Xbox Avowed

  • Thread starter Thread starter Refill
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
سازنده
Obsidian
تاریخ انتشار
TBA
ناشر
Xbox
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
156502

Developer:Obsidian Entertainment
Genre:First-Person RPG
خالقین عناوینی همچون Fallout: New Vegas و The Outer Worlds بازی جدید خود را با نام Avowed معرفی کردند. به گفته سازندگان، این بازی نقش آفرینی فانتزی از پایه بر روی کنسول Xbox Series X توسعه می‌یابد. پس از The Outer Worlds و Grounded، این بازی سومین عناوین استودیو Obsidian به‌شمار می‌رود که پس از خریده شدن توسط مایکروسافت در حال ساخت است.

بازی در جهان فانتزی Eora جریان دارد، جهانی که ابتدا در سال 2015 و با یکی از آثار گذشته Obsidian یعنی بازی Pillars of Eternity به ما معرفی شده بود. البته بر خلاف Pillars of Eternity، بازی Avowed با زاویه دید اول شخص دنبال می‌شود و به‌نظر می‌رسد جادو و اسپل‌ها نیز نقش مهمی را در این عنوان ایفا می‌کنند. با اینکه تریلر منتشر شده جزئیات زیادی را از گیمپلی مشخص نمی‌کند، اما نمایش کوتاه بازی جلوه‌های بصری چشم‌نواز و اتمسفر حاکم بر بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

متن خبر @
Cpt. price

عکس هایی از بازی :
RWoMExI.jpg FSOH0cF.jpg

تاپیک بازی به مرور بروز میشه .
 
View attachment 156502

Developer:Obsidian Entertainment
Genre:First-Person RPG
خالقین عناوینی همچون Fallout: New Vegas و The Outer Worlds بازی جدید خود را با نام Avowed معرفی کردند. به گفته سازندگان، این بازی نقش آفرینی فانتزی از پایه بر روی کنسول Xbox Series X توسعه می‌یابد. پس از The Outer Worlds و Grounded، این بازی سومین عناوین استودیو Obsidian به‌شمار می‌رود که پس از خریده شدن توسط مایکروسافت در حال ساخت است.

بازی در جهان فانتزی Eora جریان دارد، جهانی که ابتدا در سال 2015 و با یکی از آثار گذشته Obsidian یعنی بازی Pillars of Eternity به ما معرفی شده بود. البته بر خلاف Pillars of Eternity، بازی Avowed با زاویه دید اول شخص دنبال می‌شود و به‌نظر می‌رسد جادو و اسپل‌ها نیز نقش مهمی را در این عنوان ایفا می‌کنند. با اینکه تریلر منتشر شده جزئیات زیادی را از گیمپلی مشخص نمی‌کند، اما نمایش کوتاه بازی جلوه‌های بصری چشم‌نواز و اتمسفر حاکم بر بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

متن خبر @
Cpt. price

عکس هایی از بازی :
View attachment 156505View attachment 156506

تاپیک بازی به مرور بروز میشه .
ابسیدین امروز تریلر cg میده شیش ماه دیگه بازی playble ! :D
زیر دو سال هم بازیو به بهترین شکل تحویل میده بی سرو صدا میره سراغ پروژه بعدی!!
با فیبل همزمان معرفی شده اما فیبل دو سال پروسه ساختش میگذره بازم میبینیم کدوم زودتر عرضه میشن و متای کدوم بالاتره :D
 
ابسیدین امروز تریلر cg میده شیش ماه دیگه بازی playble ! :D
زیر دو سال هم بازیو به بهترین شکل تحویل میده بی سرو صدا میره سراغ پروژه بعدی!!
با فیبل همزمان معرفی شده اما فیبل دو سال پروسه ساختش میگذره بازم میبینیم کدوم زودتر عرضه میشن و متای کدوم بالاتره :D

پلی گراند تیم دومش هنوز داره نیرو میگیره
ابسدین مدلش اینه روی چند پروژه کار میکنه از قبل تیم هاش مشخص بوده ولی این پروژه سنگینیه مثل قبلیا نیست کلی وقتشون میگیره انتظار نداشته باش به این زودیا خبری بشه :دی
 
پلی گراند تیم دومش هنوز داره نیرو میگیره
ابسدین مدلش اینه روی چند پروژه کار میکنه از قبل تیم هاش مشخص بوده ولی این پروژه سنگینیه مثل قبلیا نیست کلی وقتشون میگیره انتظار نداشته باش به این زودیا خبری بشه :D
به امید خدا که مایکرو بودجه خفن داده که استودیو بره برای رقابت با Elder Scrolls.
بتسدا چه جواهری از دست داده و از قابلیتهاش استفاده نکرده، سر این بازی معلوم میشه پناه برخدا :))

کل نمایش دیشب یه طرف، این تیزر طرف دیگه.
اصلا انتظارش نداشتم، فکر میکردم تهش Outer Worlds2 معرفی کنن.
 
هیلو جوری خراب کرده که همه بازی های دیگه رفتن تو حاشیه.

به نظرم اگه آبسیدین به لحاظ فنی خودش را رشد بده یکی از بهترین بازی های نسل بعد همین بازی میتونه بشه.

اون گرافیک تریلر را هم من نمیتونم هضم بکنم داخل بازی باشه (با توجه به سابقه آبسیدین).
 
مایکروسافت رفته سراغ پروژه‌های بزرگ نقش‌آفرینی، فعلا دو تا بازی معرفی شده، سومی هم که برای inXile هست. چه شود رقابت درون تیمی! :دی امیدوارم به جز بودجه، وقت کافی هم به سازنده‌ها بده تا بازی‌های خفنی بسازن، هر سه تا استودیو پتانسیل ساخت بازی باکیفیت رو دارن، خصوصا این دو تایی که بازیشون معرفی شده. با معرفی این بازی و همین طور Fable، این فرضیه که فرست‌پارتی‌ها قراره تند تند بازی جمع و جور بسازن، باطل میشه :دی
 
یه سری اطلاعات غیر رسمی لو رفته از بازی توسط یه اینسایدر در ارا:
-بازی تماما جهان بازه و قراره بسیار بسیار وسیع تر و چگال تر از اسکاثیریم باشه.
-بازی در منطقه living lands از جهان Eora جریان داره. همون جهان مجموعه Pillars of Eterniyu که میشه امیدوار بود خالق اون فرنچایز ینی جاش سویر نقضش نظارتی داره تو بازی.
-امکانات کرکتر بیلد بسثیار گسترده و پیشرفته هستن.
-فیزیک بازی از پایه برای جادو طراحی شده.
-تعداد فکشن های بازی بسیار زیاده ولی Approach متفاوتی نسبت به اسکایریم دارن.
-بازی 2 تا شهر بسیار وسیع و تعداد بسیار زیادی شهر های کوچیک داره. و جدا از اینها تمرکز بسیار زیادی روی محیط وحش وجود داره.
-خدایان نقش بسیار مهمی دارن تو بازی.
-لور بازی به طور کامل شامل فرنچایز POE میشه و قراره گسترشش بده.(دیگه میدونیم تو این جور بازی های فانتزی حماسی چقدر لور غنی مهمه)
-میگه از 2 سال پیش 100 نفر روی پروژه هستن و بازی در دوره فول پروداکشن بوده و مدام بزرگتر شده. (احتمالا به زودی با عرضه گراندد و پایان ساپورت اوتر وردز، احتمالا استودیو تماما میره روی پروژه کار میکنه. +200) و گفتن تیم باز هم بزرگتر خواهد شد.(استخدام های جدید اینا هم مثل سایر استودیو های مایکرو در حال انجامه).
-تارگت اواخر 2022 یا اوایل 2023 است.

یه سری اطلاعات دیگه هم بود. کاملشو زیر میزارم:
Mobin.hb, [26.07.20 18:17]
[Forwarded from Ehsan]
informations about Avowed:

- fully open world, much much larger than Skyrim (very differently “larger”, more proper word would be “denser” and “more contrasted” at the same time)
- primarily set in the The Living Lands region of Eora (not sure if it’ll go like that as explicit later on, but that was starting point)
- big focus on world-reactivity, lighting and next-gen AI systems and physics (special focus on physics with magic systems - have no clue what would that mean)
- realtime whether system (don’t have full details but fog is very important as realtime element, rivers will have specific micro physics systems regarding this)
- very advanced character creation tool (didn’t get more info)
- mod support (for now PC is/will be very dominant as creation tool, but I’ll be playable fully on Xbox)
- very large number of fractions but very different approach than with Skyrim
- you’ll be able to have companions (different than Outer Worlds)
- storyset: fight against incoming threat of tyranny (independent from previous stories)
- game has bosses planned and some of them are very very large
- Gods will have special say in the game
- great focus on iconic landmarks, statues and buildings
- two large cities planned with many smaller ones with strong focus on contrasting wild-areas, rivers, mountains and desolated areas (yes, you’ll be able to swim)
- fully respecting POE creatures lore with new additions
- dynamic presentation of dialogue
- for now idea is to keep “you can kill everyone in the game” option
- around 100 people are on the project for 2y (smaller number for 7m of preproduction), in total 2y 7m
- full production is already a thing
- team will still grow
- target date: late 2022/early 2023

Keep in mind that some parts of this can change during the development process
 
Xbox Series X Showcase Proves Obsidian Entertainment is a Powerhouse for Microsoft
:D:Smoke:
آبسیدین با نمایشی که در شوکیس داشت ثابت کرد یک مرکز قدرت به جهت تولید بازی است
دو سال از زمان خریداری شدن OBSIDIAN توسط ماکروسافت می گذرد و بعد از دو سال سه محصول متفاوت رو شاهد هستیم که نشان از قدرت خروجی استدیو و ساپورت همه جانبه ماکروسافت هستیم
 
آقا این قدر درگیر بتسدا و الدراسکرولز شدیم هیچکی از Avowed دیگه یادش نموند?
خبری هم ازش نیست.
امیدوارم تو شوکیس امسال به تریلر ازش نشون بدن.
بحث ها اولیه اون روزا تابستون پارسال حول این بود که بازی رقیب الدراسکرولز میشه منظور البته رقیب نیست منظور همون اسکسل و shape اصلیه.
که حالا با اومدن الدر نمی‌دونم کسی امیدوارم فقط از این غفلت نکنه.
بقول یه بنده خدا مایکروسافت بیاد اسم Avowed رو عوض کنه به اسم الدراسکرولز ۶ بده بیرون هم همه راضین هم زود به این بازی میرسن =))=))=))=))=))=))=))=))=))
 
چه عجب باز کسی چیزی ننوشته :o :o
با توجه به لینکدین یکی از اعضای استودیو که سابقه 16 سال کار در استودیو رو داره ، بازی ساختش طبق برنامه پیش میره ، تو این عکس دوبخش از بازی ذکرشده: 1.Dungeon Spaces
2. Settlement Spaces
همچنین اشاره شده که بازی قراره دو منطقه اصلی و بزرگ داشته باشه که این فرد کارگردان یکی از این دو محیط هست و گفته شدا که چندین محیط دیگر رو هم طراحی و ساختن
Obsidian حدودا 20 تا Area Designer داره که رو بازی کار میکنه که خودش نشون دهنده میزان بزرگی بازی هست (سال قبل Sponger میگفت بازی قراره دو بخش اصلی و چندین منطقه کوچک قراره داشته باشه، پس حرف هاش تایید میشه؟؟؟)
عکس از لینکدین فرد: (ادیت: وقتی داشتم این رو مینوشتم طرف این بخش Avowed رو حذف کرد??)

SharedScreenshot.jpg

Obsidian هم 30 تا آگهی شغلی منتشر کرده که نکات زیر به چشم میخوره (قبل از اینکه چیزی بگم باید اشاره کنم Obsidian تو آگهی های شغلی مربوط به Avowed به عبارت Next Big World Class RPG اشاره میکنه که شامل این موارد زیرین هست)

1. این آگهی مال Senior Gameplay Animator هست و اشاره کرده که بازی قراره حالت اول شخص و سوم شخص داشته باشه و همچنین نوشته شده که باید انیمیشن های متنوع برای کمبت بازی درست کنن که تو Obsidian روی انیمیشن های کمبت بازی حدود 18 نفر کار میکنن

SharedScreenshot 2.jpg

2. این آگهی که مال Level Designer بازی هست اشاره شده که بازی قراره پازل (نفهمیدم منظور از مخفی کاری یعنی چی؟) داشته باشه و البته انیمیشین Encounter برای کمبت بازی ساخته بشه ، با Narrative Designer و Environment Artist همکاری بشه تا لحظات جذاب داستان پردازی بصری درست کنید
SharedScreenshot 3.jpg

3. این آگهی که مال Narrative Designer هست اشاره شده که مثل بیشتر بازی های RPG قراره سیستم دیالوگ و متن به همراه مراحل فرعی داشته باشه ، همچنین این ویدئو رو هم چند ماه پیش دیده بودم که این زیر میزارم که گفته شده Obsidian برای سیستم دیالوگ و صدای شخصیت ها برای این که احساسات مختلف داشته باشه از هوش مصنوعی صوتی استفاده میکنه
Why Obsidian uses AI voices for game development | Sonantic

SharedScreenshot4.jpg

در آخر هم اشاره کنم که بیشتر آگهی های شغلی استودیو که 30 تاست این هستش که باید افراد روی گرافیک بازی کار کنن ، استودیو هم افراد خیلی زیادی رو نسبت به بازی های پیشینش برای بخش گرافیک بازی استخدام کرده
مابین استودیوهای جدید مایکرو که خریده این استودیو تنها استودیو هست که ساختمان جدید نداره که احتمالا به خاطر درحال ساخت بودن بازی این استودیو در حین خرید باشه
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or