Multi Platform For Honor

سازنده
Ubisoft Montreal
تاریخ انتشار
February 14, 2017
ناشر
Ubisoft
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
y1xi_fh-marching-fire-feature-image.png


Title: For Honor
Developer:
Ubisoft Monteal
Publisher: Ubisoft
Release Date: 14-Feb 2017
Director: Roman Campos-Oriola
Platforms: PC - PS4 - Xbox One
Official Website
MINIMUM
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i3-550 | AMD Phenom II X4 955 or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX660/GTX750ti/GTX950/GTX1050 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon HD6970/HD7870/R9 270/R9 370/RX460 with 2 GB VRAM or more – See supported List */**
SYSTEM RAM: 4GB
Resolution: 720p@30FPS
Video Preset: Low
VSync: Off

RECOMMENDED
Resolution: 1080p@ ~60FPS
Video Preset: High
VSync: Off
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
PROCESSOR: Intel Core i5-2500K | AMD FX-6350 or equivalent
VIDEO CARD: NVIDIA GeForce GTX680/GTX760/GTX970/GTX1060 with 2 GB VRAM or more | AMD Radeon R9 280X/R9 380/RX470 with 2 GB VRAM or more – See supported List */**
SYSTEM RAM: 8GB
For Honor یکی از IP های جدید شرکت یوبیسافت است که در جریان E3 2015 معرفی شد.

8fag_6g9y_6-18-2015_6-30-20_pm.jpg

اطلاعات بازی:


  • For Honor یک بازی مبارزه ای سوم شخص با سلاح سرد است.
  • سیستم مبارزات بازی توسط سازندگان Art of Battle نامیده می شود.
  • اساس مبارزات در بازی، به مقابله رو در رو با دشمن و استفاده از امکانات گیم پلی مانند قابلیت های هر هیرو، زمان بندی و ... است.
  • موارد مهمی در گیم پلی این عنوان وجود دارد که موجب نوین بودن آن در صنعت گیم می شود. مانند 3 جهت اصلی برای حمله و دفاع!
  • در مبارزات علاوه بر 3 جهت اصلی و خط سلامتی، خصوصیات منحصر به فرد هر هیرو و استامینا نقش اساسی بازی می کنند. همچنین حرکات مشترکی مانند Parry و Guard Break نیز در بازی وجود دارد.
  • سعی شده که سرعت مبارزات در بازی به واقعیت نزدیک باشد، بنابراین انتظار حرکات عجیب و گیم پلی بسیار سرعتی را نباید از آن داشت.
  • در حال حاضر 22 هیرو در بازی وجود دارد. 6 هیرو مخصوص هر یک از فکشن های شوالیه ها، وایکینگ ها و سامورایی ها و 4 هیرو که با آپدیت Marching Fire به بازی اضافه گشته و متعلق به گروه Wu Lin هستند.
  • هیرو ها در بازی به چهار کلاس تقسیم می شوند.
    • Vanguard: کلاس نرمال بازی هستند. اصولا فراگیری فنون آن ها از سایرین راحت تر است و به تازه وارد ها توصیه می گردد. قدرت تهاجمی و تدافعی این گروه به صورت متعادل تقسیم شده است.
    • Heavy: همانطور که از اسم این گروه پیداست، هیروهای این گروه بیشتر جنبه تدافعی دارند، سرعت ضربات به نسبت پایین تر اما با قدرت بیشتر!
    • Assassin: هیروهای این گروه خط سلامتی کمتری دارند، ضربات سریعی وارد می کنند و در دفاع نسبت به سایرین ضعیف تر هستند.
    • Hybrid: این گروه از هیروها بین 3 کلاس بالا جای می گیرند و معمولا ترکیب 2 تا از آن ها هستند. فراگیری مبارزات با این دسته به علت پیچیدگی بالا سخت تر است.
  • شاید بتوان گفت 90 درصد تمرکز بازی بر روی بخش Multiplayer است، با این حال بازی بخش Story Mode نیز دارد که به آن پرداخته خواهد شد. اما بخش چند نفره این عنوان شامل چندین مد می شود که به شرح زیر است:
    • Duel: این مد مخصوص مبارزات تک به تک است. در این حالت مواردی مانند Gear Stats و Revenge Mode غیر فعال هستند و هیرو شما تنها شخصی سازی ظاهری خود را حفظ می کند.
    • Brawl: در این مد مبارزه به صورت 2vs2 صورت می پذیرد. در این مد نیز خبری از Gear Stats نیست، اما می توانید از Revenge Mode استفاده نمایید.
    • Elimination: در این حالت مبارزات به یک دوئل 4vs4 گسترش پیدا می کند که در آن هم Gear Stats فعال است و هم Revenge Mode. همچنین Modifierها نیز در قسمت های مشخص نقشه قابل دسترسی هستند.
    • Skirmish: این مد مانند Team Death Match بوده و هر تیمی که بتواند زودتر به میزان معینی امتیاز برسد برنده مسابقه است. این حالت نیز 4vs4 است.
    • Tribute: این حالت تا میزانی مشابه مد معروف Capture the Flag است. در این مد 3 پرچم در نقشه وجود دارد که بازیکنان هر تیم باید آن ها را بدست آورده و با برگرداندن به Base و قرار دادن آن در یکی از بخش های مشخص شده و محافظت از آن پیروز میدان گردند. پرچم ها در هر بخشی قرار داده شوند موجب اضافه گشتن قدرت تهاجمی، قدرت دفاعی و هوشیاری می گردند که بسته به موقعیت بازی استراتژی خاصی را ایجاد می کنند. هر تیمی که بتواند هم زمان هر 3 پرچم را در اختیار گیرد و مدت کوتاهی از آن محافظت کند برنده میدان است. در غیر این صورت هر تیمی که در انتهای زمان مشخص شده، پرچم بیشتری در اختیار داشته باشد برنده خواهد شد.
    • Domonion: محبوب ترین مد بازی Domonion است که در آن دو تیم 4 نفره بر سر کنترل نقاط به رقابت می پردازند. هر تیم که به امتیاز 1000 برسد تنها یک شانس به تیم مقابلش داده می شود که این امتیاز را بازگرداند و در غیر این صورت بازنده میدان خواهد بود.
    • Breach: این مد بازی جدیدترین مد است که در آپدیت Marching Fire اضافه گشت. در این حالت یک تیم به قلعه تیم مقابل حمله می کند و باید از سد 2 در بزرگ گذشته و فرمانده مدافع را بکشد. در مقابل تیم مدافع باید از ورود مهاجمان جلوگیری کند. این مد بزرگ ترین نقشه های بازی را به خود اختصاص داده و زمان بیشتری برای اتمام هر راند آن لازم است.
  • در توضیحات بالا به چند مورد اشاره شد که هر یک را معرفی می کنیم:
    • Gear Stats: در بازی هر هیرو پیشروی (Progression) مخصوص به خود را دارد. یعنی با هر کدام که بازی کنید، امتیاز و لِول مخصوص به همان هیرو را دریافت می کنید. شخصی سازی هیروها دو دسته است. دسته اول کاملا ظاهری بوده که شامل رنگ، Ornament و ... می شود. دسته Stats هیرو را تا درصدی تغییر می دهد. مانند افزایش قدرت حمله تا 10% و ... ! البته در آپدیت Marching Fire سیستم Perk جایگزین Stats خواهد شد. به این صورت که با ترکیب Weapon و Armorها مختلف، می توانید Perkهای مختلفی را فعال کنید و هیرو را بر اساس نوع بازی خود شخصی سازی نمایید.
    • Revenge Mode: این حالت با نواری نمایش داده می شود که در صورت پر شدن آن می توانید فعالش کنید. در این حالت قدرت حمله و دفاع شما تا میزان قابل توجهی افزایش می یاید که در شرایط یک در مقابل چند دشمن بسیار کارآمد است. پیش از سیستم Perk بسیاری از عوامل آن مانند مدت زمان فعال بودن، میزان افزایش قدرت حمله و دفاع و ... به Gear Stats وابسته بود.
    • Modifier: مودیفایرها در مد های خاص در قسمت های از نقشه وجود دارند که با بدست آوردن هر کدام یکی از قابلیت های شما به صورت چشمگیری برای مدت زمانی مشخص افزایش می یاید.
  • موارد بسیاری در گیم پلی بازی نقش دارند که توضیح همه آن ها از حوصله تاپیک خارج خواهد بود و پیشنهاد می گردد بازیکنان با تجربه بازی به آن ها پی ببرند.
  • با وجود اینکه تمرکز بازی بر روی بخش چند نفره است، اما بخش داستانی بازی کامل بوده و روایت مناسب به همراه داستانی جالب، شخصیت های به یاد ماندنی و ... را در اختیار می گذارد. همچنین این بخش برای آماده شدن و فراگیری اصول اولیه و اصلی بازی بسیار مناسب است.

تیم سازنده بازی از روز عرضه به پشتیبانی کامل از آن پرداخته و علی رقم مسیر دشوار، سخت و نا امید کننده ای که پیش رویشان قرار گرفته بود، توانستند بازی را در مسیر دست خود قرار دهند. و حالا با کسب 15 میلیون بازیکن بازی همچنان به راه خود ادامه می دهد و سازندگان گفته اند که پشتیبانی از بازی ادامه دارد و این بازی همچنان گسترده تر و بهتر می شود.

Coming with Marching Fire
4hnv_fh_game-info-v2-faction-wulin_ncsa.png

Wu Lin Faction

Shaolin
93is_10-16-2018_1-11-23_pm.jpg


The Shaolin are fierce warrior monks known for their athletic, monkey-like fight style, and their prowess with a staff. They hold their written prayers close to them at all times

Tiandi
1x5c_10-16-2018_1-11-59_pm.jpg


The Tiandi are loyal protectors to Kings, Queens, and Emperors. They are masters of the dao blade, the weapon of choice for these Royal Guards

Jiang Jun
ea2m_10-16-2018_1-12-22_pm.jpg


The Jiang Jun are generals among the Ancient Chinese armies. They are wise leaders who have mastered the guandao weapon

Nuxia
yzgc_10-16-2018_1-12-42_pm.jpg


The Nuxia are trained bodyguards and assassins who often disguised their talents through dance. They are deadly artists of the hook swords

New PVP Mode: Breach
Live the fantasy of storming or protecting a well-fortified castle equipped with ballistas, fire cauldrons, and archers
Attackers must breach the castle using a battering ram, while defenders must try to stop them at all costs to protect their lord
This strategic, team-based multiplayer mode brings an adrenaline-fused layer of depth to the game, along with three new maps


Arcade Mode
Arcade is a new solo or co-op mode where players fight battles and earn rewards that carry over to all multiplayer modes. Explore new Heroes and level them up before taking them into PvP. Offering infinite replayability, this quick play mode will deliver a new battle every time with varying objectives, enemies, and modifiers


Graphical Enhancements

Three New Maps Exclusive to Breach Mode

Perks

New User Interface

New Gears for Every Hero

Fight & Game Balance
.
.
.​


What's Coming Next
s52v_forhonorharbinger.jpg


  • بازی به مبارزات تن به تن به صورت سوم شخص و با شمشیر و سلاح های سرد توسط 3 گروه می پردازد.​
  • نمایش بازی از قسمت چندنفره بازی بوده که دو گروه مقابل هم قرار می گیرند، و برای به دست آوردن کنترل موقعیت های استراتژیک به مبارزه می پردازند.​
  • در هر تیم 4 پلیر به عنوان رهبر و تعداد زیادی از سربازان به عنوان لشگر بازیکنان را همراهی می کنند.​
  • مبارزات با شمشیر و سلاح های سرد دیگر مخصوص به هر گروه مانند تبر و یا کاتانا شکل می گیرد.​
  • مبارزات به صورت تن به تن و سوم شخص می باشد. در طول مبارزه فقط دکمه زدن به کار نمی آید، بلکه می توانید جهت ضربه ، نوع ضربه و شدت آن را خودتان کنترل کنید، همه ی این موارد در هنگام دفاع کردن و دفع حملات هم به کار می آید.​
  • بازی مد های مختلفی را دارد که هنوز اطلاعات کاملی از آن در دسترس نیست.​
  • بازی را می توانید به صورت تک نفره هم انجام دهید، اما هنوز معلوم نیست که آیا بخش داستانی برای بازی در نظر گرفته شده یا همین مد های بازی را می توان با Bot انجام داد.​
  • در طول بازی شما Level Up می شوید و می توانید سلاح ها و زره های خود را آپگرید کنید.​
  • بازی تا به حال شامل 3 کلاس معرفی شده می باشد که احتمال زیاد در نهایت هم همین 3 کلاس را در بازی خواهیم دید. اما هر کدام از آن ها دارای سبک مبارزه متفاوت، انیمیشن های متفاوت ، تفاوت ظاهری و نقات قوت و ضعف خود می باشند. همچنین هر کدام از کلاس ها دارای Ability های مختلفی نیز می باشند، مثلا در یکی از نمایش ها کلاس سامورایی دستور شلیک تیر بر سر دشمنان را داد.​
  • هر کدام از کلاس ها قابلیت انتخاب شخصیت مرد با زن را دارند.​
  • بازی دارای المان های فانتزی مانند وجود دراگون نیست.​
  • در مد نشان داده شده (Capture) وقتی تیمی هر 3 نقطه استراتژیک را در دست بگیرد تیم مقابل قابلیت Respawn خود را از دست می دهد.​
  • تاریخ انتشار بازی هنوز به طور دقیق معلوم نیست، اما احتمال عرضه آن در سال 2016 می رود.​

تصاویر بازی




 
آخرین ویرایش:

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
سلام.:) :D دقیقا منم مشکل شما را دارم.
عاشق واردن ام و فقط هم با اون بازی می کنم .:D اما از پس اون دو تا خیلی سخت بر میام.:| کلا واردن کلاس چغر و بد بدنی هست.:D اما در آن واحد خیلی قویه و اگه بشه توش مستر شد،فاتحه بقیه خوندس.:D
این ضربه از بالا تو حالت ریج مود(که من هنوز موندم چطوری باید اجراش کرد.:/ ) به شدت قویه.
کلا هم تو این 41 لولی که در مجموع(:D) با واردن بازی کردم به این نتیجه رسیدم که واردن کلاسیه که حوصله میخواد و با وجود قدرتش بیشتر باید روی ضدحمله ضربه بزنه و نه حمله.دفاع نقش خیلی مهمی داره براش و با این روش میشه از پس اکثر کاراکترا بر اومد.نکته ای که خیلی در رابطه با واردن مهمه،عدم خالی کردن نوار استامینا با واردن کردن ضربه از بالا،در شرایطیه که حریف ضربه را بلاک می کنه.در این شرایط باید ضربه حریف را بلاک کنید و بعد یه ضربه سنگین بهش بزنید.همچنین زمانی که حریف به یه نوع ضربه تاکید داره(مثلا ضربه از بالا) و شما هم میخواهید همون ضربه را بزنید،اما به خاطر کند بودن واردن ضربه شما به حریف نمی خوره اما ضربه حریف به شما می خوره،در این شرایط باید به زدن ضربات سبک رو بیارید.:D
اگه هم طرف نوبه که هیچی.:D با ضربه سنگین زدن بزنید لهش کنید.:D
راستی جاخالی دادن هم خیلی وقتا تو دفاع کلید حل مشکله.:D
با همین سیستم و البته با زدن ضربه سنگین واردن(از بالا||نارنجی هم میشه.:D ) نوبوشی که سهله،اوروچی و پیس کیپر هم شانسی ندارن جلوتون.:) :D

راستی من اشتباهی که کردم این سری این بود که پول هام را خرج نکردم و صبر کردم برسه به ۵۰۰۰ و باهاش تمام کننده سوم واردن را خریدم(انقدر سرم را بریدن،بریدن سر بقیه عقده شد برام.:D).به هیچ وجه توصیه نمی کنم این کا را.:D آخر عاقبت نداره.:D لولتون میره بالا بعد اسلحه هاتون در سطح گوجه سبز میمونه،سرویس می شید.:D

________________________________________________________________________
اقا ولی بازم من نفهمیدم که کاتانا چطوری کلاه خود به اون عزمت را می بره.:/ راه نداره به خدا.:D



نکته خیلی ظریفیه این.:D
کلا توی بازی برای زدن ضربه سنگین اصلا نباس عجله کرد، اگه فکر می کنین نمی خوره سریع کنسل کنین از یه جهت دیگه یه لایت اتک بدین. واردن یکی از کمبوهاش اتفاقا خیلی سریع هست، یا شاید برای منی که با Conqueror بازی می کنم سریع باشه! یه نکته دیگه اینکه همیشه بعد از بلاک کردن اتک ها گارد طرف رو بشگونین یا اینکه طرف رو غافلگیر کنین، وگرنه به ضرر خودتون هست. نکته خیلی ظریفتر بازی :D هم اینکه که هروقت دیدی پشت هم دکمه می زنی بدون اون راند رو باختی:D

گیری دادی به این کاتاناها! بابا یکی از تیزترین و برنده ترین شمشیرهای موجوده کاتانا، چیکارش داری؟! :D
 
  • Like
Reactions: BitsandBytes

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
من لول سه ام:D
این حالت ریج رو چه جوری میشه فعال کرد?
ریج مود نیست.:D من بهش می گم ریج مود.:D move set واردن را یه چک بکن.
کلا توی بازی برای زدن ضربه سنگین اصلا نباس عجله کرد، اگه فکر می کنین نمی خوره سریع کنسل کنین از یه جهت دیگه یه لایت اتک بدین. واردن یکی از کمبوهاش اتفاقا خیلی سریع هست، یا شاید برای منی که با Conqueror بازی می کنم سریع باشه! یه نکته دیگه اینکه همیشه بعد از بلاک کردن اتک ها گارد طرف رو بشگونین یا اینکه طرف رو غافلگیر کنین، وگرنه به ضرر خودتون هست. نکته خیلی ظریفتر بازی :D هم اینکه که هروقت دیدی پشت هم دکمه می زنی بدون اون راند رو باختی:D

گیری دادی به این کاتاناها! بابا یکی از تیزترین و برنده ترین شمشیرهای موجوده کاتانا، چیکارش داری؟! :D
ارمین جان نسخه ای برای من که ماوسم تاخیر داره و کلید هاش اندازه اهنگ همون کلیمور واردن سفت اند هم داری؟:D کلا با یه بدبختی تا اینجا اومدم. من.:D
باتن مشینگ اگه طرف به کلاسش مسلط باشه اصلا فایده نداره.اما اگه نصفه نیمه بلد باشه،چرا جواب میده.:D فقط زمان بندی و تخمین فاصله درست میخواد.اگه سولز باز باشید هم کار خیلی راحت میشه.:Dدقیقا همون تکنیکی که اونجا به کار میاد،اینجا هم به کار میاد.:D

فقط دو تا نکته کثیف :D:
1.هیچ وقت از پله ها نیایید پایین.:D اگه هم پایین اید برید بالا.:D موقعیت خوبی بهتون میده برای ضربه زدن.
2.این همیشه جواب نمیده اما خب بازم خیلی وقتها به کار میاد.:D :وقتی بازی شروع میشه سریع نرید تو حالت گارد مود.اول بدوید سمت طرف و سریع یه ضربه بهش بزنید(به هیچ وجه روی نوبوشی امتحان نکنید!)
اینجوری همون اول یکم از سلامتی حریف کم می کنید.

___________________________________
خو نمی بره دیگه.:D من خودم مستندش را دیدم.:D ضربه ای که کاتانا به زره شوالیه ها می تونه وارد کنه،سطحی تر از اون هست که باعث یه زخم کشنده بشه.یعنی اگه می خواستن دوز واقعی بودن بازی را ببرن بالا،رسما فاتحه نوبوشی ،اوروچی و امثالهم خونده بود.:D
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
نابالانس ترین بازی عمرم رو دیدم یعنی همه تو یه مچ سامورایی بر میدارن مگه کسی میتونه جلو اینا وایکینگ یا شوالیه برداره؟:|
سرورا هم که ماشالله مثله دانگرید بازیا یوبی میمونه:| فقط بازی کنترلش با گیم پلی جذاب به همرا گرافیک عالی داره:D...باید کاری برا سامورایی ها بکنند طرف ما هنوز گارد نگرفته سریع میاد با کاتانا 30 تا ضربه میزنه نمیشه بلاک هم کرد اتکاشو اونو بلاک میکنی یکی دیگه میزنه:|
ولی گرافیکش بدجور رفت رو مخم ولی حیف سرورایه بازی و عدم بالانس تو کارکترا باعث شد بازی رو نگیرم
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
نابالانس ترین بازی عمرم رو دیدم یعنی همه تو یه مچ سامورایی بر میدارن مگه کسی میتونه جلو اینا وایکینگ یا شوالیه برداره؟:|
سرورا هم که ماشالله مثله دانگرید بازیا یوبی میمونه:| فقط بازی کنترلش با گیم پلی جذاب به همرا گرافیک عالی داره:D...باید کاری برا سامورایی ها بکنند طرف ما هنوز گارد نگرفته سریع میاد با کاتانا 30 تا ضربه میزنه نمیشه بلاک هم کرد اتکاشو اونو بلاک میکنی یکی دیگه میزنه:|
ولی گرافیکش بدجور رفت رو مخم ولی حیف سرورایه بازی و عدم بالانس تو کارکترا باعث شد بازی رو نگیرم
والا ما با همین شوالیه ها 25 ساعت سامورایی قیمه قیمه کردیم :D
قبول دارم مبارزه با کاراکتر های سبک سخته، اما نشد نیست. :D
ببین یه جورایی مثل اورواچ میمونه که لول های پایین با یه سری کاراکتر های خاص مشکل دارن، اما لول های بالا همون کاراکتر ها را خیلی راحت میزنن.
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
اقا این چه مسخره بازیه ملت یاد گرفتن.:| طرف با نوبوشی یا پیس کیپر میاد ضربه میزنه،بعد در میره تا کاراکتر تو از خونریزی بمیره.:|
خب الان یکی مثل من که کاراکترم عین فیل سنگینه باید چی کار کنه؟:|

پ.ن:این RANGED ATTACK واردن چقدر خوبه.:D
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
اقا این چه مسخره بازیه ملت یاد گرفتن.:| طرف با نوبوشی یا پیس کیپر میاد ضربه میزنه،بعد در میره تا کاراکتر تو از خونریزی بمیره.:|
خب الان یکی مثل من که کاراکترم عین فیل سنگینه باید چی کار کنه؟:|

پ.ن:این RANGED ATTACK واردن چقدر خوبه.:D
دقیقا خیلی رو عصاب منه این مورد.اصلا بالانس نیس من با رایدرم تا بخوام اسپرینت بگیرم بیفتم دنبال طرف عین جت رد شده رفته.اون نیزشم که هیچی اصلا نمیشه
بهش نزدیک شد هیچ تاکتیکی هم من با رایدر نتونستم یاد بگیرم جز اینکه داج کنم به جلو و ضربه بزنم اگه هیوی اتک هم بزنم سریع خالی میشه اونوقت میفته به جونم :D
 
  • Like
Reactions: Oakenshield

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
دقیقا خیلی رو عصاب منه این مورد.اصلا بالانس نیس من با رایدرم تا بخوام اسپرینت بگیرم بیفتم دنبال طرف عین جت رد شده رفته.اون نیزشم که هیچی اصلا نمیشه
بهش نزدیک شد هیچ تاکتیکی هم من با رایدر نتونستم یاد بگیرم جز اینکه داج کنم به جلو و ضربه بزنم اگه هیوی اتک هم بزنم سریع خالی میشه اونوقت میفته به جونم :D
اره یاد گرفتن جدیدا جاخالی میدن.:/
تو کلوز بتا از این کارا نمی کردن.:/
رایدر بنده خدا هم که...:D
 
  • Like
Reactions: sajadkh

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
@Oakenshield
این ریج مودی که توصیف کردی رو من با واردن ندیدم تا حالا کسی بزنه،مخصوص کلاس کنسه هستا
واردن با شونه میره تو حلق طرف:-" (تو ویدیوهاشم نبودا چنین چیزی)

این ریزه هایی مثل نوبوشی و پیس کیپر رو کلا تنهایی نمیشه از پسشون بر اومد، باید دوتایی ریخت رو سرشون:-" ، یا هم اگر Dominion هست، توی منطقه ی B درگیر شد که نتونند سریع از بین جمعیت برن، ولی خوب... اگر یکی دوتا Heavy Attack از بالا، از واردن بخورن به فنا میرن:-"

از کارایی که میشه برای واردن کرد اینه که وقتی طرف میخواد هوی اتک بزنه یک قدم برید عقب و با فاصله ی زمانی کمی از حریف شما هم هوی اتک بدید که قبل از اینکه طرف انیمیشن حرکتش تموم بشه، شمشیر شما بخوره تو سرش

جدا از این هم لذت بخش ترین کار پرت کردن حریف به پایینه:-" ، خیلی ها رو دیدم اصلا حواسشون به این مورد نیست و خیلی راحت شوت میشند یا حتی شده توی Brawl بازی 2به 1 رو، اون تک نفر با این کار ببره
البته معمولا تو یک بازی زیاد نمیشه استفاده کرد و حریف نقشه رو میفهمه:-"...ولی بازی مگه چند رانده؟ طرف به فنا رفته:p
 
  • Like
Reactions: Oakenshield

Mohamad_ndr

کاربر سایت
Jun 22, 2016
399
دقیقا خیلی رو عصاب منه این مورد.اصلا بالانس نیس من با رایدرم تا بخوام اسپرینت بگیرم بیفتم دنبال طرف عین جت رد شده رفته.اون نیزشم که هیچی اصلا نمیشه
بهش نزدیک شد هیچ تاکتیکی هم من با رایدر نتونستم یاد بگیرم جز اینکه داج کنم به جلو و ضربه بزنم اگه هیوی اتک هم بزنم سریع خالی میشه اونوقت میفته به جونم :D
منم گفتم یه بار
یکی از بزرگترین مشکل هاست
باید یه کار کنن فرار کردن محدود بشه زیاد نشه فرار کرد
بعد خدایی میگن چرا مپ ها رو بزرگتر نکردن...
همینجوریشم یارو یه جور فرار میکنه که از مپ خارج شه چه برسه با اینکه مپم بزرگتر بود ~X(:D
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
@Oakenshield
این ریج مودی که توصیف کردی رو من با واردن ندیدم تا حالا کسی بزنه،مخصوص کلاس کنسه هستا
واردن با شونه میره تو حلق طرف:-" (تو ویدیوهاشم نبودا چنین چیزی)

این ریزه هایی مثل نوبوشی و پیس کیپر رو کلا تنهایی نمیشه از پسشون بر اومد، باید دوتایی ریخت رو سرشون:-" ، یا هم اگر Dominion هست، توی منطقه ی B درگیر شد که نتونند سریع از بین جمعیت برن، ولی خوب... اگر یکی دوتا Heavy Attack از بالا، از واردن بخورن به فنا میرن:-"

از کارایی که میشه برای واردن کرد اینه که وقتی طرف میخواد هوی اتک بزنه یک قدم برید عقب و با فاصله ی زمانی کمی از حریف شما هم هوی اتک بدید که قبل از اینکه طرف انیمیشن حرکتش تموم بشه، شمشیر شما بخوره تو سرش

جدا از این هم لذت بخش ترین کار پرت کردن حریف به پایینه:-" ، خیلی ها رو دیدم اصلا حواسشون به این مورد نیست و خیلی راحت شوت میشند یا حتی شده توی Brawl بازی 2به 1 رو، اون تک نفر با این کار ببره
البته معمولا تو یک بازی زیاد نمیشه استفاده کرد و حریف نقشه رو میفهمه:-"...ولی بازی مگه چند رانده؟ طرف به فنا رفته:p
منم خودم خیلی خیلی کم دیدم کسی استفاده کنه.
مثلا تو کلوز بتا تو 18 ساعت فقط یه نفر(یعنی کلا 3 دقیقه.:D ) اینو اجرا کرد.اونی که میگی با اینی که من میگم فرق داره.:D اونو منم بلدم.:D اما این به نحویه که ضربه اخر را که از بالا هم هست اصلا نمیشه بلاک کرد.تو ویدیو ها که کلا هیچی نیست.:D ranged attack را من امروز کشف کردم.:D

توی دوئل یه راه خیلی خوب برای به فنا دادن نوبوشی و پیس کیپر تو بعضی زمینا هست.اونم اینکه یه گوشه گیرشون بندازید.اینجوری به احتمال خیلی زیاد فاتحه طرف خوندس.:D
اون حرکتی هم که گفتی عقب رفتن نمیخواد.:D با زمان بندی درست هم میشه اجراش کرد و به شدت هم کاربردیه.:D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
منم خودم خیلی خیلی کم دیدم کسی استفاده کنه.
مثلا تو کلوز بتا تو 18 ساعت فقط یه نفر(یعنی کلا 3 دقیقه.:D ) اینو اجرا کرد.اونی که میگی با اینی که من میگم فرق داره.:D اونو منم بلدم.:D اما این به نحویه که ضربه اخر را که از بالا هم هست اصلا نمیشه بلاک کرد.تو ویدیو ها که کلا هیچی نیست.:D ranged attack را من امروز کشف کردم.:D

توی دوئل یه راه خیلی خوب برای به فنا دادن نوبوشی و پیس کیپر تو بعضی زمینا هست.اونم اینکه یه گوشه گیرشون بندازید.اینجوری به احتمال خیلی زیاد فاتحه طرف خوندس.:D
اون حرکتی هم که گفتی عقب رفتن نمیخواد.:D با زمان بندی درست هم میشه اجراش کرد و به شدت هم کاربردیه.:D
همین ضربه آخر که از بالا هست و یه لوزی نارنجی میاد و نمیشه دفاع کرد رو من فقط دیدم کنسه بزنه:-" واردن و رایدر ندیدم چنین حرکتی برن:-" (کنسه ها هم همیشه این حرکتو میرن و جزو حرکات کلیدیشونه:-")

Ranged Attack ؟ چجوریاست؟ شاید برای وقتایی که ته جون پیس کیپر و نوبوشی هست و در میرن به کار بیاد:-"

اون تو گوشه گیر دادن حریف که هر کلاسی باشه به فنا میره:-" البته اگر مهاجم انقدر گند نزنه و حریف دفاع نکنه تمام ضربات رو که Revenge Modeش فعال بشه:-"

عقب نری باید ضربه ی حریف رو دفاع کنی:-" همین باعث از دست رفتن یک زمانی میشه، و همینطور حریفم وقت دفاع کردن پیدا میکنه:-"

این یاد گرفتن جاخالی دادن با پیس کیپر هم از کاربردی ترین حرکات پیس کیپره:-"، ویدیوهاش رو ببینید نصف کومبوهاش بر همین اساسه:-"
 
  • Like
Reactions: Oakenshield

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
همین ضربه آخر که از بالا هست و یه لوزی نارنجی میاد و نمیشه دفاع کرد رو من فقط دیدم کنسه بزنه:-" واردن و رایدر ندیدم چنین حرکتی برن:-" (کنسه ها هم همیشه این حرکتو میرن و جزو حرکات کلیدیشونه:-")

Ranged Attack ؟ چجوریاست؟ شاید برای وقتایی که ته جون پیس کیپر و نوبوشی هست و در میرن به کار بیاد:-"

اون تو گوشه گیر دادن حریف که هر کلاسی باشه به فنا میره:-" البته اگر مهاجم انقدر گند نزنه و حریف دفاع نکنه تمام ضربات رو که Revenge Modeش فعال بشه:-"

عقب نری باید ضربه ی حریف رو دفاع کنی:-" همین باعث از دست رفتن یک زمانی میشه، و همینطور حریفم وقت دفاع کردن پیدا میکنه:-"

این یاد گرفتن جاخالی دادن با پیس کیپر هم از کاربردی ترین حرکات پیس کیپره:-"، ویدیوهاش رو ببینید نصف کومبوهاش بر همین اساسه:-"
کنسه نه،کنشی.:D واردن هم داره.ولی مثل کنشی راحت نیست زدنش.یعنی من که تا حالا نفهمیدم.:D خیلی های دیگه هم نفهمیدن.:D کلا سه نفر ندیدم اون حرکت را بزنن.:D
رنجد اتک هم تو پی سی با زدن هم زمان کلیدهای چپ و راست ماوس انجام میشه.سریع ترین ضربه واردن هست.نصف نوار استامینا را خالی می کنه.شمشیر را یه دور سریع دور خودش می چرخونه.
اصلا روی نوبوشی امتحان نکن.:D
ـــــــــــــــــــــــــ
قبول ندارم.:D با کلاس های سنگین میشه راحت از گوشه ها اومد بیرون.ریونج مود هم که من قیدش را زدم رسما.اصلا پر نمیشه تو دوئل.:/
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,592
نام
حسین
والا ما با همین شوالیه ها 25 ساعت سامورایی قیمه قیمه کردیم :D
قبول دارم مبارزه با کاراکتر های سبک سخته، اما نشد نیست. :D
ببین یه جورایی مثل اورواچ میمونه که لول های پایین با یه سری کاراکتر های خاص مشکل دارن، اما لول های بالا همون کاراکتر ها را خیلی راحت میزنن.
نگاه خودت قبول داری بازی بالانس نیست اگه اورواچ بازی کرده باشی تو هر لولی باشی میتونی با همه کارکترا بازی کنی در حقیقت کارکتر بالانسه(این که کار کردن با بعضی از هیروها سخته ربطی به بالانس بودن نداره) اما اینجا نه ضربه های سامورایی ها به اندازه شوالیه ها قویه از طرفه دیگه خیلی هم سریع اگه می خوان بالانسش کنن قدرت سامورایی ها رو کم کنن این تازه با کاتاناست دیگه با نیزه بماند:|
از طرفه دیگه بازی حس چلنج خیلی بالایی داره که این خودش یه نوع امتیازه ولی باید کارکترا رو بالانس کنند...
خلاصه روزی اگه بازی بالانس شد حتما خریداری میشه:)
 
  • Like
Reactions: Oakenshield

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
کنسه نه،کنشی.:D واردن هم داره.ولی مثل کنشی راحت نیست زدنش.یعنی من که تا حالا نفهمیدم.:D خیلی های دیگه هم نفهمیدن.:D کلا سه نفر ندیدم اون حرکت را بزنن.:D
رنجد اتک هم تو پی سی با زدن هم زمان کلیدهای چپ و راست ماوس انجام میشه.سریع ترین ضربه واردن هست.نصف نوار استامینا را خالی می کنه.شمشیر را یه دور سریع دور خودش می چرخونه.
اصلا روی نوبوشی امتحان نکن.:D
ـــــــــــــــــــــــــ
قبول ندارم.:D با کلاس های سنگین میشه راحت از گوشه ها اومد بیرون.ریونج مود هم که من قیدش را زدم رسما.اصلا پر نمیشه تو دوئل.:/
Kensei هستا! اینو چجوری کنشی میخونید:-" ( آخه مثلا انیمه ای به نام Kenshin یا کاراکتری در MK به اسم Kenshi داریم که کنشی و کنشین خونده میشن، ولی نوشتارشون کاملا متفاوت با Kensei هست:-")

شاید باگ بوده و کلاس ها قاطی شده=)) ولی بی شوخی جالبه...چنین چیزی داشته باشه دیگه واردن بولدوزر میشه:-"(همین الانم هست:-")

با کنسول میرنیم نگرفتم چی شد...ولی یحتمل لایت و هوی اتکه دیگه؟:-" حرکت جالبی باید باشه! با این حساب اینا باید یک آپدیت برا بخش آموزش بدن=)) ، این فقط یکی از کلاس هاست:|

کلا جلوی نوبوشی جای ریسک کردن نیست:-" باید خیلی با حوصله...و با لایت اتک رفت سراغش:-"

راحت تر میشه اومد بیرون، ولی طرف بازیش به نسبت خوب باشه، میتونه اونجا گیرت بندازه:-" همین نوبوشی وقتی امونت نده نزدیک بشی، میتونه همینجورم تو گوشه گیرت بندازه

توی دوئل هم میشه، ولی چون هر راند زود تموم میشه معمولا، فرصتش کم پیش میاد!
میشه برای دوئل بند و بساطی رو انتخاب کرد که زودتر این مورد فعال بشه، ولی خوب از جاهای دیگه باید سعی کنیم ضربه نخوریم:-"


نگاه خودت قبول داری بازی بالانس نیست اگه اورواچ بازی کرده باشی تو هر لولی باشی میتونی با همه کارکترا بازی کنی در حقیقت کارکتر بالانسه(این که کار کردن با بعضی از هیروها سخته ربطی به بالانس بودن نداره) اما اینجا نه ضربه های سامورایی ها به اندازه شوالیه ها قویه از طرفه دیگه خیلی هم سریع اگه می خوان بالانسش کنن قدرت سامورایی ها رو کم کنن این تازه با کاتاناست دیگه با نیزه بماند:|
از طرفه دیگه بازی حس چلنج خیلی بالایی داره که این خودش یه نوع امتیازه ولی باید کارکترا رو بالانس کنند...
خلاصه روزی اگه بازی بالانس شد حتما خریداری میشه:)
بازی تا حد خوبی به نظرم بالانس هست ، به هر حال هر کلاسی جلوی یکی ضعف و جاوی یکی برتری داره!
همین پیس کیپر اگر نتونه بزنه و فرار کنه، ضعیف ترین کلاس بازی میشه و اصلا جلوی گولاخ ها(واردن و کنسه و رایدر) نمیتونه مقاومت چندانی بکنه:-"
 
  • Like
Reactions: Oakenshield

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر