PlayStation 13Sentinels : Aegis Rim

13Sentinels : Aegis Rim

611142_1140x516.jpg

161602
161649

161612
161810


161629
161630

161632
161814

Juro Kurabe
161791


Megumi Yakushiji
161799


Iori Fuyusaka
161792

Keitaro Miura
161794

Ryoko Shinonome
161797

Ei Sekigahara
161796

Yuki Takamiya
161800

Natsuno Minami
161801

Nenji Ogata
161802

Renya Gouto
161803

Shu Amiguchi
161804

Takatoshi Hijiyama
161807

Tomi Kisaragi
161808



161828
161829




161641
161646

161643
161647

دموی بازی:

این سه ساعت دمویی ئه که سال قبل منتشر شده بود
دمو راجب 13 شخصیت مختلف بازی توضیح میده
فکر کنم با دیدنش بتونین بفهمین نوع روایت بازی چطوریه

نکته:بازی 22 سپتامبر میاد و اینو یه شخصی زیرنویس کرده و رسمی نیست​
 
آخرین ویرایش:
لیست شخصیت ها و اطلاعات درباره استدیو و سازنده ها رو بزودی اپدیت میکنم
بخش شخصیت ها غلط املایی هست که درست میکنم با اپدیت بقیه شخصیت ها
----------------------------------------------------

بازی قراره 22 سپتامبر بیاد و 7 مین ساخته استدیو Vanillaware هست که یه استدیو شناخته شده هست این بازی سال قبل که تو ژاپن منتشر شد حسابی غوغا کرد و خیلی از سازنده ها تحسین کردن بازیرو سال قبل بازی تو Famitsu Dengeki جایزه بهترین داستان و بهترین Adventure رو برد اونم با وجود بازیهایی مثل Death Stranding
یاکو تارو و ماساهیرو ساکورای شناخته ترین افرادین که بازیرو تحسین کردن
"ساکورای گفته بود که این بازی اخر یه بازی ویدیویی رو نشون میده و به احتمال زیاد بازی مثل این دیگه ساخته نمیشه"
"یاکو تارو هم گفته بود Vanillaware چیزیه که همه ما باید از اون محافظت کنیم شما باید این بازیرو بخرین من معمولا اهمیت نمیدم یه بازی بفروشه یا نه حتی اهمیت نمیدم اگه اتلوس بسته بشه یا نه ولی نمیخوام Vanillaware از بین بره Vanillaware چیزیه که ژاپن بهش نیاز داره"

JSY69Af.png

در کل این بازی یکی از هایپ ترین بازیهایی که امسال منتشر میشه و ملت منتظرشن:D

این سه ساعت دمویی ئه که سال قبل منتشر شده بود
دمو راجب 13 شخصیت مختلف بازی توضیح میده
فکر کنم با دیدنش بتونین بفهمین نوع روایت بازی چطوریه


نکته:بازی 22 سپتامبر میاد و اینو یه شخصی زیرنویس کرده و رسمی نیست
 
آخرین ویرایش:
بازی رو PC میاد؟
میدونم رو PS4 میاد...

در کل خیلی هایپم... یادمه پارسال نصف جایزه های مجله فامیتسو رو درو کرد
تحریریه شون تو کف اش بودن :D
نمیاد متاسفانه
این استدیو Vanillaware کلا 29 نفرن تیمشون خیلی خیلی کوچیکه همین الانم به احتمال زیاد دارن رو بازی بعدیشون کار میکنن

امیدوارم اتلوس یا نمیدونم میشه یا نه ولی سگا یه کمکی برسونن بازی واسه pc هم بیاد
این بازی از اوناست رو استیم خیلی خوب میفروشه , حیفه
 
آخرین ویرایش:


پست اول کامل شد​
معرفی شخصیت ها و اطلاعات در مورد سازنده ها تکمیله​
هم طراحی شخصیت ها تو خود بازی رو گذاشتم هر طراحی اصلیشون رو​
شخصیت ها ترتیبشون به دلخواه بوده , سه تا رو بازم به دلخواه تو پست اول قابل مشاهده هستن بقیه شخصیت ها داخل تگ اسپویل هستن​
---------------------------------------------------------------​
راجب خود استدیو "Vanillaware" تو خود پست اول توضیح دادم به طور خلاصه​
ولی توضیح مفصل راجب "Vanillaware" اینجا میزارم:​
"Vanillaware " استدیو ژاپنیه که در حال حاظر تو اوساکا ژاپن مستقره و یه استدیو کاملا خصوصی هستن , استدیو سال 2002 تحت اسم "Puraguru" توسط جورج کامیتانی شکل گرفت و ساخته شد. جورج کامیتانی یکی از فعال ترین و بااستعدادترین افراد داخل صنعت بازیسازی ئه که قبلا داخل کپکام و اتلوس کار کرده بوده , قبل اینکه به دلیل و خود استدیو بپردازم باید راجب اولین بازی که کامیتانی به عنوان کارگردان نقش داشته اشاره کنم اولین پروژه کامیتانی بازی به نام "تاج شاهزاده" بود که اول قرار بود به سبک شبیه ساز زندگی ساخته بشه ولی به خاطر درخواست ناشر بازی سگا سبک بازی به ار چی پی تغییر پیدا میکنه و سال 1997 بازی منتشر میشه این بازی از همه نظر یه شکست محسوب میشه که باعث بسته شدن بخش کنزای اتلوس و باعث قرار گرفتن تیم ساخت بازی در لیست سیاه در صنعت بازیسازی میشه و همچنین ادامه این عنوان برای دریم کست هم کنسل میشه در مسیر استدیو "Vanillaware " و کامیتانی برای اینکه جایگاه در حال حاظر رو داشته باشن دو بازی نقش بسزایی داشتن اولی "Princess Crown" که در اینده روی بازیها و دومی عنوانی که باعث به وجود اومدن خود استدیو "Vanillaware " تاثیر زیادی داشته یعنی Fantasy Earth


tumblr_nv4ox0dcDQ1sctm9xo1_640.jpg
تاج شاهراده "Princess Crown"




قبل سال 2002 که اسکوئر انیکس هنوز اذغام نشده بودن و شرکت جداگانه بودن شرکت انیکس کامیتانی رو به عنوان یکی از اعضای اصلی ساخت "Fantasy Earth" استخدام میکنه که یه پروژه خیلی کوچک بود. برای اسان کردن ساخت بازی و مدیریت بهتر کامیتانی میاد یه استدیو خیلی خیلی کوچک با فقط سه نفر اعضا با نام "پاراگورو" رو در 8 فبریه سال 2002 تاسیس میکنه و اینطوری میشه سراغاز این استدیو , تحت نظارت "پاراگورو" بازی "Fantasy Earth" از هسته اصلی خودش یعنی از مبارزه با خون اشام به ار چی پی فانتزی سنتی تغییر پیدا میکنه اینها تنها تغییرات بازی نبودن و کمیتانی میاد ارت دیزاین و مدل های 3d ادامه عنوان کنسل شده "Princess Crown" رو به "Fantasy Earth" منتقل میکنه ولی ساخت بازی خوب پیش نمیره به این صورت که تولید "Fantasy Earth" برای همه اعضا استرس زا بوده از مشکلات فنی بازی گرفته تا فشار بازاریابی بازی تا اذغام دو شرکت اسکوئر و انیکس که در زمان توسعه بازی اتفاق افتاد همه این مشکلات باعث شد کامیتانی و اسکوئر انکیس تو وضع بدی قرار بگیرن و در نهایت کامیتانی سال 2004 از پروژه توسط اسکوئر انیکس کنار گذاشته بشه.

134063-stranger.jpg
Fantasy Earth


بعد همه این اتفاق ها کامیتانی محل استدیو رو به ساختمون دوم ایواتانی تو اوساکو , کنزای منتقل میکنه و اسم استدیو رو به "Vanillaware " تغییر میده اسمی که دلیل انتخاب شدنش محبوبیت طعم دهنده وانیل (vanilla) در بستنی ها بوده , بعد از مدتی استدیو بازی بعدی شون رو با تصمیم ادامه عنوان "Princess Crown" شروع میکنند ولی برای این کار یه مشکل بزرگ سد راهشون بود برای ادامه "Princess Crown" قرار بود از ویژوال سه بعدی استفاده بشه و با توجه به طراحی شخصیت های "Princess Crown" این اتفاق غیر ممکن بود بخاطر همین درسال 2004 ادامه کنسل میشه و بعدا ساخت بازی جدید به عنوان جانشین معنوی برای "Princess Crown" و با عنوان "odin Sphere" شروع میشه, استدیو با ناشران زیادی صحبت کرده بود که بدلیل عدم اعتماد بخاطر عنوان ناموفق 7 سال پیش کامیتانی به نتیجه نرسید بود بعد مدتی با رابطه ای که کامیتانی با اتلوس داشت باعث شد بتونه حمایت اتلوس رو برای انتشار بازی بدست بیاره. بعد گذشت دو سال ساخت "odin Sphere" سال 2006 کاملا تمام شده بود ولی اتلوس بازیرو بخاطر تداخل با عناوین دیگه اش تاخیر میزد, ولی تاخیر بازی اسون نبود این تاخیر باعث بروز مشکلات به شدت شدیدی در داخل استدیو شد چون اعضای استدیو نیاز داشتن در حال فعالیت باشن بخاطر همین کامیتانی تصمیم گرفت در طول این تاخیر ها ساخت یه بازی دیگه رو شروع کنن ولی مشکل دیگه این بود اتلوس تا قبل دیدن موفقیت و فروش "odin Sphere" از قبول بازیهای دیگه از جانب "Vanillaware" خودداری میکرد و بخاطر همین کامیتانی مجبور شد با ناشر های دیگه تماس بگیره , در طول ساخت odin Sphere کامیتانی رابطه نزدیکی با رئیس نیپون اچی "Sohei Shinkawa" داشت که یکی از فن های "Princess Crown" بود و میخواست با کامیتانی همکاری کنه. اعضای تیم ساخت فن بازی "StarCraft" بودن و به دلیل اینکه ازادی کامل از جانب شینکاوا بهشون داده شده بود تصمیم گرفته شد یک عنوان "فانتزی رئال-تایم=استراتژی" با نام "GrimGrimoire" ساخته بشه بعد از تنها 6 ماه ساخت بازی کامل شده بود ولی ساخت "GrimGrimoire" بودجه کامل استدیو رو تخلیه کرده بود برای اینکه استدیو همچنان به کار خودش ادامه بده و از بین نره کامیتانی مجبور شد مبلغ به ارزش 20 میلیون ین وام بگیره , تا اینکه بلاخره در 17 می 2007 بازی "اودین سفیر" منتشر شد بازی از همه نظر یه موفقیت بزرگ برای استدیو بود از فروش عالی بازی در ژاپن تا برنده شدن بهترین بازی سال از نظر "ign "ولی مهمترین موفقیت بازی پرداخت کامل وام کامیتانی و همچنین تامین مالی پروژه های اینده استدیو و توزیع پاداش بین اعضای استدیو بود از اون طرف دیگه گریم گریمویره"" با موفقیت تجاری کمتری روبرو شد که باعث شد نقشه کامیتانی برای نسخه دوم بازی شکست بخوره.


__lillet_blan_amoretta_virgine_margarita_surprise_bartido_ballentyne_opalneria_rain_and_4_more...jpg
GrimGrimoire
87681-odin-sphere-playstation-2-front-cover.jpg
Odin shere




درست بعد از عرضه این دو بازی تیم شروع به کار رو بازی بعدی خودشون کردن , اگه در بازی odin Sphere هدف اصلی بازی تکامل و بهتر کردن روایت "Princess Crown" بود هدف نهایی این بار تکامل بخش گیم پلی "Princess Crown" بود , عنوان بازی جدید "Muramasa" بود که برای انتشار رو کنسول wii برنامه ریزی شده بود , کانسپ بازی در طول ساخت odin Sphere شکل گرفته بود و حق نشر به شرکت "Marvelous Entertainment" فروخته شده بود , بازی در 9 اپریل 2009 منتشر شد.
در زمان ساخت "Muramasa" تیم "Vanillaware " به دو تیم تقسیم شد با رهبری تیم دوم به وسیله "Shigetake" که باعث ساخت بازی به نام "Kumatanchi" شد بازی با همکاری استدیو "Ashinaga Oji-san " و در سبک بازی شبیه ساز زندگی بر اساس "Habanero-tan" توسط خود Shigetake طراحی شده بود, مراحل ساخت بازی به سختی پیش میرفت جدا از این که تعداد نفرات تیم خیلی کم بود Shigetake سه تا از وظایف مهم بازیرو به تنهایی در اختیار داشت , سمت کارگردانی و طراح اصلی و انیماتور بازی که باعث شده بود کار براش مشکل باشه بلاخره در سال 2008 بعد کلی مشکلات بازی منتشر شد بعد انتشار بازی "Shigetake" اذغان کرد که میخواد از کارگردانی پروژهای بعدی استدیو کنار بکشه

download.jpg
Kumatanchi





پس از اتمام و انتشار بازی "Muramasa" در سال 2009 , استدیو مشغول کار بر روی دو بازی دیگه شد "Grand Knights History" برای "psp" و "Dragon's Crown" برای "ps3" و "ps vita":
"Grand Knights History" از آروزی "Marvelous Entertainment" و "Vanillaware " و به خصوص Tomohiko Deguchi برای ساخت یه بازی بر روی کنسول "psp" به وجود اومد , این بازی اولین بازی نوبتی ار پی چی استدیو بود. اول بازی قرار بود در سبک اکشن ساخته بشه که به دلایلی بازی از سبک قبلی خودش یعنی اکشن به سبک نوبتی بر پایه انلاین با حفظ امضای هنری استدیو تغیر پیدا کرد , ساخت بازی با کارگردانی "Tomohiko Deguchi" و کارگردانی ارت "Kouichi Maenou" شروع شده بود , هدف Deguchi با این بازی این بود که یه بازی نوبتی ارچی پی جنگی باشه که همه رو به هم مرتبط کنه , کانسپ بازی رو خود که اولین بازی وی در سمت کارگردانی بود طراحی کرده بود , در زمان ساخت بازی اعضای Vanillaware و Marvellous نسبتا جوان بودن , Kouichi Maenou که به عنوان یکی از طراح های Muramasa کار کرده بود در این بازی برای اولین بار در رزومه خودش نقش کارگردان ارت بازی رو بر عهده داشت , بلاخره در 2011 بازی در ژاپن منتشر شد.Tomohiko Deguchi با ارزوی درست کردن یه بازی کاملا نو و جدید
Deguchi کارگردان بازی بعد انتشار بازی استدیو رو ترک کرد و استدیو خودش با نام Monochrome رو به وجود اورد اولین بازی وی با Monochrome بازی Grand Kingdom بود.

81zW+-tKebL._AC_SL1323_.jpg
Grand Knights History




"Dragon's Crown" نسخه احیا شده و ادامه اصلی "Princess Crown" بود , بعد از اتمام "موراماسا" کامیتامی بازی "Dragon's Crown" به ناشرهای مختلفی پیشنهاد کرد از جمله کپکام , حتی با وجود اینکه بازی مورد توجه مدیران کپکام قرار گرفت ولی انها به دلیل اینکه بازی به اندازه "مانستر هانتر "خوب نخواهد فروخت جواب منفی دادن و در نهایت بازی توسط "UTV Entertainment" پذیرفته شد این بازی پر هزینه ترین بازی "Vanillaware " با 100 میلیون ین بود ولی طولی نکشید که مثل همه بازیهای استدیو مشکلات بازی شروع شد ناشر بازی "UTV" دچار مشکلات مالی شدیدی شده بود و بازی تا مرز کنسل شدن رفته بود بخاطر همین کامیتانی دوباره به سراغ اتلوس رفت و اتلوس راضی شد در بازی سرمایه گذاری کنه و قراردادی بین این دو استدیو نوشته شد. در بخشی از قرداد بین این دو حق انتشار بازی بعدی "Vanillaware " در اختیار اتلوس بود , بازی بعد از چهار سال که طولانی ترین زمان ساخت یه بازی "Vanillaware " بود در سال 2013 منتشر شد و با وجود مشکلات این بازی یه موفقیت بزرگ دیگه برای "Vanillaware " بود.​


dragons-crown-pro-steelbook-playstation-4-nuevo-D_NQ_NP_752403-MLM27561068436_062018-F.jpg
Dragon's Crown


در زمان ساخت "Dragon's Crown" استدیو روی پروژه ریمستر پورت عنوان موراساما با نام Muramasa Rebirth در حال کار بود بر عکس نسخه اصلی که بر روی کنسول wii عرضه شده بود این بار بازی برای ویتا در نظر گرفته شده بود , به دلیل صفحه نمایش OLED ویتا تیم ساخت به این باور رسید بود که بازی برای ویتا مناسب تر از کنسولهای مثل ایکس باکس 360 و ps3 هست , در حالی که زمان توسعه نسخه اصلی موارد زیادی از بازی حذف شده بود ولی تیم ساخت بازی مخالف اضافه کردن موارد حذف شده بودند به جای اضافه کردن موارد حذف شده استدیو میخواست موارد جدیدی به بازی اضافه کند , بازی در ژاپن 2013 تحت عنوان Oboro Muramasa منتشر شد.​
در سال 2013 و بعد از عرضه موفقیت امیز "Dragon's Crown" اتلوس میخواست دنباله ای برای بازی بسازن ولی طی گفت و گو میان اتلوس و استدیو وقتی اسم Odin Sphere گفته شد بخاطر اینکه این بازی هم اولین بازی استدیو و هم برای اینکه اولین بازی از استدیو بود که اتلوس ناشر اون بود تصمیم گرفتن نسخه بهبود بخشیده ای از این بازی بسازند و به این ترتیب در سال 2013 ساخت ریمیک این بازی با نام Odin Sphere Leifthrasir شروع شد , اسم بازی از ترکیب دو اسم Líf و Lífþrasir از اساطیر اسکاندیناوی گرفته شده بود , اینبار بر خلاف نسخه اصلی کامیتانی سمت تهیه کنندگی بازی رو بر عهده داشت و سمت کارگردانی بازی بر عهده Kentaro Ohnishi بود , هدف اصلی استدیو از ریمیک بازی این بود که همون داستان و ویژوال که مورد تحسین واقع شده بود رو نگه دارن ولی عناصر ار پی چی و مشکلات فنی که مورد انتقاد واقع شده بود رو بهبود ببخشن , نتیجه کار یکی از بهترین ریمیک های نسل هشتم بود بازی از هر نظر پیشرفت اساسی کرده بود , در نهایت در 2016 بازی در ژاپن منتشر شد.​

441153-odin-sphere-leifthrasir-playstation-3-front-cover.jpg
Odin Sphere: Leifthrasir



دومین ریمستر پورت بازیهای قدیمی که استدیو داشت روش کار میکرد پورت Dragon's Crown با نام Dragon's Crown pro بود بازی برای ps4 در نظر گرفته شده بود و از رزولیشن 4k پشتیبانی میکرد همچنین موسیقی بازی دوباره ظبط شده بود و همه ی dlc ها و آپدیت های نسخه اصلی به بازی اضافه شده بود , کامیتانی اینبار نقش تهیه کننده بازی رو بر عهده داشت و همزمان به عنوان کارگردان و نویسنده رو بازی جدید خودش به نام Sentinels کار میکرد , بازی در ژاپن سال 2018 برای ps4 منتشر شد.
کامیتانی که بعد چهار سال کار بر روی "Dragon's Crown" از فضای فانتزی خسته شده بود و میخواست از این فضا فاصله بگیره تصمیم گرفت بازی بعدی یعنی "Sentinels" رو با فضای علمی تخیلی در دهه 1980 با ترکیب مانگاهای شوجو با مک بسازه. کامیتانی بعدا بازی رو به اتلوس که وظیفه نشر بازی رو بخاطر قرداد قبلی بر عهده داشتن نشون داد که با موافقت اتلوس همراه بود و ازادی عمل کامل برای ساخت بازیرو به کامیتانی دادن , ساخت بازی درست در سال 2015 شروع شد در ابتدا استدیو با مشکلات زیادی از جمله ایده بلند پروازانه روایت 13 شخصیت اصلی , نحوه پیاده سازی مبارزات رئال- تایم- استراتژی که از روی کانسپ "GrimGrimoire" درست شده بود و لایه های مختلف هنری و تنوع مکان های زیاد و... , بر عکس بازیهای قبلی استدیو اینبار به خاطر وقت کم کامیتانی تصمیم گرفت وظیفه طراحی شخصیت ها رو به اعضای دیگه استدیو بسپاره. بازی اول قرار بود رو دو کنسول "ps4" و "ps vita" منتشر بشه ولی بعد از مشکلات متعدد نسخه ویتا بازی کنسل شد , ولی با همه اینها بلاخره بازی سال 2019 منتشر شد, در هفته های اول فروش خوبی تجربه نکرد ولی به لطف تمجید خیلی از بازیساز ها و عکس العمل مثبت افرادی که بازیرو تجربه کرده بودن باعث شد روز به روز فروش بازی بیشتر بشه و حتی فراتر از پیش بینی های اتلوس هم جلو بره. بازی جایزه های متعددی رو از جمله بهترین سناریو سال و بهترین بازی Adventure سال در کنار رقیب هایی مثل "Death Stranding" در سال 2019 برنده شد, این بازی یه موفقیت تمام و کمال واسه "Vanillaware " بود.​
و الان منتظر بازی جدیدشون...​
دلیلی که بعضی اسم بازی رو فارسی نوشتم اینه وقتی انگلیسی میزارم درست نشون نمیده و متن خراب میشه​

 
آخرین ویرایش:
من نفهمیدم...سبک بازی چیه؟
یه بازی تو این سبک معرفی کنین یا اگه تریلری از گیم پلی دارین بزارین
تو گیم پلی توضیح دادم بازی به دو صورت یه بخشی دیالوگ هاست که با پیشروی و انتخاب دیالوگ ها داستان بازی روایت میشه
یه بخشی هم کمبت که به صورت استراتژی رئال تایم پیگیری میشه

این ویدیو هر دو بخش بازی رو خوب نشون میده

 
  • Like
Reactions: NHM and mac man
تو گیم پلی توضیح دادم بازی به دو صورت یه بخشی دیالوگ هاست که با پیشروی و انتخاب دیالوگ ها داستان بازی روایت میشه
یه بخشی هم کمبت که به صورت استراتژی رئال تایم پیگیری میشه

این ویدیو هر دو بخش بازی رو خوب نشون میده


ممنون.
بخش استراتژیش خوب بود اما دیالوگاشون خیلی زیاده اضلن حوصله این همه حرف زدن رو ندارم
 
  • Like
Reactions: Witch of Ashes
بازی امروز هم منتشر شد

ملت دارن تو یوتویپ استریم میکنن و میتونین نگاه کنین



در کل حتما اگه میتونین یا تجربه کنین یا از پلتفرم محبوب من یعنی یوتیوپ بازیرو ببینین , 100% ارزشش رو داره

من خودم سال قبل ترجمه غیر رسمی بازیرو از یوتیوپ دیدم و از نظر داستانی میتونم بگم بهترین چیزی بود که این نسل دیدم شخصیت هاشم به نظرم همشون بی نظیر بودن

و اینکه "یاکو تارو هم گفته بود Vanillaware چیزیه که همه ما باید از اون محافظت کنیم شما باید این بازیرو بخرین من معمولا اهمیت نمیدم یه بازی بفروشه یا نه حتی اهمیت نمیدم اگه اتلوس بسته بشه یا نه ولی نمیخوام Vanillaware از بین بره Vanillaware چیزیه که ژاپن بهش نیاز داره"
در کل شرمنده یاکو تارو شدم امیدوارم یه روز به جای یوتیوپ بتونم بازیرو بخرم و بازیش کنم ولی فعلا:

168074
 
آخرین ویرایش:
آقا من خیلی وقته دنبال فرصت مناسب بودم اینو بازی کنم...
خبر خوب اینکه تخفیف‌های تابستون شروع شده و بازی 27 دلار شده :D
بعید میدونم به این زودیا دوباره تخفیف خفن بخوره...
اگه گیمر مومن دیگه‌ای هست که میخواد بازیو با هم بخریم بهم خبر بده وگرنه خودمم و خودم :D
 
بازی برای switch هم معرفی شد (ژاپن) 2022/4/14 و تو غرب (2022/4/12) منتشر میشه




نفهم تر از مدیریت سگا و اتلوس نیست خیلی باید یه شرکت نفهم باشه که هنوز ندونه بازیهاش رو pc میفروشن
 
آخرین ویرایش:
بازی برای switch هم معرفی شد (ژاپن) 2022/4/14 و تو غرب (2022/4/12) منتشر میشه




نفهم تر از مدیریت سگا و اتلوس نیست خیلی باید یه شرکت نفهم باشه که هنوز ندونه بازیهاش رو pc میفروشن
tenor (1).gif

کم کم وقتشه تاپیک رو از این جا بکشونیم بیرون >:) >:)
 
بازی 7 روز دیگه برای سوییچ منتشر میشه

متا بازی تا الان
View attachment 251199

View attachment 251201

هیدیس که روی PS4 خبر عرضه اش میاد مدیریت اسلحه رو سر من میذاره که تاپیک اش رو از بخش سوییچ دربیارم بذارم تو بخش Console ها

بعد ایشون که رو سوییچ خبر عرضه اش میشه و نمراتشم میاد هیچ کس هیچی نمی گه؟

rock-one-eyebrow-raised-rock-staring.gif

پ.ن: شوخی :D

نمرات عالی اند :x
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or