نمایشگاه/رویداد Microsoft | E3 2019 Press Conference

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
پس از کنارکشیدن کمپانی بزرگ سونی از برگذاری کنفرانس خبری در E3 سال 2019 بسیاری نسبت به حضور مایکروسافت هم شک و شبه داشتند تا اینکه فیل اسپنسر رسما تایید کرد انها همانند تمام سالهای گذشته در E3 با کنفرانس خبری، حضوری قدرتمند خواهند داشت.

تاریخ برگذاری مراسم بیستم خرداد ماه ساعت 00:30 بامداد

لینک های تماشای پخش زنده:
میکسر
یوتیوب
توییچ
توییتر
فیسبوک



E3Briefing2019HERO-hero.jpg


343 Industries

استدیو 343 Industries در جریان مراسم E3 سال 2018 عنوان Halo Infinite را با یک نمایش فنی خارق العاده همراه با معرفی موتوربازیسازی جدید Slip Space به نمایش دراورد. بنا به گفته بانی راس رییس استدیو مذکور در E3 پیش رو شاهد نمایشی از انجین Slip Space خواهیم بود. این موتور جدید قرار است بستری برای اینده حداقل ده ساله سری هیلو باشد. عرضه هیلو اینفینیت در سال 2019 بعید به نظر میرسد و براساس پیش بینی ها در سال 2020 به همراه کنسول نسل بعدی اکس باکس منتشر خواهد شد.

The Coalition

استدیو د کوالیشن سال گذشته بازی Gears 5 را با یک تریلر داستانی که محوریت آن بر روی شخصیت کیت بود برای عرضه در سال 2019 معرفی کرد. حال امسال انتظار میرود با دست پر به E3 بیایند و شاهد یک تریلر گیمپلی طولانی تر از بازی و تاریخ دقیق عرضه بازی نیز مشخص بشود.
همچنین استدیو مذکور در همکاری با اسپلش دمیج بازی استراتژیک نوبتی گیرز تاکتیک را برای پی سی در دست توسعه دارد. و احتمال نمایش این اثر هم دور از انتظار نیست.
گفتنی است بعید است د کوالیشن بازی موبایلی گیرز پاپ را به کنفرانس خبری اصلی E3 بیاورد ولیکن در برنامه های جانبی ای تری همانند اینساید اکس باکس شاید شاهد اطلاعات بیشتری از بازی باشیم.

Rare

استدیو Rare در برنامه جدید اکس باکس گیمز استدیو قرار است دوباره تبدیل به کارخونه بازی سازی تبدیل بشود و در راستای این امر در یکسال گذشته حدود دو برابر تعداد اعضای استدیو رشد داشته و محل جدیدی برای گسترش فیزیکی استدیو ایجاد شده است. استدیو ریر در حال حاضر به چند تیم تقسیم شده و بخش قابل توجهی به پشتیبانی از بازی Sea of Thives ادامه میدهند و دو تیم دیگر مشغول ساخت بازیهای جدیدی هستند که شاید احتمال نمایش یکی از انها در E3 پیش رو وجود داشته باشد.
همچنین انها سال گذشته نسخه جدید Battletoads را با همکاری استدیو Dlala معرفی کردند که تاکنون این بازی در سکوت خبری به سر میبرده. انتظار منطقی وجود دارد که تاریخ عرضه دقیق این بازی همراه با نمایش گیمپلی مشخص شود.

Playground Games

استدیو پلی گراند گیمز پاییز سال گذشته عنوان فوق العاده موفق Forza Horizon 4 را عرضه کرد ولیکن تیم دوم بزرگ دیگر این استدیو از یک سال و نیم پیش در حال توسعه بازی جدیدی در سبک نقش افرینی جهان باز هستند که شاید احتمال معرفی کوتاه این اثر (براساس شایعه های معتبر فیبل 4) وجود داشته باشد. هرچند براساس نظر شخصی خودم بعید میدانم مایکروسافت از این برگ برنده بزرگ در سالی که سونی کنفرانسی ندارد استفاده کند.

Ninja Theory

استدیو نینجا تئوری سازنده بازی تحسین شده هل بلید حدود یکسال به صورت رسمی به خانواده اکس باکس استدیوز پیوسته ولیکن نمایش اثر جدید انها بسیار محتمل است. در انتهای سال گذشته میلادی فیل اسپنسر در پی پرسش مخاطبین اعلام کرد در سال اینده اطلاعاتی از بازی جدید استدیو نینجا تئوری منتشر خواهند کرد. براساس اطلاعات ثبت شده در لینکداین اعضای استدیو و دیگر منابع به نظر نینجا تئوری سالها در خفا مشغول توسعه بازی جدیدی به نام Bleeding edge بوده و حال شاید وقت نمایش عمومی این اثر مورد انتظار باشد.

دیگر استدیو های فرست پارتی در یک نگاه کوتاه:

استدیو Turn 10 باتوجه به اینکه دنبال گذاشتن زمان بیشتری برای توسعه نسخه بعدی فورزا است، پس از سالها حضور مداوم در E3 باید بگوییم امسال غایب خواهد بود.

استدیو کوچک Compulsion Games سال گذشته بازی We Happy Few را عرضه کرد و براساس منطق قطعا عنوانی در حد نمایش برای عموم در دست ندارد.

استدیو inXile Entertainment بازی Wasteland 3 را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم دردست دارد و احتمال نمایش این بازی در کنفرانس مایکروسافت وجود خواهد داشت. گفتنی است برایان فارگو موسس استدیو ساخت بازیهای جدید معرفی نشده را تایید کرده ولیکن نمایش انها به دور از منطق است.

استدیو Obsidian Entertainment بازی The Outer Worlds را برای عرضه در سال 2019 به صورت مولتی پلتفرم در دست دارد و شاید مایکروسافت از نمایش این اثر در کنفرانس خبری خود استقبال کند. ساخت بازیهای جدید توسط استدیو مذکور تایید شده ولیکن نمایش ها تا قبل از عرضه The Outer Worlds عجیب خواهد بود.

استدیو تازه تاسیس The Initiative در حال عضوگیری و طی کردن مراحل اولیه شکل گیری است و باتوجه به سیاست های جدید مایکروسافت بابت عدم رونمایی زودهنگام بازیها، حضور انها در E3 پیش رو منتفی است.

استدیو Undead Labs سال گذشته بازی ضعیف State of Deacay 2 را منتشر کرد و نمایش بازی بعدی انها که نیز قسمت سوم همین مجموعه است قطعا در E3 2019 رخ نخواهد داد.



پ ن: تاپیک به مرور با اطلاعات کنسول نسل بعدی، خرید استدیوهای جدید و Xbox Global Publishing اپدیت خواهد شد
 
آخرین ویرایش:

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
احتمالش هست مایکروسافت بخواد انجین Unity رو بخره :D البته شاید خیلی به استودیوهاش ربطی نداشته باشه ولی خب می‌تونه یه خبر مهم برای Microsoft Gaming باشه. اگر چنین قراردادی بخواد برقرار بشه مایکروسافت احتمالا باید 3 تا 4 میلیارد دلاری هزینه کنه و یک خرید راهبردی به حساب خواهد اومد :D اینطوری هم یه انجین پر مخاطب به دست آوردن که همین الان یه کامیونیتی بزرگ از بازیسازها (بخصوص بازیسازهای موبایل) دارن ازش استفاده میکنن و هم میتونن انجین رو بهتر و بیشتر توسعه بدن و سهم قابل توجه تری از PC و کنسولها رو هم بدست بیارن و یک رقابت بهتری با آنریل داشته باشن (البته این کار خیلی زمان بر خواهد بود).

اون صحبت خرید کرایتک هم مطرح بود که خب البته کرایتک از نظر نفوذ میون بازیسازها خیلی خیلی ضعیف هست. ولی در کل مایکروسافت نیاز داره به یک انجین مولتی پلتفرم مطرح برای بخش Microsoft Gaming. :D
یونیتی انجین بهینه ای نیست کار کردن باهاش دردسر داره
چرا باید چند میلیارد دلار برای همچین انجینی هزینه بشه؟ خرید کرایتک و تصاحب کرای انجین خیلی بهتر از یونیتی هست
 
  • Like
Reactions: IMANOKA

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
همون طور که گفتی یونیتی بیشتر بدرد بازی های موبایل و یا indie محور می خوره
با اینکه asset های خیلی زیادی داره و کامیونیتی بشدت فعالی هم داره اما خود انجین کم و کاستی های فراوانی داره و ساختن بازی های aaa باهاش خیلی راحت نیست.
مایکرو باید Slipe Space رو بیشتر بسط بده و به بقیه شرکت هاش هم بده، این موتوری هستش که میشه روش کلی کار کرد:D
احتمالا خبر خرید یونیتی هم برای این مطرح شده که یا قید خرید کرایتک رو زدن یا معاملشون نشده یا... :D ولی در کل، بهتر:D
موتور کرایتک اصلا user friendly نیست تا اون جایی که میدونم و برای همین هم هست که بازیساز ها طرفش نمیرن، کار کردن باهاش سخته اما خوب خروجی واقعا عالیی داره

در کل بهترین حالت این بود که مایکرو بعد از خریدن Havok و چندتا استدیو دیگه یک تیم هم برای درست کردن موتور انحصاری خودش راه اندازی می کرد، این طوری کلی جلو میافتادن:D

به هر حال انجین توسعه یافته‌ای هست و کامیونیتی بزرگ و فعالی داره. اینکه بخوان یک همچین محصولی رو ارتقا بدن و بهتر کنن خیلی راحتتر هست تا اینکه یا بخوان از صفر شروع کنن یا اینکه مثلا بخوان انجین اختصاصی هیلو که برای PC و ایکس باکس بهینه هست فقط رو بیان و برای پلتفرمهای دیگه و سبکهای دیگه و ... گسترش بدن و تازه بخوان کاربر بگیرن براش. میتونن همون کارها و بهینه سازیهایی که روی انجین های خودشون انجام دادن رو راحت با یونیتی به اشتراک بذارن و خیلی راحت‌تر یه انجین مولتی پلتفرم خوب برای کنسول و PC از توش دربیارن و از حمایت بازیسازها و کامیونیتی فعلی هم بهره مند بشن.

خرید یونیتی هم (اگر که واقعا اتفاق بیافته) به نظرم واقعا خیلی استراتژیک‌تر از خرید کرایتک میتونه باشه. درسته الان روی کنسول و PC واقعا حرف چندانی برای زدن ندارن (هرچند دموهای خیلی خوبی دارن) ولی میتونن با کمک تیم‌های مختلف داخل مایکروسافت خیلی سریع خودشون رو به سطح بالایی برسونن.

یونیتی انجین بهینه ای نیست کار کردن باهاش دردسر داره
چرا باید چند میلیارد دلار برای همچین انجینی هزینه بشه؟ خرید کرایتک و تصاحب کرای انجین خیلی بهتر از یونیتی هست

اتفاقا این چند وقته اتفاقات خیلی خوبی برای یونیتی افتاده و پیشرفتهای خوبی داشته. اینطوری هم نیست که فکر کنی انجین دست و پا بسته‌ای هست:
Objectively comparing Unity and Unreal Engine

غیر از اون یونیتی کاربر (توسعه دهنده بازی) داره و کرای انجین نداره.
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
ماکرو کم کم باید چک بعدی رو هم بنویسه فیل اسپنسر احتمالا برای استودیو اوالانچ که دیر یا زود ورشکست میشن ولی چون تیم فنی خوبی دارن میتونن کمک خوبی باشن از طرف دیگر خبر رسیده استودیو استابیزر که payday2 ساختن در شرف ورشکستگی هستن گزارش مالیشون ضررشون از تراز خرجشون بالاتر زده اوضاعشون بغرنج
 

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,361
ماکرو کم کم باید چک بعدی رو هم بنویسه فیل اسپنسر احتمالا برای استودیو اوالانچ که دیر یا زود ورشکست میشن ولی چون تیم فنی خوبی دارن میتونن کمک خوبی باشن از طرف دیگر خبر رسیده استودیو استابیزر که payday2 ساختن در شرف ورشکستگی هستن گزارش مالیشون ضررشون از تراز خرجشون بالاتر زده اوضاعشون بغرنج
آقا دیگ قرار نیس ک هرکی ورشکست میشه اینا بخرن
مایکرو کمیته امداد نیس ک همه بیان زیر سایه اش :D
بهتره پولاشو صرف استدیوهای درست حسابی بکنن ن اونایی ک ورشکست میشن
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
ماکرو کم کم باید چک بعدی رو هم بنویسه فیل اسپنسر احتمالا برای استودیو اوالانچ که دیر یا زود ورشکست میشن ولی چون تیم فنی خوبی دارن میتونن کمک خوبی باشن از طرف دیگر خبر رسیده استودیو استابیزر که payday2 ساختن در شرف ورشکستگی هستن گزارش مالیشون ضررشون از تراز خرجشون بالاتر زده اوضاعشون بغرنج
Avalanche اولا مستقل دیگه نیست و Nordic خریدتش. دوما استودیو هایی که مایکروسافت خریده هیچکدوم ورشکسته یا تو شرایط مالی سخط نبودن. همه اونایی بودن که نیاز به سرمایه برای بزرگتر شدن داشتن نه از ورشکستگی نجات پیدا کردن ! تیم فنی و این حرفاوهم زره ای ارزشی نداره برای کسی. بازی باید بتونن بسازن وگرنه مایکروسافت میرفت انیمیشن سازی میخرید. دقیقا کرایتک که یه انجین بدون استفاده داره که هیچکس ازش نتونسته استفاده کنه و یه بازی موفق هم بیشتر از یک‌نسله که نداشته ! شو کیس گرافیکی هم و تکنیکی هم به اندازه کافی با ۳۴۳ و coalition و turn 10 و pg و اینا دارن و نیازی به این استودیو های ضعییف به طور مثال عین کرایتک نیست. Avalanche هم که اصلا مستقل نیست که کسی بخواد بخرتش. یه سرچ ساده قبل پست زدن خوبه
 

payot

کاربر سایت
Mar 10, 2010
346
به هر حال انجین توسعه یافته‌ای هست و کامیونیتی بزرگ و فعالی داره. اینکه بخوان یک همچین محصولی رو ارتقا بدن و بهتر کنن خیلی راحتتر هست تا اینکه یا بخوان از صفر شروع کنن یا اینکه مثلا بخوان انجین اختصاصی هیلو که برای PC و ایکس باکس بهینه هست فقط رو بیان و برای پلتفرمهای دیگه و سبکهای دیگه و ... گسترش بدن و تازه بخوان کاربر بگیرن براش. میتونن همون کارها و بهینه سازیهایی که روی انجین های خودشون انجام دادن رو راحت با یونیتی به اشتراک بذارن و خیلی راحت‌تر یه انجین مولتی پلتفرم خوب برای کنسول و PC از توش دربیارن و از حمایت بازیسازها و کامیونیتی فعلی هم بهره مند بشن.

خرید یونیتی هم (اگر که واقعا اتفاق بیافته) به نظرم واقعا خیلی استراتژیک‌تر از خرید کرایتک میتونه باشه. درسته الان روی کنسول و PC واقعا حرف چندانی برای زدن ندارن (هرچند دموهای خیلی خوبی دارن) ولی میتونن با کمک تیم‌های مختلف داخل مایکروسافت خیلی سریع خودشون رو به سطح بالایی برسونن.



اتفاقا این چند وقته اتفاقات خیلی خوبی برای یونیتی افتاده و پیشرفتهای خوبی داشته. اینطوری هم نیست که فکر کنی انجین دست و پا بسته‌ای هست:
Objectively comparing Unity and Unreal Engine

غیر از اون یونیتی کاربر (توسعه دهنده بازی) داره و کرای انجین نداره.
خرید Unity اگر واقعیت داشته باشه بیشتر برای Azure game stack هست تا خود استودیو های فرست‌پارتی مایکروسافت
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
Avalanche اولا مستقل دیگه نیست و Nordic خریدتش. دوما استودیو هایی که مایکروسافت خریده هیچکدوم ورشکسته یا تو شرایط مالی سخط نبودن. همه اونایی بودن که نیاز به سرمایه برای بزرگتر شدن داشتن نه از ورشکستگی نجات پیدا کردن ! تیم فنی و این حرفاوهم زره ای ارزشی نداره برای کسی. بازی باید بتونن بسازن وگرنه مایکروسافت میرفت انیمیشن سازی میخرید. دقیقا کرایتک که یه انجین بدون استفاده داره که هیچکس ازش نتونسته استفاده کنه و یه بازی موفق هم بیشتر از یک‌نسله که نداشته ! شو کیس گرافیکی هم و تکنیکی هم به اندازه کافی با ۳۴۳ و coalition و turn 10 و pg و اینا دارن و نیازی به این استودیو های ضعییف به طور مثال عین کرایتک نیست. Avalanche هم که اصلا مستقل نیست که کسی بخواد بخرتش. یه سرچ ساده قبل پست زدن خوبه
دوست عزیز خیلی مطمن حرف میزنی ابسدین اتفاقا تو شرایط خوبی نبود برو مصاحبشون بخون گفته بودن شرایط خوبی نداشتن برای مستقل موندن یا همین استودیو نینجا
 

p990_judi

کاربر سایت
Jul 25, 2009
815
ینی مایکرو از کپکام کمتره که بره انجین مزخرف یونیتی رو بخره ؟!
والا کپکام در عرض مدت کوتاه انجین خفنی مث RE رو ساخته مایکرو که غول نرم افزاریه نمیتونه یه انجین انحصاری ردیف کنه ؟!
کاور گیرز 5 هم سوپر فیکه
حتی تاریخ عرضه هم فیکه ، انتشار بازی قطعا تو پاییز خواهد بود و امیدوارم بترکونه
بازی بعدی راکستار هم امیدوارم Max payne بازسازی باشه
البته از راکستار بعیده ریمیک کردن ولی شدیدا ار ریمیک شماره یک بازی با اون فضای مخوف استقبال میشه فروشش هم تضمینه
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
ینی مایکرو از کپکام کمتره که بره انجین مزخرف یونیتی رو بخره ؟!
والا کپکام در عرض مدت کوتاه انجین خفنی مث RE رو ساخته مایکرو که غول نرم افزاریه نمیتونه یه انجین انحصاری ردیف کنه ؟!
کاور گیرز 5 هم سوپر فیکه
حتی تاریخ عرضه هم فیکه ، انتشار بازی قطعا تو پاییز خواهد بود و امیدوارم بترکونه
بازی بعدی راکستار هم امیدوارم Max payne بازسازی باشه
البته از راکستار بعیده ریمیک کردن ولی شدیدا ار ریمیک شماره یک بازی با اون فضای مخوف استقبال میشه فروشش هم تضمینه
اتفاقا تاریخ گرز درست به نظر میاد احتمال خیلی زیاد ریلیزش تو همون سپتامبر هست ولی کاورش فیک میزنه
 

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
خرید Unity اگر واقعیت داشته باشه بیشتر برای Azure game stack هست تا خود استودیو های فرست‌پارتی مایکروسافت

دقیقا، البته در بلند مدت و با ارتقا انجین خود یونیتی میتونه جایگزین آنریل بشه تو خیلی از استودیوهای مایکروسافت
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
View attachment 106510
خیلی خفن میشه رونمایی از شماره دو تو این کنفرانس
انشالله استاد سم موجبات مسرت و شادکامی مارو تو E3 امسال فراهم کنه ...
راجع به خرید انجین بگم قطعا دور از انتظار نیست چون خرید های قبلی مایکروسافت اعم از HavokX و زامارین و گیت هاب فقط و فقط برای گسترش توسعه دهنده های تحت حمایت و تامین خودش بوده ... ولی یه نکته ای هست؟ اگه این موتور که شایعه شده یونیتی باشه احتمالا برای اوپن سورس یا توسعه دهنده شخص ثالث هست ولی اگه کرای انجین باشه به احتمال فراوان برای استودیو های ذاخلی هست ( اگه مصاحبه های قبلی اعضای ترن 10 و 343i رو خونده باشیداعلام کرده بودند که از انجین قدیمی که دست و بالشون رو ببنده متنفر هستند ) بخاطر همین هم کرای انجین ممکنه کنسل شده باشه ( این قطعا به معنی ضعیف بودن کرای انجین نیست ولی دلیلی برای بد بودنش هست)
 
  • Like
Reactions: X B I T B

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
View attachment 106510
خیلی خفن میشه رونمایی از شماره دو تو این کنفرانس
باورم نمیشه 9 سال گذشت!!!
الن ویک 2 لانچ تایتل Xbox بعدی خواهد بود. یادتون باشه اولین نفر کی گفتش:D
پ.ن: مایکروسافت رمدی رو هم می خره و خبرش تو این E3 میاد:D

من فکر می کنم T10 داره روی انجین جدید خودش کار میکنه که به پلیگراند هم میده، فکر کنم چند وقت پیش یک همچین خبری رو خوندم.(امیدوارم اشتباه نکرده باشم:D)
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
باورم نمیشه 9 سال گذشت!!!
الن ویک 2 لانچ تایتل Xbox بعدی خواهد بود. یادتون باشه اولین نفر کی گفتش:D
پ.ن: مایکروسافت رمدی رو هم می خره و خبرش تو این E3 میاد:D

من فکر می کنم T10 داره روی انجین جدید خودش کار میکنه که به پلیگراند هم میده، فکر کنم چند وقت پیش یک همچین خبری رو خوندم.(امیدوارم اشتباه نکرده باشم:D)
این هایی که گفتی اگر اتفاق بیفته رسما سوپر کنفرانس میشه :D
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر