فچ کوئست جایی در آثار سازندگان بازی Cyberpunk 2077 ندارد

فرداد معبودی

کاربر سایت
Nov 17, 2014
449
نام
فرداد معبودی
Cyberpunk-2077-2.jpg

سازندگان بازی Cyberpunk 2077 در استودیو CD Projekt Red پیش از این با اثر قبلی خود یعنی The Witcher 3 نشان داده‌اند که اهمیت قابل توجهی به ماموریت‌های جانبی و ساید کوئست می‌دهند. به طوری که مراحل جانبی آن‌ اکثرا برپایه داستانی جذاب طراحی و ساخته شده بودند و ساختار آن تنها به محدود به فچ کوئست‌های بازی‌های نقش‌آفرینی دیگر نمی‌شود. امری که سازندگان چندین و چند مرتبه تاکید کرده‌اند که Cyberpunk 2077 نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.
به سختی می‌توان گیمری را پیدا کرد که دل‌ خوشی از فچ‌‎ کوئست‌ها داشته باشد. کوئست‌هایی که در آن پلیر به منظور یافتن آیتمی به یک محیط پا می‌گذارد و پس از یافتن آن آیتم، با موجی از دشمنان مواجه می‌شود و سپس آن آیتم معمولا بی‌ارزش را به کسی که این کوئست را از آن دریافت کرده باز می‌گرداند. ساختار طراحی مراحل جانبی به صورت فچ کوئست یکی از بدترین بخش‌های بازی‌های...

Continue reading...


 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
پیدا کردن ماهیتابه هم مشمول این قانون میشه یا مستثنی است؟!:-":D
ماهیتابه ای که یـ سناریو داستانی پشتش باشه ؟ خیر :D
پ.ن : فقط از CDPR بر میاد برا پیدا کردن ماهیتابه هم سناریوی داستانی بنویسه :D
 

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,074
تعجب مبکنم از اساسین اودیسی ایراد میگیرین.ac odyssey بنظرم یکی از بهترین بازی ها تو زمینه کوئستای فرعی بود.حالا نه در حد ویچر سه ولی بازم خیلی خوب بود.یسری کوئست داشت که رو اعلامیه های شهرا بودن و تقریبا بی نهایت بودن که معلوم بود فچ کوئست هستن و اصلا تو لیست کوئستام جدا بود لیستشون وگرنه حساب ماموریت فرعیای بازی جدا بود.منم واقعا از فچ کوئست بیزارم.بعد ویچر‌ سه کگمستقیما رفتم سراغ اینکوئیزیشن که واقعا پر فچ کوئست بود. بعد ویچر سه بقیه بازی هام سعی کردن کوئستای فرعی رو ارتقا بدن تو بازی هاشون.
 
  • Like
Reactions: soltanmasoud

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر