Multi Platform Assassin's Creed: Origins

run_header_2.jpg

Title: Assassin's Creed Origins
Developer:
Ubisoft Montreal
Publisher: Ubisoft
Director: Ashraf Ismail
Release Date: October 27
MetaScore: N/A

MINIMUM CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2400s @ 2.5 GHz or AMD FX-6350 @ 3.9 GHz or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD R9 270 (2048 MB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 6GB
Resolution: 720p
Video Preset: Lowest

RECOMMENDED CONFIGURATION
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i7- 3770 @ 3.5 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX 760 or AMD R9 280X (3GB VRAM with Shader Model 5.0 or better)
SYSTEM RAM: 8GB
Resolution: 1080p
Video Preset: High


پس از شایعات فراوان در مورد نسخه بعدی Assassin's Creed، بالاخره یوبیسافت در 16 May تایید کرد که نسخه جدید این سری در سال جاری منتشر می شود. رونمایی کامل از بازی در همایش E3 2017 صورت گرفت و مهر تاییدی بر همه شایعات بود. بازی در مصر باستان جریان داشته و وسعت آن بسیار زیاد شده است. المان های RPG زیادی به بازی راه پیدا کرده و مبارزات کاملا از نوع بنا شده اند. در این شماره از بازی به مسائل بنیادی فرقه اساسین ها پاسخ داده می شود، چرا از کلاه استفاده می شود، Hidden Blade چطور طراحی شد، Eagle Vision چگونه پدید آمد و ... . تیم اصلی سازنده بازی، همان تیم سازنده Black Flag است که به عقیده بسیاری، یکی از پخته ترین گیم پلی ها را در سری داشت. باید دید آیا این باز هم می توانند موفقیت خود را تکرار کنند یا خیر!
به گفته سازنده این شماره مسیر کاملا جدیدی در سری است و آن را با شعار "A New Era Begins" معرفی کرده اند.


tlp5_aco_(2).png

  • دوره زمانی بازی از 49 سال پیش از میلاد صورت می گیرد، در این دوره 3000 سال از تمدن مصر گذشته است و اهرام مصر زمان زیادی است که ساخته شده اند.
  • شخصیت اصلی بازی Ba'Yek نام دارد. وی متولد یکی از روستاهای مصر بوده ولی به دلایلی در کودکی از شهر خود دور می شود و در نمایش بازی شاهد بازگشت او به شهرش هستیم.
  • المان های RPG بسیازی در بازی گنجانده شده اند. از Loot تا ارتقا سلاح و لباس، توانایی های مختلف شخصیت اصلی و ... . باید دید آیا در زمینه پیشبرد داستانی نیز چنین المان هایی در بازی وجود دارند با خیر.
  • ماموریت های بازی در سراسر نقشه پخش شده اند. علاوه بر ماموریت های اصلی، ماموریت های فرعی زیادی نیز وجود داردن که با گشت گذار می توانید به آن ها برسید، حتی ممکن است در خلال انجام یک ماموریت، ماموریت دیگری پیدا کنید و به دنبال آن بروید.
  • Eagle Vision در بازی جای خود را به عقابی همراه به نام Senu داده است، با این عقاب شما می توانید مناطق مختلف را شناسایی کنید، اطلاعات افراد و دشمنان را استخراج کنید. حتی گفته شده با این عقاب بدون محدودیت می توانید کل نقشه بازی را بگردید و از مناظر آن لذت ببرید و با یک دکمه به پیش شخصیت اصلی برگردید.
  • در مورد بسیاری از المان هایی که به نوعی نماد سری هستند پاسخی داده خواهد شد. نحوه شکل گرفتن Hidden Blade، کلاه یا Hood مخصوص و چرایی استفاده از آن و ...
  • نقشه بازی این بار به جای تمرکز بر یک شهر بزرگ، بر کل کشور مصر تمرکز دارد. طبق شنیده ها وسعت این نقشه در حدود 3 برابر نقشه بازی Black Flag است و دیده شده که مقایسه هایی با Skyrim نیز شده اند.
  • Mini Map دیگر در بازی حضور نخواهد داشت و جای خود را به راداری مشابه با چیزی که در Skyrim دیده ایم داده است. دلیل این کار تشویق بیشتر بازیکن به گشت و گذار و کاووش در محیط می باشد.
  • Tombها به بازی بازگشته اند و حاوی داستان های خود می باشند.
  • مناطق بازی از شهر های بزرگ، روستا ها، کویر، قسمت های ساحلی و حتی شهر های زیر آب تشکیل شده اند. معابد زیر آب به نظر بسیار جذاب می آیند.
  • این بار به صورت آزادانه می توانید در زیر آب به گشت و گذار بپردازید. به دنبال Loot بگردید یا مسیر ورودی معبد ها را پیدا کنید.
  • علاوه بر پوشش گیاهی متنوع در بازی، جانوران و حیات وحش کاملی نیز در بازی وجود دارد، از شیر، اسب آبی، تمساح گرفته تا گربه و مرغ!
  • در این بازی می توانید از اسب، شتر و ارابه برای رفت و آمد استفاده کنید. هم چنین امکان جنگیدن از روی آن ها نیز وجود دارد.
  • شخصیت اصلی هم می تواند از سلاح های Melee استفاده کند و هم Range . امکان استفاده از آن بر روی اسب و شتر نیز وجود دارد. در کل سلاح های Melee به 8 دسته و سلاح های دور برد به 4 دسته مختلف تقسیم می شوند. شمشیر، تبر، نیزه و ... همگی در بازی حضور دارند.
  • مبارزات بازی مجددا از پایه ساخته شده اند. در سری های پیشین شاهد این بودیم که وقتی دکمه حمله را می فشردیم، شخصیت به صورت خودکار به سمت یک دشمن حمله می کرد، اما این بار همه چی عوض شده است. شما با فشردن دکمه حمله، سلاح خود را به حرکت در می آورید، و اگر فاصله شما تنظیم نباشد، شمشیر شما از میان هوا رد می شود.
  • هر سلاح روش مبارزه مخصوص به خود را دارد. وزن و سایز اسلحه شما در شیوه مبارزه شما و حرکات شما تاثیر گذارند. مثلا چرخاندن یک تبر بزرگ، باعث می شود هر دشمنی که در محدوده چرخش بوده صدمه ببیند.
  • برای اولین بار در سری شاهد استفاده از Shield هستیم!
  • Adrenaline Bar نیز در بازی وجود دارد و پس از تعداد معینی حمله پر شده، سپس با استفاده از آن می توانید طی یک حمله قوی دشمن را یکسره از پای در آورید.
  • سلاح های بازی قابلیت تخریب ندارند، اما همه ی آن ها قابل ارتقا هستند. هم چنین درجه بندی های کیفی مختلفی نیز دارند.
  • همچنان در بازی Synchronization و Leap of Faith وجود دارند.
  • اطلاعاتی در مورد زمان حال بازی هنوز داده نشده، اما گفته شده به حرف طرفداران گوش دادیم و به موقع در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • بازی شامل بخش Multiplayer نمی شود، اما یک سری قابلیت های Online برای آن در نظر گرفته شده که اطلاعاتی هنوز در دسترس نیست.
  • مبارزات گلادیاتوری در بازی وجود دارند که هم به صورت ماموریت در طی بازی با آن مواجه می شوید، هم به صورت ماموریت های جانبی!
  • Boss Fight های بسیاری در بازی وجود دارد که باز هم یا در ماموریت ها به آن بر می خورید و یا به صورت تصادفی. گفته شده Boss های متنوعی برای بازی ساخته شده که هر کدام متفاوت از دیگریست. نکته جالب این است که Boss ها خودشان را با شیوه مبارزه شما وفق می دهدن.
  • در قسمت Gladiator Arena، برای سلاح ها Loadout های از پیش تعیین شده وجود دارد، هم چنین می توانید از تله های محیطی به نفع خود استفاده کنید.
  • قابلیت بخشیدن Boss ها در قسمت گلادیاتور نیز وجود دارد. در مورد داستان اصلی هنوز تایید نشده است و این اطلاعات از ویدیو های پخش شده به دست آمده.
  • قابلیت های مخفی کاری در سری پیشرفت های زیادی داشته اند. همچنین قابلیت جابجا کردن جنازه نیز در بازی وجود دارد.
  • گویا علاوه بر معابد باستانی، باید با افسانه ها نیز روبرو شویم، در قسمتی از نمایش ماری بسیار بزرگ دیده می شود که شخصیت اصلی به مبارزه با آن رفته است!
  • قابلیت تغییر زمان در بازی وجود دارد. مثلا می توانید ساعت روز را به شب تغییر دهید. در این صورت دوربین به بالا می آید و منظره و تغییرات آن در ساعت های طی شده را با سرعت زیاد نشان می دهد.
  • NPC ها فعالیت روزانه خود را دارند و در ساعات مختلف کارهای متفاوتی انجام می دهند. به نوعی زندگی در بازی جریان دارد.

اطلاعات منتشر شده از بازی بسیار جالب به نظر می آیند و اگر همه این ها به خوبی در کنار هم قرار بگیرند، شاهد شاهکاری در این سری خواهیم بود که می تواند بر ادامه سری و هم چنین سرنوشت سایر بازی های یوبیسافت تاثیر بگذارد.

yly3_aco1.png

*** عکس های قرار گرفته کیفیت بالا و حجم زیادی دارند، لطفا موقع باز کردن لینک توجه کنید.

 
آخرین ویرایش:

stv

کاربر سایت
Jan 20, 2015
130
نام
soheil
سلام سلیقه ایه من خودم دو هفته پیش رو پی اس 5 دانلودش کردم و اتفاقا اولین بارمم بود میخواستم بازیش کنم بیشتر از 1 روز نتونستم تحملش کنم . این بازی تو سال خودش که اومده بود خوب بود ولی تو سال 2024 بین این همه بازی اپن ورلد اصلا حرفی برای گفتن نداره . اودیسه یا ولهالا رو امتحان کن اونا همچنان تو 2024 بازیای خوبی هستن
به عنوان کسی که هر سه تا نسخه رو جوییده می گم
origins از اون دوتای دیگه سر تره
دلایلش:
شخصیت پردازی پیچیده تری داره و کارکترا جذابترن
تم مصر باستان خیلی ایمرژن و اکسپلور جذابتری داره
نقشه خیلی کوچیکتره و الکی با چیزایه تکراری پر نشده
داستان اصلیم خیلی قویتره هر چند خوب روایت نشده
فچ کويست چرت و پرتم کمتر داره
 

paybrig23

کاربر سایت
Jul 1, 2009
179
به عنوان کسی که هر سه تا نسخه رو جوییده می گم
origins از اون دوتای دیگه سر تره
دلایلش:
شخصیت پردازی پیچیده تری داره و کارکترا جذابترن
تم مصر باستان خیلی ایمرژن و اکسپلور جذابتری داره
نقشه خیلی کوچیکتره و الکی با چیزایه تکراری پر نشده
داستان اصلیم خیلی قویتره هر چند خوب روایت نشده
فچ کويست چرت و پرتم کمتر داره
حالا این‌نظر شخصی شماست وگرنه که هم امتیاز متا و هم user average score اوریجین‌جز پایین‌ترین‌هاست‌تو‌سری‌اساسینز‌که‌نشون‌میده اکثریت‌خوششون‌نمیاد‌ازین‌‌بازی‌.منم تمام‌اساسینز‌ها رو‌‌از اولین شماره تا الان‌بجز میراژ بازی کردم و تنها اساسینی رو که همون روز اول پاک کردم‌اوریجینز بود ..
نمیشه گفت کشتن تمساح تو‌دریا و‌خشکی برای‌همه طرفدارای‌بازیای اساسینز‌جذابیت داره !!!
 
آخرین ویرایش:

stv

کاربر سایت
Jan 20, 2015
130
نام
soheil
حالا این‌نظر شخصی شماست وگرنه که هم امتیاز متا و هم user average score اوریجین‌جز پایین‌ترین‌هاست‌تو‌سری‌اساسینز‌که‌نشون‌میده اکثریت‌خوششون‌نمیاد‌ازین‌‌بازی‌.منم تمام‌اساسینز‌ها رو‌‌از اولین شماره تا الان‌بجز میراژ بازی کردم و تنها اساسینی رو که همون روز اول پاک کردم‌اوریجینز بود ..
نمیشه گفت کشتن تمساح تو‌دریا و‌خشکی برای‌همه طرفدارای‌بازیای اساسینز‌جذابیت داره !!!
تو دنیای گیم سلیقه خیلی مهمه ولی واقعیت اینه که یوزر اسکور اوریجینز هم از والهالا هم از ادیسه بالاتره
کشتن تمساح که یه فعالیته جانبیه بحث روی مقایسه تم مصر و یونانو وایکینگهاس
جمع و جور تر بودنش به عنوان مزیته و تا حدودی شخصیت پردازیه بایاک جذابتره
سبک مبارزاتم به اصل فرانچایز نزدیکتره هر چند گیم پلی سه تا نسخه تا حدودی شبیهه
 

Imaginative

logician
کاربر سایت
Jul 25, 2013
1,452

Origins سعی کرد برای اولین بار المان های semi-RPG رو وارد کنه و یادمه این موضوع در کنار عظیم بودن نقشه‌, اون زمان برای بخش زیادی از فنهای سری خیلی هیجان انگیز بود. منتها قابلیت انتخاب مسیر روایی و نبود دایالوگ آپشن بنظرم تجربه ناقصی بود.

Odyssey انتخاب دیالوگ رو آورد بهمراه یکسری المانهای شبه RPG عمیق تر. منتها پسرفت هم داشت.. از جمله کپی پیست کردن لوکیشنها و npc ها (ناشی از جوگیر شدن تیم سازنده برای خلق یه جهان بزرگ) که واقعا تو ذوق زننده میشد بعد از چندین ساعت..

Valhalla رو ترجیح میدم در موردش صحبت نکنم.. چون این توقع خودم بود که خیلی بالا بود و شدیدا ناامیدم کرد از تقریبا تمام جهات.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • stv
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر