توئيت جديد كوجيما در مورد Death Stranding

B.F.M.V

Red Neck
عضو تحریریه
Jan 28, 2013
759
1,397
نام
مصطفی
108223

بعد از انتشار تريلر جديد بازي و استريم طولاني سوني ، كوجيما هر روز در توئيتر خود اطلاعات جديدي از بازي منتشر ميكند و قصد از بين بردن برداشت هاي اشتباه را از بازي خود دارد
اين بازيساز خلاق ژاپني در آخرين توئيت خود بيان كرده اين بازي نه یک شوتر سوم ‌شخص و نه یک بازی مخفی‌کاری است.
به گفته‌ی کوجیما Death Stranding ژانر جدیدی در میان بازی‌های اکشن است و نباید با معیارهای رایج در دنیای بازی‌ها آن را سنجید.
به گفته‌ی کوجیما، در دث استرندینگ یک سیستم اجتماعی گسترده خلق شده و اين بازي درباره رشته‌ها و اتصالات است و این موضوع در تمامی بخش های بازی از گیم پلی گرفته تا داستان، شخصیت‌پردازی و جهان بازي تاثير گذاشته است و تجربه ي اين عنوان با هر بازی دیگری که تاکنون انجام داده‌اید متفاوت است.
همچنين كوجيما اعلام كرده كه در بخش مخفي كاري شاهد مكانيزم جديدي هستيم و گویا قرار نیست سبک و سیاق سری متال گیر را در بازی جدید او ببينيم.
هر چند كوجيما قصد شفاف سازي بعضي موارد را دارد اما تا نتيجه كار نميتوان برداشت درستي از Death Stranding داشت .
كوجيما بيان كرده كه اين بازي یک ژانر جدید و کاملا متفاوت است ژانری که می‌توان آن را بازی «اکشن رشته‌ای» نامید.

 
آخرین ویرایش:

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
4,332
2,117
کلا یجوری شده اکثرا نفهمیدن دقیقا سبکش چیه؟ گیم پلیش چطوره :D منم راستش جزو همین آدمام ک درست حسابی نفهمیدم چی ب چیه
هرچی ک هس امیدوارم بازی خوبی باشه ک بعدا بازی کردیم حالشو ببریم
 

navidvvv

کاربر سایت
Apr 8, 2019
31
31
اکشن رشته ایی!!!!! چهجور رشته ایی؟ از خودش سبک در وکرده
 

z2s sas

کاربر سایت
Jun 15, 2008
614
809
نام
sas
نمیشه از الان در موردش قضاوت کرد چون شخصی مثل کوجیما پشتشه ولی به صورت کلی حس خوبی نسبت بهش ندارم
 
  • Like
Reactions: ps3_360_wii

B.F.M.V

Red Neck
عضو تحریریه
Jan 28, 2013
759
1,397
نام
مصطفی
نمیشه از الان در موردش قضاوت کرد چون شخصی مثل کوجیما پشتشه ولی به صورت کلی حس خوبی نسبت بهش ندارم
دقيقا
نميشه در موردش قضاوت كرد و كوجيما سعي داره قضاوت هاي اشتباه رو از بين ببره
ولي مطمعن باش بازي از چيزي ك فكر ميكنيم خيلي قوي تر ميشه و همرو به تحسين وادار ميكنه...
چيزي كه تا الانم نشون دادن معركست فقط داستان بازي خيلي پيچيده بنظر ميرسه كه خب سري متال گير هم اينجوري بود داستان تو بازي هاي كوجيما از مهم ترين فاكتورهاست و تا زمان انتشار بازي سوالهاي زيادي بي جواب ميمونه

و اينكه سبك بازي رو اكشن رشته اي اعلام كرده هم ي موضوع طبيعيه چون اينكارا از كوجيما زياد ديده شده بعنوان مثال نسخه ی پنجم Metal Gear Solid با سبک Tactical Espionage (تاکتیک جاسوسی) معرفی شد
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: z2s sas

Z-fan

wielder of Triforce of Wisdom
کاربر سایت
Jul 10, 2013
2,735
5,754
نام
سید محمد حسین
متال گیر سالید هم Tactical Espionage Action نبود؟
آخرش همه بهش گفتن مخفی کاری :D

کوجیما عادتشه با کانسپت های کارش(چه کانسپت های داستانی چه کانسپت های گیم پلی ای و مکانیکی بازی) سبک بازی اش رو شرح بده...
ولی خب گیمر و ژورنالیست جماعت(هر کی غیر کوجیما عملا :D) نحوه برداشت شون از گیم پلی خیلی کلی تره. بازی از روی شونه طرف ـه و یارو داره تو چمن میدوئه؟ Third Person Action Adventure...و السلام... رشته مشته و اینا بعیده تو مخ ملت بره. آخرین کانسپت گیم پلی ای که تو کله ملت رفت همین بتل رویال بود که هنوزم سر ژانر مجزا بودنش بحثه. قبل اونم شوتر های لوت بیس بودن که میخ اش رو Borderlands کوبید و Destiny سفت اش کرد.

حالا باید دید چقدر کانسپت کار متفاوته. یا مثل متال گیر سالید ذوب میشه تو همون چهارچوب بازی های مخفی کاری و آخرش ملت بهش میگن "مخفی کاری خاص"(!!) یا این که واقعا عین PUBG یه چیز جدید میشه برا خودش.
نکته کار این جاست اگه کانسپتی که کوجیما بر اساسش ژانر بازی رو توجیح کرده فقط محدود به Death Stranding و یا کلا فرنچایز DS در آینده باشه و نشه تو بازی دیگه ای پیادش کرد، شانسش برا ژانر کامل شدن به صفر میل می کنه و مثل صدها کانسپت ساب-ژانر محور دیگه قاطی ژانرهای اصلی حل میشه و تبدیل به یه کار خاص تو اون ژانر میشه
 

B.F.M.V

Red Neck
عضو تحریریه
Jan 28, 2013
759
1,397
نام
مصطفی
متال گیر سالید هم Tactical Espionage Action نبود؟
آخرش همه بهش گفتن مخفی کاری :D

کوجیما عادتشه با کانسپت های کارش(چه کانسپت های داستانی چه کانسپت های گیم پلی ای و مکانیکی بازی) سبک بازی اش رو شرح بده...
ولی خب گیمر و ژورنالیست جماعت(هر کی غیر کوجیما عملا :D) نحوه برداشت شون از گیم پلی خیلی کلی تره. بازی از روی شونه طرف ـه و یارو داره تو چمن میدوئه؟ Third Person Action Adventure...و السلام... رشته مشته و اینا بعیده تو مخ ملت بره. آخرین کانسپت گیم پلی ای که تو کله ملت رفت همین بتل رویال بود که هنوزم سر ژانر مجزا بودنش بحثه. قبل اونم شوتر های لوت بیس بودن که میخ اش رو Borderlands کوبید و Destiny سفت اش کرد.

حالا باید دید چقدر کانسپت کار متفاوته. یا مثل متال گیر سالید ذوب میشه تو همون چهارچوب بازی های مخفی کاری و آخرش ملت بهش میگن "مخفی کاری خاص"(!!) یا این که واقعا عین PUBG یه چیز جدید میشه برا خودش.
نکته کار این جاست اگه کانسپتی که کوجیما بر اساسش ژانر بازی رو توجیح کرده فقط محدود به Death Stranding و یا کلا فرنچایز DS در آینده باشه و نشه تو بازی دیگه ای پیادش کرد، شانسش برا ژانر کامل شدن به صفر میل می کنه و مثل صدها کانسپت ساب-ژانر محور دیگه قاطی ژانرهای اصلی حل میشه و تبدیل به یه کار خاص تو اون ژانر میشه
كوجيما موضوعات جديدي تو اين بازي ارائه كرده كه قبلا نديديم مثلا همين نحوه مردن كه مثل بقيه بازيها نيس كه game over بشي ، ميري ب دنياي مردگان و بايد تلاش كني تا برگردي ...
و همين موضوعات جديد باعث ميشه تا كلا همه چيه بازي رو جديد معرفي كنه همون سبكي كه خودت گفتي تامام :D
انصافا اگه سبك جديد نباشه ولي موضوعات جديد زيادي تو بازي هست كه قبلا نبوده به اين شكل...
ولي من به بازي و كوجيما ايمان دارم ميدونه داره چيكار ميكنه حالا رشته اي يا غير رشته اي :D
 
  • Like
Reactions: Z-fan

Z-fan

wielder of Triforce of Wisdom
کاربر سایت
Jul 10, 2013
2,735
5,754
نام
سید محمد حسین
كوجيما موضوعات جديدي تو اين بازي ارائه كرده كه قبلا نديديم مثلا همين نحوه مردن كه مثل بقيه بازيها نيس كه game over بشي ، ميري ب دنياي مردگان و بايد تلاش كني تا برگردي ...
و همين موضوعات جديد باعث ميشه تا كلا همه چيه بازي رو جديد معرفي كنه همون سبكي كه خودت گفتي تامام :D
انصافا اگه سبك جديد نباشه ولي موضوعات جديد زيادي تو بازي هست كه قبلا نبوده به اين شكل...
ولي من به بازي و كوجيما ايمان دارم ميدونه داره چيكار ميكنه حالا رشته اي يا غير رشته اي :D
میگم دیگه اینا یه سری کانسپت اند. خفن یا غیر خفن، این که یه سبک شه برا خودش یه سری مراحل دیگه رو هم می طلبه
ایمان به کوجیما و کارش که اصن یه بحث دیگس...بعیده بازی چیزی کمتر از شاهکار شه با اون چیزی که از تریلر آخر دیدیم :D
 
  • Like
Reactions: B.F.M.V

armintn

کاربر سایت
Jan 11, 2012
1,259
479
نام
Armin
این بحث مردن و گیم اور نشدن رو اگه حافظم یاری کنه خیلی سال قبل توی WOW استفاده شد . البته خیلی حضور ذهن ندارم . ولی مطمئنم که قبلا چنین چیزی دیدم . هرچند DS تا اینجای کار بشدت برام جذاب بوده و منی که عاشق سری MGS بودم و می تونه به خودش جذب کنه .
 

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
5,760
1,379
نام
Alireza
این بحث مردن و گیم اور نشدن رو اگه حافظم یاری کنه خیلی سال قبل توی WOW استفاده شد . البته خیلی حضور ذهن ندارم . ولی مطمئنم که قبلا چنین چیزی دیدم . هرچند DS تا اینجای کار بشدت برام جذاب بوده و منی که عاشق سری MGS بودم و می تونه به خودش جذب کنه .
نه به صورت که کوجیما داره دنیای مردگان تعریف میکنه شما در Word of Warcraft میمردی بعدش در یک دنیای مردگان به محل مردن قبلی خودت میرسیدی و دوباره زنده میشدی این چیزی که کوجیما میگه مثل GOD OF WAR میشه به این شکل که وقتی کریتوس مرد رفت دنیای مردگان انجا کلی ملت کشت بعد امد بیرون به نظر میرسه که اینجا هم همینه یعنی شما هر بار که بمیری یک دنیای پشت زمینه وجود داره که شما باید بجنگی و دوباره زنده بشی نه مثل WOW که فقط راه میری نه مثل GOW که فقط یک بار در طول داستان اتفاق میفته اینجا با هر بار مردن به اون دنیا میری .
 
  • Like
Reactions: armintn and B.F.M.V

B.F.M.V

Red Neck
عضو تحریریه
Jan 28, 2013
759
1,397
نام
مصطفی
نه به صورت که کوجیما داره دنیای مردگان تعریف میکنه شما در Word of Warcraft میمردی بعدش در یک دنیای مردگان به محل مردن قبلی خودت میرسیدی و دوباره زنده میشدی این چیزی که کوجیما میگه مثل GOD OF WAR میشه به این شکل که وقتی کریتوس مرد رفت دنیای مردگان انجا کلی ملت کشت بعد امد بیرون به نظر میرسه که اینجا هم همینه یعنی شما هر بار که بمیری یک دنیای پشت زمینه وجود داره که شما باید بجنگی و دوباره زنده بشی نه مثل WOW که فقط راه میری نه مثل GOW که فقط یک بار در طول داستان اتفاق میفته اینجا با هر بار مردن به اون دنیا میری .
و اينكه با توجه به فرازو نشيب هاي داستان DS هر كاري تا قبل از مرگت انجام دادي تو دنياي بعد از مرگ دخيله
 

armintn

کاربر سایت
Jan 11, 2012
1,259
479
نام
Armin
نه به صورت که کوجیما داره دنیای مردگان تعریف میکنه شما در Word of Warcraft میمردی بعدش در یک دنیای مردگان به محل مردن قبلی خودت میرسیدی و دوباره زنده میشدی این چیزی که کوجیما میگه مثل GOD OF WAR میشه به این شکل که وقتی کریتوس مرد رفت دنیای مردگان انجا کلی ملت کشت بعد امد بیرون به نظر میرسه که اینجا هم همینه یعنی شما هر بار که بمیری یک دنیای پشت زمینه وجود داره که شما باید بجنگی و دوباره زنده بشی نه مثل WOW که فقط راه میری نه مثل GOW که فقط یک بار در طول داستان اتفاق میفته اینجا با هر بار مردن به اون دنیا میری .
اگه اینجوری باشه که خیلی خوبه .کلا میتونه یه بعد دیگه ای به قضیه بده و حتی توی لول دیزاینم این قسمتا مثلا خطی تر بشه و به تنوع بازی کمک بکنه .
 
  • Like
Reactions: vivanred

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟