Multi Platform Dark Souls II

02936241011717241017.jpg


Developer : From Software
Publisher :
Bandai Namco
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox 360 / PS3
Release Date:
25 April 2014

Dark Souls II ادامه دهنده عنوان موفق پیشین خود خواهد بود.

کارگردانی بازی این بار بر عهده Hidetaka Miyazaki نخواهد بود، چرا که وی این بار نقش ناظر را برعهده خواهد داشت. Yui Tanimura و Tomohiro Shibuya این بار در نقش کارگردان ظاهر خواهند شد تا ایده های جدید را به بازی تزریق کنند.

داستان بازی در مورد فردی خواهد بود که به دنبال راهی برای شکستن نفرین خود است. بنابر گفته های کارگردان بازی، این عنوان داستانی عاطفی به همراه خواهد داشت و راه Demon's Souls را دنبال خواهد کرد. اما بازی ادامه مستقیمی بر عنوان پیشین خود نخواهد بود و به عبارتی دنباله معنوی خواهد بود. همچنین فاکتور زمان در بازی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

گیم پلی این عنوان همانند عناوین گذشته خواهد بود و هسته اصلی گیم پلی بدون تغییر خواهد ماند. بازی دو برابر عنوان پیشین خود سخت تر خواهد بود و شروع بازی برای بازیکن های جدید آسان تر. بازی گیم پلی چالش برانگیز خود را همچنان حفظ خواهد کرد و دیگر المان های جدید نیز به آن افزوده خواهد شد. همچنین کارگردان بازی اذعان داشت که هیچ گونه برنامه ای برای اضافه کردن سختی Easy به بازی نخواهند داشت.

تیم سازنده از موتور گرافیکی جدید استفاده خواهند کرد. هوش مصنوعی دشمنان به مراتب بهتر از عنواوین پیشین خود خواهد بود.

نسخه PC به گفته کارگردان بازی، مدت زمان کمی از عرضه نسخه کنسولی عرضه خواهد شد، چرا که تیم سازنده نمی‌خواهد اشتباهات خود را در قبال نسخه اول تکرار کنند بنابراین، لید پلتفرم این عنوان را پلتفرم PC انتخاب کرده اند تا تجربه منحصر به فردی را برای PC گیمرها به ارمغان بیاورند.

سیستم مورد نیاز بازی:

جداقل مورد نیاز:

Operating System: Windows XP SP3, Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8
CPU: AMD Phenom II X2 555 3.2 GHz or Intel Pentium Core 2 Duo E8500 3.17 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 9600GT, ATI Radeon HD 5870
Hard Drive: 8 GB
Sound Card: Compatible with DirectX 9.0C or higher

سیستم توصیه شده:

Operating System: Windows 7 SP1
CPU: Intel Core i3 2100 3.10 GHz or AMD A8 3870K 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 465 or higher, ATI Radeon HD 6870 or higher
Hard Drive: 8 GB
Sound Card: Compatible with DirectX 9.0C or higher


با نشکر از ماتریکس پویای عزیز

دوستان یک ویدیو امورشی در رابطه با بازی پیدا کردم که واقعا کامله تمام نکاتی که قبل از بازی باید بفهمید برای کسایی که تازه این سری را شروع کردن از جمله خود من داره زمان ویدیو 39 دقیقه و حجمش 90 مگابایت هست که براتون مستقیمش کردم
فقط چون کیفیت ویدیو کمه تمام صفحه مشاهده نکنید ! کیفیت بالاتر حجمش میرفت بالا


 
Last edited by a moderator:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
بنر تبلیغاتی DS2 که فقط لوگوی ps360 داره و احتمالا نسخه PC درکار نیست یا با فاصله زیاد از ریلیز نگارش کنسولی عرضه میشه :D

View attachment 46084
نمیدونم دیدی یا نه ولی اگر PC باز باشی، این اولین باری نیست همچین چیزی رو میبینیم. عناوینی مثل Super Street Fighter، Assassin's Creed و هزارتا دیگه هر وقت تریلر یا عکسی ازشون بیرون میاد، لوگوی PC رو ندارن در حالیکه نسخه PC همون اول تایید شده.
اینم مطمئن باش نسخه PC در کار خواهد بود. Namco Bandai با عرضه شماره اولش روش PC به شدت حال کرده و لید پلتفرم رو برای شماره دوم، PC در نظر گرفته. اینا صحبت های کارگردان بازی هستن.
علاوه بر این، PC مهد بازی های RPG هست. عمرا نامکو از خیر این یکی بگذره. هنوز یادم نرفته پشت بندش Ace Combat رو تایید کرد و در هفته های آینده هم Naruto Shippuden Ultimate Ninja Storm 3 هم تایید میشه.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا

بازی 11 مارس 2014 عرضه میشه و خبر بد اینه که نسخه PC به گفته سازنده مدت زمان کمی بعد از نسخه کنسولی عرضه میشه.

پ.ن: Holy Sh!t! نسخه های مختلف بازی به همراه نقشه بازی هم لو رفتن:

dark_souls_2_black_armour_edition_pre-order_bonus.jpg
dark_souls_2_collectors_edition_ce.jpg
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
خب به سری اطلاعات اومده و نمیدونم به نظرم خوب هستن یا بد:

1- گفته شده هر دفعه که شما میمیرین و دوباره با پیکره یه Undead بر میگردین، یه مقدار از سلامتیتون رو از دست میدین. گفته شده ایم میزان تا 50% بیشتر کم نمیشه. (سوال اینجاست هر دفعه که ما میمردیم، از کنار یه بون فایر احیا میشدیم و خط سلامتی هم پر بود. با این اوصاف الان از کجا احیا میشیم که سلامتیمون هنوز کم هست؟)

2- Human شدن دیگه احتیاجی به Humanity نداره. بلکه یه آیتم به اسم Human Effigy اضافه شده که به نظر میاد به این معنی باشه که برای Human شدن حتما نباید کنار بون فایر باشیم (بد)

3- یه Covenant جدید به اسم Way of the Blue به بازی اضافه شده که هر دفعه یه فانتوم به دنیای شما حمله میکنه، یه محافظ آبی رو برای همراهی با شما احضار میکنه (بد)

4- احضار کردن این بار هم توسط White Soapstone انجام میشه اما با این تفاوت که سنگ های کوچکتر ققط در مکان های به خصوص مورد استفاده قرار میگیرن و سنگ های بزرگتر هر موقع که به شما کمک کنن، چیز به خصوصی میدن.

5- Inventory بازی هم دستخوش تغییراتی شده که از این به بعد در هر دست میتونیم 3 تا اسلحه حمل کنیم که قبلا هم بهش اشاره کرده بودم:
الان داشتم تریلر گیم پلی رو نگاه میکردم و چشمم به یه چیزی افتاد:d به نظر میاد بر خلاف شماره اول، این بار با هر دست بتونیم 3 تا سلاح حمل کنیم. وقتی با اولین دشمن روبرو میشه، توی دست چپش یه سپر هست و عوضش میکنه و یه شمشیر میگیره دستش. وقتی دشمن رو میکشه، دوباره میاد سپر رو برداره ولی در حد صدم ثانیه توی دست چپش یه سلاح دیگه ظاهر میشه:d اون پایین هم میتونین ببینین:d یا اون لحظه که با اون یارو که تبر پرتاب میکنه روبرو میشه، یه شمشیر کوچک دستش هست و وقتی عوض میکنه بازم دقت کنین که اول یه تبر میگیره و بعد یه شمشیر خیلی بزرگ:d
فکز کنم اینجوری خیلی بهتر باشه. بار ها توی شماره اول خواستم 3 تا سلاح اصلیمو همراه با هم داشته باشم ولی نمیشد:d

6- Quick Item Slot هم تا 10 تا جا برای آیتم داره و آیتم های جدیدی هم اضافه شدن.
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
به جز چندتا از این عکسا، بقیه-شون اصلا جالب نیستن. رنگ بندی خیلی شادی داره و با تم بازی همخونی نداره. امیدوارم گند نزنن به اون طراحی بی نظیری که توی شماره اول شاهدش بودیم.
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
Wow...
این تریلر آخر با اسم Curse رو ببینین و مغزتون نابود میشه:d چند نوع باس و دشمن جدید که تا حالا ندیده بودین رو نشون میده و بخش هایی از تریلر هم به صورت واقعی هست که فکتون رو میندازه:d + اینه فک کنم اسم سرزمین رو هم میگه: Dragonling و اشاره میشه توی شمال هست. از طرف دیگه هم فک کنم اونی هم که نشونش میده همون Pigmy باشه:d یعنی امیدوارم اینطور باشه. باس های هم فوق العاده و خطرناک به نظر میرسیدن:d
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
Damn :| چرا همیشه PC؟

تاریخ دقیقی مشخص نشده!
خیلی وقته این موضوع رو گفتن. چند پست بالاتر هم گفته بودمش.
جالب اینجاست نسخه ای که لید پلتفرم حساب میشه، بعد از عرضه نسخه کنسولیش عرضه میاد:-j
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر