طراح ارشد مراحل God of War به استودیو Initiative پیوست

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
آقای Chris O’Neill طراح ارشد مراحل بهترین بازی سال 2018 یعنی بازی God of War استودیوی Santa Monica را به مقصد استودیو Initiative ترک کرد. از کارنامه درخشان آقای O’Neill می‌توان به همکاری در ساخت بخش‌های مختلفی در برخی از مطرح‌ترین عناوین صنعت بازی اشاره کرد، به طور مثال، ایشان رهبری ساخت مرحله The Mountain در بازی God of War را برعهده داشت و در طراحی بخش‌های مختلفی از پِیسینگ بازی و هوش مصنوعی و اسکریپت مراحل در کنار طراحی ساختارهای دو بعدی و سه بعدی موجود در هر گوشه از دنیای بازی و چندین و چند بخش دیگر فعالیت کرده است. علاوه بر God of War، وی مسئولیت ساخت بیشتر بخش‌های چندنفره بازی Metal Gear Solid V مثل طراحی مکانیزم‌های مختلف و مُدهای جدید و کلاس بندی و سیستم‌ پیش‌روی و … را برعهده داشت. از دیگر بازی‌هایی که «کریس اُنیل» در ساخت آن‌ها سهیم بوده، می‌توان به God of War: Ascension و God of War 3 اشاره کرد.

bazicenter.jpg


استودیوی Initiative یکی از استودیوهای فرست پارتی شرکت مایکروسافت است که در شهر «سانتا مونیکا» واقع شده. این استودیو در حال جمع آوری نیروهای زبده از میان اهالی صنعت بازی‌سازی برای ساخت پروژه‌ای نامعلوم است و اخیراً آگهی‌های جدیدی را برای استخدام افراد در بخش‌های طراحی انیمیشن‌ و ابعاد فنی بازی‌ها منتشر نموده.

Read the whole post here.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,508
نام
محمد
دوستان بدون ترول و مسخره بازی می تونید کامنت بدید بسم اله، وگرنه علاوه بر پاک شدن کامنت، امکان پست دادن تو این تاپیک هم از کاربرهای خاطی گرفته میشه. خیلی سخته بدون مسخره کردن همدیگه بحث کنید؟ :D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
من شرمنده ام که بخشی از حقایق تاریخی رو دارم بیان میکنم
اشتباه از من بود بزرگوار



برادر پلی استیشن فن :D تو کل پستت داری میگی حرف یکی دو نفر رو به کل تعمیم ندم و در ادامه میای براساس حرف من یکی (و شاید یکی دو نفر دیگه) کل اکس باکس فن ها رو به خود خفن پنداری متهم میکنی :))

عزیز ، حقایق تاریخی رو با سند ارائه میکنن نه با ادعا.
...
من هنوز یادم نرفته همین که تیتر خبر جدایی بروس تو همین جا خوندم ، ابقند لازم شدم. فقط داشتم تاریخ رو مرور میکردم که شاید دروغ آپریل باشه
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
خیلی دیگه استدیو غول شد! بحث هاتون هم بنظرم بذارید بعد از معرفی بازیشون:D ولی یچیز که هست سایت استدیو رو که باز میکنم بهم این حس رو میده انگار دارن روی یه پروژه ی گیمینگ کار میکنند تا ساخت یه بازی. مخصوصا اون عکس های تو سایت بیشتر حس " اینده ای درخشان و نو در انتظار است " میده تا ذهن ادم بره سمت بازی سازی.
پ.ن: project milo سلام میرسونه lol
 
  • Like
Reactions: Cj_sa and g4mer

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,645
نام
سهيل
امی قبل اینکه به سونی بیاد هم به شدت کارنامه اش خفن بود. دیگه کسی که جز خالقان Legacy Of Kain هست که هنوز هم یکی از بهترین داستان ها و دنیاهای خلق شده در صنعت گیم را داره حتما جز بهترین بازی سازهای تاریخ هست. البته امی که سهله توی این فروم شینجی میکامی را هم به سخره گرفتند کسی که بروس استرلی همچین چیزی در موردش توییت کرده :



و البته سایر بزرگان صنعت مثل کامیا و غیره. اصولا افرادی هستیم که چون چندتا بازی انجام دادیم حس میکنیم که میتونیم بزرگان صنعت را زیر سوال ببریم (البته انتقاد و نظر دادن به خودی خودش مشکلی نداره ولی زیر سوال بردن و مسخره کردن فرق داره)

..........................

در مورد Initiative هم به شدت دارن جذب میکنن و خیلی مهره های بزرگی جذب کردن. به نظر میاد که حتی چندتیمی باشن. از اول هم ایجاد این استدیو توی سانتا نشون میداد که میخان مهره های خوبی جذب کنن چون تقریبا میشه گفت محل جمع شدن یک سری از بهترین بازی سازهاست.
 

The Fade

Winds Howling
کاربر سایت
Jul 6, 2011
1,434
نام
David
اصلا هیچ معلوم نیست که سطح فن‌بوییسم چرا تا این حد افت کرد که بعضی‌ها از پشت سیستم به خودشون اجازه زیرِ سوال بُردن می‌دن!
اِیمی هینینگ خدا نیستا ولی یکی از تأثیرگذارترین چهره‌های این صنعت در نسل هفتم بوده (در کنار بلزینسکی، هادسون و ...) که با یه عنوان خفن، نقش به‌سزایی تو برگشتن حیات دوباره به PS3 داشت. یه‌طوری صحبت می‌شه انگاری با پیتر مولینو طرفیم. خودزنی هم حدی داره.

الان تقریباً سه‌تا تاپیک می‌شه که می‌گن مایکروسافت نمی‌تونه کامبک بزنه. دلیلش رو هم جویا شدند، خلاصه‌ی کلام اینه که مایکروسافت اَخه ... نمی‌تونه. خیلی بخوان تخصصی این اَخیت (!) رو باز کنند، زور حرفشون به اینجا می‌رسه که مایکروسافت سال 2013 هم می‌خواست ولی نتونست. مرسی، من که قانع شدم. یک کلام بگید دوست ندارم یه رقیب پیدا بشه یه چندتا بازی بسازه که این صنعت سرعت پیشرفتش بیشتر بشه. حرف از مایکروسافته، با پولش میتونه چندتا عنوان فوقالعاده تحویل بده و چندین بازیساز رو هم به حاشیه امنیت مالی برسونه. دقیقاً چشم‌انداز شما کجاست؟ اینکه رقیبی برای سونی نباشه و یک تعداد قابل توجهی کنسول بفروشه و بزنید تو سر ما نهایتش، همینه دیگه؟ دوستان من، سلطه‌ی یک طرفه خوب نیست، نبوده و نخواهد بود. باعث مرگ خلاقیت میشه. این رو به چشم دیدیم.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
آقا یه دلیل بیار که بود ؟؟ هینینگ بدون بروس چیزی فراتر انچارتد یک تحویل نمی‌داد . میخوای امتحان کنیم ، منتظر میمونم این اسوه بازی سازی ، یه بازی در حد انچارتد ۲ تحویلمون بده بالاخره !!! بالاخره تواناییش رو داره دیگه ما هم منتظر میمونیم . همون استودیو بند که الان سر دیز گان دارن ترولش میکنن یه انچارتد گلدن ابیس رو سخت افزار محدود ویتا ساخته ، نگم به مراتب ، ولی واقعا بهتر از انچارتد ۱ ه ، خصوصا از لحاظ داستانی

من منکر تاثیر بروس نیستم، اما بهتره بدونید خیلی خیلی قبل تر از اونکه بروس بشه بروس استرالی که شما و من میشناسیم، امی هنینگ داشت Soul Reaver 2 و Legacy of KAin میساخت. ضمن اینکه ایشون Creative Director بازی بود که سونی رو از منجلاب در آورد و به فرست پارتی های سونی این کلاسی که داری ازش دم میزنی و ادعا میکنی امی هنینگ در حدش نیست رو داد!

کلا من دیگه در این زمینه بحثی ندارم، اگه فکر میکنید امی هنینگ در حد سونی نبود و چرت و پرت ساز بود به خودتون ربط داره. و از نظر من انقدر حرف مسخره و آلوده به فن بوییسیمی هست که حتی ارزش نداره در موردش بحث کنیم. همین بروس هم پسفردا بره مایکروسافت شما میایید میگید آدم بدرد نخوری بود سر همین سونی انداختش بیرون. کوری بارلاگ هم بره از سانتا مونیکا انم میشه یه احمق هیچی نفهم که رید به گاو و همه کاره دیوید جفی بود.
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
کلا تو این تاپیک دو مدل تفکر وجود داره که ماقبل بحث کردنن، دسته اول چون از رفتن اعضای سونی به استدیو مایکروسافت و خلق یه استدیو فوق خفن تو اونور ناراحتن سعی میکنن خودشون رو با گفتن این جملات که "همشون یه مشت عقب افتاده ذهنی بودن که سونی نخواست پرتشون کرد بیرون" التیام میدن. دسته دوم هم فکر میکنن خرید استدیو توسط مایکروسافت یعنی نصف کردن ماه، تبدیل عصا به مار و در کل آتیش زدن سونی و الان دیگه هرکسی که فن سونیه الان تو ماتحتش آتش سوزی راه افتاده و اینا هم دارن لذت میبرن. کمتر کسی رو واقعا میشه دید که به عنوان یه گیمر از تولد یه استدیو خوب که میتونه IP های جدید و باحال بسازه خوشحال باشه. عوض ترول کردن خوشحال باشید نسل بعد قراره با IP های جدید و بزرگ شروع بشه و دیگه مثل این نسل فعلی تا دو سال شر و ورهای مثل نک و رایز و یه مشت ریمستر فرو نمیکنن بهمون. کلا تو هر صنعتی رفت و آمد آدم های خفن یه چیز عادیه، میان و میرن و باعث میشن استدیوها درجا نزنن. سونی فن هایی هم که دارن غصه میخورن به این فکر کنن که لید انیماتور RDR2 هم امد استدیو سن دیگو سونی:D این بابا هم از سانتا رفت، یکی خفن ترش میاد. نگران چید آخه؟:D
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,733
نام
علی
یادم میاد وقتی خبر کنسل شدن بازی سانتامونیکا و اخراج خیلی از اعضاش اومد تو این فروم عملا فاتحه سانتا رو خوندند ولی استدیو دوباره ساخته شد و نتیجش شد GOW بازی سال 2018 , یه زمانی هم پشت هم خبر خروجی از ND میومد ولی تغییری در مسیر موفقیت استدیو پیش نیومد . استدیوهایی مثل ND و SM و R* و CDP فرقی نداره کی بره کی بیاد مدیریتی که میشن نتیجش موفقیت هست مثل باشگاه های فوتبال درجه 1 دنیا هستن ، امی رو نمیشه ترول کرد قطعا یکی از بهترین ها هست با کارنامه فوق درخشان و خلق شاهکاری مثل آنچارتد ولی با مدیریت خوب . اینجا بعضی ها میخوان طوری نشون بدن که سونی فنا بد و بی منطق و فلان هستند ! چرا نظر شخصی بعضی کاربرا جمع بسته میشه ! اخیرا اکثر ترول های فروم مربوط به یه مایکروفن بوده که آخرم بن شد پس همه مایکرو فنا ترول میکنند ؟ آماری که هست 10 سال اخیر سونی و مایکرو از نظر بازی انحصاری قابل مقایسه نیستن این یه حقیقته برا همین فشار در حد انفجار رفته بالا که با همچین تاپیک هایی کل کل و بحث های اینطوری پیش میاد !
اینجا هم سونی فن بی منطق هست هم مایکرو فن ولی فقط سونی فناش دیده میشن و جمع بسته میشن
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
من منکر تاثیر بروس نیستم، اما بهتره بدونید خیلی خیلی قبل تر از اونکه بروس بشه بروس استرالی که شما و من میشناسید، امی هنینگ داشت Soul Reaver 2 و Legacy of KAin میساخت. ضمن اینکه ایشون Creative Director بازی بود که سونی رو از منجلاب در آورد و به فرست پارتی های سونی این کلاسی که داری ازش دم میزنی و ادعا میکنی امی هنینگ در حدش نیست رو داد!

کلا من دیگه در این زمینه بحثی ندارم، اگه فکر میکنید امی هنینگ در حد سونی نبود و چرت و پرت ساز بود به خودتون ربط داره. و از نظر من انقدر حرف مسخره و آلبوده به فن بوییسیمی هست که حتی ارزش نداره در مورد بحث کنیم. همین بروس هم پسفردا بره مایکروسافت شما میایید میگید آدم بدرد نخوری بود سر همین سونی انداختش بیرون. کوری بارلاگ هم بره از سانتا مونیکا انم میشه که احمق هیچی نفهم که رید به گاو و همه کاره دیوید جفی بود.

ماکان نه تنها داری حرف تو دهن من میزاری، تازه داری قصاص قبل از جنایت هم می‌کنی :D

مگه امی هینینگ رفته مایکروسافت که من یا بقیه داریم در موردش اینطوری میگیم .؟ که حالا بروسم بره مایکرو اینو بگیم؟؟
بعد من کی گفتم چرت و پرت سازه ؟؟؟ مگه کریستال داینامیک مثلاً که خودم مثال زدم چرت و پرت میسازه ؟ وقتی از بازی سازی در لول فرست پارتی سونی و ناتی داگ حرف میزنم ، یعنی گوتی لول ، کی و کجا هینینگ به تنهایی بازی ساخته که بازی سال بشه ؟؟ و یا حتی بشه حس کرد در اون لول هست ،؟

Legacy of Kain: Soul Reaver

Soul Reaver 2

Legacy of Kain: Defiance

آخه تو اینا رو کردی پتک داری تو سر مخالفای هینینگ میزنی؟؟؟B-(:D
 
آخرین ویرایش:

g4mer

XBOX 20/20
کاربر سایت
Nov 18, 2017
2,310
نام
سعید ربانی
دوستای عزیز دوستای عزیز
نفس عمیق لطفا:D
چخبره مگه چیشده اینقد توهین و رفتار بدور از اخلاق
---------------------------------------------------------------
از حق نگذریم عجب استدیوی خفنی داره میشه
بقول ماکان استدیو اگر اشتباه نکنم از اول کاری دو تیمه باید باش که انقدر نخبه و سمت نزدیک به هم داره استخدام میکنه
فقط امیدوارم مدیر استدیو خیلی بهتر از crystal dynamics مدیریت بکنه این نخبه هارو تا با خروجی عالی باعث تداوم این ستاره بازی:D و جذب ستاره های بیشتر بشه که اگه بشه تازه میشه اونی که باید
در کنار پروژه بعدی pg و nt بشدت منتظر رونمایی این استدیوم
________________________________________
چند وقت پیش خوندم کارگردان sunset رو هم اوردن \:D/:x
به امید خرید ip و بازگشت سانست دوست داشتنی
چون با فروش و موفقیت خفن sm بعیده دیگه inso به ماکرو قرار قبلیم بده:D
 

wii baz

کاربر سایت
Dec 20, 2015
732
ولی امسال E3 جذابی میتونه باشه و کنفرانس Xbox دیدنیه!:-bd

من منتشر یه بازی هک اند اسلش درست حسابی هستم و God Of War که سبکش عوض شد و الان فقط Devil May Cry مونده و مایکروسافت هم یه حالی به این سبک بده خوب میشه!:love:
 

Tolkien

Glory Glory Man United
کاربر سایت
Jun 16, 2015
2,930
نام
مرتضی
ب
اینیشیتیو به نظر من هیجان انگیز ترین استدیو مایکروسافته، و واقعا منتظرم ببینم بازیشون چیه و قراره چی بسازن، اما نکته ای که باعث میشه هایپ من رو بالاترم ببره نوع استخدام هاست، چون من تصور میکنم اینا یه تیم نیستن و دوتا تیم دارن! چون دو سه تا کارگردان و تهیه کننده خفن رو جذب کردن و احتمالا بروس هم رفته پیش اینا، در نتیجه منطقی نیست همشون سر یه پروژه باشن.

من شخصا دوست دارم یه اکشن ادونچر داستان محور خیلی خفن بسازن، چیزی که خلاعش به شدت احساس میشه. و مثل GeoW نسل قبل یه IP و شخصیت آیکانیک جدید برای مایکروسافت دربیارن.
بلاخره یه کامنت درست تو این پست خوندم ...
...
وای پسر سونی الان افتاده رفته رو پنیک مود چون یکی از اعضای استودیوش رفته تو مایکروسافت :D شما که انقدر رابطه نزدیکی با مایکرو داری بیا بگو نفر بعدی کیه که میگی قراره زیاد از این اتفاق ها بیفته ؟ :D
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
اگه دقت کنید یه سری از فن های اکس باکس از یه غیبت کبرا برگشتن فقط هم تو تاپیکای خاص پست میزارن .تا مایکرو یه کنسول معرفی میکنه تند تند پست میدن بعدش میرن 5 سال بعد دوباره میان :D

:D:D:D:D:D:D
البته که مثل بعضی (تاکید میکنم بعضی :)) ) ها نیستیم که بو بکشیم کجا بو ترول میاد اونجا باشیم یا فعالیتمون تو تایپک های پلتفرم دیگه بیشتر از پلتفرم خودمون باشه
 

SepehrR

کاربر سایت
May 23, 2006
1,684
نام
Sepehr
ولی امسال E3 جذابی میتونه باشه و کنفرانس Xbox دیدنیه!:-bd

من منتشر یه بازی هک اند اسلش درست حسابی هستم و God Of War که سبکش عوض شد و الان فقط Devil May Cry مونده و مایکروسافت هم یه حالی به این سبک بده خوب میشه!:love:
از H&S جدید استقبال میشه ولی H&S فقط بانو Bayonetta ... حال اساسی رو B3 میده :-D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر