ارسال پاسخ

صاحب اون استدیو مایکروسافته. سونیم وقتی بانجی رو خرید بهشون اختیار عمل داد ولی سریع تا دید مدیراش فقط یه پولی گرفتن که برن عشق و حال و یات بخرن و آفتاب بگیرن تمام اختیاراتشونو سلب کرد و مستقیم رفت زیر مجموعه بخش گیمینگ پلی استیشن. در اصل یکی دو سال فرصت داد و افسارشونو سریع کشید. نینتندو هم که فکر کنم از کارمند تا بالاترین رده مدیریتش رو حتی به اسمم صدا نکنن و به هرکدوم یه شماره داده باشن واسه هویتشون :D


مایکروسافتم اگه میبینه رئیس استدیو طرز فکرش اینه اگه مخالف باشه خیلی راحت یا گوششو میپیچونه یا کلا میندازتش بیرون جایگزینش میکنه. پس میتونیم فرض کنیم که مایکروسافتم زیاد از این وضع ناراضی نیست. یعنی صرف اینکه یه عنوانی فقط منتشر شه برای مایکروسافت کافیه یا حداقل تا الان اینطوری بوده. چندین ساله کل ملت منتظرن یه بیگ هیت خفن از مایکروسافت ببینن و تا الان به جز وعده وعید و استدیو و کمپانی خریدن هیچی به صورت واقعی گیر کسی نیومده.



شدیدا موافقم باهات. قبلا هم چند بار گفتم آنریل واقعا داره تجربه بازی کردن رو به صورت کلی خراب میکنه واسه همه. ولی چون کار باهاش سادس و ویترین قشنگی برای بازی درست میکنه به واسطه است هاش همه ترجیحشون اینه بازیشونو ببرن رو آنریل. تو فاینال ریبرث قشنگ تمام آبجکتا هولوگرافیک بودن در اصل داشتی رو یه سری سطح صیقلی و مکعبی حرکت میکردی. یا هلبلید قشنگ خاطره بک گراند های پری رندر بازی های پی اس وان رو واسه آدم زنده میکرد. سایلنت هیلم دقیقا همین بود و جدای اون مدل کاراکتر و انیمیشنشم با کنتراستی که با محیط درست کرده بود بدجور تو ذوق میزد. همین MGS دلتا هم برای من به شخصه هیچ فرقی با اون فوتیج هایی که یکی میشینه میسازه آپلود میکنه رو یوتیوب نداره.

یعنی آشغال ترین انجین داخلی یه استدیو بازم شرف داره به آنریل، که اینجا منظورم گیم بایرو بتسدائه :D البته باز اون 4 تا مزیت داره واسه سازنده. انجین فرام سافتور فوق العادس!


پایتخت ایران
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or