نمایشگاه/رویداد SONY E3 2015 Press Conference

بهترین کنفرانس سونی در E3؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    198
  • نظرسنجی بسته شده است .

kiya

کاربر سایت
Oct 30, 2006
3,332
نام
کیا

با دورد
سونی تاریخ و ساعت کنفرانس خودش رو در E3 اعلام کرد سه شنبه 26 خرداد ساعت 5:30 بامداد بوقت تهران
همونطور که از تصویر مشخصه سونی تولد 20 سالگی پلی استیشن رو فراموش نکرده و شاید این نشونه خوبی از یه E3 خیلی خوب باشه !

کنفرانس رو میتونید بصورت زنده از Twitch.tv ، سایت رسمی پلی استیشن ، YT ، IGN و Gamespot تماشا کنید همچنین به احتمال زیاد مثل پارسال سونی App مخصوص E3 برای PS4 میده و از طریق اون هم میشه دید !


Electronic Entertainment Expo یا E3 برای گیمرها همیشه بزرگترین رویداد بوده و با اتفاقای خوب یا بد و سورپرایزهاش همه مارو هیجان زده کرده با توجه به سکوت طولانی خیلی از استودیوهای داخلی سونی میشه انتظار داشت امسال شاهد معرفی هایی از استودیوهای 1st Party باشیم
سونی قبلا اعلام کرده بود که همه استودیوها در حال کار بر روی پروژه هایی هستن


استودیوهایی مثل JAPAN STUDIO که اخرین بازی که با همکاری FromSoftware ساختن و مورد توجه و تحسین گیمرها و منتقدها قرار گرفت ولی بازی که ما از اونها میخواهیم چیزی نیست جز The Last Guardian ! :D
ماجرای این بازی بر میگرده به خیلی وقت پیش شاید اوایل نسل هفت بود که یه خبرنگار گفته بود که سونی تصاویر بازی رو نشونش داده که باورش نمیشده اون بازی بوده یا واقعیت !
چند سال بعد با لو رفتن یک ویدئوی خیره کننده با اسم پروژه Trico همه جا صحبت از این بازی شد تا سونی در E3 2009 بازی رو بطور رسمی با نام The Last Guardian معرفی کرد
از اون روز تا الان حتی یه تصویر جدید از این بازی منتشر نشده ! خیلی ها میگن کنسل شده خیلی ها هم همچنان منتظر هستن ...


Gran Turismo بعنوان پرفروش ترین فرنچایز سونی یکی از مهمترین و محبوبترین انحصاریهای پلتفرم پلی استیشن بوده ولی مشکلات ساخت بازی برای PS3 باعث شد تا ساخت بازی خیلی طولانی بشه و اونطور که باید به یه GT عالی تبدیل نشه ولی حالا بعد از گذشتن تقریبا دو سال از عرضه PS4 انتظار میره حداقل یه نسخه Prologue از GT7 معرفی بشه
شخصا برای من این به تنهایی میتونه بهترین خبر باشه.


بازی بعدی که معرفی شده ولی باید تقریبا مدت زیادی برای انتشارش منتظر باشیم
یه گیم پلی خیره کننده مثل چیزی که از Uncharted 2 در E3 2009 دیدیم به اضافه معرفی سه گانه Uncharted برای PS4 میتونه سختی این انتظار رو کمتر کنه !


مدت زیادیه که GG روی عنوانی جدا از KZ در حال کاره ظاهرا پروژه با اسم رمز Horizon در حال ساخت هست و بنظر میاد سبک این عنوان RPG باشه و با توجه به Artwork هایی که مدتی قبل در اینترنت پخش شده بود انتظار میره تو بازی شاهد مقابله انسانهای با سلاح های مبتدی و روبات های غول اسا باشیم !
اطلاعات کامل از پروژه Horizon با تشکر از Lord Zeus عزیز .



خیلی بعیده Mm با دوتا بازی به E3 بیاد احتمالا با نمایشی از Tearaway همه مارو رو در انتظار دیدن پروژه جدیدشون بذارن که از اون تنها نمایشی عجیب در رونمایی PS4 دیده بودیم !



بعد از مشکلاتی که در Sony Santa Monica پیش اومد و باعث کنسل شدن یه پروژه بزرگ شده بود شاید باید فقط منتظر نمایشی کوتاه از GoW III روی PS4 باشیم !

از استودیوهای 1st Party دیگه مثل Guerilla Cambridge و Bend Studio و London Studio هم میشه انتظار نمایش پروژه هاشون رو داشت با توجه به سکوت طولانی که داشتن
از 2nd Party ها میشه به Insomniac و Quantic Dream و Tequila Works و The Chinese Room اشاره کرد که خیلی هاشون خیلی وقته که بازیشون معرفی شده ولی خبری ازشون نیست !
از 3rd Party ها هم دو تا بازی معرفی شده داریم که ممکنه نمایش گیم پلی از اونها ببینیم ABZU از Giant Squid و Let it Die از Suda51
انحصاری دیگری که تقریبا میشه تایید شده دونستش عنوانی RPG از استودیوی LEVEL 5 هست که احتمال خیلی زیاد امسال معرفی خواهد شد
نمایش انحصاریهای دیگه مثل Persona 5 و Wild هم دور از انتظار نیست.

از بازیهای دیگه که احتمال نمایش اونها بالاست میشه به SF V و AC Syndicate و Star Wars Battlefront اشاره کرد که همیشه زمان زیادی از کنفرانس رو به خودشون اختصاص میدن !

مرسی E3 خوبی داشته باشید ...
 
آخرین ویرایش:

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
به نظرم اینا همه از طرف خودوشن بوده اندرو بیاد بگه ما هیچی نداریم اولش همه مون رو فیل کنه بعدش اینجوری عین بارون اسیدی تریلر بیاد

g7yaygxt99owkbhzx6.jpg


Team_LSD به زودی به شما ثابت میکنه که باید E3 2009 رو فراموش کنید:d
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,255
نام
امیر حسین
بدبختا نگفتن هیچی نداریم! ملت خودشون حرف گذشتن تو دهن طرف:-"
بنده خدا گفت آخر سال رو با ترد پارتی جماعت میگذرونیم! :d الانم چیزایی که شایعش هست یا معرفی شده (رچت و هل بلید مثلا ) برای 2016 هستن نه امسال! :d

هرکی فاز منفی داشت باید مجازات بشه>:) :-"
 

Daemonis

Run Baby Run
کاربر سایت
Jan 3, 2009
7,028
نام
محمد امین
این Wellcome Trust که آخر تریلر Hellblade مینویسه یه موسسه خیریه در مورد سلامت روح و روان هست که از NT بابت ساخت Hellblade پشتیبانی میکنن و همچنین تیم سازنده بازی با مشورت نزدیک با پروفسور سلامت روان دانشگاه کمبریج شخصیت Senua رو شکل میدن و تو داستان تمرکز بالایی روی مشکلات روحی و روانی شخصیت اصلی هست تو داستان بازی و دنیای پیچیده و مخوفی که شحصیت اصلی تو ذهن خودش میسازه که ناشی از ضربه شدید روانی هست که با حمله وایکینگ ها به دهکده ش شده است.

But perhaps more interestingly, Ninja Theory has also detailed Hellblade's story, which focuses on the mental health of main character Senua.
Senua is a Celtic warrior who has been left traumatised after the arrival of Viking invaders.
Her mental state features heavily within the game as she deals with psychosis and has to battle a physical manifestation of her mental illness.
Ninja Theory is tackling the subject with the backing of the Wellcome Trust mental health charity. The team has also worked closely with psychiatrist and University of Cambridge professor of health and neuroscience Paul Fletcher.

"Rather than being a didactic game teaching us about psychosis, Hellblade allows us to explore it through the creation of a compelling and complex character, and the world that she inhabits."

====
چه با کلاس :x :D
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
خب ظاهرا تاریخ انتشار SFV هم مشخص شده و قراره March 2016 بیاد. همینطور یه سری توضیحات در مورد سیستم های بازی لیک شدن که پایینتر میتونید بخونیدشون:
In the latest issue of ShortList.com's gaming magazine, an article that provides some juicy details on Street Fighter 5 was featured.

We learn that moves such as Nash's teleport and Chun-Li's double fireball can be used while V-Trigger is activated. In order to do so, players must fill up their V-Gauge by taking damage.

Additionally, we learn of a new mechanic called "V-Skill." This is a defensive mechanic that allows for characters like Ryu to parry and M. Bison to reflect fireballs. While information on V-Skill is scarce, we're guessing it also utilizes the V-Gauge. We have also learned that what many have been referring to as "Ultras" in the game are actually called Critical Arts. These are flashy, cinematic attacks that can be activated by using your full EX meter.

Lastly, a new stage has been confirmed. The article notes that the China stage was shown along with a new stage: London. Specifically, the stage is called "King's Cross Station."

It has been confirmed that Street Fighter 5 will be released on PlayStation 4 and PC in March 2016.
 

Lord Zeus

کاربر سایت
Sep 15, 2009
1,234
فقط چند روز به E3 مونده و متاسفانه مطلب مربوط به استودیوهای 1st Party سونی اماده نشد ، چیزی که می خواستم بنویسم (در حد دو خط برای هر استودیو) خیلی چیپ در میومد و برای یک نوشته مفصل هم فرصت نداشتم ، اما در مورد پروژه Horizon :

فاصله ي اوايل 2010 تا اوايل 2011 همراه بود با تغييرات بزرگي در جهت گسترده تر کردن استوديوهاي داخلي سوني ، زماني که به خيلي از استوديوهاي بزرگ 1st Party اين فرصت داده شد که در کنار فرانچيزهاي قبلي ـشون بر روي يک پروژه جديد کار کنند ، پروژه جديد کارگردان هاي جدید Naughty Dog به TLoU ختم شد ، IP جديد استوديو Santa Monica متاسفانه در اوايل 2014 کنسل شد ، Media Molecule در کنار Tearaway کار بر روي IP جديدشون براي نسل بعد رو اغاز کردند ، Polyphony Digital هم يک استوديو جديد در Fukuoka تاسيس کردند و هرچند دقيق مشخص نشد ولي حدس مي زنم در کنار GT6 کارهاي اوليه ساخت GT7 (از جمله Engine نسل بعد استوديو) هم در دست ساخت بود و اما Guerrilla Games :

اولين اشارات به پروژه جديد GG برميگرده به اواسط 2010 ، جايي که Herman Hulst مدير استوديو در مصاحبه با يک مجله هلندي اشاره کرده بود که با اينکه تمرکز استوديو بر روي Killzone 3 است ولی افرادي رو دارند که بر روي ايده هاي اوليه براي بازي بعديشون کار مي کنند ، بعد از عرضه Killzone 3 (اوایل 2011) تیمی دستچین شده از اعضایی GG به رهبری Mathijs de Jonge (کارگردان Killzoone 2&3 و K:Liberation) به طور رسمی کار بر روی IP جدید استودیو رو اغاز کردند ، جالب اینکه سونی ازادی کامل در مورد ایده بازی به تیم داده بود ، یادمه کارگردان هنری استودیو در مصاحبه ای گفته بود که 32 ایده اولیه برای این پروژه مطرح شده بود.این پروژه از اواسط /اواخر 2013 وارد مرحله Full Production شد و از اون موقع تا به حال قسمت اعظم تیم امستردام بر روی این بازی کار می کنند. تیم Guerrilla Games در این مدت افرادی با سابقه بسیار خوب رو برای کار کردن بر روی این پروژه استخدام کرده است. دیدن سابقه کاری این افراد ما رو هر چه بیشتر به کیفیت نهایی پروژه امیدوار خواهد کرد: (این رو هم بگم که تقریبا هیچکدام از افراد پایین بر روی Killzone: Shadowfall کار نکردند.)

GG برای نویسندگی داستان بازی (فاکتوری که همواره در بازی های GG مورد انتقاد بوده) John Gonzalez ، نویسنده ارشد Fallout : New Vegas رو استخدام کرده، کسی که تخصص ـش کار بر روی عنوان نقش افرینی Open World است ، یکی از همکاران قبلی اقای Gonzalez به نام Ben McCaw با سابقه نویسندگی بر روی تعدادی از بازی های Ubisoft و عنوان Shadow of Mordor هم به عنوان Senior Writer بر روی Horizon کار میکند.یک نویسنده دیگر هم از Blizzard با سابقه کار بر روی عناوین Star Craft 2 ، Diablo 3 و WoW هم بیش از یک سال بر روی این پروژه کار کرده ولی چند ماه قبل از استودیو جدا شد.

در تیم طراحی (Design) ، یکی از طراحان اصلی بازی که از اول پروژه همراه Mathijs de Jonge بر روی این پروژه کار کرده Dennis Zopfi است ، Dennis یکی از طراحان اصلی Killzone 2 و از اعضای قدیمی GG بود که بعد از عرضه K2 از GG جدا شد و به استودیو Kojima Productions پیوست و اونجا قریب 2 سال به عنوان طراح ارشد بر روی Metal Gear Solid Rising کار کرد ، اما بعد از انتقال این پروژه به Platinum Games ، اوایل 2011 دوباره به Guerrilla Games برگشت تا بر روی Horizon کار کند. GG یک طراح ارشد از استودیو Crystal Dynamics به نام Troy Mashburn هم جذب کرده است تا به عنوان طراح ارشد Gameplay بر روی این عنوان کار کند ، ایشون هم از اولین روزهای ساخت پروژه همراه تیم بوده است.برای طراحی Cinemaric های بازی Pawel Swierczynski کسی که به عنوان Cinematic Director برو روی Witcher 3 کار کرده بود استخدام شده. Cayle George یک طراح باسابقه دیگر مستقیما از Valve به استودیو اضافه شد و الان به عنوان Prinicipal Designer در حال کار بر روی Horizon است. همچنین دو تن از طراحان Witcher 3 و یک طراح از Bioware/Zenimax (The Elder Scrolls Online و یکی از طراحان LA Noire همگی با سابقه کار بر روی عناوین Open World به تیم Horizon پیوستند. همچنین یکی از طراحان اصلی Red Dead Redemption مدت کوتاهی به صورت قراردادی بر روی این پروژه کار کرده است.

برای تیم Production ، یک تهیه کننده ارشد و یک مدیر ارشد پروژه از Capcom Vancouer با سابقه کار بر روی عنوان Open World به GG پیوستند ، دو تهیه کننده دیگر از Ubisoft و یکی از Dice هم به این استودیو پیوستند.در کنار این ها افراد دیگری از جمله کارگردان تکنیکی Ryse (ایشون قبل از عرضه Ryse از Crytek جدا شد) نیز به تیم Horizon پیوستند. این افراد به اضافه ی بقیه اعضای Guerilla Games در حال کار بر روی Horizon هستند. این رو هم بگم هنوز تعدادی از اعضای اصلی تیم مشخص نشدند از جمله دو تهیه کننده ارشد که به تازگی اگهی استخدامشون از سایت GG برداشته شده و هم چنین افرادی در نقش طراح ارشد دنیای بازی (Lead World Designer) و طراح ارشد ماموریت های بازی و .....که انتظار داریم بعد از رونمایی رسمی این افراد هم کم کم مشخص بشوند. مخصوصا با توجه به عرضه Witcher 3 انتظار دارم افراد بیشتری از تیم CD Project RED به GG ملحق شوند.

در مورد جزئیات متاسفانه به جز نقش افرینی و دنیای باز بودن و اینکه بازی دارای بخش انلاین خواهد بود و همچنین سه Concept Art که تا حدودی میشه از روی اونها فضای بازی رو متصور شد هیچ چیز دیگه ای مشخص نشده است.در مجموع به عنوان کسی که از همان اول همواره پیگیر اخبار مربوط به این پروژه بود و با توجه به سبک بازی ، زمان زیادی که سونی در احتیار GG گذاشته و همچنین افرادی که برای کار برای روی این پروژه به GG جذب شدند میتونم بگم که Horizon یکی از بزرگترین پروژه های سونی برای PS4 هست.در مورد تاریخ عرضه هم حدس می زنم سونی اوخر 2016/اوایل 2017 رو برای عرضه بازی در نظر گرفته باشه، در نهایت امیدوارم Horizon به طور رسمی در E3 معرفی بشه.


 

mohsenjyubi201

کاربر سایت
Jun 17, 2011
558
Lord Zeus

واقعا اطلاعات خیلی مفیدی بود ممنون.با این تفاسیر با یک بازی غولی طرف هستیم که کلا سیستم جدیدی رو قراره پیاده کنه.افرادی که رو بازی کار میکنن سابقه درخشانی دارن و یک نکته مهمی که هست تجربه ساخت بازی RPG رو دارن این خیلی عالی هستش.

یه چیز جالبی که GG گفته بود این بود که گفتن گرافیک بازی مثل جهش کیلزون 3 به shadow fall هستش تو همچین مایه هایی

بیصبرانه منتظرشم تو e3
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
خب یه کوچولو در مورد HellBlade توضیح بدم :D

به نظرم این دوربینی که برای بازی در نظر گرفتن میتونه دردسر ساز بشه و باید یکم تغییرات درش ایجاد کنند. همین الان با دیدن این تریلر یه کوچولو حس سردرد بهم دست داد چون نمیتونستم درست محیط پیرامون و دور و بر شخصیت رو ببینم. میترسم وقتی برای ساعت ها بخوایم پاش بشینیم این مشکل بیشتر خودش رو نشون بده. علاوه بر این بهتره یکم افکتای گرافیکی رو کمتر کنند، توی بعضی صحنه ها اینقدر این افکتا شدیدا که تقریبا کل تصویر رو میگیرن و هیچی نمیشه دید.
18455750818670624283.jpg

این تازه یه مشکل دوربینه. مشکل بعدی که ایجاد میکنه توی مبارزه کردن با چندتا دشمنه.
njz2n8ej08prn73bww37.jpg
اگر بازی بخواد از همچین دوربینی استفاده کنه باید حتما و همیشه مبارزات تن به تن باشه، دلیلش هم اینه که FoV بازیکن اینقدر زیاد نیست که بتونه همزمان با چندتا دشمن مبارزه کنه و در صورتی که تعداد دشمنا بیشتر از یک نفر باشه بازی ممکنه اعصاب خورد کن بشه، چون ممکنه از خارج از تصویر به بازیکن حمله و آسیب برسونه که این یه جور بی انصافی در حق بازیکنه.

علاوه بر این مورد باز دوباره این FoV کم بازی توی مبارزات جلوی بازیکن رو میگیره و اون رو مجبور میکنه تا زیادی به دشمن نزدیک باشه، چون ممکنه با دور شدن بازیکن از دشمناش دوربین (بخاطر فاصله کمش با شخصیت اصلی) توسط خود شخصیت بازی اشغال بشه و بازیکن نتونه دشمن رو ببینه.

مورد دیگه ای که باید براش یه راه حلی پیدا کنند و فعلا نمیدونم چطوری طراحیش کردن Input های بازی و خصوصا جابجایی بازیکن توی محیطه. وقتی بازی به حالت مبارزه میره دوربین یه حالت بین دو بعدی (دوربین از کنار مثل فایتینگ های سه بعدی خصوصا Tekken) و سه بعدی (روی شونه RE) پیدا میکنه که یه جورایی برای جابجایی گیج کننده میشه. الان من اگه جهت جلو رو فشار بدم شخصیت اصلی (با پیروی از دوربین روی شونه) جلو میره یا اینکه (دوربین از کنار رو حساب میکنه) و به سمت چپ میره؟ یا شاید هم برای جلو رفتن باید جهت رو مایل گرفت؟ کلا این Input ها رو نمیدونم چطوری طراحی کردن و برام به یه سوال تبدیل شده.

آخرین موردی که به نظرم توی تریلر زیاد جالب نبود، مکث های خیلی طولانی بین ضربات بود. بعد از برخورد شمشیرا به همدیگه یا زدن هر ضربه تقریبا یه مکث 1 تا 1.5 ثانیه ای وجود داره که بدجوری سرعت مبارزه رو میگیره و یه جورایی حس تاخیر به مبارزه میده که اصلا جالب نیست. میتونم درک کنم که بخوان مبارزات رو سنگین تر کنند ولی اینکه بازی برای یک ثانیه کامل خشک بشه و بعد دوباره همون سرعت قبلی رو به خودش بگیره اصلا جالب نیست و یه جورایی بدتر مبارزات رو غیر طبیعی و مصنوعی میکنه. به نظرم بهتره برای ایجاد اون سنگینی توی مبارزات بجای مکث کامل و خشک شدن بازی بیان برای هر برخورد یه ریکاوری انیمیشن طراحی کنند. اینطوری هم میتونند اون حس سنگین بودن رو به مبارزات بدن و هم اینکه مبارزات چشم نوازتر بشن و دیگه اون گیر گیر کردن توی سیستم مبارزات وجود نداشته باشه.

خب دیگه فعلا همینقدر کافیه :D برای یه تحلیل طولانی تر باید صبر کنیم تا گیم پلی بیشتری از بازی نشون بدن :D
 

soorena

کاربر سایت
Nov 9, 2009
2,694
نام
علی
بابا هنوز که کنفرانسی برگذار نشده شما شمشیر رو از رو کشیدید:d
نظرسنجی در مورد کنفرانس بود نه قبلش بزارید تموم بشه ما با شجاعت اماده ی مجازات شدنیمb-)
:-ss
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,180
نام
ماکان
hellblade رو الان دوباره با حوصله بیشتر دیدم، بیشتر بدم امد. حالا فعلا زوده برای هیت ورزیدن اما باید بیشتر گیم پلی ببینم شاید نظرم عوض شد!

اما در عوض RnC خدا بود! خصوصا انجاش که ان هیولا هلکوپتری میزد :D
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,825
نام
بردیا دلوشی


قشنگیش که قشنگه...
ولی یک چیز نداره که کلا Pack رو ول معطل میکنه...

اون جایی که مشخص کردم واقعا A HIDEO KOJIMA GAME نداره ؟! یا من نمیبینم ؟!

:|
 

rezvideo

کاربر سایت
Oct 3, 2005
1,433
نام
رضا چشمی
مشخصه دوستانی که جواب خیر تو نظر سنجی دادن سونی رو خیلی خوب نمیشناسن.اینو همون دوران ناامیدی و یاس می خواستم بگم منتها گفتم صبر کنم تا خبرهای خوب بیان.Make Believeبه سونی ایمان بیارید
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر