Halo Online معرفی شد

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
halo_5_guardians.jpg




Halo Online بازی Free To Play است و به زودی برای PC منتشر خواهد شد.

در اطلاعات تکمیلی به برای IGN Russian فرستاده شده است آمده که این بازی تنها برای PC خواهد بود فعلا در منطقه روسیه قابل دریافت خواهد بود. مقطع زمانی آن بعد از وقایع Halo 3 بوده و بخش Campaign نیز ندارد، برای بخش گرافیک نیز از موتور Halo 3 استفاده می‌شود که بهینه شده است. حداکثر شرکت کننده در هر Match نیز 16 نفر اعلام شده است.

هنوز به صورت رسمی برای عرضه خارج از روسیه اطلاعی در دست نیست اما در FAQای که درس سایت Halo Waypoint درج شده، خبر از کشور‌های بیشتری می‌دهد.


منبع
 

T7T

کاربر سایت
Sep 26, 2010
703
April's fool :|

من هیلو فن نیستم اما کاش اینطور بود اما 7 روز دیگه به این روز باقیست و متاسفانه :| بنظر من این سیاست که با استفاده از نام یک بازی بخوان اقسام سبکها را تزریق کنن اشتباه بزرگی است و بس :|

شاید هیلو بتونه موفق بشه کسی چه میدونه :D
 
آخرین ویرایش:

Morgoth

کاربر سایت
Jan 15, 2009
1,656
نام
پوريا
نمی دونم دروغه یا نه، اما Halo F2P برای PC چیزیه که آرزوش رو داشتم. عرضشم چه برای MS چه برای گیمر ها کاملا برد-برد ـه. (به شرطی که P2W نباشه، CS:GO رو باید الگو قرار بدن)
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
خبر رسمیه:


Today, we’re excited to announce a project we’ve been working on with our partners Saber Interactive and Innova Systems: Halo Online, an all-new, free Halo multiplayer PC experience that will launch in spring, only in Russia.

Halo Online is powered by a highly modified version of the Halo 3 engine and optimized for smooth performance on lower-end PCs. While there’s no campaign mode, Halo Online is set on a secret UNSC space installation called Anvil, where Spartan-IV soldiers train together in war exercises to sharpen their battle skills and test experimental technology.

During the Halo Online closed beta, we will continuously adjust and modify gameplay, features, and the in-game economy. We’re looking forward to getting feedback from gamers living in Russia when Halo Online enters closed beta later this spring via Innova’s 4game platform.

Saber Interactive و Innova Systems دارن روی یک بازی تماماً آنلاین (مولتی پلیر بدون داستان) کار میکنن که همین بهار در روسیه عرضه میشه (نسخه بتا). برای انجین بازی هم از انجین Halo 3 که تغییر پیدا کرده (بهتر شده) استفاده کردن. هیلو ریچ هم از انجین بروز شده هیلو 3 استفاده کرده بود و باید دید که اینبار چه تغییراتی در انجین دادن، اما مهمترین هدفشون این بوده و هست که بازی روی PCهای زیادی قابل بازی باشه. بازی قرار هست که در ابتدا فقط برای روسیه ساخته بشه و بعداً برای سایر نقاط دنیا (بنا بر شرایط منطقه‌ای و ...) پورت بشه. گیم پلی بازی رو هم از بیس برای PC طراحی کردن و قابلیتها و سیستم درآمدزایی بازی هم توی این تست مشخص میشه که احتمالاً یک عنوان F2P هست و امیدوارم مثل/شبیه به Fable Legends (که با اطلاعات موجود بنظر میرسه نه P2W هست و نه محدود کننده) باشه.

اولین آرت رسمی بازی:

ZKw4mjfB_Os.jpg


اولین اسکرین شات لیک شده (آف اسکرین):

eFSFDC7.png


یسری اطلاعات در مورد بازی و ... :

Halo Online Revealed ***8211; Free-To-Play FPS Exclusively for the PC, Powered by Reworked Halo 3 Engine | DSOGaming | The Dark Side Of Gaming

این اطلاعات هم از نئوگف هستن (که احتمالاً از لینک بالایی استفاده کردن):

Breakdown:
4-16 players
Graphics on par with Halo 4 based on Halo 3 engine
Power-ups and weapons pick-ups on the battlefield
Rich visual and gameplay customization of weapons and armor
There will be vehicles.
f2p is about weapons, armor and power-ups
Right now developers said nothing about story mode and there is likely the game will be MP-PVP only.

Few more details:
Game was presented by 343 themselves
Closed Beta will start "very soon"
Team Slayer and Assassinations modes confirmed
Backstabbing confirmed
There will be trials and missions like "kill 30 enemies today". Typical f2p fashion.
Microsoft is co-distributing the game here in Russia
One of the game locations is Russian city​
 
آخرین ویرایش:

danial.wwf

کاربر سایت
May 15, 2010
2,214
عالیه.به احتمال زیاد باید مپ والهالا رو داشته باشه .اون ورژن رگناروک خیلی بهم حال نمیداد.خبر خیلی خوبی یود.البته به این شرط که سرور درست و حسابی داشته باشه.
به شخصه دوست ندارم ولتی چیزی رو بازی کنم جز سبک هیلو یا انریل تورنومنت
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
عالیه.به احتمال زیاد باید مپ والهالا رو داشته باشه .اون ورژن رگناروک خیلی بهم حال نمیداد.خبر خیلی خوبی یود.البته به این شرط که سرور درست و حسابی داشته باشه.
به شخصه دوست ندارم ولتی چیزی رو بازی کنم جز سبک هیلو یا انریل تورنومنت

گیم پلی بازی با چیزی که قراره در هیلو 5 ببینیم متفاوت هست به همین خاطر هم مپهای بازی از بیس برای این بازی طراحی شدن. بیشتر بنظر میرسه یک نمونه تکامل یافته تر و پیچیده تر از هیلو 4 هست با این تفاوت که حتی تعویض قطعات زره اسپارتانها هم روی عملکردشون تأثیر میذارن و دیگه ظاهری نیستن (مثل سرعت Reload کردن و یا دویدن و ...) و شاید چنین چیزهایی رو برای وسایل نقلیه و سلاحها هم شاهد باشیم.

در کل شاید مپهایی شبیه به مپهای پرطرفدار سری هیلو هم براش طراحی کنن ولی قاعدتاً با چیزهایی که ازشون بیاد داریم باید تفاوت داشته باشن. بازی پر هست از آپگرید و ... برای اسلحه‌ها و زره‌ها. قبلاً یه شایعاتی شده بود مبنی بر اینکه 343 میخواد چنین کاری رو برای هیلو 4 (یا شاید هم هیلو 5) انجام بده، اما الان بنظر میاد که این کار رو برای این بازی داشتن انجام میدادن و در تمام این مدت هم حرفی در بارش نزده بودن (هرچند خودشون بازی رو نمیسازن و SI وظیفه ساخت بازی رو به عهده داره). در کل با این تفاسیر گیم پلی باز باید با سری هیلو تفاوتهای زیادی داشته باشه، توی هیلو 5 اصل بر این هست که همه پلیرها به یک سطح از قابلیتها و توانایی ها دسترسی دارن اما توی این بازی آپگریدها و پاور-آپ ها نقش اساسی دارن و به همین دلیل هم از گیم پلی هیلو 5 فاصله میگیره (احتمالاً یک فاصله زیاد).

اما از طرف دیگه با یک چنین بیسی شاید بتونن با اضافه کردن مد داستانی چیزی شبیه به مد Spartan-Ops یا Destiny رو با این بازی بسازن (که البته هنوز چیزی در مورد داستان نگفتن و اصلاً بودن چنین مدی رو تأیید نکردن). در کل الان نمیدونم این بازی برای سری هیلو بد هست یا خوب، فقط امیدوارم که در جایگاه خودش یک بازی خوب باشه و ابتدا در روسیه موفق بشه و بعد هم جواز حضور در سایر بازارها رو پیدا کنه (الان فقط برای روسیه بازی رو میسازن و هیچ صحبتی هم در مورد سایر مارکتها نکردن).
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
تریلر معرفی بازی:

https://www.youtube.com/watch?v=612_qzVHRQg

شاید غیر قانونی باشه و سریع برش دارن.

بازی داستان نداره ولی راجب به تمرینات اسپارتان IVها بعد از اتمام هیلو 3 هست. از اینطرف طراحی گرافیکی و سلاحها و ... شباهت زیادی به هیلو 3 دارن که در نوع خودش جالبه (که چطور بازی رو نسبت به ویژوال فعلیش متفاوت درست کردن)، دیدن تریلرش توصیه میشه.
 

Sierra-117

کاربر سایت
Jan 18, 2012
900
نام
سامان

danial.wwf

کاربر سایت
May 15, 2010
2,214
ویدیو رو دیدم.اینکه شبیه به هیلو 5 و یه چیز تو مایه های دستینی بود.من هیچ چیز کلاسیکی توش ندیدم.ولی باز از هیچی بهتره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر