Andrew House و Mark Cerny از گذشته و آینده PlayStation خواهند گفت

  • Thread starter Thread starter Wąnda
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Wąnda

Sacred Spirit
کاربر سایت
76166981017852986473.jpg


Mark Cerny و Andrew House دو مرد بزرگ شرکت سرگرمی های Sony طی کنفرانس Develop 2014 Conference امسال صحبت های کلیدی و مهمی را راجب گذشته و آینده PlayStation با هم خواهند داشت.
نام این موضوع که قرار است آنها در موردش بحث نمایند "20 سالگی پلی استیشن، 40 سالگی کنسول های بازی و 100 سال پیش رو" خواهد بود. نگاهی کُلی و گذرا به تاریخچه PlayStation و راه و روش هایی که باعث شد کنسول های بازی آن مسیر و جریان اصلی خود را حفظ نمایند.
"باور این سخت است که بگوییم از زمان ظهور PlayStation مدت 20 سال می گذرد." Andrew House طی بیانیه ای آماده این سخنان را گفت. " من و مارک سرنی نگاهی به این گذشته و دوران فوق العاده خواهیم داشت. اینکه چطور تجربیات ما باعث شکل گیری PlayStation 4 شد کمااینکه در آینده قرار است چه اتفاق هایی بیفتد و این صنعت به کجا خواهد رفت."
همچنین قرار است در این مراسم با اعطای جایزه Development Legend Award به مارک سرنی معمار و مغزمتفکر PlayStation 4 به خاطر یک عمر تلاش مفید و موثر او در این صنعت تقدیر به عمل آید.
مراسم Develop 2014 Conference از 8ـم تا 10ـم July در هتلی به نام Hilton Metropole واقع در Brighton برگزار خواهد شد.
[source]
 
آخرین ویرایش:
در مورد آینده PS4 که یه خبر اومده سونی به دنبال افرادی هست تا با کار با اونها عملکرد PS4 رو بهینه سازی کنه،همچنین داره فن آوریهای نو پایی رو برای این کنسول پیاده سازی می کنه.

If a recent job listing is anything to go by Sony are currently working around the clock for improving the PlayStation 4 and other PlayStation platforms, whilst implementing new technologies. Sony PlayStation is currently looking for a candidate that has in-depth knowledge of several middleware tools and engines. The candidate needs to have an understanding how Bullet Physics Engine, CRI Middle-ware, CryENGINE, FMod and other tools/engines work. In short Sony are looking for a tech heavy weight who is ultimately a jack of all trades.

Furthermore, the candidate needs to have skills in
code efficiency and performance optimization, which is a clear giveaway that Sony might be working on improving its custom API, the PSSL [PlayStation Shader Language]. The candidate also needs to integrate support for new PlayStation technologies as well as implementing it in a variety of in-house and 3rd party middle-ware.

Sony Working On Optimizing PS4′s Performance, Implementing New PlayStation Technologies GamingBolt.com: Video Game News, Reviews, Previews and Blog
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or