سلام . خب من شروع میکنم (این اولین پستم هم هست در ضمن :d )
نام استودیو :
نام کاربریم :
KARAMA-2D Game Studio
اعضا و حرفه شون :
1- سید امیر حسین . ش (خودم)
مدیریت پروژه ، برنامه نویس فیزیک ( الگوریتم نویس ) و نیروها ، طراح گیم پلی ، مسئول قسمت کوچکی از کارگردانی هنری و طراحی مراحل
2- همین جناب رهرو (ا.س)
معاونت پروژه (هر چند گروه کوچیکه ولی در غیاب من ایشون مسئوله) ، طراح HUD ، برنامه نویس AI ، برنامه نویس و پیاده ساز مراحل (البته بنده هم در این پروسه نقشکی دارم
)
3- semej-pc از اعضای همین فروم (س.غ.ش)
داستان نویس و شخصیت پرداز ، قسمت اعظم کارگردانی هنری ، قسمت زیادی از طراحی مراحل
4- یه بنده خدای دیگه :d (م.ج.ا)
برنامه نویس فیزیک ( کد نویس ) و نیروها و AI ( بیشتر کد نویسی ) ، پیاده سازی و برنامه نویسی احتمالی HUD ، دستی هم دارن ایشون در بقیه کارا :d
از این قسمت به بعد اعضای ناثابت پروژه هستند که بیشتر به صورت آوت سورس کار میکنن :
5- گرافیست احتمالیمون (آقای ح.ز)
گرافیست کل پروژه + انیماتور ... هم سه بعدی کار میکنن و هم دو بعدی برای ما کار دو بعدی میکنن ولی طراحیش تو مکسه ... فکر کنم متوجه شده باشید
6- طراح کمیک (مجهول الهویه - همین جا درخواست میکنم اگه کسی هست که بخواد طراح کمیک شه به من پی ام بده
)
همین دیگه طراح کمیک دو بعدی :d
7- موزیسین (اسمشو سمج پی سی بیاد بگه من نمیدونم خودش مذاکره کرده)
طراحی و اجرای موزیک دیگه !
برای قسمتای دیگه مثل صدا گذاری و دوبله و امثال اینها هنوز تصمیم قطعی نداریم ولی لونم پیدا میشه حالا :d
امکانات فنی
یک اتاف 25-30 متری هستش با 3 تا PC (تقریبا سیستمای شاخین !) و تعدادی میز و اینها ... امکانات اولیه برای تهیه و تنظیم مستندات و چاپگر و اینها هم که بغلشه + وایت برد و ... (کلا برای دو بعدی میشه گفت کامله ... )
پروژه های در حال کار
پروژه ی دوبعدی TorT که تا 1 سال و چند ماه دیگه آماده میشه و چند هفته ای هست که بعد از تنظیم چارت های کاری و ... رسما کلید خورده (البته کار واقعی روی پروژه از خرداد ماه آغاز شده یعنی تا حالا شده 4 ماه ! )
پروژه های در دست بررسی
TorT 2 هستش که حدود کلی گیم پلیش که مثل نسخه ی یکش خلاقانست و قسمتی از داستانش فقط گفته شده ولی طراحی مستندات موکول شده به اواخر پروژه ی فعلی
نحوه ارتباط اعضا(حضوری، اینترنتی)
همه در یک محلیم به جز قسمت آوت سورس که به صورت دیدارهای حضوری روزانه هفتگی و ماهانه هماهنگ میشیم ...
سال شروع فعالیت
از اواسط 1388 به طور رسمی
سوابق
طراحی پلتفرم انجین کاراما که که کد هاش در تمام زمینه ها (فیزیک حرکتی کاراکتر ، یک Aim and Shoot system کامل ، سیستم نور پردازی دو بعدی ، سیستم بگ و اینونتری و کلا عناصر ادونچر مثل استفاده از اهرم ها و مانیا و ... ، جعبه ها و هل دادنشون ، بشکه ها و دیگر عناصر انفجاری و یک HUD تقریبا کامل ) قابل قبول بود و هسته ی فنی کار فعلی مون رو تشکیل میده (البته سطح فنی این کار بالاتر از اون پلتفرم انجینه هر چند اونم خیلی خوب بود به نسبت پروژه اول
)