Alice: Otherlands تایید شد - ممکن است در ماه جولای به Kickstarter راه یابد

A.R.A.$.H

کاربر سایت
Alice-Otherlands.jpg


سازنده Alice American McGee که استدیو Spicy Horse می باشد چندی پیش Akaneiro: Demon Hunters را برای PC منتشر کرد.این کمپانی به دنبال راهی برای ساخت Alice 3 نیز بود.حتی صفحه ای نیز در Facebook ایجاد شده بود برای این بازی که حتی رسما نیز معرفی شد که مرتبط با McGee می باشد و پیرامون جمع آوری کمک و حمایت برای ساخت Alice: Otherlands بود که در آن نوشته شده بود :
نظر شما پیرامون ساخت سومین آلیس در ماه جولای طی یک پروژه Kickstarter چیست؟
McGee نیز کمی پیش درباره لایسنس این بازی با Electronic Arts صحبتی داشته است و نظر آنها را پیرامون اینکه این شماره نیز نظیر Akaneiro از طریق Kickstarter ساخته شود جویا شده بود.پاسخ این سوال با توجه به عملکرد نه چندان جالب Alice: Madness Returns در 2011 باید جالب باشد
Gamingbolt
 
از فضا و طراحی هنری نسخه قبلیش خیلی خوشم اومد

امیدوارم این یکی هم مثل قبل باشه
منم طراحی قبلی رو خیلی دوست داشتم چون نسخه اولی که مال 2000 هست رو بازی نکرده بودم و با جوش آشنا نبودم!
بازی حال و هوایی ترسناک و روانی داشته که این جو توی شماره قبلی 2011 نبوده.از این لحاظ می گند گیمرها زیاد حال نکردند

---------- نوشته در 11:09 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 11:04 PM ارسال شده بود ----------

برای اونایی هم می خواهند بدودند Mcgee کیه باید بگم ایشون یک طراح خوب و محبوب بازی های رایانه ای هستند که به خطر Doom 2 و نسخه اول آلیس مشهور هستش
لیست بازی هایی که فعالیت داشته :
  • 1994 - Wolfenstein 3D, Tester (Atari Corporation)
  • 1994 - Doom II: Hell on Earth, Level Designer (id Software)
  • 1994 - Doom, Level Designer (Sega)
  • 1995 - The Ultimate Doom, Level Designer (GT Interactive Software)
  • 1995 - Doom, Tester (WMS Industries)
  • 1996 - Quake, Level Designer, Sound Designer, Tools Programmer (id Software)
  • 1996 - H!Zone, Co-Producer (WizardWorks Software)
  • 1996 - Hexen: Beyond Heretic, Co-Producer (GT Interactive Software)
  • 1996 - Final Doom, Level Designer (id Software and Atari, Inc.)
  • 1997 - Quake Mission Pack 1: Scourge of Armagon, Level Designer (id Software)
  • 1997 - Quake Mission Pack 2: Dissolution of Eternity, Level Designer (id Software)
  • 1997 - Quake II, Level Designer, Sound Designer, Tools Programmer (Activision)
  • 1997 - Doom 64, Level Designer (Midway Games)
  • 1998 - Dominion: Storm Over Gift 3, Sound Designer (Eidos Interactive)
  • 2000 - Timeline, Co-Designer, Co-Writer (Eidos Interactive)
  • 2000 - American McGee's Alice, Creative Director, Co-Writer, Designer (Electronic Arts)
  • 2004 - American McGee Presents: Scrapland, Producer (Enlight Software)
  • 2006 - American McGee Presents: Bad Day L.A., Creative Director, Writer, Co-Designer (Enlight Software)
  • 2008 - American McGee's Grimm, Project Leader, Creative Director, Co-Writer, Co-Designer (Turner Broadcasting System)
  • 2009 - DexIQ, Project Leader, Creative Director (Spicy Horse)
  • 2011 - Alice: Madness Returns, Creative Director, Co-Writer, Designer (Spicy Horse) (Electronic Arts)
  • 2012 - BigHead Bash (Spicy Horse)
  • 2012 - Crazy Fairies (Spicy Horse)
  • 2012 - Akaneiro: Demon Hunters (Spicy Horse)
 
کی گفته این بازی Alice: Madness Returns عملکردش جالب نبوده؟
فضاسازیش بی نظیر بود,یکی از عجیبترین بازیهایی که بود که تا بحال تجربه کردم!!!>:d
 
منم طراحی قبلی رو خیلی دوست داشتم چون نسخه اولی که مال 2000 هست رو بازی نکرده بودم و با جوش آشنا نبودم!
بازی حال و هوایی ترسناک و روانی داشته که این جو توی شماره قبلی 2011 نبوده.از این لحاظ می گند گیمرها زیاد حال نکردند

---------- نوشته در 11:09 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 11:04 PM ارسال شده بود ----------

برای اونایی هم می خواهند بدودند Mcgee کیه باید بگم ایشون یک طراح خوب و محبوب بازی های رایانه ای هستند که به خطر Doom 2 و نسخه اول آلیس مشهور هستش
لیست بازی هایی که فعالیت داشته :
  • 1994 - Wolfenstein 3D, Tester (Atari Corporation)
  • 1994 - Doom II: Hell on Earth, Level Designer (id Software)
  • 1994 - Doom, Level Designer (Sega)
  • 1995 - The Ultimate Doom, Level Designer (GT Interactive Software)
  • 1995 - Doom, Tester (WMS Industries)
  • 1996 - Quake, Level Designer, Sound Designer, Tools Programmer (id Software)
  • 1996 - H!Zone, Co-Producer (WizardWorks Software)
  • 1996 - Hexen: Beyond Heretic, Co-Producer (GT Interactive Software)
  • 1996 - Final Doom, Level Designer (id Software and Atari, Inc.)
  • 1997 - Quake Mission Pack 1: Scourge of Armagon, Level Designer (id Software)
  • 1997 - Quake Mission Pack 2: Dissolution of Eternity, Level Designer (id Software)
  • 1997 - Quake II, Level Designer, Sound Designer, Tools Programmer (Activision)
  • 1997 - Doom 64, Level Designer (Midway Games)
  • 1998 - Dominion: Storm Over Gift 3, Sound Designer (Eidos Interactive)
  • 2000 - Timeline, Co-Designer, Co-Writer (Eidos Interactive)
  • 2000 - American McGee's Alice, Creative Director, Co-Writer, Designer (Electronic Arts)
  • 2004 - American McGee Presents: Scrapland, Producer (Enlight Software)
  • 2006 - American McGee Presents: Bad Day L.A., Creative Director, Writer, Co-Designer (Enlight Software)
  • 2008 - American McGee's Grimm, Project Leader, Creative Director, Co-Writer, Co-Designer (Turner Broadcasting System)
  • 2009 - DexIQ, Project Leader, Creative Director (Spicy Horse)
  • 2011 - Alice: Madness Returns, Creative Director, Co-Writer, Designer (Spicy Horse) (Electronic Arts)
  • 2012 - BigHead Bash (Spicy Horse)
  • 2012 - Crazy Fairies (Spicy Horse)
  • 2012 - Akaneiro: Demon Hunters (Spicy Horse)

کی گفته این بازی Alice: Madness Returns عملکردش جالب نبوده؟
فضاسازیش بی نظیر بود,یکی از عجیبترین بازیهایی که بود که تا بحال تجربه کردم!!!>:d

فضای بیمارگونهی بازی در مقابل american mcgees alice(نسخه ی اول) صفر بود..این یکی خیلی تحت تاثیر آلیس تیم برتون بود ولی هیچوقت هیچوقت هیچوقت خاطراتی که با آلیس اولی داشتم یادم نمی ره...واعا می ترسیدم<آلبته بچه بودم ولی بعدا دوباره بازی کردم بازم همون حس بیمار کونه ی شدید رو داشت...
 
این Kickstarter هم پدیده ای شده برای خودش ! :دی ایجاد همچین سایتی واقعاً ایده جالبی بوده. هم سازنده بازی میتونه ایده هاش رو اجرا کنه ، هم طرفدارهای بازی به ساختش کمک میکنن و هزینه ها کم میشه. یک تیر و دو نشان ! :دی
 
این Kickstarter هم پدیده ای شده برای خودش ! :دی ایجاد همچین سایتی واقعاً ایده جالبی بوده. هم سازنده بازی میتونه ایده هاش رو اجرا کنه ، هم طرفدارهای بازی به ساختش کمک میکنن و هزینه ها کم میشه. یک تیر و دو نشان ! :دی

یعنی تا این حد که دیگه نیازی به ea ندارن برای انتشار؟! یا فقط استارت ساختو میزنه؟ :-/
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or