Race Driver:Grid

BlackCat

کاربر سایت
Nov 2, 2005
2,896
نام
احمدرضا
2irue0y.jpg
تعداد اچيومنت:50
تعداد اچيومنت آفلاين: 45
تعداد اچيومنت آنلاين:5
درجه ي سختي: متوسط رو به آسان
 

BlackCat

کاربر سایت
Nov 2, 2005
2,896
نام
احمدرضا
s1.jpg

Airborne
امتياز:15
براي گرفتن اين اچيومنت بايد ماشين خودتون رو به مدت 1 ثانيه در هوا نگه داريد(يعني 1 ثانيه پرواز كنيد).
راه هاي متعددي براي آزاد گرفتن اين اچيومنت وجود داره كه در اينجا به يكي از مناسب ترين آن ها اشاره خواهيم كرد.
-به بخش Race Day برويد.
- يك مسابقه Pro Touge با شرايط زير ايجاد كنيد(مكان:Mount Haruna و مسير:PeakRun) و وارد مسابقه شويد.
مسير را تا جايي ادامه دهيد كه از اولين تونل(نه بهمن گير) به طور كامل عبور كنيد. حالا در سمت چپ جاده قسمتي را مي بينيد كه داراي هيچ محافظي نيست و با سرعت به سمت اونجا بريد و خودتون رو به پايين پرت كنيد. اگر هم Terminal Damage شد اشكالي نداره و اچيومنت باز ميشه.
نكته1: اگر دقيقا به جايي كه اشاره كردم بريد موقعي كه دارين خودتون رو پرت مي كنيد ادامه ي جاده رو مي بينيد كه داريد به سمتش پرواز مي كنيد.
نكته2: به شخصه گاهي برام اين مشكل پيش اومد كه كلا به خاطر وجود يك Bug از Track به بيرون پرت شده ام و در حال سقوط قرار گرفتم، در اين صورت هيچ اچيومنتي باز نخواهد شد!البته Codemasters قول داده با پچي كه قراره منتشر كنه اين مشكل رو هم حل كنه.
اين اچيومنت هم در بخش Race Day و هم در بخش GRID World قابل آزاد شدن است.

s2.jpg

Stick Shift
امتياز:10
براي گرفتن اين اچيومنت شما بايد يك مسابقه را در حالتي كه دنده به صورت اتوماتيك نيست ببريد. ساده ترين راه اينه كه به بخش Race Day برويد و يك مسابقه در شهر Shibuya برگذار كنيد. مسيرهاي اين شهر اكثرا كوتاه بوده و كار شما آسان تر ميشود. براي اينكه دنده را به صورت Manual در آوريد بايد قبل از شروع مسابقه به بخش Driver Assists برويد و دنده را به حالت Manual در آوريد.
در طول مسابقه در صورتي كه كنترل شما به حالت Standard1 باشد، با دكمه ي A(بالا بردن) و X(پايين آوردن) دنده عوض خواهد شد.

s3.jpg

You Again?
امتياز:20
براي گرفتن اين اچيومنت شما بايد يه دور كامل از يكي از حريفان خودتون جلو بزنيد. شايد يه كم سخت به نظر برسه ، اما كافيه وارد اولين مسابقه Demolition Derby در ريجن USA شويد. حريفان اكثرا در اين مسابقات ماشينشون رو چپ مي كنند. حالا كافيه شما يه دور كامل بزنيد و اين حريف رو رد كنيد تا اچيومنت درهمون لحظه آزاد شود.

s4.jpg

Sunday Drivers
امتياز:30
توجه: راهنماي اچيومنت هاي Hard Charger ، Spin&Win ، BackTo Front و Last Man Standing نيز در راهنماي همين اچيومنت گفته شده است.
براي آزاد كردن اين 5 اچيومنت مراحل زير رو طي كنيد(ساده ترين و البته غير حرفه اي ترين روش):
- به بخش Race Day برويد و يك مسابقه Demolition Derby (مسير:Short ، تعداد دور:50 ، درجه سختي:Basic‌و موقعيت:Back( ايجاد كنيد و وارد مسابقه شويد.
-تقريبا پس از گذشت 20-25 دور از مسابقه 90 درصد حريفان خودشون رو به خاطر تصادف هاي شديد ، چپ كردن و ... از دور مسابقه خارج كردن ، پس اگر تعداد اندكي از ماشين ها در پيست باقي ماندند شما خودتون هم بايد سعي كنيد تا آن ها رو از دور مسابقه با اعمالي نظير كوبيدن ماشين آن ها به ديوار و ... خارج كنيد. پس از اينكه شما آخرين بازمانده از شركت كنندگان در مسابقه در پيست شديد اچيومنت Last Man Standing آزاد خواهد شد.
-بعد از آن يك دور كامل دور خودتون بزنيد(360 درجه بچرخيد) و دوباره به راهتان اماده دهيد تا مقدمات آزاد شدن اچيومنت Spin&Win رو هم فراهم كنيد.
-سعي كنيد تا قبل از دور 49 از همه ي حريفان يك دور جلوتر باشيد(حريفان ممكن است از مسابقه خارج شده باشند يا اينقدر عقب باشند كه شما يك دور از آن ها جلوتر باشد.) تا بتوانيد اچيومنت Sunday Drivers رو هم آزاد كنيد.
-حالا به سمت خط پايان رفته و كمي قبل از آن توقف كنيد و با دنده عقب از خط مسابقه رد شويد تا اچيومنت Back To Front نيز آزاد شود.
-اچيومنت HarCharger نيز آزاد خواهد شد چون شما در هنگام شروع مسابقه در عقب ترين نقطه بوديد ولي برنده مسابقه شديد.

s6.jpg

City Slicker
امتياز:20
براي گرفتن اين اچيومنت بايد در تمام شهرهاي موجود در بازي يك دور مسابقه برگذار كنيد و آن مسابقه را به پايان برسانيد. به طور كلي 7 شهر در مسابقه هست كه شما با به پايان رساندن بخش GRID World در تمام آن ها يك دور مسابقه خواهيد داد.
ليست تمام شهرها:
-San Francisco
-Washington
-Ditroit
-Long Beach
-Milan
-Yokohama
-Shibuya

s7.jpg

Road Block
امتياز:10
يكي از اچيومنت هاي ساده ي بازي. براي گرفتن اين اچيومنت كافيه 10 تصادف ايجاد كنيد. براي ايجاد تصادف هم خيلي راحت مي تونيد از پشت به ماشين هاي ديگه بكوبيد.

s8.jpg

1st and 2nd at Global
امتياز:25
پس از اينكه شما در بخش GRID World موفق به كسب 1 ميليون(1.000.000) Reputation شويد ، 6 Event ه Global License آزاد خواهد شد. حالا وارد يكي از اين Event ها شويد كه هم تيمي شما در آن تبحر دارد(منظور اينه كه Speciallty هم تيمي شما با آن Event يكي باشد). شما براي اينكه بتوانيد اين اچيومنت را‌ آزاد كنيد بايد در جدول فردي در پايان مسابقات رده هاي اول و دوم رو به خودتون اختصاص دهيد. يعني شما اول شويد و هم تيمي شما دوم(يا هم تيمي شما اول و شما دوم) شويد.
نكته1: قرار گرفتن در رده هاي 1 و 2 تنها در يك Race كافي نيست شما بايد در جدول كلي اين رتبه رو به خودتون اختصاص بدين.
نكته2: 24 Hours Of Le Mans Series به كمكي به آزاد كردن اين اچيومنت نخواهد كرد ، پس وقت خودتون رو در آن هدر ندهيد.

s9.jpg

ComboKing
امتياز:20
براي آزاد كردن اين اچيومنت بايد Multipier خودتون در بخش Drift رو به عدد 50 برسانيد. پس مراحل زير را سپري كنيد:
به بخش Race Day رفته و يك مسابقه Freestyle Drift با مشخات" زمان: 10 دقيقه ، مسير: ArenaD ، ماشين: هر كدوم راحت ترين" ايجاد كنيد. حالا وارد مسابقه شويد. درست در جايي كه مسابقه شروع ميشه شما مي تونيد وارد يك مسير مسطيلي شويد ، پس وارد‌آن شويد و همين طور دور مستطيل بچرخين در قسمت طول مستطيل هم براي اينكه Combo تمام نشود كمي ماشين خودتون رو تكون بدين. اگر درست اين كار رو انجام بديد در كمتر از 6-7 دقيقه موفق مي شويد Combo خودتون رو به 50X برسانيد. به محض اينكه به 50x برسيد اچيومنت باز خواهد شد.

s10.jpg

KeepDrifting
امتياز:10
براي آزاد كردن اين اچيومنت بايد 5 ثانيه Drift بكشيد. ميتونيد از توضيحات اچيومنت بالايي استفاده كنيد و اين كار را در قسمت هايي از نقشه كه فكر ميكنيد راحت تره امتحان كنيد.
نكته: اگر از Flashback استفاده كنيد و به عقب بر گرديد در صورتي كه آماري از شما ثبت شده باشد(هرچيزي مهم نيست چه چيزي) از بين خواهد رفت.
11.jpg

KeepRolling
براي گرفتن اين اچيومنت بايد ماشين شما 20 به حالتي كه در شكل اچيومنت آمده بچرخد. يعني اگر فرض كنيم ما داريم از پشت به ماشين نگاه ميكنيم ماشين شما از سمت چپ به راست يا راست به چپ دور خودش بچرخد. معمولا اين اتفاق بيشتر در مسابقات Demolition Derby اتفاق مي افتد. كلا اين اچيومنت اچيومنتي سختي نيست و ساده ترين راه گرفتن آن هم اين است كه در مسابقات Demolition Derby وقتي حريفان دارند از روي يك Ramp مي پرند شما هم از Ramp عمود بر همون Ramp با ماشين بپريد تا در هوا به حريفان بخوريد و چندين دوري ، دور خودتان بزنيد!

12.jpg

Speed Demon
امتياز:10
براي گرفتن اين اجيومنت فوق العاده ساده بايد موفق به رسيدن به سرعت 200 مايل بر ساعت(321 كيلومتر بر ساعت) با يكي از ماشين هاي بازي شويد. راحت ترين راه براي آزاد كردن اين اچيومنت استفاده از يكي از ماشين هاي كلاس LMP1 و برگذاري يك مسابقه از سري مسابقات Le Mans Series است. مسير اين مسابقه به گونه اي است كه در قسمت هايي از آن شما فقط در يك خط مستقيم رانندگي مي كنيد بنابراين خيلي زود به اين سرعت مي رسيد.
ماشين هاي مورد نظر: Audi R10 TDI, Courage LC70 or Creaton CA06/H-Judd

13.jpg

Spin&Win
امتياز:10
"رجوع به راهنماي اچيومنتِ Sunday Drivers"

14.jpg

Gentleman Driver
امتياز:30
براي گرفتن اين اچيومنت بايد يك Event( توجه كنيد يك Event شامل چندين Race) را بدون برخورد به ماشين رقبا به پايان برسانيد.
درست به خاطر ندارم ، اما يكي از Event هاي ريجن Euro داراي تنها يك Race بود( مي توانيد با انتخاب Eventو رفتن به بخش Tracks تعداد مسابقات را ببينيد) ، اين Event را انتخاب كنيد و با درجه ي Basic(براي‌آسان تر شدن كار) وارد مسابقه شويد. صبر كنيد مدتي از آغاز مسابقه بگذرد تا تراكم شركت كنندگان در يك نقطه كم شود حالا خيلي راحت از ميان حريفان عبور كنيد و به مكان اول برسيد ، بعد از اين ديگر كار شما تمام است چون با توجه به Basic بودن درجه ي بازي خيلي بعيد است حريفي به شما برسد.
توجه: در صورتي كه Event ديگري را انتخاب مي كنيد بايد تمام Race هاي آن را بدون برخورد به ماشين ديگر رقبا به پايان برسانيد. در غير اين صورت اچيومنتي باز نخواهد شد.

15.jpg

Back To Front
امتياز:10
"رجوع به راهنماي اچيومنتِ Sunday Drivers"

16.jpg

Corporate Power
امتياز:10
در بخش GRID World شما پس از اتمام هر Event موفق به آزد كردن تعدادي اسپانسر جديد مي شود كه مي توانيد با رجوع به آدرس: GRID World/My Team/Sponsers ليست آن ها را ببينيد. براي گرفتن اين اچيومنت شما بايد تمام خانه هاي اسپانسر خود( به طور كلي 10 خانه موجود مي باشد) را پر كنيد. اين اچيومنت خيلي راحت و در طول جريان بازي آزاد خواهد شد. فقط توجه كنيد كه بايد اسپانسر هاي آزاد شده را در ليست اسپانسرهاي خود قرار دهيد‌، يعني خانه ها را پر كنيد تا اچيومنت آزاد شود.

17.jpg

First Wheels
امتياز:5
پس از اينكه شما موفق به كسب 60.000$ در بخش Grid World شويد مي توانيد با تيم و ماشين اختصاصي خودتان وارد مسابقه شويد. براي اين كار شما بايد يك ماشين بخريد. ارزان ترين ماشين Jupiter Eagleray MK5 هست كه يك ماشين Demolition Derby هست و 21.000 دلار قيمت داره كه البته اگر از eBay بخريد قيمت اين ماشي 16500 دلار خواهد بود. كلا اچيومنت بسيار ساده ايست و 100 درصد شما موفق به باز كردن آن خواهيد شد.

18.jpg

Gotta Drive’em All
امتياز:30
به طور كلي در بازي 45 ماشين موجود است كه شما بايد حداقل يك با تمامي آن ها در يك Raceشركت كنيد تا اين اچيومنت باز شود. معمولا در هنگام Loading هاي بازي مي توانيد ببينيد با چند ماشين مسابقه داديد.
توجه: در حال حاضر اين اچيومنت براي هيچ كس آزاد نخواهد شد. چون شركت Codemasters موفق به كسب ليسانس استفاده از نام دو ماشين شركت Ferrari نشده و به همين علت اين دو ماشين در بازي وجود ندارد. و متاسفانه سازندگان بازي فراموش كردند تا اين اچيومنت را نيز تنظيم كنند.
به تازگي نيز شركت‌Codemasters اعلام كرده به زودي با انتشار Patch يي براي اين بازي ، مشكل اين اچيومنت را نيز حل خواهد كرد.
مشاهده ليست تمامي ماشين ها

19.jpg

Winning Streak
امتياز:15
براي گرفتن اين اچيومنت شما بايد تمامي Race هاي موجود در يك Event با پيروزي پشت سر بگذاريد. نياز به توضيح خواستي نيست و همه چيز بستگي به مهارت شما و درجه ي سختي بازي دارد.

20.jpg

Team Win
امتياز:20
شما مي توانيد با پرداخت مبلغي(GRID World/My Team/Team Mate) ، راننده اي را به استخدام تيم خود در آوريد و با وي در مسابقات شركت كنيد. حالا شما بايد در يك مسابقه در بخش تيمي قهرمان شويد. يعني مجموع امتياز شما و هم تيمتان در پايان Event از ديگر تيم هاي بيشتر باشد. جدول تيمي در پايان هر مسابقه به نمايش در مي آيد.
توجه: برنده شدن در بخش تيمي با برنده شدن در بخش انفرادي به كلي فرق دارد و هيچ ربطي به هم ندارند. ممكن است شما برنده بخش انفرادي شويد ولي تيم شما دوم شود.

21.jpg

First Win!
امتياز:10
براي اولين بار در يك مسابقه برنده شويد. نياز به توضيح خاصي نمي بينم!

22.jpg

Seasone Pro
امتياز:30
براي آزاد كردن اين اچيومنت بايد در تمامي Event ها قهرمان شويد. به طور كلي 51 Event در بازي وجود دارد كه تقسيم بندي آن ها به اين گونه است:
ARL Rookie Badge - 6 events
ARL Pro Badge - 6 events
ARL National Badge - 3 events
Euro R License - 6 events
Euro B License - 6 events
Euro A License - 3 events
J-Speed Rookie - 6 events
J-Speed Super Two - 6 events
J-Speed Super One - 3 events
Global Racing League - 6 events

23.jpg

Hot Lap
امتياز:20
براي هر Track در بازي يك World Record(ركورد جهاني) ثبت شده است. براي آزاد كردن اين اچيومنت شما بايد يكي از اين WR را به نام خود تغيير دهيد. ركوردهاي ثبت شده براي مسيرها اكثرا ركوردهايي ضعيف مي باشند و مطمئنا شما موفق به تغيير دادن يكي از اين ركوردها خواهيد شد. درست در لحظه اي كه ركورد شكانده شود اين اچيومنت نيز آزاد خواهد شد.
فكر نميكنم در آزاد‌ كردن اين اچيومنت هم مشكل پيدا كنيد.

24.jpg

Globe Hopper
امتياز:30
براي گرفتن اين اچيومنت بايد در تمام Location هاي بازي يكبار مسابقه دهيد. به طور كلي 15 مكان وجود دارد كه به شرح زير است:
San Francisco –ARL League
Washington –ARL League
Detroit –ARL League
Long Beach –ARL League
Milan – Euro League
Jarama - Euro League
Istanbul Park - Euro League
Spa Francorchamps - Euro League
Donington Park - Euro League
Nürburgring - Euro League
Le Mans - Euro League
Yokohama – J-Speed League
Shibuya – J-Speed League
Mount Haruna - J-Speed League
Okutama - J-Speed League
در هنگام Loading بازي مي توانيد تعداد مكان هايي كه در آن ها حضور پيدا كردين رو مشاهده كنيد.

25.jpg

Driver For Hire
امتياز:10
در همان اوايل بازي در بخش Grid World كه هنوز شما ماشين اصلي خودتون رو نخريد ، در مسابقاتي شركت خواهيد كرد كه در ريجن هاي USA ، Japan و Euro خواهد بود. پس از اينكه براي تيمتان در هر سه ريجن مسابقه داديد اين اچيومنت باز خواهد شد. تا زماني كه اچيومنت باز نشده در هنگام لودينگ بازي مي توانيد ريجن هايي كه در آن مسابقه داديد را ببينيد.

28.jpg

Le Mans Rookie
امتياز:10
پس از برگذاري هر 4 Event ، مسابقه ي 24 Hours Of Le Mans Series برگذار مي شود. حالا شما تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه در اين مسابقه شركت كرده و براي اولين بار آن را به پايان برسانيد‌، اصلا مهم نيست شما در پايان مسابقه در چه مكاني قرار بگيريد. بلافاصله پس از پايان مسابقه اچيومنت باز خواهد شد.

27.jpg

Hire & Fire
امتياز:10
براي گرفتن اين اچيومنت ابتدا راننده اي را استخدام كنيد. پس از گذشت مدتي به آدرس Grid World/My Team/My Team Mate برويد و X را بزنيد تا راننده اي جديد استخدام كنيد. حالا توجه كنيد راننده ي جدي Rank اي بهتر از راننده ي قبلي داشته باشد تا اچيومنت باز شود.​

26.jpg

Le Mans Legend
امتياز:30
قبل از شروع هر مسابقه شما مي توانيد حالتي را فعال كنيد با نام "Pro Mode" كه امكان استفاده از Flashback و Restart را در ميانه ي بازي قطع مي كند. براي گرفتن اين اچيومنت شما بايد در حالي كه حالتPro Mode فعال است مسابقه ي 24 Hours Of Le Mans Series را پيروز شويد. شايد در ابتدا كمي سخت برسد ، اما تنها سختي اين مسابقه مدت زماني است كه هوا تاريك است. به احتمال زياد پس از دو-سه بار انجام اين مسابقه به طور كامل با مسير مسابقه آشنا مي شويد و اين به شما در حفظ مكان اول در مدت زماني كه بازي در شب به وقوع مي پيوندد كمك مي كند. براي تشخيص پيچ ها نيز از علامت قرمزي كه هنگام پيچ ها در زير مپ نمايان مي شود استفاده كنيد و البته سر پيچ ها تابلوهايي نيز هست كه در شب مي درخشد. در صورتي كه موفق نشديد مي توانيد از بازي خارج شده و مجددا ديسك را در دستگاه گذاشته و بازي را آغاز كنيد. در غير اينصورت بايد تا دوره ي بعدي صبر كنيد.

29.jpg

When I Will Be Famous?
امتياز:20
براي هر Event در بازي يك Leaderboard وجود دارد(Hall Of Fame) كه نام كساني كه بيشترين تعداد پيروزي در آن Event را دارند نمايش مي دهد. حالا براي گرفتن اين اچيومنت شما بايد وارد يكي از اين Leaderboard ها شويد. ساده ترين Event ، اولين Event در اروپا(ميلان) هست كه اگر شما 2 بار در آن قهرمان شويد وارد اين ليست مي شويد.

32.jpg

Short Haul
امتياز:30
500 مايل(804 كيلومتر) در بازي رانندگي كنيد. رجوع به راهنماي اچيومنت بعدي.

33.jpg

Long Haul
امتياز:40
1000 مايل(1600 كيلومتر) در بازي رانندگي كنيد.
اين اچيومنت نياز به راهنمايي خاصي ندارد زيرا اگر يكبار بخش Grid World را به پايان برسانيد اين دو اچيومنت احتمالا باز خواهد شد و همانند بازي DiRT نيست كه براي گرفتن اچيومنت"1000 مايل" مجبور شويد بخش Carrer بازي را 2 بار به اتمام برسانيد.

34.jpg

High Mileage
امتياز:30
يكي از وقت گير ترين اچيومنت هاي بازي ، براي گرفتن اين اچيومنت بايد 750 مايل(1200 كيلومتر) تنها در يك ماشين در بازي رانندگي كنيد. نياز به راهنمايي خاصي نيست و تنها شما بايد براي گرفتن اين اچيومنت وقت صرف كنيد.
شما مي توانيد با رفتن به آدرس Grid World/My Cars/Select Car/Sell Car On eBay ببينيد كه چقدر در يك ماشين رانندگي كردين.
نكته: در انجمن سايت X360A.org ديدم يكي از كاربران گفته بود در صورتي كه ماشين را از eBay بخريد ، هرچقدر هم كه با آن رانندگي كنيد باز هم مقدار پيموده شده توسط آن ماشين ثابت مي ماند!

-35.jpg

Top Of Three
امتياز:35
به صدر Leaderboard بخش انفرادي(Driver) برسيد. همون طور كه مي دانيد شما و تيمتان به ازاي رتبه اي كه در Event ها به دست مي آوريد شهرت(Reputation) به دست مي آوريد و به ازاي مقدار شهرتي كه داريد در جدول بالا و پايين مي رويد. براي رسيدن به رتبه ي اول تيمي/انفرادي شما بايد در تمام Event ها شركت كرده و رتبه ي اول را به دست آوريد. به احتمال زياد با به پايان رساندن بخش Grid World اين اچيومنت هم آزاد خواهد شد.

36.jpg

Top Of Team Leaderboard
امتياز:35
براي گرفتن اين اچيومنت بايد تيم شما به رتبه ي اول "بخش تيمي" صعود كند. شما مي توانيد با رفتن به آدرس Grid World/My Team/Team Rankings رتبه ي تيم خودتان را مشاهده كنيد. توضيحات اچيومنت بالايي در مورد اين اچيومنت نيز صدق مي كند.

37=.jpg

Filthy Rich
امتياز:25
براي آزاد كردن اين اچيومنت شما بايد به مقدار كافي پول براي خريد Lamborgini Murcielago GTR به دست آوريد. مقدار پول مورد نياز براي خريد اين ماشين 2.100.000 $ است. براي آزاد كردن اين اچيومنت زياد هم عجله نكنيد زيرا با گذشت بازي و رسيدن به بخش هاي پاياني GRID World به مقدار كافي پول به دست خواهيد آورد و اين اچيومنت هم خود به خود باز خواهد شد.
نكته:نيازي به خريد اين ماشين نيست ، تنها كافي است مقدار پول مورد نياز را به دست آوريد تا اچيومنت باز شود.

38=.jpg

Power Seller
امتياز:25
براي گرفتن اين اچيومنت بايد يكي از ماشين هايتان را با قيمتي بيشتري از قيمتي كه آن ماشين را خريديد به فروش برسانيد.
براي اين كار شما بايد ماشين مورد نظر را در eBay Motors به فروش برسانيد. براي اين كار به بخش My Car رفته و يكي از ماشين هاي مورد نظرتان(حتي الامكان ماشيني را انتخاب كنيد كه چند مسابقه را با آن برده باشد) را انتخاب كنيد و گزينه ي Sell Car On eBay را انتخاب كنيد. Starting Price را با قيمتي معادل 33 درصد قيمت ماشين نو و Buy Now را با قيمتي معادل 20-25 درصد بيشتر از قيمت ماشين نو انتخاب كنيد و تعداد Event ها را 4 انتخاب كنيد. پس از گذشت چهارمين Event شما ماشين را با قيمتي بيشتر از قيمت "نوي" همان ماشين به فروش خواهيد رساند.

40=.jpg

Head To Head
امتياز:30
پس از اينكه هر License را به طور كامل به پايان برسانيد( در تمامي Event هاي آن پيروز شويد)يك مسابقه ي تك به تك بين شما و يكي از راننده هاي جدي ترين تيم رقيبتان(Ravenwest) برگذار خواهد شد. حالا كافي است شما يكي از اين Head 2 Head ها را پيروز شويد تا اچيومنت باز شود. اگر احساس مي كنيد بردن در اين مسابقات سخت است مي توانيد درجه ي سختي بازي را تغيير دهيد.

41=.jpg

Last Man Standing
امتياز:20
"رجوع به راهنماي اچيومنت Sunday Drivers"

42==.jpg

Touge King
امتياز:20
براي گرفتن اين اچيومنت شما بايد در يك مسابقه ي Pro Touge را در درجه سختي Extremeپيروز شويد.
پس به بخش Race Day رفته و يك مسابقه ي Pro Touge (مكان: Mount Haruna ، ماشين:Nissan Skyline و موقعيت: Front) ايجاد كنيد.
سيستم اين مسابقات به اين گونه است كه مسابقه در 2 Round برگذار مي شود يك بار از ابتدا به تنها و يك بار از انتها به ابتدا. برنده ي مسابقه كسي است كه در پايان 2 Round اختلاف زماني بهتري نسبت به حريف داشته باشد البته با در نظر گرفتن‌Penalty ها. در صورتي كه شما از پشت به ماشين حريف بكوبيد براي شما Time Penalty در نظر گرفته مي شود.
شايد پيروزي در اين مسابقه كه درجه ي سختي آن Extreme است سخت باشد اما شما خيلي راحت مي تواند در Round اول پيروز شويد و در Round دوم از حريف جلو بزنيد فقط كافي است عجله نكنيد.
نكته: يك حقه هم براي گرفتن Time Penalty وجود دارد به صورتي كه با ايست در مكاني مناسب در هنگام پيچ ها مي توانيد حريف را متوقف كرده و به طور مكرر از وي Time penalty بگيريد.

43=.jpg

Car Wreck
امتياز:5
ساده ترين اچيومنت. براي اين كار بايد ماشين شما به مرحله ي Terminal Damage برسد يعني ديگر قابل استفاده نباشد پس با سرعت هرچه تمام تر خود را به يك مانع بكوبيد.

44.jpg

FlashBack & Win
امتياز:5
يكي ديگر از ساده ترين اچيومنت ها. هنگامي كه در اواسط بازي هستيد و در مكان اول هستيد به بخش Replay رفته و بازي را كمي به عقب برگردانيد و از Flashback استفاده كنيد. سپس بازي را ادامه داده و پيروز شويد. در صورتي كه Pro Mode فعال باشد امكان استفاده از اين قابليت وجود ندارد.

45=.jpg

Full Rep
امتياز:10



براي گرفتن اين اچيومنت كه سخت ترين اچيومنت Offline بازي هم محسوب مي شود بايد يك Eventرا با تنظيمات زير پيروز شويد:
  • Difficulty: Extreme
  • Pro Mode: On
  • Locked to Head Camera: On
  • [Driver Assists] Traction Control: Off
  • [Driver Assists] Transmission: Manual
  • [Driver Assists] Braking Assists: Off
  • [Driver Assists] Stability Control: Off
گرفتن اين اچيومنت كار چندان ساده اي نيست و چيزي كه گرفتن اين اچيومنت را سخت كرده دنده ي غير اتوماتيك است به هر حال فعلا دو روش پيشنهاد شده:



-به اولين مسابقه ي GPDrift در مسابقات Japan برويد. در صورتي كه بتوانيد بيش از 500-600 هزار امتياز به دست‌آوريد اين اچيومنت باز خواهد شد.

- به يكي از مسابقات Pro Touge برويد. سعي كنيد در ابتداي كار(خط شروع) با دنده عقب به سمت حريف بريد و او را متوقف كنيد. سعي كنيد بيش از 1 دقيقه(هر چه قدر فكر ميكنيد لازمه) از وي Penalty بگيريد و حالا به ادامه ي مسابقه بپردازيد و سعي كنيد پيروز شويد.
* من به شخصه اين اچيومنت رو نگرفتم و فعلا نميتونم كمك خاصي كنم.


47.jpg


Global License
امتياز:20
قبلا هم در راهنماي 1st And 2nd At Global توضيح دادم كه براي آزاد كردن‌Global License بايد 1 ميليون Reputation كسب كنيد.


-49=.jpg


Record Breaker
امتياز:10
براي گرفتن اين اچيومنت بايد Track ه Okutama Grand Circuit را در كمتر از 90 ثانيه(1 دقيقه و 30 ثانيه) به پايان برسانيد(ركورد ثبت كنيد.)
براي اين كار بايد يا ماشين Mazda 757 يا Audi R10 TDI در اختيار داشته باشيد. پس از اينكه اين ماشين ها را تهيه كرديد به بخش My Car رفته و ماشين مربوطه را انتخاب كنيد و Test Drive را بزنيد و Track مذكور را انتخاب كنيد. احتمال اينكه در دور اول بتوانيد ركورد را ثبت كنيد كم است(نميگم نمي شود) چون شما با تمام سرعت از خط شروع عبور نمي كنيد به هر حال پس از شروع دوم تمام تمركز خود را جلب بازي كنيد و سعي كنيد پيچ ها را با كمترين اتلاف وقت پشت سر بگذاريد .اگر ميخواهيد سر پيچ هاي سرعت كم كنيد از LT استفاده نكنيد زيرا تمام سرعت ماشين شما را مي گيرد بلكه از B استفاده كنيد تا سرعت كمتري گرفته شود.
نكته: در صورتي كه در بخش Race Day موفق به ثبت اين ركورد شويد اچيومنتي باز نخواهدشد.


-50=.jpg


New Kid On The Block
امتياز:5
هنگامي كه در اولين مسابقه ي خود پيروز شويد اين اچيومنت باز خواهد شد.


----------------------------------------

*با تشكر از امير(NIK) به خاطر راهنمايي در مورد روش اول گرفتن Full Rep و Record Breaker
*راهنماي اچيومنت هاي آنلاين رو هم فردا به متن اضافه مي كنم​
 
آخرین ویرایش:

hoom

کاربر سایت
Jan 10, 2008
2,278
من این You Again رو متوجه نشدم چرا با Sunday Drivers نداد، چون بالاخره با اون 50 دوری که ما میزنیم و از دور 30 به بعد همه ماشینها به اینور و اونور زده اند، از چند تا ماشین حداقل یک دور جلو هستیم؟ میشه یه راهنمایی کنید؟ ممنون.
 

BlackCat

کاربر سایت
Nov 2, 2005
2,896
نام
احمدرضا
دوست عزیز You Again فقط در بخش GridWorld باز میشه. یعنی شما اگه تو بخش RaceDay چندین دور از حریفتون جلو باشید اچیومنتی باز نمیشه ، بلکه شما باید در بخش Grid World یک دور از حریفتون جلو بزنید.
 

hoom

کاربر سایت
Jan 10, 2008
2,278
Le Mans Rookie
امتياز:10
پس از برگذاري هر 4 Event ، مسابقه ي 24 Hours Of Le Mans Series برگذار مي شود. حالا شما تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه در اين مسابقه شركت كرده و براي اولين بار آن را به پايان برسانيد‌، اصلا مهم نيست شما در پايان مسابقه در چه مكاني قرار بگيريد. بلافاصله پس از پايان مسابقه اچيومنت باز خواهد شد.

27.jpg

این هم فقط توی Grid World باز میشه؟ اونجا هم Le Mans Series داره؟
 

BlackCat

کاربر سایت
Nov 2, 2005
2,896
نام
احمدرضا
بله این مسابقه علی رغم اینکه در بخش Race Day نیز قابل انجام هست ولی باید در بخش GridWorld آن را به پایان برسانید.
 

hoom

کاربر سایت
Jan 10, 2008
2,278
خیلی ممنون، مثل همیشه کمک بزرگی بودید، هر دو رو گرفتم، فقط یه سوال دیگه راه بهتری برای گرفتن KeepRolling هم هستش؟ این رو هم که بگیرم میمونه یه طوری با این فرمان بازی کنار بیام که بتونم ببرم. در حال حاضر سر پیچها شدیدا مشکل دارم و همش آخر میشم. :(
 

BlackCat

کاربر سایت
Nov 2, 2005
2,896
نام
احمدرضا
خیلی ممنون، مثل همیشه کمک بزرگی بودید، هر دو رو گرفتم، فقط یه سوال دیگه راه بهتری برای گرفتن KeepRolling هم هستش؟ این رو هم که بگیرم میمونه یه طوری با این فرمان بازی کنار بیام که بتونم ببرم. در حال حاضر سر پیچها شدیدا مشکل دارم و همش آخر میشم. :(
تنها راه همون انجام مسابقات D Derby است چون بیشتر امکان چرخش در این مسابقات هست.
راستش این بازی مثل NFS نیست ، یعنی شما باید نرسیده به پیچ سرعت خود رو کم کنید(LT) و با سرعت کم پیچ رو پشت سر بگذارید. بعضی از پیچ های که تند نیستند رو هم میتونید با فشار دادن B پشت سر بگذارید چون باعث میشه ماشین بچرخه یه کمی.
 

BlackCat

کاربر سایت
Nov 2, 2005
2,896
نام
احمدرضا
سلام . برای این اچیومنت هنوز پچ منشتر نشده ؟ Gotta Drive’em All .

اگر منتشر شده چجوری باید نصب کنیم ؟

پچ این بازی چند وقت پیش منتشر شد.
شما بازی رو که میذاری تو دستگاه اگه به Xbox live وصل باشی موقعی که بازی میخواد لود شه یه پیغام برات میاره و میگه برای بازی آپدیت اومده که اگه آپدیت نکنی نمیتونی آنلاین بازی کنی. شما هم میزنی آپدیت بشه. بعد از اون اچیومنت رو میتونی آزاد کنی که 2 حالت داره:
1- اگه قبلا با همه ی ماشین ها رفتی باشی بعد اینکه آپدیت تموم شد و رفتی تو بازی اچیومنت رو میده.
2- اگه نرفته باشی ، حالا باید بری با تمام ماشین های موجود مسابقه بدی یه بار تا باز شه.
 

Troy_ali

کاربر سایت
Apr 27, 2006
565
نام
| _| \-/
ممنون :love:

من این بازی رو تو لایو انجام دادم و آپدیت هم کردم . پس درست شده دیگه
. باید حتما یه Event رو با ماشین تموم کنم ؟ میشه از Test Drive هم این کار رو انجام داد ؟ با مثلا همون اول Event ، از مسابقه خارج شم و Retire کنم ؟
____
 

BlackCat

کاربر سایت
Nov 2, 2005
2,896
نام
احمدرضا
ممنون :love:

من این بازی رو تو لایو انجام دادم و آپدیت هم کردم . پس درست شده دیگه
. باید حتما یه Event رو با ماشین تموم کنم ؟ میشه از Test Drive هم این کار رو انجام داد ؟ با مثلا همون اول Event ، از مسابقه خارج شم و Retire کنم ؟
____
راستش این رو نمیدونم دیگه. اون موقع که هنوز پچ نیومده بود من هم اصلا با تمام ماشین ها بازی نکردم ، بعد هم که پچ اومد دیسک من شکست و نتونستم باقی اچیومنت ها رو بگیرم.
 

Troy_ali

کاربر سایت
Apr 27, 2006
565
نام
| _| \-/
سلام . من اون ماشین هایی که تا حالا باهاشون مسابقه نداده بودم رو تو قسمت Test Drive باهاشون 2 ، 3 کیلومتر رفتم و این اچیومنت رو داد ..... . :biggrin1:
 

syaleni

کاربر سایت
Aug 30, 2008
202
نام
سیاوش
تو قسمت driver offers چه جوری می تونی بفهمی تیمی که براش مسابقه می دی ماله کجاست ؟؟؟؟؟ منظورم برای اچومنت Drive for a every region هست
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر