اشاره‌ ای به تاریخ عرضه‌ ی The Last Of US Part II در مصاحبه جدید اشلی جانسن

Coma BlacK

Dead Memories
کاربر سایت
Jan 28, 2013
1,290
نام
مصطفی اعتمادی
109438

اشلی جانسن بازیگر نقش الی مصاحبه‌ی جدیدی با Brian W. Foster انجام داده و در آن مصاحبه کننده درباره تاریخ عرضه ی The Last of Us Part II سوالی مطرح میکند و اشلی جانسن در جواب به این سوال به ماه فوریه اشاره میکند. ماه فوریه بصورت واضح بیان نمیشود اما او به ماه فوریه اشاره میکند.
این مصاحبه را میتوانید در صفحه یوتیوب مربوطه مشاهده کنید ، در این ویدیو در زمان یک ساعت و هفت دقیقه این سوال مطرح میشود.

جیسون شرایر سردبیر بخش اخبار سایت کوتاکو نیز در مورد تاریخ انتشار The Last of Us Part II در یک توئیت به تاریخ فوریه اشاره ای کرده بود. او همچنین در گذشته قبل از اعلام تاریخ انتشار Death Sranding توسط کوجیما پروداکشن ، زمان انتشار این عنوان را اعلام کرده بود که بعد از نمایش تریلر بازی و اعلام تاریخ انتشار مشخص شد که او به منابع معتبری دسترسی دارد.

Last of Us 2 release date possibly hinted at by Ashley Johnson
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
خودش یه جوری رفتار میکنه انگار میخواسته به شوخی بگه 31 فوریه مثلا (چون ماه فوریه چنین روزی نداره :D )

ولی خب از یه طرف هم شرایر و هم ZhugeEX گفتن فعلا برنامه این هست که فوریه بازی عرضه بشه، خلاصه که حتمالا نزدیک عید بازی به دستمون میرسه. :D
 

Hero Man

کاربر سایت
May 29, 2013
744
نام
MamaD!
the last of us 2 -cyberpunk واقعا کاش این مدت باقی مونده که قرارم نیست به ابن زودیا هم بگذره رد شه بره که من بعد تجربه این ۲ تا اماده ی مرگم:hug:

نیمه پر لیوان اینه که تا میتونی از صبر کردن براشون لذت ببر چون وقتی بیان و تمومش کنی باید 4 سال دیگه صبر کنی برای بازی بعدیشون.
 

mohsen2019

کاربر سایت
Jun 14, 2019
2,194
من بیشتر از سونی اعصابم خرابه که بازی زود معرفی کرد.معلوم بوده بازی تو مراحل اولیه توسعه بوده. سال 2016 کجا 2020 کجا:|:|
در کل امیدوارم سونی دیگه از این حرکت ها نزنه که شدیدا رو اعصابه
 
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
من بیشتر از سونی اعصابم خرابه که بازی زود معرفی کرد.معلوم بوده بازی تو مراحل اولیه توسعه بوده. سال 2016 کجا 2020 کجا:|:|
در کل امیدوارم سونی دیگه از این حرکت ها نزنه که شدیدا رو اعصابه
همون موقع معرفی هم گفته بودن با اینکه بازی توی مراحل اولیه هست، خیلی شور و اشتیاق دارن با طرفدارا در میون بذارن که دارن روی بازی کار میکنن:D
من مشکلی با معرفی زود هنگام بازی ها ندارم. فقط از این خوشم نمیاد که بازی کلا بره توی کما و بی خبری مطلق.

پ.ن: 2020 داره ترسناک میشه:D خون و خون ریزی به طرز وحشتناکی زیاده:D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
من بیشتر از سونی اعصابم خرابه که بازی زود معرفی کرد.معلوم بوده بازی تو مراحل اولیه توسعه بوده. سال 2016 کجا 2020 کجا:|:|
در کل امیدوارم سونی دیگه از این حرکت ها نزنه که شدیدا رو اعصابه
این خودش یه ترفند تجاریه! اگه بازی مثلا همین e3 معرفی میشد ، و فوریه عرضه میشد من می‌تونستم چند ماه صبر کنم تخفیف بخوره ! ولی الان که ۳ سال از معرفیش میگذره حاضرم بابت دیدن یه تصویر از بازی هم پول بدم !
 

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
یادش بخیر با توجه به تجربه سری آنچارتد و زمان عرضه شدنشون رو پلی 3 و شماره 1 لست و صد البته حرف های سرنی تو معرفی ps4 انتظار داشتم دو سال بعد از آنچارتد 4 این بازی عرضه شده باشه
واقعا نسل قبلی با همه مشکلات سخت افزاری سونی سنگ تموم گذاشت 6 ساله از عرضه اولین نسخه میگذره و هنوز منتظریم :D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,031
نام
مازیار
یادش بخیر با توجه به تجربه سری آنچارتد و زمان عرضه شدنشون رو پلی 3 و شماره 1 لست و صد البته حرف های سرنی تو معرفی ps4 انتظار داشتم دو سال بعد از آنچارتد 4 این بازی عرضه شده باشه
واقعا نسل قبلی با همه مشکلات سخت افزاری سونی سنگ تموم گذاشت 6 ساله از عرضه اولین نسخه میگذره و هنوز منتظریم :D
واقعا با این حرفا میخواید چی رو ثابت کنید ! انقدر درکش سخته که بازی ها فرق کردن ! اگه بازی های این نسل رو میخواستن روی سیستم مشابهی با کنسول های نسل قبل بسازن باید به جای ۶ سال ۹ سال منتظر میموندی ! بعدم انگار نه انگار این سومین بازیه که این نسل داره ناتی داگ عرضه می‌کنه ! از ۶سال پیش بازی نداده! فوق العاده شده bc
 
  • Like
Reactions: Tommy Vercetty

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
یادش بخیر با توجه به تجربه سری آنچارتد و زمان عرضه شدنشون رو پلی 3 و شماره 1 لست و صد البته حرف های سرنی تو معرفی ps4 انتظار داشتم دو سال بعد از آنچارتد 4 این بازی عرضه شده باشه
واقعا نسل قبلی با همه مشکلات سخت افزاری سونی سنگ تموم گذاشت 6 ساله از عرضه اولین نسخه میگذره و هنوز منتظریم :D
از این به بعد متاسفانه همین وضع هست
ساخت بازیا به شدت هزینه بر و وقت گیر هست
همش میشینیم از گرافیک و انیمیشن های TLOU تعریف میکنیم ولی حقیقتا برای تک تک این جزییات وقت زیادی گرفته میشه..

راکستار هم تو دوره ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ سه تا GTA داد و تو دوره ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ چهارتا بازی AAA داد
اما یکدفعه ۶ سال بازی بیرون نداد تا RDR2 اومد الانم خدا میدونه GTA 6 کی قراره بیاد دی:
بازم بنظر من ناتی داگ چون خطی میسازه تو این نسل با احتساب Tlou2 سه تا بازی رسونده خیلی خوبه با توجه به کیفیتی که دارند (:
من فقط گلایه ام این هست که اینجور بازیا نباید زود معرفی بشن همین tlou میتونست بجای ۲۰۱۶ که معرفی شد ۲۰۱۸ معرفی بشه وقت کافی برای بازاریابی هم هست.

در مورد این فاصله زمانی طولانی بین انتشار نسخه های مختلف بازیها هم مدیرعامل تیک تو اخیرا توی مصاحبه ای گفته که با پشتیبانی پس از انتشار بازی‌ها، می‌توان تا حد امکان فاصله‌ی بین انتشار دو بازی را کاهش داد.
ایشون گفته: این فاصله‌ی زمانی دیگر بیشتر از این افزایش پیدا نخواهد کرد. در حقیقت، من فکر می‌کنم که حتی بهتر است این زمان را کاهش دهیم. ما کاملا هر دو طرف را در نظر داریم: در یک طرف سازندگان هستند که باید بازی را به بهترین شکل ممکن توسعه دهند، در طرف دیگر بازیکنانی قرار دارند که انتظارات بالایی دارند و برای بازی مورد علاقه‌شان باید زمان زیادی را منتظر بمانند. ولی…خب ۸ سال زمان خیلی زیادی است.(منظورش فاصله بین دو نسخه رددد ردمپشن هست)
پشتیبانی از نظر محتویات بعد از انتشار بازی، می‌تواند به آن معنا باشد که دیگر برای ساخت بازی‌ها چنین زمان طولانی را شاهد نباشیم. همچنین شما در بازی دنیایی را دریافت خواهید کرد که هیچ کم‌ و کاستی ندارد و محتویات فراوانی برای ارائه دارد.



Sent from my SM-G610F using Tapatalk
 

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
واقعا با این حرفا میخواید چی رو ثابت کنید ! انقدر درکش سخته که بازی ها فرق کردن ! اگه بازی های این نسل رو میخواستن روی سیستم مشابهی با کنسول های نسل قبل بسازن باید به جای ۶ سال ۹ سال منتظر میموندی ! بعدم انگار نه انگار این سومین بازیه که این نسل داره ناتی داگ عرضه می‌کنه ! از ۶سال پیش بازی نداده! فوق العاده شده bc
چرا اصلا فک می کنید انقد بیکار هستیم که بخوایم چیزی رو ثابت کنیم به شخصه بیشتر دنبال لذت بردن از زندگی هستم تا زجر کشیدن برای اثبات چیزی
یکم منطقی و بدون جنگ اعصاب و درگیری صحبت کنید مث این دوستمون
:Rdown::Ldown:

از این به بعد متاسفانه همین وضع هست
ساخت بازیا به شدت هزینه بر و وقت گیر هست
همش میشینیم از گرافیک و انیمیشن های TLOU تعریف میکنیم ولی حقیقتا برای تک تک این جزییات وقت زیادی گرفته میشه..

راکستار هم تو دوره ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۴ سه تا GTA داد و تو دوره ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ چهارتا بازی AAA داد
اما یکدفعه ۶ سال بازی بیرون نداد تا RDR2 اومد الانم خدا میدونه GTA 6 کی قراره بیاد دی:
بازم بنظر من ناتی داگ چون خطی میسازه تو این نسل با احتساب Tlou2 سه تا بازی رسونده خیلی خوبه با توجه به کیفیتی که دارند (:
من فقط گلایه ام این هست که اینجور بازیا نباید زود معرفی بشن همین tlou میتونست بجای ۲۰۱۶ که معرفی شد ۲۰۱۸ معرفی بشه وقت کافی برای بازاریابی هم هست.

در مورد این فاصله زمانی طولانی بین انتشار نسخه های مختلف بازیها هم مدیرعامل تیک تو اخیرا توی مصاحبه ای گفته که با پشتیبانی پس از انتشار بازی‌ها، می‌توان تا حد امکان فاصله‌ی بین انتشار دو بازی را کاهش داد.
ایشون گفته: این فاصله‌ی زمانی دیگر بیشتر از این افزایش پیدا نخواهد کرد. در حقیقت، من فکر می‌کنم که حتی بهتر است این زمان را کاهش دهیم. ما کاملا هر دو طرف را در نظر داریم: در یک طرف سازندگان هستند که باید بازی را به بهترین شکل ممکن توسعه دهند، در طرف دیگر بازیکنانی قرار دارند که انتظارات بالایی دارند و برای بازی مورد علاقه‌شان باید زمان زیادی را منتظر بمانند. ولی…خب ۸ سال زمان خیلی زیادی است.(منظورش فاصله بین دو نسخه رددد ردمپشن هست)
پشتیبانی از نظر محتویات بعد از انتشار بازی، می‌تواند به آن معنا باشد که دیگر برای ساخت بازی‌ها چنین زمان طولانی را شاهد نباشیم. همچنین شما در بازی دنیایی را دریافت خواهید کرد که هیچ کم‌ و کاستی ندارد و محتویات فراوانی برای ارائه دارد.



Sent from my SM-G610F using Tapatalk
سونی و مایکرو این نسل رو با شعار x86 و ساده تر بودن برنامه نویسی و کوتاه تر شدن زمان ساخت شروع کردن حتی یادمه سرنی صحبت کرده بود راجع به knack که اگه انقد ساده نبود ساخت بازی روی پلی 4 سال ها طول می کشید ساخت نک :)
اما من یک بخشش رو مدیریت می دونم
وقتی سل روی پلی 3 به بازار اومد عملا هیچ کس نمی دونست چطور باید درست رو این کار کنه و بدبختیه زیادی کشیدن تا روی اون سی پی یو چیره بشن
و توی این مدت کوتاه به نظرم این مدیریت کاز هیرای بود که این همه بازی انحصاری جلو تر از زمان خودشون رو به پلیر ها داد
من صرفا گرافیک رو نمی گم
منظور کلیه من اینه x86 ممکنه خیلی دولاپرهای بیشتری رو جذب کنه اما صرفا دلیل نمیشه بازی ها زودتر ساخته بشن
در واقع این نسل نه سونی اون مدیریت نسل قبل رو داره و نه مایکرو ، راکستار رو وارد این بحث نمی کنم چون این شرکت نوع ساخت بازی هاش کاملا تغییر کرده مثلا gta iv با همه جذابیتش اصلا سعی نمی کرد یه دنیای کاملا واقعی رو به نمایش بزاره برای همین میشه گفت پروسه ساخت بازی ها طولانی شده
ناتی هم در نهایت یه زیر مجموعه هست اما به صورت مستقلاین استدیو هم یه یجورایی پوست انداخته و اون مشاهیر سابق رو نداره ، هنوز هم به نظر خونه نوابغ هست اما وجود اون افراد کلیدی که پر از شهوت ساخت بازی و ایده های خفن بودن کم شده تو این استدیو هم
 

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
2014: TLOU:LB
2014: TLOU:R
2016: U4
2017: U:TLL
2020: TLOU:Part II
یه طوری گفتی 6 سالِ از عرضه TLOU میگذره و هنوزم منتظریم خیال کردم ND نسل 8 کلا گرفته خوابیده:D
خب خدا روشکر تایید کردی تاریخ عرضه رو فقط به بقیه هم بگو یه موقعه یادش نره
بعضیا خوب بلدن خدشون رو بزنن به کوچه علی چپ

جدا از اینکه U4 یک بازی کامل بود فقط و UTLL یه نیمچه بازی بیشتر نبود
فقط خود ناتی داگ نسل قبل دو آی پی خفن خلق کرد و هزار IP خفن دیگه بیشتر تحت نظر سونی خلق شدن و ترکوندن و این مدریت خفن نسل قبل بود
فک می کنم خلق یه IP با این کیفیت خیلی بیشتر از ساخت یه ادامه طول بکشه
البته الان که فک می کنم بحثمون فایده ای نداره حق با شماست و غلط اضافست حرف زدن راجع به سونی ، همه سر جنگ دارن اینجا !!!!
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
2014: TLOU:LB
2014: TLOU:R
2016: U4
2017: U:TLL
2020: TLOU:Part II
یه طوری گفتی 6 سالِ از عرضه TLOU میگذره و هنوزم منتظریم خیال کردم ND نسل 8 کلا گرفته خوابیده:D
خدایی لفت بیهایند و ریمستر رو دیگه نیارید تو لیست:D
میمونه سه تا دیگه:D که دوتاش بازی کامله، U:TLL در حد U4 و یا حتی TLOU1 نبود مدت زمانش ولی خوب با آنچارتدهای نسل قبل برابری میکرد؛ ولی باز از اونطرف مولتی هم نداشت(به همون U4 وصل میشد، تقریبا هیچی هم اضافه نکردن جز چندتا اسکین فکر کنم...نه مود جدیدی، نه مپ جدیدی...هیچی:-" )

کلا این نسل با ارفاق 2.5ی بازی داشتن:D
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
بازی های این نسل ناتی داگ خطی صرف نبودن از اون حالت نسل پیش خارج شدن الان نیمه خطی شدن دیگه U4 اولین گام بود دراکمن هم تایید کرد Tlou2 هم دارای محیط های بزرگ هست احتمال میره ناتی داگ نسل بعد دیگه اقدام کنه برای ساخت یک بازی Open world
 
  • Like
Reactions: Coma BlacK

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,256
نام
امیر حسین
ریمستری که متاش شد 95 یعنی بازم شاهکار"مگه میشه بعنوان یه کار خُرده استودیویی حسابش کرد!:D بعلاوه همون Left Behind دو ساعته نمرات کاملش از مجموع نمرات کامل Gears of War 4 و Halo 5 بیشتره:D
باز فرقی تو اصل قضیه نمیکنه:D هیچکدوم این کارها، کاری نیستن که به عنوان یه پروژه بزرگ اسم ازشون برد و ... :D حالا هر متایی گرفته باشن:D
LB مثلا یه چی در حد Blood & Wine نیست که به خودیه خود از خیلی بازی ها بزرگ تر باشه و بشه حسابش کرد:D این شرایط رو کمی همون U:TLL داره که گفتن ایده هامون انقدر بزرگ شد، که نتونستیم به عنوان DLC و یه کار جمع و جور منتشرش کنیم:D (و اونقدرم بزرگ نبود که 60$ باشه:D )
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر