[FONT="]سلام[/FONT]
[FONT="]این متن یک پیش نمایش مفصل از این بازی است که در مورد آن به تفضیل توضیح داده است . امیدوارم مورد پسندتون قرار بگیرد. :smile:[/FONT]
[FONT="]در بین تمامی [/FONT]superhero [FONT="] های کتاب های کمیک .بدون شک بتمن نزدیک ترین شخصیت برای تبدیل شدن به یک ستاره ی رسانه ای است . به عنوان مثال در سال [/FONT]2008[FONT="] او نه تنها در بهترین فیلم سال درخشید بلکه به اندازه ی کافی فراگیر و چند بعدی بود تا راه خود را در بازی های به سبک [/FONT]Lego[FONT="] باز کند . امسال در هفتادمین سالگرد خلق شخصیت او , بتمن توسط استدیو [/FONT]Rock steady[FONT="] با عنوان [/FONT]Batman : Arkham Asylum[FONT="] به ریشه ی کتاب های کمیک خود بر می گردد , یک بازی سوم شخص اکشن که دارای تنوع و گوناگونی بوده همان طور که از نظر بصری است . ما تا حد زیاد خوش شانس بودیم که یک ساعت اول بازی را که دفتر استدیوی لندن , پیش از این در مورد آن با مردم حرف زده بود را بازی و امتحان کنیم . [/FONT]
[FONT="]طراح ارشد بازی [/FONT]Sefton Hill[FONT="] به ما می گوید که : " ما می خوا هیم شخصیت بتمن را از نظر روانشناسی مورد بررسی قرار دهیم " در ادامه می گوید :" بازیبازان زمانی که به جای بتمن قرار می گیرند باید احساس اختیار و قدرت کنند و اوضاع و موقعیت های مختلف پیش آمده را هر طور که می خواهد بدست گیرد ." برای انجام این کار [/FONT]Hill[FONT="] و تیمش , بتمن را داری وسایل زیاد , اسلحه های جذاب و دارای فنون ورزشکاران کرده اند و سپس او را در دنیای فوق العاده [/FONT]interactive [FONT="] و تعاملی قرار داده اند . و حال آنکه این دنیا مانند زندانی است از بدترین خلافکاران شهر [/FONT]Gotham[FONT="] این بتمن قطعا باید ترسناک ترین و نیرومند ترین قهرمان باشد . [/FONT]
[FONT="]ما تماشاگربازی از ابتدا توسط[/FONT] Hill[FONT="] بودیم که بازی به شکل سینمایی شروع شد . بتمن [/FONT]Joker[FONT="] رو دستگیر می کند . و وضعیت [/FONT]Joker [FONT="] رو به عنوان آخرین ابر خلافکار اعلام می کند . بتمن تصمیم می گیرد او را با شدید ترین تدابیرامنیتی در [/FONT]Arkham[FONT="] اسکورت کند . بتمن در طول مسیر بازی با بسیاری از شخصیت های آشنای بازی روبرو می شود که برخی از آنها عبارتند از : [/FONT]killer croc [FONT="] ترسناک و همینطور برخی از شخصیت های خوب مانند : کمیسر [/FONT]Gordon [FONT="] . در حالی که کمیسر [/FONT]Gordon [FONT="] به خاطر دستگیری خطرناک ترین خلافکار شهر توسط بتمن جشن برپا می کند , بتمن متوجه یک حس نادرست می شود.[/FONT]Joker [FONT="] خودش رو به راحتی تسلیم می کند . در حالی که مشغول دست انداختن و آزار دادن [/FONT]Warden Sharp [FONT="] و نگهبانان با شوخی های دیوانه گونه است خود است شانسی برای جدایی از بتمن و فرار به دست می آورد . با [/FONT]Harley Quinn[FONT="] و دسته ای زندانیان که پیشنهاد او را پذیرفته بودند , [/FONT]Joker [FONT="] از زندان فرار می کند , و تدارکات جنگ با بتمن را با قواعد خاص خودش برنامه ریزی می کند .[/FONT]
[FONT="]این سکانس شروعی مقدمه ای بی باکانه است . صدا گذاری به درخشانی با چارچوب شخصیتی بتمن انجام شده که شامل می شود از صداگذاری [/FONT]Joker [FONT="] توسط [/FONT]Mark Hamil [FONT="] و بتمن توسط [/FONT]Kevin Conroy[FONT="] در حالی که دیالوگ ها توسط [/FONT]Paul Dini[FONT="] نوشته شده است , که تجربه ی کاری در بسیاری از نسخه های انیمیشنی بتمن و سوپرمن و مجموعه ی تلویزیونی [/FONT]Lost[FONT="] را دارد . [/FONT]Dini[FONT="] در ابتدای ساخت بازی به لندن آمد تا کمکی به تیم سازنده کند و به داستان بازی شاخ برگ بیشتری بدهد علاوه بر آن به دیالوگ ها اعتبار و اصالت ببخشد . کار او سرتاسر بازی حس می شود , مخصوصا کمک در خلق شخصیت [/FONT]Joker[FONT="] تا به طورهیجان آور یک جنایتکار دوست داشتنی شود . [/FONT]Joker [FONT="] سرتاسر بازی با استفاده از بلندگو زندان صحبت می کند تا باعث دست انداختن بتمن و آدمکشان شود , که در نتیجه باعث سرگمی فراوان می شود .[/FONT]
[FONT="]سپس به شکل طرای و بصری بازی می رسیم , که حداقل چیزی که می توانیم بگوییم این است که واقعا پر ابهت و زیبا است . در این بازی از موتور [/FONT]unreal[FONT="] استفاده شده است , اما واقعا غیر قابل تشخیص است مخصوصا با متد های استفاده شده وچیز هایی که تیم سازنده به آن اضافه کرده اند . [/FONT]
[FONT="]انیمیشن ها و کاراکترها سزاوار تحسین مخصوصی هستند و با تشکر از استدیو قسمت [/FONT]motion capture[FONT="] که باعث سهولت کار شده و استفاده از آن باعث شکل گیری خلافکارانی متفاوت با شخصیت های منحصر به فرد خودشان می شود . [/FONT]Hill[FONT="] در مورد چگونگی استفاده تیم از [/FONT]diving weight[FONT="] برای شبیه سازی حرکات آرام [/FONT]Killer Croc [FONT="] توضیح می دهد در حالی که فردی فقط مشغول رفع اشکال شنل شناور بتمن است تا کاملا بدون عیب باشد . این گونه توجه به جزییات واقعا جای قدر دانی دارد .[/FONT]
[FONT="]این بازی در اصل یک بازی سوم شخص اکشن است , ولی ما عناصر بسیار زیاد متفاوت از این سبک در طول بازدیدمان دیدیم . مبارزات در ابتدای بازی به صورت تن به تن است و سیستم کمبو شما را برای اتصال ضربات و کسب پوینت های بیشتر تشویق می کند . این حرکات باعث بدست آوردن [/FONT]experience point[FONT="] می شود که به وسیله آنها مانند بازی های [/FONT]RPG[FONT="] نه تنها درقسمت اسلحه بلکه [/FONT]batarang[FONT="] و حتی خود بتمن را [/FONT]upgrade[FONT="] کنید . اصول مبارزه در این بازی شامل : مشت , لگد[/FONT][FONT="] و [/FONT]batarang[FONT="] می شود که اگر در مواقی در گوشه ای بودید می توانید بر روی دشمن بپرید وجهش کنید. نکته جالب قابل ذکر دیگر این است که سلامتی شما در طول هنگام مبارزه بازیابی نمی شود , اما اگر فاتح میدان بودید می توانید بسته ی سلامتی بدست آورید .[/FONT]
[FONT="]همچنین عناصر مخفی کاری در بازی وجود دارد , با این وجود [/FONT]Hill[FONT="] بسیار سریع عمل می کند تا قدرت بتمن را در این ضمینه ثابت کند . او می گوید :" ما سیستم مخفی کاری نمی خواستیم که بتمن مجبور به رد زنی سر نخ دشمنان شود و سپس با این همه کوشش در عبور از آنها دچار اشتباه و باختن شود . بتمن یک شخصیت قدرتمند است . او موقعیت را برای مدت کوتاهی زیر نظر می گیرد و سپس از بهترین روش برای عبور استفاده می کند ." او این رو در قسمت باز زندان ثابت کرد , جایی که بسیاری از گارد ها مسلح مشغول گشت زنی بودند . او بتمن را به سیستم تهویه زندان برد و سپس با از جا کندن شبکه فلزی به آرامی پشت اولین گارد رفت و او را از پای در آورد . سپس به سرعت چنگک خود را پرتاب کرد و مشغول بالا رفتن شد تا به قسمت بالایی ساختمان رسید تا از آنجا محیط را بررسی کند . حالت یا مد جستجویی بتمن جالب بود , زیرا با استفاده از آن ما اتاق را به حالت اشعه ی ایکس مورد بررسی قرار می دادیم و با زمینه ای قرمز و آبی که به ترتیب می توانستیم شخصیت های بد را از [/FONT] NPC[FONT="] های دوست تشخیص دهیم .[/FONT]
[FONT="]ما دشمنی را تنها پیدا کردیم و سپس از پشت بام از طریق شنل بتمن به سوی او روانه شدیم و محض رسیدن به او بتمن لگدی مرگبار به او زد . این حرکت به اندازه ی کافی سر و صدا داشت تا باعث از جا پریدن دیگر دشمنان شود . بتمن از این رعب و وحشت دشمنان می توانست به نفع خودش استفاده کند . [/FONT]Hill[FONT="] بتمن را سر تا سر اتاق حرکت داد تا در موقعیت بالاتر از دیگران قرار بگیرد , و در یک حرکت تماشایی و زیبا دشمنی را با استفاده از قلاب خود در آسمان آویزان کرد تا برای دیگران درس عبرتی باشد .[/FONT]
[FONT="]منبع :[/FONT]Game Spot
[FONT="]بقیه متن را به زودی در پست بعدی ارسال می کنم .[/FONT]
[FONT="]این متن یک پیش نمایش مفصل از این بازی است که در مورد آن به تفضیل توضیح داده است . امیدوارم مورد پسندتون قرار بگیرد. :smile:[/FONT]
[FONT="]در بین تمامی [/FONT]superhero [FONT="] های کتاب های کمیک .بدون شک بتمن نزدیک ترین شخصیت برای تبدیل شدن به یک ستاره ی رسانه ای است . به عنوان مثال در سال [/FONT]2008[FONT="] او نه تنها در بهترین فیلم سال درخشید بلکه به اندازه ی کافی فراگیر و چند بعدی بود تا راه خود را در بازی های به سبک [/FONT]Lego[FONT="] باز کند . امسال در هفتادمین سالگرد خلق شخصیت او , بتمن توسط استدیو [/FONT]Rock steady[FONT="] با عنوان [/FONT]Batman : Arkham Asylum[FONT="] به ریشه ی کتاب های کمیک خود بر می گردد , یک بازی سوم شخص اکشن که دارای تنوع و گوناگونی بوده همان طور که از نظر بصری است . ما تا حد زیاد خوش شانس بودیم که یک ساعت اول بازی را که دفتر استدیوی لندن , پیش از این در مورد آن با مردم حرف زده بود را بازی و امتحان کنیم . [/FONT]
[FONT="]طراح ارشد بازی [/FONT]Sefton Hill[FONT="] به ما می گوید که : " ما می خوا هیم شخصیت بتمن را از نظر روانشناسی مورد بررسی قرار دهیم " در ادامه می گوید :" بازیبازان زمانی که به جای بتمن قرار می گیرند باید احساس اختیار و قدرت کنند و اوضاع و موقعیت های مختلف پیش آمده را هر طور که می خواهد بدست گیرد ." برای انجام این کار [/FONT]Hill[FONT="] و تیمش , بتمن را داری وسایل زیاد , اسلحه های جذاب و دارای فنون ورزشکاران کرده اند و سپس او را در دنیای فوق العاده [/FONT]interactive [FONT="] و تعاملی قرار داده اند . و حال آنکه این دنیا مانند زندانی است از بدترین خلافکاران شهر [/FONT]Gotham[FONT="] این بتمن قطعا باید ترسناک ترین و نیرومند ترین قهرمان باشد . [/FONT]
[FONT="]ما تماشاگربازی از ابتدا توسط[/FONT] Hill[FONT="] بودیم که بازی به شکل سینمایی شروع شد . بتمن [/FONT]Joker[FONT="] رو دستگیر می کند . و وضعیت [/FONT]Joker [FONT="] رو به عنوان آخرین ابر خلافکار اعلام می کند . بتمن تصمیم می گیرد او را با شدید ترین تدابیرامنیتی در [/FONT]Arkham[FONT="] اسکورت کند . بتمن در طول مسیر بازی با بسیاری از شخصیت های آشنای بازی روبرو می شود که برخی از آنها عبارتند از : [/FONT]killer croc [FONT="] ترسناک و همینطور برخی از شخصیت های خوب مانند : کمیسر [/FONT]Gordon [FONT="] . در حالی که کمیسر [/FONT]Gordon [FONT="] به خاطر دستگیری خطرناک ترین خلافکار شهر توسط بتمن جشن برپا می کند , بتمن متوجه یک حس نادرست می شود.[/FONT]Joker [FONT="] خودش رو به راحتی تسلیم می کند . در حالی که مشغول دست انداختن و آزار دادن [/FONT]Warden Sharp [FONT="] و نگهبانان با شوخی های دیوانه گونه است خود است شانسی برای جدایی از بتمن و فرار به دست می آورد . با [/FONT]Harley Quinn[FONT="] و دسته ای زندانیان که پیشنهاد او را پذیرفته بودند , [/FONT]Joker [FONT="] از زندان فرار می کند , و تدارکات جنگ با بتمن را با قواعد خاص خودش برنامه ریزی می کند .[/FONT]
[FONT="]این سکانس شروعی مقدمه ای بی باکانه است . صدا گذاری به درخشانی با چارچوب شخصیتی بتمن انجام شده که شامل می شود از صداگذاری [/FONT]Joker [FONT="] توسط [/FONT]Mark Hamil [FONT="] و بتمن توسط [/FONT]Kevin Conroy[FONT="] در حالی که دیالوگ ها توسط [/FONT]Paul Dini[FONT="] نوشته شده است , که تجربه ی کاری در بسیاری از نسخه های انیمیشنی بتمن و سوپرمن و مجموعه ی تلویزیونی [/FONT]Lost[FONT="] را دارد . [/FONT]Dini[FONT="] در ابتدای ساخت بازی به لندن آمد تا کمکی به تیم سازنده کند و به داستان بازی شاخ برگ بیشتری بدهد علاوه بر آن به دیالوگ ها اعتبار و اصالت ببخشد . کار او سرتاسر بازی حس می شود , مخصوصا کمک در خلق شخصیت [/FONT]Joker[FONT="] تا به طورهیجان آور یک جنایتکار دوست داشتنی شود . [/FONT]Joker [FONT="] سرتاسر بازی با استفاده از بلندگو زندان صحبت می کند تا باعث دست انداختن بتمن و آدمکشان شود , که در نتیجه باعث سرگمی فراوان می شود .[/FONT]
[FONT="]سپس به شکل طرای و بصری بازی می رسیم , که حداقل چیزی که می توانیم بگوییم این است که واقعا پر ابهت و زیبا است . در این بازی از موتور [/FONT]unreal[FONT="] استفاده شده است , اما واقعا غیر قابل تشخیص است مخصوصا با متد های استفاده شده وچیز هایی که تیم سازنده به آن اضافه کرده اند . [/FONT]
[FONT="]انیمیشن ها و کاراکترها سزاوار تحسین مخصوصی هستند و با تشکر از استدیو قسمت [/FONT]motion capture[FONT="] که باعث سهولت کار شده و استفاده از آن باعث شکل گیری خلافکارانی متفاوت با شخصیت های منحصر به فرد خودشان می شود . [/FONT]Hill[FONT="] در مورد چگونگی استفاده تیم از [/FONT]diving weight[FONT="] برای شبیه سازی حرکات آرام [/FONT]Killer Croc [FONT="] توضیح می دهد در حالی که فردی فقط مشغول رفع اشکال شنل شناور بتمن است تا کاملا بدون عیب باشد . این گونه توجه به جزییات واقعا جای قدر دانی دارد .[/FONT]
[FONT="]این بازی در اصل یک بازی سوم شخص اکشن است , ولی ما عناصر بسیار زیاد متفاوت از این سبک در طول بازدیدمان دیدیم . مبارزات در ابتدای بازی به صورت تن به تن است و سیستم کمبو شما را برای اتصال ضربات و کسب پوینت های بیشتر تشویق می کند . این حرکات باعث بدست آوردن [/FONT]experience point[FONT="] می شود که به وسیله آنها مانند بازی های [/FONT]RPG[FONT="] نه تنها درقسمت اسلحه بلکه [/FONT]batarang[FONT="] و حتی خود بتمن را [/FONT]upgrade[FONT="] کنید . اصول مبارزه در این بازی شامل : مشت , لگد[/FONT][FONT="] و [/FONT]batarang[FONT="] می شود که اگر در مواقی در گوشه ای بودید می توانید بر روی دشمن بپرید وجهش کنید. نکته جالب قابل ذکر دیگر این است که سلامتی شما در طول هنگام مبارزه بازیابی نمی شود , اما اگر فاتح میدان بودید می توانید بسته ی سلامتی بدست آورید .[/FONT]
[FONT="]همچنین عناصر مخفی کاری در بازی وجود دارد , با این وجود [/FONT]Hill[FONT="] بسیار سریع عمل می کند تا قدرت بتمن را در این ضمینه ثابت کند . او می گوید :" ما سیستم مخفی کاری نمی خواستیم که بتمن مجبور به رد زنی سر نخ دشمنان شود و سپس با این همه کوشش در عبور از آنها دچار اشتباه و باختن شود . بتمن یک شخصیت قدرتمند است . او موقعیت را برای مدت کوتاهی زیر نظر می گیرد و سپس از بهترین روش برای عبور استفاده می کند ." او این رو در قسمت باز زندان ثابت کرد , جایی که بسیاری از گارد ها مسلح مشغول گشت زنی بودند . او بتمن را به سیستم تهویه زندان برد و سپس با از جا کندن شبکه فلزی به آرامی پشت اولین گارد رفت و او را از پای در آورد . سپس به سرعت چنگک خود را پرتاب کرد و مشغول بالا رفتن شد تا به قسمت بالایی ساختمان رسید تا از آنجا محیط را بررسی کند . حالت یا مد جستجویی بتمن جالب بود , زیرا با استفاده از آن ما اتاق را به حالت اشعه ی ایکس مورد بررسی قرار می دادیم و با زمینه ای قرمز و آبی که به ترتیب می توانستیم شخصیت های بد را از [/FONT] NPC[FONT="] های دوست تشخیص دهیم .[/FONT]
[FONT="]ما دشمنی را تنها پیدا کردیم و سپس از پشت بام از طریق شنل بتمن به سوی او روانه شدیم و محض رسیدن به او بتمن لگدی مرگبار به او زد . این حرکت به اندازه ی کافی سر و صدا داشت تا باعث از جا پریدن دیگر دشمنان شود . بتمن از این رعب و وحشت دشمنان می توانست به نفع خودش استفاده کند . [/FONT]Hill[FONT="] بتمن را سر تا سر اتاق حرکت داد تا در موقعیت بالاتر از دیگران قرار بگیرد , و در یک حرکت تماشایی و زیبا دشمنی را با استفاده از قلاب خود در آسمان آویزان کرد تا برای دیگران درس عبرتی باشد .[/FONT]
[FONT="]منبع :[/FONT]Game Spot
[FONT="]بقیه متن را به زودی در پست بعدی ارسال می کنم .[/FONT]
آخرین ویرایش: