یادش بخیر با توجه به تجربه سری آنچارتد و زمان عرضه شدنشون رو پلی 3 و شماره 1 لست و صد البته حرف های سرنی تو معرفی ps4 انتظار داشتم دو سال بعد از آنچارتد 4 این بازی عرضه شده باشه
واقعا نسل قبلی با همه مشکلات سخت افزاری سونی سنگ تموم گذاشت 6 ساله از عرضه اولین نسخه میگذره و هنوز منتظریم
از این به بعد متاسفانه همین وضع هست
ساخت بازیا به شدت هزینه بر و وقت گیر هست
همش میشینیم از گرافیک و انیمیشن های TLOU تعریف میکنیم ولی حقیقتا برای تک تک این جزییات وقت زیادی گرفته میشه..
راکستار هم تو دوره ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ سه تا GTA داد و تو دوره ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ چهارتا بازی AAA داد
اما یکدفعه ۶ سال بازی بیرون نداد تا RDR2 اومد الانم خدا میدونه GTA 6 کی قراره بیاد دی:
بازم بنظر من ناتی داگ چون خطی میسازه تو این نسل با احتساب Tlou2 سه تا بازی رسونده خیلی خوبه با توجه به کیفیتی که دارند (:
من فقط گلایه ام این هست که اینجور بازیا نباید زود معرفی بشن همین tlou میتونست بجای ۲۰۱۶ که معرفی شد ۲۰۱۸ معرفی بشه وقت کافی برای بازاریابی هم هست.
در مورد این فاصله زمانی طولانی بین انتشار نسخه های مختلف بازیها هم مدیرعامل تیک تو اخیرا توی مصاحبه ای گفته که با پشتیبانی پس از انتشار بازیها، میتوان تا حد امکان فاصلهی بین انتشار دو بازی را کاهش داد.
ایشون گفته: این فاصلهی زمانی دیگر بیشتر از این افزایش پیدا نخواهد کرد. در حقیقت، من فکر میکنم که حتی بهتر است این زمان را کاهش دهیم. ما کاملا هر دو طرف را در نظر داریم: در یک طرف سازندگان هستند که باید بازی را به بهترین شکل ممکن توسعه دهند، در طرف دیگر بازیکنانی قرار دارند که انتظارات بالایی دارند و برای بازی مورد علاقهشان باید زمان زیادی را منتظر بمانند. ولی…خب ۸ سال زمان خیلی زیادی است.(منظورش فاصله بین دو نسخه رددد ردمپشن هست)
پشتیبانی از نظر محتویات بعد از انتشار بازی، میتواند به آن معنا باشد که دیگر برای ساخت بازیها چنین زمان طولانی را شاهد نباشیم. همچنین شما در بازی دنیایی را دریافت خواهید کرد که هیچ کم و کاستی ندارد و محتویات فراوانی برای ارائه دارد.
Sent from my SM-G610F using Tapatalk