Atari رسما ناشر The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena شد !!

  • Thread starter Thread starter 619
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

619

مدیر انجمن
سلام !

riddickda.jpg


بعد از اعلام غير رسمي Dan Aykroyd مبني بر انتشار بازي Ghostbusters: The Video Game توسط Atari اين شركت امروز رسما اعلام كرد كه حق انتشار يكي ديگر از بازي هاي Activision Blizzard يعني بازي The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena را بدست اورده است.

Phil Harrison معروف مدير كمپاني Atari در اين باره مي گويد :" اين بسيار عالي هست كه The Chronicles of Riddick بخشي از بازي هايي هست كه Atari در سال 2009 منتشر مي كند. قسمت اول اين سري يك تحول در سري بازي هاي اكشن بود و تيم فوق العاده Starbreeze بازي را ساخته كه هم طرفدارن قديمي و هم بازيكنان جديد از ديدن اين بازي خوشحال مي شوند"

بازي The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena توسط Starbreeze خالق نسخه اول ساخته شده است و توسط Atari براي PC , X360 , PS3 در بهار 2009 منتشر خواهد شد. اين بازي يك بازسازي از Escape from Butcher Bay خواهد بود كه قسمت Single Player ان افزايش پيدا كرده و داراي قسمت هاي جديد Multi Player شده است.
 
ممنون از بابت خبر...خیلی خوشحال کننده بود:love:
chronicles of riddick:escape from butcherbay به نظر من بهترین بازی ای بوده که از روی یه فیلم ساخته شده.
نمیدونم چرا بقیه ی استودیو ها هم رویه ی starbreeze رو در پیش نمیگیرن و یه بازی خوب از روی یه فیلم نمیتونن بسازن...:confused:
البته همینجوری میشه فرق سازنده ها رو با هم فهمید.یکی بازیش یکی از بهترین بازی های سال 2003 میشه(اونم بازی ای که از روی فیلم ساخته شده)یکی هم میاد یه بازی از روی یه فیلم میسازه که به درد سطل اشغال میخوره و فقط برای فروش و سوده و جالب اینه که ول کن هم نیست و هی شماره های بعدیشم میسازه.:mad:
 
سلام :love: ...

619 عزیز ... واقعاً از تمام زحماتت ممنونیم ... :love:

در این مورد خاص بنده شخصاً تعجب میکنم ... چون میگن نسخه جدید فقط بازسازی نسخه قبلیه و فکر نمیکنم برای طرفداران قدیمی و افرادی که بازی رو واقعاً درک کردن و از تمام لایه های اون لذت بردن جذاب باشه ...
مشکل اینه که به نظر میرسه نسخه قبلی به اندازه کافی کامل بود و در حدی از کمال قرار داشت که میشد گفت نگاه جدیدی رو بین بازی بازهای چند سبک ایجاد کرد و تکرار اون به هر بهانه اشتباه به نظر میرسه ، با این وجود برای ارتقاء این بازی زمینه ای نیست جز ارتقاء گرافیکی که اونم بدون یک داستان متفاوت و دارای ارزش های نسخه قبلی و حتی بالاتر ، بی فایده به نظر میرسه .

راستی نمیدونم چرا دیگه هر وقت اسم ATARI به گوشم میخوره فکر میکنم باید منتظر یه بازی به تمام معنا مسخره و مزخرف باشم ... این شرکت عناوین بسیار بزرگ و عظیمی رو به گند کشیده و کاملاً نابود کرده ... هیچ وقت یادم نمیره که چند ماه منتظر انتشار The MATRIX : Path Of Neo بودم و فکر کنم از اولین افرادی بودم که Downloadـش کرد اونم با چه شوقی اما نتیجه چیزی نبود جز یه بازی مزخرف به تمام معنا که عنوانی به بزرگی و عظمت سه گانه ماتریکس با اون عمق داستانی و ابعاد معنا گرایانه چندلایه و عظمت قدرت سینمایی کاملاً به گند کشید ... درسته که سازندگان نسخه جدید The RIDDICK هنوز هم همون گروه محبوب StarBreezeـه اما فکر کنم تنها دلیل Atari از بر عهده گرفتن انتشار این شاهکار فقط و فقط فرار از این بدبختی ایه که بهش دچار شده که حقشم هست و الهی ورشکست هم بشه به زودی ... نتیجتاً این کارش برای احترام به طرفداران این عنوان نیست و فقط دنبال یه راه نجاته .

راستی کاشکی Activition امتیاز عنوان The MATRIX رو میخرید و یه بازی درخور این عنوان عظیم ( حداقل از بعد سینمایی ) میساخت و این گندی که Atari و Shiny زدن رو جبران میکرد یا فیل هریسون به عنوان عذر خواهی این کارو میکرد ...
 
سلام :love: ...

619 عزیز ... واقعاً از تمام زحماتت ممنونیم ... :love:

در این مورد خاص بنده شخصاً تعجب میکنم ... چون میگن نسخه جدید فقط بازسازی نسخه قبلیه و فکر نمیکنم برای طرفداران قدیمی و افرادی که بازی رو واقعاً درک کردن و از تمام لایه های اون لذت بردن جذاب باشه ...
مشکل اینه که به نظر میرسه نسخه قبلی به اندازه کافی کامل بود و در حدی از کمال قرار داشت که میشد گفت نگاه جدیدی رو بین بازی بازهای چند سبک ایجاد کرد و تکرار اون به هر بهانه اشتباه به نظر میرسه ، با این وجود برای ارتقاء این بازی زمینه ای نیست جز ارتقاء گرافیکی که اونم بدون یک داستان متفاوت و دارای ارزش های نسخه قبلی و حتی بالاتر ، بی فایده به نظر میرسه .

راستی نمیدونم چرا دیگه هر وقت اسم ATARI به گوشم میخوره فکر میکنم باید منتظر یه بازی به تمام معنا مسخره و مزخرف باشم ... این شرکت عناوین بسیار بزرگ و عظیمی رو به گند کشیده و کاملاً نابود کرده ... هیچ وقت یادم نمیره که چند ماه منتظر انتشار The MATRIX : Path Of Neo بودم و فکر کنم از اولین افرادی بودم که Downloadـش کرد اونم با چه شوقی اما نتیجه چیزی نبود جز یه بازی مزخرف به تمام معنا که عنوانی به بزرگی و عظمت سه گانه ماتریکس با اون عمق داستانی و ابعاد معنا گرایانه چندلایه و عظمت قدرت سینمایی کاملاً به گند کشید ... درسته که سازندگان نسخه جدید The RIDDICK هنوز هم همون گروه محبوب StarBreezeـه اما فکر کنم تنها دلیل Atari از بر عهده گرفتن انتشار این شاهکار فقط و فقط فرار از این بدبختی ایه که بهش دچار شده که حقشم هست و الهی ورشکست هم بشه به زودی ... نتیجتاً این کارش برای احترام به طرفداران این عنوان نیست و فقط دنبال یه راه نجاته .

راستی کاشکی Activition امتیاز عنوان The MATRIX رو میخرید و یه بازی درخور این عنوان عظیم ( حداقل از بعد سینمایی ) میساخت و این گندی که Atari و Shiny زدن رو جبران میکرد یا فیل هریسون به عنوان عذر خواهی این کارو میکرد ...
با سلام
دوست عزیز این صفاتی که برای "سه گانه ی matrix"بکار بردی بیشتر برای matrix 1 صدق میکنه چون دو قسمت بعدش عملا به قسمت اول گند زدن.
اگه activision امتیاز the matrix رو می خرید که باید هر سال یه matrix بازی میکردیم اونم احتمالا با modه زامبی...:laughing:
 
اگه activision امتیاز the matrix رو می خرید که باید هر سال یه matrix بازی میکردیم اونم احتمالا با modه زامبی...:laughing:
عالی گفتی مخصوصا اشاره به زامبی مود و... .
ولی خداوکیلی با ایده ساخت یه بازی درست و حسابی بر اساس Matrix واقعا موافقم. وقتی فیلم های ساده مثل Riddick و Wanted صاحب بازی میشن و Riddick ش اینقدر عالی در میاد...
به نظر من Criterion حقوق Matrix رو بخره عالی می شه!
 
عالی گفتی مخصوصا اشاره به زامبی مود و... .
ولی خداوکیلی با ایده ساخت یه بازی درست و حسابی بر اساس Matrix واقعا موافقم. وقتی فیلم های ساده مثل Riddick و Wanted صاحب بازی میشن و Riddick ش اینقدر عالی در میاد...
به نظر من Criterion حقوق Matrix رو بخره عالی می شه!
با سلام :smile:
یاشار جون منم موافقم که یه بازی بر اساس Matrix ساخته بشه ولی باید این بازی و استودیوی سازندش در خور نام این فیلم باشه یا نه؟
به نظر من اگه میخواد یه بنجل مثل path of Neo ساخته بشه اگه تا اخر عمرم Matrix نبینم بهتره.
 
با سلام
یاشار جون منم موافقم که یه بازی بر اساس Matrix ساخته بشه ولی باید این بازی و استودیوی سازندش در خور نام این فیلم باشه یا نه؟
به نظر من اگه میخواد یه بنجل مثل path of Neo ساخته بشه اگه تا اخر عمرم Matrix نبینم بهتره.

دقیقاً حق با شماست .

با سلام
دوست عزیز این صفاتی که برای "سه گانه ی matrix"بکار بردی بیشتر برای matrix 1 صدق میکنه چون دو قسمت بعدش عملا به قسمت اول گند زدن.
اگه activision امتیاز the matrix رو می خرید که باید هر سال یه matrix بازی میکردیم اونم احتمالا با modه زامبی...

سلام ...

بله دسوت عزیز ... درسته که دو قسمت آخر اصالتاً برای اهداف تبلیغاتی البته زیر عنوان ماتریکس ساخته شده بود ... اما حداقل از لحاظ سینمایی عظیم بود .
در هر صورت ماتریکس یه سه گانه بود و نمیشه مطلق گفت دو شماره آخر تماماً بی معنا بود ... در سطح مفهوم گرایی نسخه یک نبود اما کاملاً هم از ابعاد معناگرایانه خالی نبود و میشد پیام های زیبا و مفاهیم تفکر برانگیزی رو در دو شماره آخر هم پیدا کرد اما چون هدف ساخت چیز دیگه ای بود این موارد در حاشیه قرار گرفت و تا حدی دیده نشد ...

راستی به نظر شما العان چه شرکتی ظرفیت لازم رو برای ساخت یک بازی در حد عنوان The MATRIX داره که تمام حس نوستالژیک متفون شده طرفداران رو کاملاً بیدار کنه ... چیزی که RIDDICK ( به نظر من ) در حد کمال از پسش بر اومد و حتی از فیلم هم بیشتر درخشید ... البته The MATRIX یه چیز دیگس و اصلاً قابل مقایسه با فیلم متوسطی مثل The RIDDICK نیست.
 
سلام ...
بله دسوت عزیز ... درسته که دو قسمت آخر اصالتاً برای اهداف تبلیغاتی البته زیر عنوان ماتریکس ساخته شده بود ... اما حداقل از لحاظ سینمایی عظیم بود .
در هر صورت ماتریکس یه سه گانه بود و نمیشه مطلق گفت دو شماره آخر تماماً بی معنا بود ... در سطح مفهوم گرایی نسخه یک نبود اما کاملاً هم از ابعاد معناگرایانه خالی نبود و میشد پیام های زیبا و مفاهیم تفکر برانگیزی رو در دو شماره آخر هم پیدا کرد اما چون هدف ساخت چیز دیگه ای بود این موارد در حاشیه قرار گرفت و تا حدی دیده نشد ...
نظر شما هم درسته.منم موافقم.بگذریم...

راستی به نظر شما العان چه شرکتی ظرفیت لازم رو برای ساخت یک بازی در حد عنوان The MATRIX داره که تمام حس نوستالژیک متفون شده طرفداران رو کاملاً بیدار کنه ... چیزی که RIDDICK ( به نظر من ) در حد کمال از پسش بر اومد و حتی از فیلم هم بیشتر درخشید ... البته The MATRIX یه چیز دیگس و اصلاً قابل مقایسه با فیلم متوسطی مثل The RIDDICK نیست
به نظر من با توجه به روند رو به رشد EA شاید اخرش تنها شرکتی که بتونه Matrix رو از این منجلابی که توش گیر کرده نجات بده همین Electronic Arts باشه...
البته یه نکته ی دیگه هم که مهمه اینه که به صرف اینکه یه فیلم نام بزرگی داره نمیشه مطمئن بود که بازی ای که از روش ساخته میشه یه بازی بزرگ باشه و برعکس.نمونش هم شما تو پست بالا بهش اشاره کردی.RIDDICKبا اینکه فیلم درجه ی یکی نبود ولی بازیش انصافا درجه یک بود.
 
به نظر من با توجه به روند رو به رشد EA شاید اخرش تنها شرکتی که بتونه Matrix رو از این منجلابی که توش گیر کرده نجات بده همین Electronic Arts باشه...
البته یه نکته ی دیگه هم که مهمه اینه که به صرف اینکه یه فیلم نام بزرگی داره نمیشه مطمئن بود که بازی ای که از روش ساخته میشه یه بازی بزرگ باشه و برعکس.نمونش هم شما تو پست بالا بهش اشاره کردی.RIDDICKبا اینکه فیلم درجه ی یکی نبود ولی بازیش انصافا درجه یک بود.

آره اما EA دیگه به هر کسی ثابت کرده که تا قیامت میخواد یه عنوان رو کشش بده ... البته این موضوع به صورت مطلق چیز بدی نیست ... اما اینکه صرفاً بیای و زیر عنوان یه عنوان اصلی رو عوض کنی و بدی بیرون خیلی ناجوره ... نمونه خیلی خیلی بارزش The Lord Of The Ringsـه ...
اما از حق نگذریم EA ید طولایی در خرید امتیاز ساخت بازی بر اساس عناوین سینمایی داره ... اما به ندرت خوب عمل کرده ...
در ضمن کاملاً حق دارید که صرفاً یه عنوان بزرگ نمیتونه یه بازی بزرگ رو بسازه اما حقیقتاً دنیای ماتریکس با جو ذهنی ای که برای تمام مخاطبان و طرفداران درست کرده شدیداً پتانسل تبدیل شدن به یک عنوان عظیم در صنعت بازی رو داره ... اصلاً اگه کاملاً از فیلم بگذریم و فرض کنیم فیلمی به نام ماتریکس ساخته نشده و فقط قراره بر اساس اون طرح و داستان و تم اصلی ، یک بازی ساخته بشه ، میشه توقع یک شاهکار در صنغت بازی رو داشت چون تمام صحنه و تم فیلم رو کاملاً میشه در GamePlay گنجوند .
چون از یک طرف صحنه های محرک و Active و ترلوژی های تصمیم گیری در فیلم بیش از حد زیاد بود و از یک طرف فیلم اینقدر لایه های تاریک و به تصویر کشده نشده داره که بشه برای تکمیلش بازی ساخت.

در ضمن فکر مکینم بهتره این کار بر عهده یک گروه سازنده که روی بازی های سوم شخص کار کرده باشن و یه عنوان شاخص تو کارنامه کاریشون داشته باشن قرار بگیره ... مثلاً Remedy که داره رو Alane Wake کار میکنه و شاهکار MAX PAYNE رو ازشون دیدیم . از یه طرف دیگه Remedy مثل اینکه عادت داره خیلی ریشه ای کار کنه و روی کیفیت نتیجه نهایی خیلی متمرکزه و تمام تلاششو برای بهبود کیفیت اثر میکنه.

آخه اگه EA بسازه شبیه Harry Potter میشه.
Remedy????!!!!!!

آره دیگه ... اینم یه نمونه دیگش .
 
در ضمن فکر مکینم بهتره این کار بر عهده یک گروه سازنده که روی بازی های سوم شخص کار کرده باشن و یه عنوان شاخص تو کارنامه کاریشون داشته باشن قرار بگیره ... مثلاً Remedy که داره رو Alane Wake کار میکنه و شاهکار MAX PAYNE رو ازشون دیدیم . از یه طرف دیگه Remedy مثل اینکه عادت داره خیلی ریشه ای کار کنه و روی کیفیت نتیجه نهایی خیلی متمرکزه و تمام تلاششو برای بهبود کیفیت اثر میکنه.
با سلام.
من EA رو با توجه به ضمینه برای خرید IP بازی گفتم,چون مطمئنم استودیویی مثل Remedy هیچ وقت نمیاد روی عنوان تکراری ای مثل MATRIX کار کنه.چون این استودیو خودش به قدری بزرگ و خلاقه که میتونه یه IP جدید چندین برابر بهتر از MATRIX خلق کنه.نمونش هم همین ALAN WAKE .
به نظر شما اگه REMEDY و امثال اون میخواستن بیان روی عنوان هایی مثل MATRIX کار کنن ما میتونستیم بازی هایی مثل AW رو تا چندین سال اینده ببینیم؟
 
آرذو بر جوانان عیب نیست.
آرزو میکردم Remedy میساخت این عنوان عظیم رو ولی از بد روزگار احتمالش در خد اپسیلونه.
فقط کاش EA و AB نسازنش چون نابودیش کامل میشه و افتضاحی میشه که دیگه کسی جرات ساخت نداشته باشه.
لااقل Ubisoft ...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or