PC Automobilista 2

107291


107307

107289 استودیوی Reiza سازنده عنوان تحسین شده Automobilista در سبک سیمولیشن ریسینگ، از نسخه بعدی این عنوان رونمائی کرد.

بازی از انجین Madness (انجین داخلی استودیوی SMS سازنده PCars) استفاده میکنه.
با توجه به ساخته قبلی استودیو ،مطمئنا موتور فیزیک بازی جدای از بازی Pcars هست و انتظار میره کاملا به سمت سمت شبیه ساز میل کنه.

فعلا اطلاعاتی از بازی منتشر نشده ولی از تریلر میشه گفت بازی رنج وسیعی از ماشینها را شامل میشه:
از فرمول های دهه 60، 70 تا مدرن.
فرمولا تراک، که امضائ استودیو هست وطرفداران این غول پیکر هیچ جا بهتر از AMS برای تجربش پیدا نمیکنن.
همینطور مدل های پروتوتایپ (LMP)، در تریلر چند مدل GT3 هم دیدم.
ماشین های جاده ای مثل Caterham و...
تقریبا میشه گفت هرچی در نسخه قبل بازی بوده تو این نسخه هم دیده میشه + ماشین های جدید.

رییس استودیو بزودی قرار هست یک مصاحبه انجام بده، بعد از اون با اطلاعات بیشتری این پست بروز میکنم.

زمان انتشار پائیز 2019/1398
 
آخرین ویرایش:
جالب اینه که قبل از انتشار PMR منتشرش کردن :D
حالا که PMR اصلا اسکیل بازیش بزرگتر شد و خیلی از کلاسهای دیگه رو هم آورد ولی اگه همون ایده اولی که برگردوندن کلاسهای GT اوایل 2000 رو نگه میداشتن این دیگه ته نامردی بود که یه همچین DLC رو قبل از انتشار PMR بدن بیرون:))

خلاصه Reiza خیلی مدیون ایان بل و تیمشه ، اگه نبودن و انجینشون رو بهشون نمیدادن یا این ساپورت رو ازشون نداشتن AMS2 به این شکل وجود نداشت.
=============
=============
هندلینگ جدیدش شبیه GT SPORT شده.
خیلی روونه. FFB هم لایت شده که فکر کنم به هندلینگ جدید ارتباط داره.
خب وقتی ملت میان غر‌ میزنن ماشینا گریپی نیستن اینم بهاشه دیگه.
که به نظر من چیز بدی نیست خیلی بهتر از قبله بازی :D
ولی هوش مصنوعی جدید بازی خیلی ترسناکه. واقعا عین انسان ها عمل میکنه. جوری که دفاع میکنن.
قاطعانه میشه گفت تنها بازی ریسینگی (نه فقط بین شبیه سازها) که از 3-2 سال پیش تو هر آپدیت عملا دارن AI رو ارتقا میدن همین استودیو و AMS2ست.
مابقی استودیوها حتی پولدارهاشون هم اینقدر روی AI تمرکز نمیکنن و سرمایه و وقت نمیزارن.
آدم باورش نمیشه این همون کدهای هوش مصنوعی پروجکت کارزهاست که داره اون پشت اجرا میشه.
 
  • Like
Reactions: Eazy-E
هوش مصنوعی تو eau rouge غیر واقعی سریع نیست؟ بدون اینکه ترمز بگیرن پاشون رو از رو گاز ول میکنن پیچ رو رد میکنن. من همین کار رو میکنم ماشین به پیچ نمیرسه
 
هوش مصنوعی تو eau rouge غیر واقعی سریع نیست؟ بدون اینکه ترمز بگیرن پاشون رو از رو گاز ول میکنن پیچ رو رد میکنن. من همین کار رو میکنم ماشین به پیچ نمیرسه
با چه ماشینی؟
اگه منظورت GT3 هست اصولا همونطور که گفتی باید کمی لیفت کنی (کامل نباید برداری) ، کامل ترمز کنی سرعت از دست میدی.
البته به ماشین هم بستگی داره ، موتور جلو باشه یا عقب.
گاهی وقتها برای حفظ تعادل ماشین باید یه تقه ریز رو ترمز بزنی ، مخصوصا اونهایی که موتور جلو هستن که وزن دوباره بیفته رو قسمت جلو.

باز اینها بازی به بازی فرق میکنه ، باید امتحان کنی ببینی با کدوم راحت تری.
 
با چه ماشینی؟
اگه منظورت GT3 هست اصولا همونطور که گفتی باید کمی لیفت کنی (کامل نباید برداری) ، کامل ترمز کنی سرعت از دست میدی.
البته به ماشین هم بستگی داره ، موتور جلو باشه یا عقب.
گاهی وقتها برای حفظ تعادل ماشین باید یه تقه ریز رو ترمز بزنی ، مخصوصا اونهایی که موتور جلو هستن که وزن دوباره بیفته رو قسمت جلو.

باز اینها بازی به بازی فرق میکنه ، باید امتحان کنی ببینی با کدوم راحت تری.
همه GT ها.
به ستاپ ربطی نداره؟
تو اسپا ۲۰۰۵ مشکلی ندارم جالبه

اصلا یک کلیپ ۱۰ ثانیه ای از بازی خودت میتونی بذاری؟ AI هم باشه توش.
 
آخرین ویرایش:
همه GT ها.
به ستاپ ربطی نداره؟
تو اسپا ۲۰۰۵ مشکلی ندارم جالبه

اصلا یک کلیپ ۱۰ ثانیه ای از بازی خودت میتونی بذاری؟ AI هم باشه توش.
خب ستاپ حتما تاثیر داره ولی نه اونقدر.
ماشین به ماشین و بازی به بازی هم متفاوته.
لاستیک ماشین گرم یا سرد باشه ، پیست چطور باشه و... هم تاثیر داره.
اما اصولا باید سعی کنی اونطور بری.

من 6 ماهه پشت فرمونم نرفتم :D
تا من برم اون رو راه بندازم و رکورد کنم و برات بفرستم ، خب اما یوتوب که پره از این ویدئوها/شورتها و...

اگه لاینت رو درست انتخاب کنی و از کل فضایی که پیست بهت اجاز میده رو استفاده کنی باید بتونی نهایتا با یک لیفت کوچیک پیچ رو رد کنی.
اصولا حتی اون لیف رو هم انجام نمیدن.
 
خب ستاپ حتما تاثیر داره ولی نه اونقدر.
ماشین به ماشین و بازی به بازی هم متفاوته.
لاستیک ماشین گرم یا سرد باشه ، پیست چطور باشه و... هم تاثیر داره.
اما اصولا باید سعی کنی اونطور بری.

من 6 ماهه پشت فرمونم نرفتم :D
تا من برم اون رو راه بندازم و رکورد کنم و برات بفرستم ، خب اما یوتوب که پره از این ویدئوها/شورتها و...

اگه لاینت رو درست انتخاب کنی و از کل فضایی که پیست بهت اجاز میده رو استفاده کنی باید بتونی نهایتا با یک لیفت کوچیک پیچ رو رد کنی.
اصولا حتی اون لیف رو هم انجام نمیدن.
با لیفت رد میکنم ولی باز بقیه ماشینا بهم میرسن.

من 6 ماهه پشت فرمونم نرفتم :D
تا من برم اون رو راه بندازم و رکورد کنم و برات بفرستم ، خب اما یوتوب که پره از این ویدئوها/شورتها و...
باور میکنی هیچ مسابقه AI از اسپا تو یوتیوب نیست؟ همه تایم زدنه.
 
آخرین ویرایش:
با لیفت رد میکنم ولی باز بقیه ماشینا بهم میرسن.
خب اگه منظورت مستقیمیه بعد پیچه شاید فرمون زیاد میگیری که سرعتت کم میشه یا بال پشتت زیاده که سرعتت تو کفی رو کم میکنه.
حالا نه اینکه AI این بازی کاملا همون فیزیک ماشین تو رو داشته باشه و اصلا طوری ننوشتنش که بتونه پیچ ها و... رو راحت تر و سریعتر طی کنه.
حتما این موارد رو داره.

ولی خب مطمئن باش اگه اونجا AI ازت رد میشه پس خیلی پلیرهای دیگه هم هستن که اونجا رو بهتر از این رد میکنن و سرعت بیشتری میارن تو کفی.
همون ریس بین پلیرها رو ببین چی کار میکنن و خودت رو بر اساس اونها تصحیح کن .
AI سراب است :D
چیز زیادی ازش یاد نمیگیری.
=======
=======
باور میکنی هیچ مسابقه AI از اسپا تو یوتیوب نیست؟ همه تایم زدنه.
اگه پیدا نمیکنی به نظرم ریسینگ لاین رو روشن کن.
سعی کن تو پیچ اول تا اونجایی که پیست و کربها اجازه میدن که کات نکنی منتها علیه چپ پیست باشی .
که بتونی ماشین رو آماده کنی که با فرمون تند بکشی به راست.

اگه AMS2 هم نشد ، برای هر بازی دیگه همینطوره.
ویدئوی iracing/ACC/LMU و... اینها چون پیستها کامل لیزراسکنه و فیزیکشون شباهت داره ، یکی رو رعایت کنی قابل تعمیم به همدیگه هستن.

کلا این موارد همش تمرین میخواد.

این رو ببین که با جایگیری درست چطور میتونه در آخر 5 کیلومتر در ساعت سرعت بیشتری رو بیاره تو کفی:

=========
خودش تایتل زده که 4ماه طول کشید تا یاد بگیرم.
 
  • Like
Reactions: unloved and Eazy-E
همین چند وقت پیش به بالایی پیام دادم AMS2 نمیخوان وایپر GTE رو اضافه کنن؟
حالا یک پک معرفی کردن در کل میخوان ورژن جاده ای رو اضافه کنن
+
نورشلایفه توریست
+
Supercars pt2 DLC
:x

IMG_0115.jpeg IMG_0116.jpeg IMG_0117.jpeg IMG_0118.jpeg IMG_0119.jpeg IMG_0120.jpeg IMG_0121.jpeg IMG_0122.jpeg IMG_0123.jpeg IMG_0124.jpeg IMG_0125.jpeg

Aston Martin Valkyrie
Maserati GT2 Stradale
Audi R8 V10 GT

Dodge Viper ACR

قیمت US$ 7.99
ماشین های استوک جدید مجانی برای دارندگان Racin´ USA Expansion
کلاس های فرمول هم ری برند میشن

اینم اطلاعات تکمیلی اپدیت

Further v1.6.9 Highlights


Work continues on the ongoing HUD overhaulpreviewed in the last update; although it is unlikely that it will be completed in time we are looking into the possibility of providing a Beta option alongside the existing HUD for gathering user impressions before full integration of the new version.


We have another round of physics updates across the board coming with v1.6.9, once again primarily focused on further refining tires - specifically tread friction coefficients, hysteresis, thermodynamics and the effects from being outside the optimal temperature window in said coefficients and the tire wear properties. These refinements are similar in nature to the ones continuously delivered since the v1.6 overhaul released last year, but v1.6.9 packs the heaviest punch so far with the volume and value of the updates; they are “minor” in dimension but still provide another notable step-up in the quality of the simulation.
V1.6.9 also packs another round of AI improvements focused primarily on three fronts: AI first corner / first lap performance and dynamics have been generally improved; performance under hard braking zones such as chicanes and hairpins where AI in some classes could often still be a little tentative, in parallel to new logic added so that AI drivers may decide to brake harder in particular circumstances (when being challenged or challenging for position for ex). Further calibration passes on both car and track side have also been carried with various performane discrepancy reports getting addressed.


Further developments to be heard also on the audio front, with improved logic and effects for suspension / chassis sounds in steel frame cars.


A much-requested feature making its debut is theaddition of a "free camera" option , to allow users to free roam the track (especially useful for video creators out there).


Some good optimization has been achieved for Temporal Antialiasing since its inclusion in the last update, with a new option added to combine both TAA with Super Sampling AA.


Another QoL worth of note is the doubling of custom championship template slots and single championship save slots.


Last but certainly not least, v1.6.9 significantlyimproves detection & display of yellow flags in non-FCY sessions and improve triggers for FCY in both road and oval tracks.


یک دوموی رایگان جدید هم تو 2026 میاد
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: m.a.t and m.d.makan
احسنت واقعا.
این بازی اگه کریر 50-40 درصدی و نصفه و نیمه هم که بگیره انصافا کمتر رقیبی براش پیدا میشه که همچین پکیج خفن و متنوعی رو از کلاسهای مختلف داشته باشه.
از فرمولهای کلاسیک بگیر تا جدیدترین هایپرکارها.
همه کلاسها رو هم تقریبا ماشینهای کامل هر دوره رو منتشر کردن و فقط به یکی دوتا ماشین بسنده نکردن.
از پیستهای بین المللی بگیر تا پیستهای خاص و زیبای آمریکای جنوبی که هیچ جای دیگه غیر از این مجموعه نمیشه حتی اسمشون رو شنید.

لعنتی بس که محتوا داره و هنوز هم 2026 کلی براش برنامه دارن و این تمومی نداره.

چون آقا بالاسر ندارن نیازی هم ندارن که هرچند سال بدو بدو یه بازی جدید منتشر کنن.
بعد از نزدیک به 6 سال همین رو تا خرخره دارن همچنان آپدیت میکنن و چی بهتر از این برای پلیر و هم برای سازنده که هر بار نیاز نباشه دوباره از نو شروع کنه.

اینطور که بوش میاد اگه 2026 کریر براش بدن میشه گفت بعدش دیگه قطعا میرن برای پورت روی کنسولها.

تنها نقطه ضعفش نت کد و بخش آنلاینشه که اون رو هم انتظار میره که تو 2026 رفع کنن.
یه سیستم جریمه/رنکد و رده بندی که براش بیاد به راحت میشه انتظار داشت که مثل LMU و Raceroom پلیرهاش چندبرابر بشن.
 
  • Like
Reactions: Eazy-E

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or