حال خاصی به فضای جن زده ی گاتم بدهند.
منبع
در مصاحبه ای با Gameinformer کارگردان بازی Jeremy Price توضیح داد که آنها به بازیهای قبلی به صورت الهام نگاه میکنند اما سعی میکنند بازی با داشتن چند ویژگی کلیدی مهر خودشان را به پای بازی بزنند.با توجه به این که این نسخه یک پیش درآمد به حساب می آید بنابراین بتمن به عنوان نیرویی مرموز در شهر شناخته می شود که حتی پلیسهای شهر نیز نمی دانند وی از قدرتهای فرابشری برخوردار است یا تنها خرافه ای است که مردم باور دارند.برای تاکید به این حس ترس و رمزآلود بتمن تیم سازنده تاکید زیادی روی سایه های بازی و استفاده از اتمسفر نوآر دارد تا ابهت بتمن بیشتر به چشم آید.
همچنین سازنده های بازی با استفاده از فضای کریسمس سعی دارند حس و حال خاصی به فضای جن زده ی گاتم بدهند.
منبع