AMD کار بر روی ارائه طرح 2 TRESS FX

High End

کاربر سایت


زیبایی خارق العاده تارهای موی لارا چیزی نیست جز فناوری بینظیر TRESS FX که تحت پوشش Direct Compute وظیفه رندر کردن هزاران تار مو به شکل مجزا بروی GPU های DirectX 11 محقق شده بود.

17317322270691366649.jpg


حال AMD
بروی ارائه طرح 2 TRESS FX کار میکند که نسبت به نسل قبل خود افت فریم کمتری شاهد خواهیم بود و همچنین برای اولین بار شاهد پیاده سازی یکی از سخت ترین قسمت های شبیه سازی گیاهان یعنی رندر واقع گرایانه چمن خواهیم بود.
که احتمالا تا 6 ماه اینده در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت.

منبع
 
خدایی با همه زیباییش حداقل به در ما که نخورد تو بازی!!
تا با اسلحه زوم میکردی و به دوربین به موهای لارا نزدیک می شد فریم نصف می شد!!:|
ترجیح دادیم فقط چند دقیقه ای از دیدن موهای لارا تو باد لذت ببریم و بعد با همون موهای عادی بازی رو تموم کنیم!!!
امیدوارم یه فکری واسه این نوسان فریم تو ورژن جدیدش بردارن!!
 
این طرز خندیدنت رو درک نمی کنم بالاخره یا از این تکنیک استفاده کرده یا نه..! اینجور خندیدن اصلا جالب نیست بالاخره از یک تکنیکی استفاده شده

خیلی بعدیه استفاده کرده باشه اینکه تار های مو وضوح بالایی داشته باشه یه طرف قضیه اس ولی اینجا بحث فیزیک مو ها مطرحه که تو عکس نمیشه تشخیص داد بعد TR
THIEF IV هم از این تکنیک قراره استفاده کنه
 
تو بازیهایی که دیدم جزییات مو خیلی خوب تر از همه بازیهای کار شده بود بازی GOW III و موی زنی که کریتوس باهاش .... بازیهای ناتی داگ از جمله U2 U3 TLOU و بازی GeOW و موی مارکوس بود

همونطور که خیلیهاتون می دونید تکنیهایی چون تکنیکهای طراحی موی شخصیتهای یک بازی،و آب و چمن به ترتیب سه تا از سخت ترین و زمان بر ترینهای یک بازی هست،AMD با طراحی این تکنولوژی لطف زیادی به دنیای بازیها و حتی انیمیشن سازها کرده و با این تکنولوژی هم زمان ساخت بازی کوتاه تر و هم وقع گرایانه تر خواهد شد
 
تو بازیهایی که دیدم جزییات مو خیلی خوب تر از همه بازیهای کار شده بود بازی GOW III و موی زنی که کریتوس باهاش .... بازیهای ناتی داگ از جمله U2 U3 TLOU و بازی GeOW و موی مارکوس بود

بهترین افکتهای مو که مال همین Tomb Raider بود که از این تکنیک استفاده می کرد!
 
بهترین افکتهای مو که مال همین Tomb Raider بود که از این تکنیک استفاده می کرد!
بله منم نگفتم بازیهایی که از این تکنیک استفاده کرده چون بازی Tomb Rider تنها نسخه PC این جذابیت رو داشت وگرنه نسخه های کنسولی همه حالت عادی موهای لارا رو داشتند،اما بازیهایی که نام بردم بدون این تکنولوژی،این زیبایی و کارکشتگی رو توی خلق موهایی بهتر داشتند و گرنه همه اینو می دونن موی لارای نسخه PC بازی Tomb Rider بهترین بوده و خواهد بود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or