ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
15 سالگی Resident Evil 4
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Holy Diver" data-source="post: 4685810" data-attributes="member: 47666"><p>به نظر من درست ترین حرفی که میشه راجع به RE4 زد همین. تعداد المنت های موفقی که تو صنعت گیم وارد کرد خیلی زیاد بود. مثلا من یادم enemy که one hit kill کنه تو اون زمان خیلی عجیب غریب و نو بود یا QTE و زاویه دوربین و و... که همه این المنت ها به صورت کاملا دقیق جای خودشون قرار گرفته بودن.</p><p>البته به نظر من قسمت های اشلی واقعا تو مخی بود و من جزو نقاط ضعف بازی میدونمش که به نظرم دراکمن و استریلی با هوشمندی از این اشتباه درس گرفتن و کامل تر کردن المنت پارتنر تو گیم پلی رو.</p><p></p><p>من هر موقع یاد RE4 میفتم یاد زمانی میفتم که داییم زمانی نسخه PS2ش عرضه شده بود با SOTC خریده بودش. من اون موقع ها میرفتم کافی نت تریلر ها و واکترو های نسخه گیم کیوبش رو میدیدم خبر نداشتم نسخه PS2 قرار عرضه شه(یادش بخیر یه سایت بود به اسم gametrailers همچین چیزی هر روز میرفتیم ببینیم چی تریلر جدید اومده). وقتی که بازی رو تو دستای داییم دیدم یکی از لذت بخش ترین لحظات گیمری من بود. هنوزم تمام جزئیات اون لحظه رو کامل یادم.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Holy Diver, post: 4685810, member: 47666"] به نظر من درست ترین حرفی که میشه راجع به RE4 زد همین. تعداد المنت های موفقی که تو صنعت گیم وارد کرد خیلی زیاد بود. مثلا من یادم enemy که one hit kill کنه تو اون زمان خیلی عجیب غریب و نو بود یا QTE و زاویه دوربین و و... که همه این المنت ها به صورت کاملا دقیق جای خودشون قرار گرفته بودن. البته به نظر من قسمت های اشلی واقعا تو مخی بود و من جزو نقاط ضعف بازی میدونمش که به نظرم دراکمن و استریلی با هوشمندی از این اشتباه درس گرفتن و کامل تر کردن المنت پارتنر تو گیم پلی رو. من هر موقع یاد RE4 میفتم یاد زمانی میفتم که داییم زمانی نسخه PS2ش عرضه شده بود با SOTC خریده بودش. من اون موقع ها میرفتم کافی نت تریلر ها و واکترو های نسخه گیم کیوبش رو میدیدم خبر نداشتم نسخه PS2 قرار عرضه شه(یادش بخیر یه سایت بود به اسم gametrailers همچین چیزی هر روز میرفتیم ببینیم چی تریلر جدید اومده). وقتی که بازی رو تو دستای داییم دیدم یکی از لذت بخش ترین لحظات گیمری من بود. هنوزم تمام جزئیات اون لحظه رو کامل یادم. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
15 سالگی Resident Evil 4
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft