مرجعی برای 100% کردن GOD OF WAR 2018

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
119362
------------------------------------------------
این مطلب بصورت روزانه آپدیت خواهد شد
------------------------------------------------

استودیو سونی سانتا مونیکا (Sony Santa Monica) سازنده بازی God of War بار دیگر توانست آن هنر ناب خود را به رخ فعالان این صنعت بکشد و با ارائۀ دنیایی جدید از سری خدای جنگ ، بار دیگر طرفداران این سری فوق محبوب را راضی کند. در این نسخه شاهد شخصیت‌پردازی جدیدی از کریتوس شخصیت قدیمی‌ سری هستیم. در این نسخه دیگر آن کریتوس فوق خشن که تمام خدایان را به نوبت از دم تیغ میگزراند را نمی‌بینیم و حالا با پدری بی‌اعصاب که از کشتن خدایان خسته ‌شده طرف هستیم. کریتوس حالا در نقش یک پدر است که قصد دارد تا مسیر را برای فرزندش هموار و در عین حال اون را به جنگجویی کامل تبدیل کند. مأموریت کریتوس رساندن خاکستر همسرش به بلندترین نقطۀ دنیای بازی است و در این مسیر علاوه بر کشتن موجودات عجیب اساطیر نورس، وظیفۀ آموزش و حفاظت از آترئوس را نیز بر گردن دارد. آترئوس فرزند کریتوس در این بازی مزاحم شما نخواهد بود و بعنوان یک همراه ، بیشتر به شما در دنیای اساطیر نورس کمک خواهد کرد. دنیایی که زبان خاصی در آن جریان دارد و آترئوس با تسلط بر این زبان اسطوره‌ای ، می‌تواند در این ماجراجویی حماسی به کریتوس کمک کند. استودیوی سانتا مونیکا در عنوان GOD OF WAR علاوه بر حفظ آن روح باشکوه و حماسی بازی، با الهام از بهترین ویژگی‌های دنیای بازی‌ها به سبک خودش توانسته اثری خارق‌العاده را روانه بازار کند. اثری که لحظه به لحظه‌اش شما را شگفت‌زده می‌کند.


در این عنوان بیشتر شاهد رابطۀ بین کریتوس و فرزندش هستیم؛ که چطور آترئوس به کریتوس ویژگی‌های انسانی فراموش شده را یادآوری می‌کند و کریتوس چطور بعنوان خدای جنگ ، جنگیدن و ویژگیهایی فرا انسانی را به آترئوس می‌آموزد. قبل از شروع این راهنما شما را به مطالعۀ بررسی بازی GOD OF WAR که توسط تیم بازی‌سنتر تهیه شده است دعوت می‌کنم.

GUEST_630866db-e3c3-49a6-9091-8f33db577e57-234x300.jpg
سازنده: SIE Santa Monica
ناشر: Sony Interactive Entertainment
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1397
رده بندی سنی: بزرگسال / +18
پلتفرم: کنسول PS4 (انحصاری)
سبک: Action-Adventure, Fighting​


در این راهنما هر آنچه که برای 100٪ کردن بازی نیاز دارید را آماده کرده‌ایم. با انجام کلیۀ کارهایی که در ادامه با هم مرور می‌کنیم می‌توانید این بازی را کامل کنید. کامل کردن این عنوان نیازمند صرف زمان زیادی است؛ اما از نظر ما ارزشش را دارد. در این راهنمایی به بخش داستانی بازی هیچ رجوعی نمی‌شود و تمام تمرکز ما بر روی مسایلی جدا از بخش داستانی خواهد بود. مراحل فرعی ، آیتم‌های جمع کردنی و کلیۀ مسایل جانبی بازی که باعث می‌شود تا این عنوان را 100% کرده و تروفی پلتینیوم را بدست آورید.


قبل از شروع این راهنمایی حتما بخش داستانی بازی را به اتمام برسانید. زیرا بعضی از بخش‌ها نیازمند اتمام بخش داستانی است. تجربۀ بخش داستانی و سفر حماسی کریتوس و آترئوس را به شما می‌سپاریم تا آن را بصورت شخصی تجربه‌ کنید. ناگفته نماند که در این مطلب هیچ اسپویل داستانی وجود ندارد و با خیال راحت و بدون نگرانی از لو رفتن داستان بازی این مطلب را مطالعه کنید. راهنمای دریافت تمام تروفی‌های بازی هم در این مطلب موجود است و از آنجایی که هیچ تروفی برای درجات سختی بازی تعریف نشده است ؛ کارهای زیادی برای انجام دادن و دریافت تروفی پلتینیوم وجود دارد.


کارهایی که برای 100% کردن بازی باید انجام دهید :


  • انجام مراحل داستانی بازی (شامل 17 ماموریت)
  • انجام ماموریت‌های جانبی (شامل 12 ماموریت)
  • جمع‌آوری تمام آیتم‌های مختلف (شامل جعبه‌ها ، آثار باستانی ، اتاق‌های مخفی و…)
  • انجام تمام کارهای کوچک (شامل از بین بردن دشمن‌های مدنظر و انجام حرکات مشخص شده)
  • شکست 8 باس مخفی بازی با نام Valkyries
  • آزاد کردن 3 اژدها
  • پیدا کردن 11 نقشۀ گنج و رسیدن به آنها
  • رفتن به قلمرو های مختلف
  • دریافت تمام تروفی‌های بازی




صلاح‌های بازی :

119368

در طول بازی حتما از تمام صلاح‌ها استفاده کنید. هر یک از صلاح‌ها کارایی مخصوص به خود را دارد و در شرایط مناسب می‌تواند بهترین و پرکاربردترین صلاح برای شما شود. در کنار صلاح‌ها حتما از سپر هم استفاده کنید. در طول بازی سپر بهترین محافظ شما است و با استفادۀ درست و دفاع دقیقا زمان برخورد ضربه ، می‌توانید تمام ضربات موجود در بازی را دفع کنید.


در مجموع تعداد 4 صلاح و یک سپر در بازی وجود دارد که در ادامه مشاهده می‌کنید :


- تبر The Leviathan Axe

118572

سطح 1 سطح 2 سطح 3 سطح 4 سطح 5 سطح 6
قدرت 5قدرت 25قدرت 40قدرت 55قدرت 70قدرت 85

صلاح اصلی در بازی که دارای قابلیت‌های چندگانه است و می‌تواند در موقعیت‌های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. امکان ایجاد ضربات سبک و سنگین با این صلاح وجود دارد. قدرت یخ و شارژ کردن در این صلاح می‌تواند دشمنان را فریز و مسدود کند؛ به شکلی که دشمنان توانایی دفاع از خود را نداشته و می‌توانید ضربات سنگینی را به آنها وارد کنید. همچنین در حد فاصل مناسبی می‌توانید تبر Leviathan را با قدرت بسیار زیادی پرتاب کنید. تبر یا در محل موردنظر جاسازی می‌شود ، یا ضربۀ محکمی را وارد می‌کند. در این مرحله Kratos می تواند هر زمان که بخواهد تبر را به دست خود برگرداند یا قبل از انجام اینکار با دست خالی و با مشت‌های خود به دشمن ضربات سنگینی وارد کرده و آنها را نابود کند.


- شمشیرهای Blade of Chaos

isc4_blade-of-chaos1-768x432.jpg



با اینکه صلاح اصلی در این بازی تبر Leviathan است؛ اما تیم سازنده می‌داند که شمشیرهای انتقام علاوه بر کارایی بالا از محبوبیت زیادی هم برخوردار هستند. حضور دوبارۀ این صلاح می‌تواند آن حس قدیمی کریتوس و انتقامش را برای شما زنده کند. صلاحی که از گذشته با کریتوس همراه بوده و داستان‌های زیادی در پس آن وجود دارد.


- سپر Guardian Shield

y9g9_god-of-war-shield-768x499.jpg

سپر در بازی می‌تواند محافظ بسیار کارآمدی برای شما باشد. این سپر کمک شایانی در مدیریت مبارزات می‌کند و در رویارویی با دشمنان قابلیت دفع هر گونه ضربه‌ای را دارد. در صورتی که دقیقا لحظۀ برخورد ضربه از سپر استفاده کنید ، می‌توانید ضربه را دفع کرده و آن را به سمت دشمن برگردانید. استفاده از Guardian Shield می‌تواند در موقعیت‌های مختلف تاکتیک بسیار مناسبی باشد.


- مبارزه با دست خالی

rb3w_god-of-war1225-768x434.jpg

می‌توانید بدون استفاده از هیچ صلاحی و با دست خالی دشمنان را نابود کنید. ضربات سنگین مشت کریتوس می‌تواند دشمنان را به راحتی نابود کند. ناگفته نماند که مبارزه با دست خالی برای بعضی از دشمنان قابل استفاده است.


- آترئوس

hpnk_god-of-war1226-768x430.jpg

علاوه بر اینکه آترئوس در رویارویی با دشمنان به شما کمک خواهد کرد؛ می‌توانید به او فرمان دهید تا دشمنان را منحرف یا نابود کند. تیرهای آترئوس در مکان مدنظر شما شلیک می‌شوند. همچنین آترئوس در آخرین لحظات می‌تواند به کمک شما بیاید و سلامتی شما را احیاء کند. به طور پیش فرض ، آترئوس به دشمنانی که با آنها روبرو می‌شوید حمله می‌کند اما می توانید در شرایط خاص به او فرمان دهید تا به یک دشمن خاص حمله کند.

  • آزاد کردن اژدها ها

119081
در مجموع تعداد 3 اژدهای در اسارت وجود دارد که با انجام مجموعه‌ای از کارهای مختلف می‌توانید آنها را آزاد کنید. برای انجام این مرحله حتما بخش داستانی بازی را به اتمام برسانید. در ادامه محل دقیق اژدها ها و نحوۀ آزادسازی آنها را مشاهده می‌کنید. تنها کاری که باید برای آزاد کردن هر اژدها انجام دهید ، یافتن سه جایگاه مقدس در همان منطقه است که معمولاً توسط دشمنان محافظت می‌شوند. در حین انجام اینکار باید از حملات اژدها هم جان سالم به در ببرید و بعد از نابودی دشمنان ، تمام جایگاه مقدس را از بین ببرید تا در نهایت اژدها آزاد شود. محل تمام جایگاه مقدس با رنگ آبی در راهنمای مکان‌یابی بازی مشخص می‌شود تا راحت‌تر آنها را پیدا کنید.
پاداش شما برای آزاد کردن هر اژدها مقدار 615 XP است؛ همچنین آیتم‌ Dragon tear (اشک اژدها) و طلسم‌های مختلفی بدست می‌آورید.

در ادامه مراحل آزادسازی هر اژدها را مشاهده می‌کنید :


نام مرحله فرعی : The Flight of Fafnir


god-of-war-fafnir-dragon-freed.jpg



آزاد کردن اژدهای Fafnir

upoy_god-of-war-map-768x384.jpg

محلی که اژدها را می‌توانید پیدا کنید.

ctbs_god-of-war-41-768x422.jpg


همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید اژدها اسیر شده است و باید آن را آزاد کنید. در ادامه محل تمام جایگاه‌های مقدس را مشاهده می‌کنید که باید آنها را از بین ببرید تا در نهایت اژدها آزاد شود.


– پایۀ سنگی اول :

2xnf_god-of-war-2-768x424.jpg

در ابتدای این محل وقتی به سطح پایین‌تر رسیدید ، در سمت چپ مسیر را ادامه دهید تا وارد غاری که در تصویر می‌بینید شوید.

jpi6_god-of-war-3-768x432.jpg

با کمی پیشروی در غار به اولین جایگاه مقدس می‌رسید که باید آن را نابود کنید.


– پایۀ سنگی دوم:

uxlt_god-of-war-768x395.jpg

پس از تخریب جایگاه مقدس اول به عقب برگردید و وقتی به محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید رسیدید از قسمت مشخص شده بالا بروید.

04zy_god-of-war-2018-768x413.jpg

در این محل با دشمنانی روبرو خواهید شد که آنها را نابود کنید و به جایگاه مقدس بعدی برسید.


– پایۀ سنگی سوم:

hmxo_god-of-war-22-768x395.jpg

پس از نابودی دشمنان به سمت جلو حرکت کنید تا دوباره به محل اولیۀ این منطقه برسید. اما اینبار پس از پایین پریدن از ارتفاع ، در سمت چپ رو به جلو حرکت کنید تا در انتهای دیوار آخرین جایگاه مقدس را پیدا کنید.

uck0_god-of-war-free-dragon-768x432.jpg

در نهایت به قسمتی که در تصویر مشاهده می‌کنید رفته (دقیقا روبروی اژدها) و با زدن دکمۀ مربع اژدها آزاد کنید.



نام مرحله فرعی : The Imprisonment of Otr


9xqd_god-of-war_dragonotr-768x274.jpg


آزاد کردن اژدهای Otr

uld_god-2018-768x377.jpg

محلی که اژدها را می‌توانید پیدا کنید. به ساحل که رسیدید بعد از کشتن تمام دشمنان به سمت جلو حرکت کنید.

9lqs_god323-768x432.jpg

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید اژدها روبروی شما قرار دارد. با دویدن از ضربات اژدها دور بمانید و در سمت چپ به پیشروی ادامه دهید.

8yhk_god-20188-768x425.jpg

به راهنمای مکان در بالای تصویر توجه کنید تا در نهایت به اولین جایگاه مقدس برسید و آن را نابود کنید.

118577
برای رسیدن به جایگاه‌ مقدس بعدی به محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید بروید و از محلی که مشخص شده بالا بروید.

118580

با پیشروی در این قسمت جایگاه مقدس بعدی را پیدا می‌کنید.


godd-b-768x424.jpg


مسیری که طی کرده‌اید را برگردید و با توجه به راهنمای مکان‌یابی بازی در سمت چپ پیشروی کنید. (جایگاه مقدس در راهنمای مکان‌یابی بازی در بالای تصویر با رنگ آبی مشخص شده است)

god-of-war-left-and-right.jpg

با پیشروی در این محل به قسمتی می‌رسید که در بزرگی وجود دارد و برای عبور از این قسمت باید پازل کوچکی را حل کنید. بعد از کشتن تمام دشمنان نحوۀ حل پازل را در تصاویر مشاهده می‌کنید. در سمت چپ و راست با استفاده از تبر به حروف ضربه وارد کنید تا دقیقا در حالتی که در تصویر مشاهده می‌کنید قرار بگیرند. در نهایت در باز شده و می‌توانید از این قسمت عبور کنید.

god-23-768x436.jpg

بعد از پیشروی در این قسمت با دشمنانی رو به رو می‌شوید که تمام آنها را از بین ببرید. در نهایت جایگاه مقدس بعدی را در انتهای مسیر پیدا خواهید کرد.

god32-768x429.jpg

بعد از خراب کردن 3 جایگاه مقدس به محلی که در تصویر می‌بینید رفته و اژدها را آزاد کنید.


– نام مرحله فرعی : The Fire of Reginn

god-title.png


مراحل آزاد کردن اژدها


god-map1-768x382.jpg

محلی که اژدها را پیدا می‌کنید.

god-shrine-768x428.jpg

بعد از پیدا کردن اژدها در سمت چپ پیشروی کنید تا کمی جلوتر با چندین دشمن روبرو شده و تمام آنها را از بین ببرید. اولین جایگاه مقدس را در همین مکان پیدا می‌کنید.

god-45-768x427.jpg

بعد از کشتن تمام دشمنان به محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید بروید؛ جایگاه مقدس دوم را در سمت چپ آبشار ، داخل غار پیدا می‌کنید.

GOD-66-768x431.jpg

برای رسیدن به جایگاه مقدس بعدی مسیر را برگردید و به محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید بروید .

GOD-Z-768x432.jpg

برای حل پازل و عبور از این بخش باید به 3 زنگ موجود در محل ضربه بزنید و آنها را به صدا در آورید. برای انجام اینکار آیتم قرمز رنگی که در محل وجود دارد را بردارید و آن را در محلی نزدیک زنگ‌ها پرتاب کنید. سپس به آترئوس دستور دهید تا با تیر آنها را منفجر کند و زنگ‌ها هم به صدا در آیند.

GOD-P-768x431.jpg

بعد از باز شدن ورودی به سمت جلو پیشروی کنید. در ادامه به پلی می‌رسید که در تصویر هم مشاهده می‌کنید. با ضربه زدن به آیتم بالای پل می‌توانید از روی آن عبور کنید.

GOD-T-768x427.jpg

راه را ادامه دهید تا به محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید برسید. (با توجه به راهنمای مکان‌یابی بازی در بالای تصویر می‌توانید راحت‌تر به محل مورد نظر برسید. این جایگاه‌های مقدس در راهنما به رنگ آبی مشخص شده است)

GOD-T1-768x430.jpg

در این محل بعد از کشتن تمام دشمنان می‌توانید آخرین جایگاه مقدس را پیدا کنید.

GOD-T2-768x430.jpg

بعد از خراب کردن هر سه جایگاه مقدس به محل ابتدایی این بخش برگردید. در نزدیکی اژدها در محلی که در تصویر مشاده می‌کنید با زدن دکمۀ مربع اژدها را آزاد کنید.


  • پیدا کردن تمام نقشه‌های گنج

H4WtRJjj8rxtg9srxGKvXH-768x432.jpg

در مجموع تعداد 12 نقشۀ گنج در بازی وجود دارد. برای پیدا کردن این نقشه‌ها و رسیدن به گنج آنها ، باید کارهای زیادی را انجام دهید. اما از نظر ما ارزشش را دارد زیرا با پیدا کردن هر گنج آیتم‌های مختلف و با ارزشی را بدست می‌آورید.

در ادامه محل دقیق تمام این نقشه‌ها را با هم مرور می‌کنیم.(با کلیک بر روی تصاویر با کیفیت بهتری مشاهده کنید)


  • اولین نقشۀ گنج :
map1-768x408.jpg

برای پیدا کردن نقشه با استفاده از قایق به منطقۀ Iron Cove بروید.

map1-2-768x403.jpg

وقتی به نقطه‌ای که در تصویر مشاهده می‌کنید رسیدید با کمی جستجو در ساحل اولین نقشۀ گنج را پیدا خواهید کنید.


map1-3-768x405.jpg

در ادامه برای رسیدن به گنج ، به محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید بروید.


map1-4-768x405.jpg

با کمی جستجو در این محل گنج را در محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید پیدا خواهید کرد.


  • دومین نقشۀ گنج :
map2-768x402.jpg

محلی که نقشۀ گنج بعدی را می‌توانید پیدا کنید در نقشه مشخص شده است.


map2-1-768x406.jpg

در این محل به سمت جلو پیشروی کرده و از محل مشخص شده در تصویر پایین بروید.


map2-2-768x404.jpg

در قسمت پایین‌تر ، در محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید نقشه را پیدا خواهید کرد.


map2-3-768x400.jpg

در ادامه برای رسیدن به گنج این نقشه به محلی که در تصویر مشخص شده بروید.


map2-4-768x406.jpg

در این محل گنج را زیر بدن موجود غول پیکر ، در محلی که در تصویر مشخص شده است پیدا خواهید کرد.


  • سومین نقشۀ گنج
map3-768x402.jpg

محلی که نقشۀ گنج سوم را می‌توانید پیدا کنید در نقشه مشخص شده است.


map3-1-768x406.jpg

در این محل در کنار جسد نقشۀ بعدی را پیدا می‌کنید.


map3-2-768x400.jpg

برای رسیدن به گنج این نقشه به محلی که در تصویر مشخص شده است بروید.


map3-3-768x402.jpg


map3-4-768x404.jpg

همانطور که مشاهده می‌کنید؛ این گنج را در ارتفاعات می‌توانید پیدا کنید.


  • چهارمین نقشۀ گنج :
map4-768x405.jpg

برای پیدا کردن چهارمین نقشۀ گنج به محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید بروید.

map4-1-768x403.jpg

به محل موردنظر که رسیدید به سمت جلو پیشروی کنید و وارد غار شوید.

map4-2-768x410.jpg

در داخل غار با کمی پیشروی در سمت چپ نقشۀ گنج را پیدا می‌کنید.


map4-4-768x401.jpg

برای پیدا کردن گنج نقشۀ چهارم به محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید بروید.

map4-3-768x405.jpg

با کمی جستجو به محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید می‌رسید. از محلی که در تصویر مشخص شده است بالا بروید تا در قسمت بالایی گنج را پیدا کنید.


  • پنجمین نقشۀ گنج :
map5-768x402.jpg

محلی که نقشۀ گنج را می‌توانید پیدا کنید.

map5-1-768x404.jpg

نقشۀ گنج را در محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید؛ در ساحل پیدا خواهید کرد.

map5-2-768x402.jpg

برای پیدا کردن گنج به محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید بروید.



map5-3-768x400.jpg

گنج را سمت چپ در بزرگ ، در محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید پیدا خواهید کرد.


  • نقشۀ گنج ششم :
map6-768x400.jpg

محلی که نقشۀ گنج را می‌توانید پیدا کنید در تصویر مشخص شده است.

map6-1-768x401.jpg

در محل مورد نظر با کمی جستجو در محلی که در تصویر مشخص شده است نقشه را پیدا می‌کنید.

map6-2-768x402.jpg

برای پیدا کردن گنج به محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید بروید.

map6-3-768x404.jpg

در این محل به طبقۀ دوم ساختمان بروید. در سمت راست در محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید گنج را پیدا می‌کنید.


  • هفتمین نقشۀ گنج :
map7-768x403.jpg

محلی که نقشۀ گنج را می‌توانید پیدا کنید.

map7-2-768x406.jpg

به قسمت زیر زمین که رسیدید به سطح پایین‌تر رفته و با کمی پیشروی در سمت چپ به یک آسانسور می‌رسید. با استفاده از آسانسور به بالا بروید تا در محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید نقشۀ گنج را پیدا کنید.

map7-3-768x404.jpg

برای پیدا کردن گنج به محلی که در تصویر مشخص شده است بروید.

map7-4-768x406.jpg


map7-5-768x404.jpg

بعد از عبور از در بزرگ ، در سمت چپ از موانع عبور کنید.

map7-6-768x408.jpg


با کمی پیشروی در نهایت در محلی که در تصویر مشاهده می‌کنید گنج را پیدا خواهید کرد.


ادامه دارد...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر