avalanche:مایکروسافت از cloud به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده می کند

  • Thread starter Thread starter CAVALRY
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

CAVALRY

کاربر سایت
08xrlr1kgkwtvmr6oip3.jpg




مدیر بخش تکنولوژی استودیو avalanche اقای Linus Blomberg در مصاحبه ای که با سایت gamingbolt داشت به برخی سوالات ان ها پاسخ داد:

xbox one دارای 8GB رم DDR3 است و فقط 5GB ان به بازی اختصاص داده شده در حالی که PS4 دارای 8GB رم GDDR5 هست که 7GB ان به بازی اختصاص داده شده , از دیدگاه یک توسعه دهنده ایا بازی های PS4 بهتر و زیباتر نسبت به XBONE اجرا خواهند شد؟

من فکر می کنم خیلی زود است در این مورد چیزی بگوییم ولی طبیعتا برای توسعه دهندگان راحت تر و اسان تر است که دو نسخه کمترین تفاوت رو داشته باشه ولی اگر اختلاف ان ها زیاد باشد ما قطعا شاهد ویژگی های خاصی بر روی هر پلتفرم خواهیم بود.

مایکروسافت اعتقاد دارد cloud خواهد توانست xbone را قدرتمندتر کند ولی مشکلی که وجود دارد این است که همگان به اینترنت پرسرعت دسترسی ندارند, ایا فکر می کنید این یک دلیل برای توجیه این است که کاربران دائم باید به اینترنت متصل باشند؟


قابلیت cloud تبدیل به یک ابزار بازاریابی شده تا مشخصات سخت افزاری پایین تر xbone را جبران کند, من متوجه می شوم که چرا انها احساس می کنند به این چنین کاری نیازمند هستند ولی مشخصات سخت افزاری روی کاغذ لزوما نشان دهنده بازده ان نخواهد بود.از دیدگاه من نحوه ای که cloud رو معرفی کردند در بهترین حالت گمراه کننده است.cloud توانایی افزایش فریم یا چیزهایی مثل ان را نخواهد داشت,و فرستادن اطلاعات از طریق اینترنت پرسرعت قابل مقایسه با فرستادن اطلاعات از طریق یک مموری داخلی پرسرعت نخواهد بود,ولی این به این معنی نیست که بگویم این قابلیت یک مزیت نیست, این یک مزیت بزرگ است و می تواند برای بازی هایی که همیشه باید به اینترنت متصل باشید مفید باشد

ps4 یک برتری قابل توجه 107.7GB/s در زمینه حافظه سیستم دارد,این موضوع در ساخت بازی چه تاثیری خواهد داشت؟
من در مورد مشخصاتی که اعلام عمومی نشدند نمی توانم نظری بدهم ,ولی حرکت جسورانه سونی در انتخاب حافظه بسیار پرسرعت GDDR5 را می ستایم , این کار باعث می شود PS4 برای مدت زمانی یگ گام جلوتر از PC باشد و من مطمئن هستم Avalanche Studios استفاده خوبی از این موضوع در بازی open world عظیم خود خواهد کرد
 
آخرین ویرایش:
اخرمانفهمیدیم روزی یه باربایدبه اینترنت بایدوصل شیم یا24ساعت یه کی بیاد توضیح بده راجب اینترنت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:|:-w:confused:
 
آخرین ویرایش:
من در مورد مشخصاتی که اعلام عمومی نشدند نمی توانم نظری بدهم ,ولی حرکت جسورانه سونی در انتخاب حافظه بسیار پرسرعت GDDR5 را می ستایم این کار باعث می شود PS4 برای مدت زمانی یگ گام جلوتر از PC باشد و من مطمئن هستم Avalanche Studios استفاده خوبی از این موضوع در بازی open world عظیم خود خواهد کرد
اینا نمی خوان دست از چرت و پرت گفتن بردارن؟؟PC ثانیه به ثانیه از غنسول ها جلو میزنه.بعد این احمق ها میگنPS4 برای مدتی یک گام از PC جلوتر است!!:))
 
بلومبرگ تو این مصاحبه دقیقا گفته که به مشخصات روی کاغذ نباید بسنده کرد به نظر من سونی و مایکروسافت در مورد آینده کنسولهای خونگی و گیم به یه چشم انداز مشترک رسیدن فقط راه حلهاشون با هم فرق داره.
در نهایت برنده این نسل کسی هست که ساپورت قویتر و لاین آپ بهتر داشته باشه.
در مورد سخت افزار به نظر من xbox one ضعف سخت افزاری نداره روی کاغذ ممکنه یه مولفه هایی مثل ddr3 در مقابل gddr5 ضعیف به نظر بیاد ولی از اون طرف شتابدهنده های سخت افزاری مثل data move و esram مزیتهایی برای xbox one ایجاد میکنن.
 
اینا نمی خوان دست از چرت و پرت گفتن بردارن؟؟PC ثانیه به ثانیه از غنسول ها جلو میزنه.بعد این احمق ها میگنPS4 برای مدتی یک گام از PC جلوتر است!!:))

شما بازیساز یا برنامه نویس کدوم استودیو هستی که به اینا میگی احمق؟ xD
 
اگر حتي وجود 50% منابع محاسباتي بيشتر و 2gb رم بيشتر با سرعت بيشتر و غيره هم اين وسط باشه باز هم توسعه دهندگان سعي ميكنن تجربه بازي هاي مولتي پلتفرم تا حد ممكن روي پلتفرم هاي نسل بعدي يكسان باشه. در بازي هاي اختصاصي هم كه خوب هركدوم تا ته ديگ كنسول رو درميارن و عنوان هايي مثل halo يا killzone روي هردو فوقولاده خواهد بود.

دوستان بحث هاي فرسايشي الكي زياد نكنن ايشالا پول داشته باشن هردوي كنسول هارو خريداري كنن و عنواني كه دوست دارن روي كنسول هاشون بازي كنن . من يكي له له ميزنم شكل halo و گيرز نسل بعد با UE4 رو در xbox One ببينيم از اون ور هم resistance و عناوين ناتي داگ در ps4 :d
 
اگر حتي وجود 50% منابع محاسباتي بيشتر و 2gb رم بيشتر با سرعت بيشتر و غيره هم اين وسط باشه باز هم توسعه دهندگان سعي ميكنن تجربه بازي هاي مولتي پلتفرم تا حد ممكن روي پلتفرم هاي نسل بعدي يكسان باشه. در بازي هاي اختصاصي هم كه خوب هركدوم تا ته ديگ كنسول رو درميارن و عنوان هايي مثل halo يا killzone روي هردو فوقولاده خواهد بود.

دوستان بحث هاي فرسايشي الكي زياد نكنن ايشالا پول داشته باشن هردوي كنسول هارو خريداري كنن و عنواني كه دوست دارن روي كنسول هاشون بازي كنن . من يكي له له ميزنم شكل halo و گيرز نسل بعد با UE4 رو در xbox One ببينيم از اون ور هم resistance و عناوين ناتي داگ در ps4 :d

بنده نظراتم به نظرات ایشان نزدیک تر است...
اصلا انگار نه انگار من امتحان دارم...........
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or